Nja, land is natuurlijk wel ingestort door een aardbeving, niet door de corruptie.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:35 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik doneer ook geen geld. Kijk eens rond waar je hier al je geld kan doneren. Acties voor bijvoorbeeld gehandicapte kinderen zoals vroeger met Mies Bouman zijn er niet meer. Daar zijn we te egoïstisch voor. Maar zodra een land instort waar ze zo corrupt als de tering zijn, staat Nederland haantje de voorste. Flikker ff gauw een eind op.

moet je voor de grap eens op die lijst van overkoepelende organisaties kijken, wat een wildgroei aan "hulp" organisaties erop staan, sommige nog nooit van gehoord. Met website gelikter dan die van palminvest of easylife. Lucratieve business volgens mij, zeker als je er vanuit gaat dat maar 15% daadwerkelijk op de bestemming komt.......quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:21 schreef EdAtTheBar het volgende:
De schaamteloze arrogantie waarmee mensen met hun domheid lopen te paraderen hier![]()
Op het moment dat het om leven of dood gaat dan maakt ver of dichtbij, blank of zwart, rijk of arm niet meer uit, maar dien je solidair te zijn en je menselijkheid te laten spreken. Je zou hetzelfde verlangen van hen als zoiets bij ons zou gebeuren.
50 euro gedoneerd![]()

De ravage van de aarbeving had heel erg minder kunnen zijn als ze niet zo corrupt waren.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:57 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Nja, land is natuurlijk wel ingestort door een aardbeving, niet door de corruptie.
Verder ga ik gewoon zwijgen. Heb zelf niets gegeven, omdat ik net als jij een gierige klootzak ben met weinig empathie

Eén van de meest kortzichtige uitspraken die ik ooit heb gehoord.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:59 schreef Skonk het volgende:
[..]
Dus dat. Survival of the fittest hoor, je hóeft daar niet te wonen.
Want de aardbeving houdt natuurlijk rekening met de politieke situatie voordat hij begint ja.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:36 schreef Jeroenz het volgende:
[..]
De ravage van de aarbeving had heel erg minder kunnen zijn als ze niet zo corrupt waren.

Weet je wat jij eens zou moeten doen, je als anale manhoer aan moeten bieden en alles direct naar Haiti overmaken.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:56 schreef TNA het volgende:
Dat je bezorgd bent dat je geld niet goed terecht komt begrijp ik, maar ik kots op mensen met een dergelijke egoïstische instelling als in de TT
Klacht: egoïstische eikels.

Wat een falende poging om grappig te zijn zeg.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:46 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Weet je wat jij eens zou moeten doen, je als anale manhoer aan moeten bieden en alles direct naar Haiti overmaken.
Doe je dat niet?!
Klacht: egoïstische eikel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.

Ik zeg het verkeerd, ik bedoeld dat ze hadden kunnen weten dat dit eraan zat te komen maar niks hebben gedaan..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:45 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Want de aardbeving houdt natuurlijk rekening met de politieke situatie voordat hij begint ja.![]()
De wederopbouw daarentegen was wel beter verlopen.

God allemachtig zeg, in godsnaam, doe eens normaal man.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:03 schreef Jeroenz het volgende:
[..]
Ik zeg het verkeerd, ik bedoeld dat ze hadden kunnen weten dat dit eraan zat te komen maar niks hebben gedaan..
de wetenschap had ze hiervoor gewaarschuwd.

Niet noodzakelijkerwijs, maar er is op FOK! wel een sterke correlatie.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:19 schreef ClearGreen het volgende:
Egoïsme en extreme domheid gaan hand in hand, zo blijkt wel weer.
Dat kan ik me wel voorstellen. I mean, wat mij betreft doneert iedereen vanuit zijn/haar eigen inkomenspositie. Als student kun je vast ook wel een tientje missen, maar ik begrijp dat studenten, zeker als ouders niets bijdragen, veel geld zelf nodig hebben. De volgende discussie is waar de grens ligt ("Een avondje kroeg overslaan en je kunt weer een paar tientjes doneren"), maar feit blijft dat veel mensen geld kunnen storten zonder er ook maar iets van te merken.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:26 schreef Seam het volgende:
Ik geef niks omdat ik het niet alleen zonde van mijn geld vind (als student kan ik het zelf goed gebruiken) en omdat ik vind dat onze regering al voldoende uitgeeft aan zulk soort hulp.
Deze quote geeft mooi aan hoe mensen zich verschuilen achter het woord 'principieel' omdat ze geen geldige argumentatie kunnen vinden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:59 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat dus. Ik ben principieel tegen goede doelen, hulpacties en ontwikkelingshulp.
En deze instelling deel ik geheel.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:21 schreef EdAtTheBar het volgende:
De schaamteloze arrogantie waarmee mensen met hun domheid lopen te paraderen hier![]()
Op het moment dat het om leven of dood gaat dan maakt ver of dichtbij, blank of zwart, rijk of arm niet meer uit, maar dien je solidair te zijn en je menselijkheid te laten spreken. Je zou hetzelfde verlangen van hen als zoiets bij ons zou gebeuren.
50 euro gedoneerd![]()

Je bent een trol hè?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:03 schreef Jeroenz het volgende:
[..]
Ik zeg het verkeerd, ik bedoeld dat ze hadden kunnen weten dat dit eraan zat te komen maar niks hebben gedaan..
de wetenschap had ze hiervoor gewaarschuwd.

Laag, heel laag. Verder ongerelateerd aan mijn klacht.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Rekenkamer gaat Haïti-giften niet controleren

quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:59 schreef Equites het volgende:
Het kan me werkelijk geen fuck interesseren wat daar gebeurd.

En dan nog niet die spelfout zien.quote:
Want doneren doe je ook alleen maar, omdat de media het ophypet en totaal niet vanuit je menselijke gevoel.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:03 schreef Aestivate het volgende:
Gelukkig heb jij, hypocriet als je bent, wel gedoneerd omdat het gehypet wordt in de media. Dat er dagelijks mensen aan allerlei andere en soortgelijke praktijken doodgaan, familie verliezen, ziek worden of in armoede leven op weliswaar een veel kleinere schaal in Afrika, Zuid-Amerika en Azië is irrelevant.

Als je niet weet waar je het over hebt en maar loopt te blaten verlaat dan het topic aubquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:05 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
God allemachtig zeg, in godsnaam, doe eens normaal man.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |