ik kom haar toch nooit tegenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en dan schrikken in het echt
ach ik ook nietquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:37 schreef Brennel het volgende:
En dat is al de derde keer dat die Floortjefoto voorbij komt. Ik word er niet warm van
quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ach de dollar is ook geen fuck meer waard, nu nico blij gemaakt
Nee, veel te nepquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen goede gefotoshopte tieten, Bren?
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Crematies zijn nooit leuk, maar de oom van mijn vrouw had er een leuke eigen invulling aan gegeven. Was echt zoals hij het gedaan zou hebben, enige dat we misten was dat hij halverwege binnen liep.
En nu lukker Ekstra Weekend luisteren
En de keuken opruimen....
Dat mag nietquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kom dan eens uit je grot vandaan
Eens!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:38 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ja, nu moeten ze hem zo ook draaien hè!?
ik geef wel n seintje, deze aktie die we nu hebben (niks bijzonders) loopt af op 14 maart, ik hoop dat daarna de zonnebril op sterkte aktie weer isquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nog leuke actie binnenkort om zonnebril aan te schaffen bij je ?
tnx, verhuis gewoon met je mee naar woerden qua servicequote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik geef wel n seintje, deze aktie die we nu hebben (niks bijzonders) loopt af op 14 maart, ik hoop dat daarna de zonnebril op sterkte aktie weer is
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
tnx, verhuis gewoon met je mee naar woerden qua service
Mijn rechterhand ook, omdat ik ermee scroll. M'n linkerhand komt alleen van onder m'n been tevoorschijn als ik typquote:
Vrouwenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:46 schreef Brennel het volgende:
[..]
Mijn rechterhand ook, omdat ik ermee scroll. M'n linkerhand komt alleen van onder m'n been tevoorschijn als ik typ
ja mn rechterhand is NOG kouderquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:46 schreef Brennel het volgende:
[..]
Mijn rechterhand ook, omdat ik ermee scroll. M'n linkerhand komt alleen van onder m'n been tevoorschijn als ik typ
quote:
mag hopen van wel, zo briljant is dit nou ik weer niet. Vind ik.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:49 schreef -Hans- het volgende:
Betwijfel of er dit jaar nog een plaat wordt uitgebracht wat zo tof is als Little Lion Man.
geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:50 schreef Brennel het volgende:
Heel jammer dat dit geen MH is geweest.
Wat is eigenlijk de nieuwe?
Geen, want zeroes request.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:50 schreef Brennel het volgende:
Heel jammer dat dit geen MH is geweest.
Wat is eigenlijk de nieuwe?
Opvallendquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
mag hopen van wel, zo briljant is dit nou ik weer niet. Vind ik.
Ohja.quote:
hij herhaalt soms steeds stukken, net of je hem op repeat hebt gezet?quote:
Eens!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een overdreven blije neppe doos.
heb je geen echte tv met 101 dan ?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hij herhaalt soms steeds stukken, net of je hem op repeat hebt gezet?
Komt bij mij door mijn internetverbinding...
Mijn internetverbinding viel net ook voor een paar seconden helemaal weg, vaag..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hij herhaalt soms steeds stukken, net of je hem op repeat hebt gezet?
Komt bij mij door mijn internetverbinding...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |