dat zijn de cup-DD artiesten Brenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:31 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ze hebben vast een blikje C-artiesten open getrokken.
Zelfs dat nietquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat zijn de cup-DD artiesten Bren
Alle andere artiesten hadden een dagje vrij na een avond lang druk hebben zitten bellen gisteren.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:31 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ze hebben vast een blikje C-artiesten open getrokken.
Welkom terug.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:33 schreef Againzender het volgende:
zo, weer terug uit het verre Zwolle.
Tja, het oog wil ook wel eens wat. En dat voor radioquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
In DEUTSCHLAND!!!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:31 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 WDR2 gaat beluisteren. Hij heeft nu al geen zin meer in die domme Idols-bimbo...
Auf Wiedersehen.
heb je die bril gratis weggegeven ?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:31 schreef muisje-eliza het volgende:
kheb twee gesigneerde boeken van Nico Dijkshoorn gekregen in ruil voor een bril
Zeg hej, het oog wil ook watquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gephotoshopte fotos geloof ik niet
ja, het was een afgeschreven bril die al iets van 10 jaar in de winkel in een laatje lag weg te stoffen. de glazen had ik op voorraad... heel veel later blijkt die bril in Amerika nu een echte retro bril te zijn waar zelfs Run DMC mee wegloopt, en dat je er daar iets van 280 dollar voor betaaldquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb je die bril gratis weggegeven ?
Uiteraardquote:
ach de dollar is ook geen fuck meer waardquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ja, het was een afgeschreven bril die al iets van 10 jaar in de winkel in een laatje lag weg te stoffen. de glazen had ik op voorraad... heel veel later blijkt die bril in Amerika nu een echte retro bril te zijn waar zelfs Run DMC mee wegloopt, en dat je er daar iets van 280 dollar voor betaaldmaar toen had ik m al weggegeven aan hem
http://www.filthydripped.(...)n-dmc-cazal-glasses/
Geen goede gefotoshopte tieten, Bren?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:37 schreef Brennel het volgende:
En dat is al de derde keer dat die Floortjefoto voorbij komt. Ik word er niet warm van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |