Juist en als een Marrokaan jou neersteekt op straat en je spullen steelt is dat ook survival of de fittest. Moet je je maar beter verdedigen of niet wonen in een gebied met criminelen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:13 schreef Skonk het volgende:
[..]
Nee, dát is survival of the fittest.
Nee, de oplossing voor mensen die in armoede leven is, weg gaan uit dat leven! Wat snap je niet?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar jij geeft dus als oplossing voor mensen die in armoede leven om vooral met z'n allen te gaan plunderen?
Ook al zou Haiti iets voor mij doen, ik geef niksquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:56 schreef TNA het volgende:
Dat je bezorgd bent dat je geld niet goed terecht komt begrijp ik, maar ik kots op mensen met een dergelijke egoïstische instelling als in de TT
Klacht: egoïstische eikels.
83 miljoen en dat is erg zat jaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:21 schreef Cybey het volgende:
45 miljoen euro voor 9 miljoen inwoners... En dat komt dan alleen nog maar vanuit Nederland...
Ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:20 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Juist en als een Marrokaan jou neersteekt op straat en je spullen steelt is dat ook survival of de fittest. Moet je je maar beter verdedigen of niet wonen in een gebied met criminelen.
Ja want alleen slimme mensen donerenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:19 schreef ClearGreen het volgende:
Egoïsme en extreme domheid gaan hand in hand, zo blijkt wel weer.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:19 schreef Ladylike het volgende:
de mensen die geen geld kunnen of willen missen.. zouden die wel vrijwilligerswerk willen doen zoals helpen bouwen enzo?
Wou je zeggen dat het leven niet zo in elkaar zit? Uiteindelijk redeneert iedereen vanuit die gedachte.quote:
als je verlof kunt nemen, krijg je gewoon loon uitbetaald van je nederlandse baas en kost het je alleen verlofdagenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:24 schreef Jeroenz het volgende:
[..]
Dus als je krap bij kas zit ga je maar ff in je eige tijd voor nop werken... ja klinkt logisch
en wat is daarquote:
Ja, ze zitten echt te wachten op een amateur met een schepje.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als je verlof kunt nemen, krijg je gewoon loon uitbetaald van je nederlandse baas en kost het je alleen verlofdagen
Ik kan niets missen op mijn bankrekening momenteel, maar zou dat toch wel overwegen en bespreken met mijn werkgever
Waarom zou je dat doenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als je verlof kunt nemen, krijg je gewoon loon uitbetaald van je nederlandse baas en kost het je alleen verlofdagen
Ik kan niets missen op mijn bankrekening momenteel, maar zou dat toch wel overwegen en bespreken met mijn werkgever
dus een bouwvakker is een amateur?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:27 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ja, ze zitten echt te wachten op een amateur met een schepje.
Ik denk dat ze liever professionals hebben dan bouwvakkers en loodgieters die in de weg staan.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dus een bouwvakker is een amateur?
een loodgieter hebben ze zeker ook niets aan?
en je hebt nog altijd iets aan een amateur met een schepje die zich 100% inzet hoor
nou ik hoorde het iemand op de radio zeggenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:29 schreef Jeroenz het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doenEn zo kost het jou dus alsnog geld. Verlofdagen = geld + al de moeite.
Maar als jij je daar gelukkig bij voelt hou ik je niet tegen
jij geeft dat geld ook om je er goed door te voelen hoezo: Eerst aan jezelf denken?quote:
???quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:31 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ik denk dat ze liever professionals hebben dan bouwvakkers en loodgieters die in de weg staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |