Ja, ik heb gedoneerd.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
En hoeveel heb JIJ al gegeven, TS?

Ik heb het niet over je bijdrage die via de belastingen betaald is.quote:

Ik ook, via de belastingenquote:

Ook los van de belastingen heb ik gedoneerd.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik heb het niet over je bijdrage die via de belastingen betaald is.

Dus dat. Survival of the fittest hoor, je hóeft daar niet te wonen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:59 schreef Equites het volgende:
Wees dan gewoon eerlijk en zeg: Het kan me werkelijk geen fuck interesseren wat daar gebeurd.

Alsof die mensen daar zoveel keus hebben.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:59 schreef Skonk het volgende:
[..]
Dus dat. Survival of the fittest hoor, je hóeft daar niet te wonen.

Nou dat dus. Een aardbeving en een paar dooien, een kniesoor die daar wat om geeftquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:59 schreef Equites het volgende:
Wees dan gewoon eerlijk en zeg: Het kan me werkelijk geen fuck interesseren wat daar gebeurd.

Artsen zonder Grenzen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:01 schreef Desunoto het volgende:
Zijn er naast de giro 555 kansloze zakkenvullers nog andere wel goede organisaties die Haïti willen helpen? Waarvan je wel weet waar het geld heen gaat en wel zeker weet dat het goed terechtkomt?

Ja, inderdaad. Al die mensen hadden ook gewoon 10 jaar niet kunnen eten zodat ze genoeg geld hadden gespaard om te emigreren!!111quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:59 schreef Skonk het volgende:
[..]
Dus dat. Survival of the fittest hoor, je hóeft daar niet te wonen.

Ze hebben toch benen?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:02 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Alsof die mensen daar zoveel keus hebben.

Dat was voor de aardbeving en daar gaan nu dus al die miljoenen hulp naar toe. Het is dus gewoon uitstel van executie.quote:Haïti
Risico's: Hoog veiligheids- en reisrisico.
In Haïti bestaat er geen effectief politiekorps. Het gevaar op kidnappingen wordt er door de overheid 'chronisch en groeiend' genoemd. Sinds de verkiezingen van februari 2006 is er wat meer politieke stabiliteit en voor relatieve rust wordt ook gezorgd door de 8.000 VN-troepen. Maar het geweld blijft aanhouden, zeker in de sloppenwijken van Cité Soleil, in de hoofdstad Port-au-Prince. Overal zijn vuurwapens verspreid, er is geen deugdelijke rechtspraak en de oeverloze corruptie doen de veiligheid van het land ook al geen goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |