Het is juist een Top-TTquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:46 schreef rhubarbje het volgende:
Nou, anders doe ik volgende keer wel weer geen TT
En, was het lekker?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was vanochtend weer veels te vroeg.![]()
quote:
Vraag of je de Ductape van Dean kan lenenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:10 schreef Puala het volgende:
Gevangenisstraf voor luide seks
Ik hoop dat mijn buren niet zo zeiken
quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Vraag of je de Ductape van Dean kan lenen
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:59 schreef jna het volgende:
Die liet ie om heel andere redenen aan L.no zien![]()
quote:
nieuwsgroepenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
wat haat ik torrent downloaden...
Rapidshare & Hotfile FTW!!!!quote:
Ik had ook best gewild, alleen jammer dat het zo duur was. Goede plekken kosten de hoofdprijs, en dan nog vervoer, parkeren enzo erbij...quote:
Ik ga zo naar Middelburg, hiiiiihi.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Zo naar de bieb.
remember JNA, Down the street! Not across the street!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:53 schreef jna het volgende:
Zaterdagochtend. Gister veel te laat in slaap gevallen. Verjaardag van m'n neefje van 3. Kinderen. Druk. Jna wilt dood.
Kun je geen smoesje verzinnen om thuis op de bank een film te kijkenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:53 schreef jna het volgende:
Zaterdagochtend. Gister veel te laat in slaap gevallen. Verjaardag van m'n neefje van 3. Kinderen. Druk. Jna wilt dood.
Geen beter vermaak dan leedvermaakquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:05 schreef jna het volgende:
Hahahahahahahaha er gaat er net 1 fucking hard op z'n bek. Mag ik niet eens lachen
Zal ook eens checken of mijn cijfers er al zijn!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:31 schreef Piles het volgende:
Middag![]()
Een 4,5 voor mn verneukte boekhouden-tentamen
Daar hoor ik niet blij om te zijn hè
Ik ben intussen weer thuis.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:49 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik ga zo naar Middelburg, hiiiiihi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |