Het is juist een Top-TTquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:46 schreef rhubarbje het volgende:
Nou, anders doe ik volgende keer wel weer geen TT
En, was het lekker?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was vanochtend weer veels te vroeg.![]()
quote:
Vraag of je de Ductape van Dean kan lenenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:10 schreef Puala het volgende:
Gevangenisstraf voor luide seks
Ik hoop dat mijn buren niet zo zeiken
quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Vraag of je de Ductape van Dean kan lenen
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:59 schreef jna het volgende:
Die liet ie om heel andere redenen aan L.no zien![]()
quote:
nieuwsgroepenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
wat haat ik torrent downloaden...
Rapidshare & Hotfile FTW!!!!quote:
Ik had ook best gewild, alleen jammer dat het zo duur was. Goede plekken kosten de hoofdprijs, en dan nog vervoer, parkeren enzo erbij...quote:
Ik ga zo naar Middelburg, hiiiiihi.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Zo naar de bieb.
remember JNA, Down the street! Not across the street!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:53 schreef jna het volgende:
Zaterdagochtend. Gister veel te laat in slaap gevallen. Verjaardag van m'n neefje van 3. Kinderen. Druk. Jna wilt dood.
Kun je geen smoesje verzinnen om thuis op de bank een film te kijkenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:53 schreef jna het volgende:
Zaterdagochtend. Gister veel te laat in slaap gevallen. Verjaardag van m'n neefje van 3. Kinderen. Druk. Jna wilt dood.
Geen beter vermaak dan leedvermaakquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:05 schreef jna het volgende:
Hahahahahahahaha er gaat er net 1 fucking hard op z'n bek. Mag ik niet eens lachen
Zal ook eens checken of mijn cijfers er al zijn!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:31 schreef Piles het volgende:
Middag![]()
Een 4,5 voor mn verneukte boekhouden-tentamen
Daar hoor ik niet blij om te zijn hè
Ik ben intussen weer thuis.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:49 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik ga zo naar Middelburg, hiiiiihi.
Ik ga met nog twee vrienden.. die werken allebei fulltime en ik had de kaarten in de voorverkoop gekocht.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik had ook best gewild, alleen jammer dat het zo duur was. Goede plekken kosten de hoofdprijs, en dan nog vervoer, parkeren enzo erbij...
Laat jij geen smsje sturen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:34 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Zal ook eens checken of mijn cijfers er al zijn!
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:31 schreef Piles het volgende:
Middag![]()
Jeeeeeejquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:31 schreef Piles het volgende:
Middag![]()
Oh!quote:
Eigenlijk niet neequote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:31 schreef Piles het volgende:
Middag![]()
dat gaat nog een herkansing worden?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:31 schreef Piles het volgende:
Middag![]()
6,5 voor accountantscontrole, dus die is ook binnen (op een werkstuk na)quote:
Verstandig, ik werd er vanochtend door wakkerquote:
Nope, bodemcijfer = 4, en vorige was een 8.9quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat gaat nog een herkansing worden?
Ja, dat had ik dus paar dagen terug met de Bol.com nieuwsbrief om fucking 3:40 's nachtsquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Verstandig, ik werd er vanochtend door wakker
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus paar dagen terug met de Bol.com nieuwsbrief om fucking 3:40 's nachtsDat Pathé nou elke week om 2:00 mailt ben ik inmiddels aan gewend, maar dit
Weescht blijquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:43 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Mailtjes heb ik gelukkig geen last van
Ja, en dan ook nog zo'n nieuwsbrief.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weescht blijSoms denk ik ook vet populair te zijn, omdat mn mobiel trilt, is het een email
Nee, gewekt worden door een cijfer van Accountantscontrole, dat is lekkerquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weescht blijSoms denk ik ook vet populair te zijn, omdat mn mobiel trilt, is het een email
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moest een 1.7 (bodemcijfer 4) halen, dus laat me blij zijn
Iddquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, en dan ook nog zo'n nieuwsbrief.
Nooit last vanquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, gewekt worden door een cijfer van Accountantscontrole, dat is lekker![]()
Maar je zal dan net dat ene smsje van iemandquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zit mijn mobiel altijd uit als ik ga slapen.
Of een telefoontjequote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar je zal dan net dat ene smsje van iemandmissen
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar je zal dan net dat ene smsje van iemandmissen
Daar heb ik dan weer geen last vanquote:
Plus nog 4 smsjes per uur, met daarin waarom je niet reageertquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
![]()
Die krijg ik dan de volgende ochtend als ik 'em weer aanzet binnen.
Wake up call, wat een luxequote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:53 schreef The_Dean het volgende:
Dan slaapt ze zelf ook... had het meer over 's ochtends vroeg
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen last vanAl moet ze wel heel
zijn wil ik 's nachts opnemen
[..]
Plus nog 4 smsjes per uur, met daarin waarom je niet reageert
Ik denk dat ik vroeger op sta.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:53 schreef The_Dean het volgende:
Dan slaapt ze zelf ook... had het meer over 's ochtends vroeg
quote:
Ik krijg nooit smsjes.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat, het is waarschijnlijk zo
Ik heb het nog nooit meegemaakt, want ik sms gelijk terug![]()
Dat scheelt. Ik heb alleen maar van die gare studentvrienden zonder geldquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ga met nog twee vrienden.. die werken allebei fulltime en ik had de kaarten in de voorverkoop gekocht.
Als het genoeg is welquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:31 schreef Piles het volgende:
Middag![]()
Dacht ik ookquote:
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:07 schreef Mikkie het volgende:
Iemand hier toevallig ervaring met de Samsung Star Qwerty?
Da's jammerquote:
nee, ik zoek iemand met ervaring met een HTC HD2quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:07 schreef Mikkie het volgende:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:43 schreef Puala het volgende:
http://www.jaggle.nl/index.php/media/item/toeristen_hebben_sex/
Ik wilde zeggen, waarom niet de N97, maar die Samsung is nog al wat goedkoperquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:07 schreef Mikkie het volgende:
Dat dus. Ik zat eerst naar de meest el cheapo Nokia met bluetooth te kijken, die is rond de 60 euro geloof ik. Dan heb ik weer een basic doen. Wat ik voornamelijk doe is bellen en smsen, maar het leek me wel grappig om een keer iets meer fancy's te hebben, aangezien ik al jaren met brakke telefoons doe. Bij toeval kwam ik die Star Qwerty tegen, die vind ik op de grens van betaalbaarheid hangenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, waarom niet de N97, maar die Samsung is nog al wat goedkoper
Nee, geen ervaringen mee, maar aan de ervaringen te zien is het een puick ding
Zeg zeg zeg zeg zeg, doe jij het ff lekker zelf dan op zo'n plekquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:47 schreef Mikkie het volgende:
Klopt. En dan zie je twee van die halve bejaarden. Doe dan in elk geval nog een koppeltje van rond de 20
Mwa, kieskeurig.nl krijgt hij een 8.4 en wat andere sites die ik zag ook 8 of hoger, dus volgens mij is het een prima ding als ik het zo leesquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat dus. Ik zat eerst naar de meest el cheapo Nokia met bluetooth te kijken, die is rond de 60 euro geloof ik. Dan heb ik weer een basic doen. Wat ik voornamelijk doe is bellen en smsen, maar het leek me wel grappig om een keer iets meer fancy's te hebben, aangezien ik al jaren met brakke telefoons doe. Bij toeval kwam ik die Star Qwerty tegen, die vind ik op de grens van betaalbaarheid hangen. Maar goed, als het een kutding is blijft het zonde geld
.
Spannend.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:43 schreef Puala het volgende:
http://www.jaggle.nl/index.php/media/item/toeristen_hebben_sex/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |