Vampire Weekend twee jaar achter elkaar? Zou niet erg zijn, heb ze vorig jaar gemist.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik hoorde Vampire Weekend, Lostprophets en Jurk. Maar volgens mij is dat vooralsnog gespeculeer vanwege nieuwe albums. Hoe wel ze alle drie natuurlijk ook wel zouden kunnen.
En Lucy Love bevestigde min of meer zichzelf op eurosonicquote:Op maandag 25 januari 2010 17:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik hoorde Vampire Weekend, Lostprophets en Jurk. Maar volgens mij is dat vooralsnog gespeculeer vanwege nieuwe albums. Hoe wel ze alle drie natuurlijk ook wel zouden kunnen.
Leukquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:19 schreef Memento-Mori het volgende:
LLaunch is trouwens uitverkocht zie ik op de site van LL
Lake Lowquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:48 schreef Beaudelaire het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwe Lowlands-fansite: www.lowlove.nl
Ziet er leuk uit.
Geef mij dan maar gluhwein met dit weer.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:57 schreef xenobinol het volgende:
Voordeel van het huidige weer is dat je altijd koud bier hebt
ze staan eind augustus ook al in duitsland op festivals, das al bevestigd. En ze zeggen meer europese festivals te gaan doen , dus tsja 1+1quote:Op woensdag 27 januari 2010 01:35 schreef fredjanssen het volgende:
Mag hopen dat Blink182 bij een hardnekkig gerucht blijft. Toch wel een beetje een achterhaalde punkpop band.
Bestaat de term breezahpunk nog?quote:Op woensdag 27 januari 2010 01:35 schreef fredjanssen het volgende:
Mag hopen dat Blink182 bij een hardnekkig gerucht blijft. Toch wel een beetje een achterhaalde punkpop band.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |