Nu wel ja.quote:
Ik had Goodbye een PM gestuurd, maar te laat, denk ik.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Slank 929 - waar niemand doorheeft dat de oude vol is?
Ach, je moet wat als je zit te SOGgen... Het was een nieuw topic openen of aan de studie gaan.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had Goodbye een PM gestuurd, maar te laat, denk ik.
I envy you, het is zulk prachtig hardloopweer: koud en zonnig, maar ik moet werken. En hard ookquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:51 schreef sigme het volgende:
Nou, ik verklaar de thuiswerkdag voor gesloten. En dan ga ik nu maar eens de pyama verruilen voor hardloopkleren en een rondje rennen. Voor het eerst in tijden.
Oh, als het je troost, het is hier koud en grauw. Voelt akelig koud aan, bij -3, niks geen lekker weerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
I envy you, het is zulk prachtig hardloopweer: koud en zonnig, maar ik moet werken. En hard ook
Nou, ik heb echt alweer de lente in mijn bol, vandaagquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, als het je troost, het is hier koud en grauw. Voelt akelig koud aan, bij -3, niks geen lekker weer.
tis vrijdag, moet jij niet aan de fajitas?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, ik heb echt alweer de lente in mijn bol, vandaag
Lijst voor vandaag, trouwens:
O: 2 eitjes
T: bakje griekse yoghurt
T: handje amandelen
L: 2 bruine bolletjes light abrikozenjam
T: 1 of 2 sinaasappels
T: bakje daniokwark rabarber-vanille
T: avocado
S: hardlopen, 6,5 km
D: nog bedenken, iets dat snel te maken is
T: cuba libre met coke zero, wat chips
Het voelt wel als idioot veel, maar ik heb best honger en het is overwegend gezond, toch?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:17 schreef AKnynke het volgende:
[..]
tis vrijdag, moet jij niet aan de fajitas?
Oooo held! Ik moet nog begininen aan mijn thuiswerkdagquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:51 schreef sigme het volgende:
Nou, ik verklaar de thuiswerkdag voor gesloten. En dan ga ik nu maar eens de pyama verruilen voor hardloopkleren en een rondje rennen. Voor het eerst in tijden.
Same here...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:33 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oooo held! Ik moet nog begininen aan mijn thuiswerkdag
Goed bezigquote:
ah, bedankt!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:01 schreef tonedyt het volgende:
op www.gezondafvallenonline.org staan wat tips! succes mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
In de afgelopen 928 topics ook, maar toch bedankt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:01 schreef tonedyt het volgende:
Spamquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:01 schreef tonedyt het volgende:
quote:Je ontbijt zal je spijsvertering starten en dan is het aan jou om die te laten werken zodat die ook je opslaagde vet zal verbranden!
want biologisch bevat minder calorieënquote:2. meer biologische producten eten.
7. probeer met mensen om te gaan die ook nadenken over het eten en niet alleen willen snakken. Sommige mensen hebben gewoon een betere spijsvertering waardoor het effect van vet eten minder kan zijn.
9. voor de liefhebbers, probeer ook eet spicy dingen te eten, dat wil nog wel eens helpen meer vet verbranden!
Zit ik daar te snakken met m'n niet-biologische sinaasappelquote:
life's not fair...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zit ik daar te snakken met m'n niet-biologische sinaasappelTerwijl jullie allemaal dé dieettruc hebben gevonden.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zit ik daar te snakken met m'n niet-biologische sinaasappelTerwijl jullie allemaal dé dieettruc hebben gevonden.
whehequote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Biologisch is wel zo duur dat je automatisch minder gaat eten, als het geld op is.
Mijn kibbeling is duurzaam gevangen, nu word ik er vast niet dik van.
Die sinaasappel gaat rechtstreeks naar m'n bipsquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Complot tegen jou.. jammer dat iemand roet in het eten heeft gegooid.
Ja, lijkt me erg gezond!!!quote:gezond 5 kilo afvallen in 1 week!
Ik wil eens zo'n mooi GPS-hartslag-horlogeding! Maar puike snelheid, zeg! Ik weet eigenlijk niet wat 'beter' is, hangt van je trainingsdoelen af, toch?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:03 schreef conleche het volgende:
Ik ga vanavond na thuiskomst ook rennen. Hoop ik. Als ik ergens moed vandaan kan schrapen. Maar ik ben al blij met 5 km. Wel in 11,5 km per uur. Maar misschien moet ik ook iets langzamer en dan langer........dunno wat beter is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:42 schreef Mini_rulez het volgende:
Bah, ik moet even zeuren, lees maar niet als jullie geen zin hebben.owhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik weet hoe je je voelt hoor!!
en da's echt kutdtststdt
ik duim mee dat alles goed komt iig...
Ja doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:11 schreef motorbloempje het volgende:
[noteert voor als ik zelf weer eens kwak() kel
]
Naja, een totaal verkeerde maat.quote:
Aan de OPquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:20 schreef Mini_rulez het volgende:
STING: wie zegt dat we niet al slank zijn?
Komt omdat de dame van de lingeriewinkel bij veel zaken niet meer aan je mag zittenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Naja, een totaal verkeerde maat.
wat goed van je! Wel jammer natuurlijk, maar wel heel goed !quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:20 schreef kwakz0r het volgende:
dank dames, en ik pas op: heb zojuist mn zangworkshop afgezegd van zaterdag (10-17) waar ik heeeel erg naar uitkeek en die ook al betaald is.
goede nieuws is dat ik dus kan uitslapen
Klinkt wel verstandig. Wel extra genieten als je nog lekker in bed kunt blijven liggen!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:20 schreef kwakz0r het volgende:
dank dames, en ik pas op: heb zojuist mn zangworkshop afgezegd van zaterdag (10-17) waar ik heeeel erg naar uitkeek en die ook al betaald is.
goede nieuws is dat ik dus kan uitslapen
Oh ja joh? Ik weet dat het iig bij de grote ketens niet meer mag (livera en hunkemoller enzo). Maar het is, als je een beetje kundig personeel hebt, echt dé manier om een passende BH te vinden. Ik vind dat altijd zo knap, dat ze dan precies het juiste model voor je pakken (trouwens: net als het meisje in de jeanswinkel dat na één blik op mijn lijf, zelfs zonder de maat te vragen, de perfecte spijkerbroek van de stapel trokquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Klinkt wel verstandig. Wel extra genieten als je nog lekker in bed kunt blijven liggen!
CF: ik ging laatst bh's kopen en dat meisje deed het gewoon, rechtduwen en alles.Een jong meisje, heel daadkrachtig. Dat was wel even schrikken.
Maarja, beter dan zo'n mens dat vorige week nog in een schoenenwinkel stond en er totaal geen verstand van heeft...
Dit was ook een kleine winkel voor grote maten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh ja joh? Ik weet dat het iig bij de grote ketens niet meer mag (livera en hunkemoller enzo). Maar het is, als je een beetje kundig personeel hebt, echt dé manier om een passende BH te vinden. Ik vind dat altijd zo knap, dat ze dan precies het juiste model voor je pakken (trouwens: net als het meisje in de jeanswinkel dat na één blik op mijn lijf, zelfs zonder de maat te vragen, de perfecte spijkerbroek van de stapel trok).
Maar het is wel schrikken, jaIk herinner het me nog wel van vroeger met m'n moeder, zo'n klein winkeltje, niet bepaald hip, en dan zo'n mevrouw van 60 met een leesbrilletje dat in het pashokje eens je borsten kwam bevoelen
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Biologisch is wel zo duur dat je automatisch minder gaat eten, als het geld op is.
Mijn kibbeling is duurzaam gevangen, nu word ik er vast niet dik van.
Sorry, maar het mental image is zooo grappigquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dames, neem deze wijze les van me aan: met de suikerpot schudden als het deksel er niet goed op zit, is géén goed idee.
* DevilsAndDust pakt stofzuiger.
Ik zal het in acht nemen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dames, neem deze wijze les van me aan: met de suikerpot schudden als het deksel er niet goed op zit, is géén goed idee.
* DevilsAndDust pakt stofzuiger.
Omdat dat zo leuk klinkt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zal het in acht nemen.
* sigme vraagt zich af waarom ze met de suikerpot zou schudden![]()
quote:
De suiker was voor de vulling! Gelukkig had ik nog net genoeg over. De taart zelf is gebakken en de decoratie is gemaakt. Nog vullen, afsmeren en bekleden, en dan is 'ie bijna af.quote:
Bah, ik moet even zeuren, lees maar niet als jullie geen zin hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Hehe, da's anders best nuttig. Ik zat laatst bij de presentatie van mijn afstudeerders en jeetje, het ene meisje liep me toch een partij te ratelen!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:56 schreef Syrena het volgende:
TVP! Ik kom niet naar UtregIk heb vandaag mijn portie vreemde mensen & vreemde dingen moeten doen weer gehad
We moeten leren om ons te presenteren en om je ademhaling te reguleren moet je met z'n allen in een kring heel hard in en uitademen en HOP roepen.
Maar verder was het heel leuk en interessant en vermoeiend.
Aaah...quote:
Ik ga hyperventileren en zie dan sterretjes, maar dat merk je niet aan mequote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hehe, da's anders best nuttig. Ik zat laatst bij de presentatie van mijn afstudeerders en jeetje, het ene meisje liep me toch een partij te ratelen!Ze kwam echt helemaal niet rond met haar ademhaling, ik was echt bang dat ze blauw zou worden! Maar die moet echt wel op zo'n cursus!
Maar als jij het al wel gewoon goed kunt, lijkt het me inderdaad strontvervelend
Echt?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:09 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ga hyperventileren en zie dan sterretjes, maar dat merk je niet aan meKreeg nu ook weer te horen dat ik zo "geaard" stond. Allemaal nep
maar goed, het was pas de eerste les.
Bah, ik moet even zeuren, lees maar niet als jullie geen zin hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb trouwens nog zoiets met deIB-groep
![]()
Ik kreeg opeens veel minder stufi, wat bleek: ze hebben me van uitwonend naar thuiswonend gezet, maar dat scheelt al zo 300 euro. Slaat nergens op want ik woon al drie jaar niet meer thuis. Kan ik dat ook nog gaan regelen![]()
Oh wat handig, kan je er nog eens eentje stukgooien!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:01 schreef Laureline het volgende:
Ik heb wel een enorm zwak voor suikerpotjes, we hebben er nu vijf. En zes melkkannetjes![]()
Ooo, dat is echt vreselijk! Gelukkig hoefde je niet de HALLO-dans te doenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:56 schreef Syrena het volgende:
TVP! Ik kom niet naar UtregIk heb vandaag mijn portie vreemde mensen & vreemde dingen moeten doen weer gehad
We moeten leren om ons te presenteren en om je ademhaling te reguleren moet je met z'n allen in een kring heel hard in en uitademen en HOP roepen.Maar verder was het heel leuk en interessant en vermoeiend.
Ja, zo'n voorraadje komt altijd van pas!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh wat handig, kan je er nog eens eentje stukgooien!
Haaienvinnensoep van de chinees!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:34 schreef P.F het volgende:
Die kun je zeker niet bestellen op thuisbezorgd.nl
Stuur een briefje naar het hoofdkantoorquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:37 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb vorige maand laarzen gekocht, maar de zool zat niet goed gelijmd. De winkelmedewerkers dozen daar hebben er welgeteld 3 weken over gedaan om ze bij een schoenmaker te krijgen (en ze waren ook niet bepaald klantvriendelijk, want een excuus heb ik nooit gehoord). Van de week kon ik ze ophalen, maar nu blijkt dat er nog steeds bobbels in de binnenzool zitten...Maar ik heb geen zin om wéér discussie aan te gaan met die huppelkutjes.... Bluh. Ik wou dat ik in dit soort gevallen wat assertiever was
Zeg, medeleven graag!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt?
Aw mehn, ik ben alweer nog steeds aan het werk. Net terug van vakantie, de stress zou over moeten zijn, maar mooi dat ik nog steeds overuren draaiDat wordt ook weer een sport-fail vanavond
Ik moet weer even m'n puike sportregime op gaan pikken, want zo wordt het niks met dat afvallen!
Aww, arme schat! Ik vind ook dat je wel heel veel werkt hoor! Heb je wel een beetje weekend?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zeg, medeleven graag!Ik voel me namelijk dramatisch zielig, zo erg dat mezelf een beetje '
' vind
En nu ga ik maar naar huis.
ik denk dat ik mijn laptop maar niet meeneem, dan kan ik ieder geval proberen om niet aan werk te denkenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Aww, arme schat! Ik vind ook dat je wel heel veel werkt hoor! Heb je wel een beetje weekend?
Dit vond ik een heel goed idee... tot bleek dat ik op de website geen adres kon vinden van een hoofdkantoor. Genoeg filialen met adresgegevens, maar geen hoofdkantoor of naam van een regiomanagerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Stuur een briefje naar het hoofdkantoor.
Misschien levert het je niks op, maar je voelt je beter en mogelijk krijg je ook nog een bruikbare reactie.
Ik kijk altijd in opperste verwondering naar je dagbesteding en menu. Of dat laatste ben ik jaloers, op het eerste niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ik denk dat ik mijn laptop maar niet meeneem, dan kan ik ieder geval proberen om niet aan werk te denken
Aww,quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zeg, medeleven graag!Ik voel me namelijk dramatisch zielig, zo erg dat mezelf een beetje '
' vind
En nu ga ik maar naar huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Positieve noot: het was wél supergezellig met mn lab/projectmaatje, hebben heerlijk gelachen achteraf (tranen over mijn wangen van het lachen, dat is echt lang geleden), kreeg heel erg nuttige feedback op een essay (waar ik ook echt wat mee kan de volgende keer), het is weekend en ik zie mijn vriend vanavond weer.
Oh haha ik lees nu pas bij en zie dat er meer mensen een beetje zeur in een spoiler hadden. Dikke
voor SDB, kwak, Mini en CF.
En DaD![]()
.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Zonder die stroopwafel was je lijstje ook te weinig geweest, dus er is niks aan de hand.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:14 schreef Goodbye het volgende:
Ik gooi er even een lijstje in:
O: 2 boterhammen humus
T: 1 speculaasje, mineola, opkikker
L: 2 boterhammen sandwichspread
T: stroopwafel, paar dropjes, mineola
D: rijst met kip en loads of groenten met teriyaki saus![]()
Beetje veel gesnoept, vrijdag op het werk is echt zo'n snaaidag voor mij
Ja, maar ik had anders vast iets verantwoords gegeten in plaats van die stroopwafelquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:23 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zonder die stroopwafel was je lijstje ook te weinig geweest, dus er is niks aan de hand.
Indoor skien of snowboarden?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:43 schreef P.F het volgende:
Weet iemand een leuk "bedrijfs" uitje? Totaal mag het 50 p.p kosten (bijv. eerst eten en dan bowlen of zo) Maar ik haat dingen als bowlen..
Nee gelukkig niet zeg! Geen resultaat = ook resultaat. Nu moeten we er gewoon een verslag van maken, met verklaringen waarom de resultaten zijn zoals ze zijn. Daar zijn we ook nog niet helemaal uitquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:55 schreef Phaidra het volgende:
@Chico, wat naar dat jullie proeven niet goed gingen! En nu? Is het geen resultaat = ook resultaat of moet je per se een goede proef hebben om het vak te kunnen afronden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet zeg! Geen resultaat = ook resultaat. Nu moeten we er gewoon een verslag van maken, met verklaringen waarom de resultaten zijn zoals ze zijn. Daar zijn we ook nog niet helemaal uit. We hebben nu iig wel genoeg metingen om wat grafiekjes te maken, en een leuk praatje te houden voor mede-studenten.
Ohhh, dan valt het allemaal wel mee toch? Als de docent het ook niet snapt... Ik snap wel dat je liever andere resultaten had gehad, maar het is zoals het is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Venus in pocketformaat
© loveli
Ja eigenlijk valt het ook wel mee, maar je gaat zo aan jezelf twijfelen als je 2x een monster meet en 2x totaal verschillende waardes vindt. Kans dat de fout zit in jouw handelingen is vrij groot. En dat voelt vervelend, want je wil graag succes en je bent toch bezig met onderzoek wat van belang kan zijn voor de universiteit. En het maakt het verslag er ook niet makkelijker op, nu moeten we hier een verklaring voor verzinnen, gewoon succes of iig reproduceerde resultaten zijn een stuk makkelijker te verklarenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ohhh, dan valt het allemaal wel mee toch? Als de docent het ook niet snapt... Ik snap wel dat je liever andere resultaten had gehad, maar het is zoals het is.
Duimen jullie mee?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aww loveli! En nu? Afwachten of de garage een te laag bod doet, of zo?
*jongleert met duimen*quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Duimen jullie mee?
Fuk. Ik ben bang dat de garage geen te laag bod doet.
Om met winst door te verkopen? Denk ik?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:40 schreef P.F het volgende:
Waarom zou een garage een auto van iemand willen kopen!
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Om met winst door te verkopen? Denk ik?
Vast wel. Zij moeten de auto nog doorverkopen en winst maken.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Duimen jullie mee?
Fuk. Ik ben bang dat de garage geen te laag bod doet.
Als zij er klaar mee zijn kunnen ze 1000 meer vragen dan nu de vraagprijs is. En zij hebben tweedehands onderdelen gratis stoffig op de plank liggen, merkspecialist.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vast wel. Zij moeten de auto nog doorverkopen en winst maken.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:49 schreef loveli het volgende:
Misschien toch ff de Haiti-actie op uitzending gemist kijken om te relativeren.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Goed plan. Als je die botoxkop van Linda hebt gezien en de fysieke aftakeling van Jeroen Pauw in detail hebt mogen aanschouwen is je hele dag weer goed
![]()
Ik werd zowaar een beetje emotioneel toen ik bepaalde beelden uit Haiti zag. Vind het zo eh..uitzichtloos daar allemaal. Geen idee hoe dat ooit goed moet komen.
Ik ga liever naar een teknofeest en dan tot in de late uurtjes dansen [kan best voor 50 euro] maar het nare is dus dat dit een bedrijfsuitje is en niet iets met m'n vriendenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:54 schreef Mini_rulez het volgende:
* Mini_rulez duimt mee voor loveli.
PF: een wandeling en dan high tea ofzo? Daar kun je in elk geval lekker lang over doen.
-edit- in tegenstelling tot een etentje bedoel ik, wat sommige mensen misschien geen volwaardig uitje vinden.
O wat gênantquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:00 schreef Mini_rulez het volgende:
PF, je kunt altijd nog een bierfiets huren.
Ik sprak gister voor het eerst weer een aantal collega's, en die hadden het allemaal hartstikke leuk gevonden. 't Zal wel aan mij hebben gelegen.quote:
Voor hoeveel mensen is het en wanneer moet het georganiseerd worden?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ga liever naar een teknofeest en dan tot in de late uurtjes dansen [kan best voor 50 euro] maar het nare is dus dat dit een bedrijfsuitje is en niet iets met m'n vrienden!
quote:Karten
Midgetgolf
Pubquiz:
Gymzaal afhuren
Curling
Snowboarden/skieen
Kook Cursus:
Echt golf
Cabaret
Paintbal
ergens in februari geloof ik.. Wat is APX?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Voor hoeveel mensen is het en wanneer moet het georganiseerd worden?
Ik denk aan:
´-zeilen op een groot zeilschip
- kanoen
- dierentuinbezoek gekoppeld aan bezoek hertog jan brouwerij
- naar een kookstudio
- een rondleiding in het APX gecombineerd met Romeins eten
- een speurtocht op de fiets![]()
- zweethutten
het archeologisch park in xanten. De meest noordelijk enigszins bewaard gebleven romeinse stad.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:05 schreef P.F het volgende:
[..]
ergens in februari geloof ik.. Wat is APX?
Oeh, ik ben jaloers!! Zo'n dagje sauna is zo fijn idd...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:00 schreef Tinkepink het volgende:
Om te ontkomen aan mijn winterdip heb ik vandaag trouwens een dagje sauna gedaan. Fijn laten masseren, lekker gegeten en uitgerust.... en zowaar lijkt het erop dat ik weer een beetje energie heb. Aanrader!
Klinkt heerlijk! Ik ben nog nooit in een sauna geweest. Volgens mij vind ik die hitte ook helemaal niet prettig, maar een lekkere massage kan ik vast wel van genietenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:00 schreef Tinkepink het volgende:
Om te ontkomen aan mijn winterdip heb ik vandaag trouwens een dagje sauna gedaan. Fijn laten masseren, lekker gegeten en uitgerust.... en zowaar lijkt het erop dat ik weer een beetje energie heb. Aanrader!
Oja!! Maar dan wel hertjes aaien of zoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:12 schreef Tinkepink het volgende:
En toch vind ik dat vrijwilligerswerk helemaal niet zo'n slecht idee. Je doet wat samen (teambuilding) het wijkt af (en wordt dus neit snel vergeten) en staat best leuk op je cv (). Afsluiten met een heel sjiek etentje op eigen kosten of een patatje bij de Febo. Orgineel
Ik heb niet direct een beeld van vrijwilligerswerk waarbij hertjes aaien een onderdeel isquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:14 schreef P.F het volgende:
[..]
Oja!! Maar dan wel hertjes aaien of zo
Personeelsfeestje, is toch onbeperkt zuiken en vreten? Veel collega's van me vinden dat het einde.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:21 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat is er met Preston Palace, loveli?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:21 schreef loveli het volgende:
Je hoeft alleen maar achter een rolstoel te lopen, luiers verschonen doet iemand anders. Als je zelf half verlamd in de luiers zit hoop je toch ook dat iemand je mee naar buiten neemt?
quote:
Je kan een dierenasiel helpen schoonmaken ofzo. Geen hertjes, maar wel poesjes.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:16 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik heb niet direct een beeld van vrijwilligerswerk waarbij hertjes aaien een onderdeel is.
In Almere kan je, als je een afspraak maakt, honden uitlaten van het asiel en dan gaan lopen in het natuurgebied in de buurtquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je kan een dierenasiel helpen schoonmaken ofzo. Geen hertjes, maar wel poesjes.
Hertjes vind je op de kinderboerderij, die kunnen vaak ook wel wat hulp gebruiken
Sweet sixteenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:38 schreef Tinkepink het volgende:Ik heb net een zak chips leeggegeten. Volgens mij is dat eh... 20 jaar geleden ofzo dat ik dat voor het laatst heb gedaan.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet niet welk lijstje nou slechter is
Hier heb ik nog nooit hertjes op een kinderboerderij gezien!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je kan een dierenasiel helpen schoonmaken ofzo. Geen hertjes, maar wel poesjes.
Hertjes vind je op de kinderboerderij, die kunnen vaak ook wel wat hulp gebruiken
dat klinkt niet echt lekker zoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:45 schreef P.F het volgende:
Ik moet nog avond eten hè![]()
Maar ik heb dus haricot verts maar geen knoflook..
en ik heb nog vegetarische stukjes met saté
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:02 schreef _Calimero_ het volgende:
Wat gaan jullie hard!!
Wie komen er nu allemaal naar de meet?
Ik denk dat ik misschien toch wel kom, vind het toch wel een beetje suffe aanstellerij van mezelf om niet te komen om 3 kilo![]()
Mijn lijstje:
O:brinta
t; krentebol, appel, koffie
L;2 boterhammen met kipfilet en halve avocado
T:krentebol
D: heul veul sushi en 3 wijntjes en een iniminibeetje vaag ijs met iets van beslag eromheen
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:04 schreef Phaidra het volgende:
[..]
![]()
Jeez, die 2 glaasjes wijn komen best hard aan
quote:Jeez, die 2 glaasjes wijn komen best hard aan
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]glaasje moet je niet tegen je hoofd aan slaan
I've still got a pulsequote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Te veel fruit en te veel groente vandaag,zelfs voor mijn doen
XM, foei daar kan je gewoon niet op leven!
PF, jij bent nog slechterderder
Ik heb geslapen tot 13.00 uur en daarna van 14.00 tot 20.00 geloof ik..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Te veel fruit en te veel groente vandaag,zelfs voor mijn doen
XM, foei daar kan je gewoon niet op leven!
PF, jij bent nog slechterderder
Wel een verse, mooie zombiequote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Of een zombie.
Wij hebben een zombie in de buurt wonenquote:
Fancyschmancy! Maar ik zou me zorgen gaan maken als er een donkere jongeman met een te korte broek, witte sportsokken en bordeelsluipers 'hiii hiiiiiii' roepend, rond gaat lopenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:19 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wij hebben een zombie in de buurt wonen. In ieder geval lóópt 'ie als een zombie.
![]()
Niet echt aardig he, maar het was zo grappig.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is ook niet de intentie hoor. Maar vandaag ongeveer 4 uur in de auto gezeten. Vandaar de ontbrekende T's.
Heldin!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen excuus, ik heb vandaag 8 uur in 4 verschillende auto's gezeten en de tijd gevonden om als T een doosje nep-ferrero's weg te werken.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen excuus, ik heb vandaag 8 uur in 4 verschillende auto's gezeten en de tijd gevonden om als T een doosje nep-ferrero's weg te werken.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Nou, het was zomer, laat op de avond, wij hadden wat wijntjes op bij vrienden en fietsten naar huis. Toen zagen we een man lopen, idd in korte broek met zo'n zombieloopje (volgens mij heeft hij iets aan zijn been ofzo).quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Fancyschmancy! Maar ik zou me zorgen gaan maken als er een donkere jongeman met een te korte broek, witte sportsokken en bordeelsluipers 'hiii hiiiiiii' roepend, rond gaat lopen.
Oeh, had je bijna onze date in het water laten vallenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De suiker was voor de vulling! Gelukkig had ik nog net genoeg over. De taart zelf is gebakken en de decoratie is gemaakt. Nog vullen, afsmeren en bekleden, en dan is 'ie bijna af.
Dat is balen zeg! Zowel van je rooster als plagiaat. Ik weet van 'vroeger' dat klasgenoten ook wel dat soort dingen probeerden (en 10 jaar geleden kwam je er waarschijnlijk makkelijker mee weg), maar als docent lijkt het me echt een belediging eigenlijk...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:33 schreef Viking84 het volgende:
Hoi.
Net thuis. Zal zo even teruglezen. 'Moest' eerst even voor school bezig. Ik heb zo'n irritant rooster: op donderdag en vrijdag heel druk en op dinsdag kan ik maar 2 uren doen ws en op woensdag maar 1, maar ik moet op di en wo dus wel op school aanwezig zijn
. Miss dat ik een uurtje een andere klas erbij kan krijgen. En ik heb iemand betrapt op plagiaat (Wat denkt ze wel niet? Dat ik het niet doorheb als ze gewoon een complete recensie van een website plukt?
), dus dat wordt een interessant gesprek volgende week
.
Ik voel me ook behoorlijk beledigd idd, dus ik ga even heel duidelijk maken dat ze dit niet weer moet doen. Eerst eens apart nemen en vragen: "Heb jij dit zelf geschreven? Ik wil graag een eerlijk antwoord." Ben benieuwd wat ze dan zegt, maar ws voelt ze de bui al wel hangenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:39 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat is balen zeg! Zowel van je rooster als plagiaat. Ik weet van 'vroeger' dat klasgenoten ook wel dat soort dingen probeerden (en 10 jaar geleden kwam je er waarschijnlijk makkelijker mee weg), maar als docent lijkt het me echt een belediging eigenlijk...
Die satéstukjes van quorn toch?? Die vond ik ook heerlijk ja! Wel een beetje zoet, maar prima te eten!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:13 schreef P.F het volgende:
Diner: bakje vegetarische stukjes (300 g) + potje haricot verts (180 g)
Echt super lekker!
Ik ben alweer op om het taartje af te maken. Gisteravond dacht ik, dat doe ik morgen wel, en nu wilde ik dat ik het gisteravond had gedaan.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oeh, had je bijna onze date in het water laten vallen![]()
.
Gewoon wachten. Op jouw leeftijd was ik even zwaar en 2 cm langer. Tien jaar later woog ik tien kilo meer.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 08:01 schreef Elmostyle het volgende:
Ik denk dat jullie misschien ook wel antwoord op mijn vraag hebbe
Ik ben 19, 176 lang en weeg 57kg, alleen ik wil dus noujuist aankomenHoe doe ik dat het beste? ik heb het idee dat ik nooit aankom, zelfs met kerst als je enorm veel eet kom ik geen kilo aan.
Lastig. Sporten (spieropbouw, dus krachttraining), en niet kerstvreten maar gestaag flink goed eten.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 08:01 schreef Elmostyle het volgende:
Ik denk dat jullie misschien ook wel antwoord op mijn vraag hebbe
Ik ben 19, 176 lang en weeg 57kg, alleen ik wil dus noujuist aankomenHoe doe ik dat het beste? ik heb het idee dat ik nooit aankom, zelfs met kerst als je enorm veel eet kom ik geen kilo aan.
Wat sigme zegt, even naar de body-build tips kijken. Koolhydraten eten voor de energie, eiwitten voor spieropbouw en vetten omdat je ze nodig hebt (de gezonde).quote:Op zaterdag 23 januari 2010 08:15 schreef Elmostyle het volgende:
Ik heb nu 3 maanden wat minder gedaan ivm stage in buitenland, de eerste 2 maanden ging ik ong 3/4 keer per week naar de fitness alleen daar ben ik niet met verder gegaan.
Daarvoor heb ik 3 jaar lang ong 2 a 3 keer per week lange afstand gedaan.
Ok dus gewoon zoals ik nu ook doe brood met vlees e.d. maar dan een dubbele portie ofzo?
Wat loveli zegt, en lange afstand (lopen?) lijkt me voor jouw doel niet veel bijdragen. Je zou echt aan de ijzers moeten. Sportschool of thuis. Zonder ijzer kan ook wel, dan veel pushups enzo.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 08:15 schreef Elmostyle het volgende:
Ik heb nu 3 maanden wat minder gedaan ivm stage in buitenland, de eerste 2 maanden ging ik ong 3/4 keer per week naar de fitness alleen daar ben ik niet met verder gegaan.
Daarvoor heb ik 3 jaar lang ong 2 a 3 keer per week lange afstand gedaan.
Ok dus gewoon zoals ik nu ook doe brood met vlees e.d. maar dan een dubbele portie ofzo?
Aww, wat schattig!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 07:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben alweer op om het taartje af te maken. Gisteravond dacht ik, dat doe ik morgen wel, en nu wilde ik dat ik het gisteravond had gedaan..
Mjah, alles gaat ook mis.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aww, wat schattig!. Je bent wel een echte perfectioniste hè, just like me
. Ik krijg op m'n stageschool steeds te horen dat ik eens wat aardiger voor mezelf moet zijn
.
Maak je geen zorgenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mjah, alles gaat ook mis.. M'n Swiss Merengue is gaan schiften, m'n botercrème werd niet zacht genoeg, ik heb net per ongeluk een stuk biscuit losgetrokken... Maar goed, ik doe m'n best en als je 'm lelijk vindt gooi ik 'm wel weg.
.
Izze liefquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maria, je mag hier altijd zeuren hoor. Dat doet iedereen
. En ik zou het echt zeer tof vinden als je wel zou komen. Misschien ook wel een goede recipe tegen de 'low'?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh da was geen notendopje![]()
Gaat vast wel weer snel over, maar op dit moment (ik moet nog 1 paper!) baal ik als een stekker.Maar misschien moet ik nu nog even niet beslissen over meet, want mijn gemoed is iets te negatievig
Tot wanneer mag ik erover nadenken?
![]()
Blaa!!!"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ik vind die van de Bijenkorf wel okee eigenlijkquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maria, je moet ook NOOIT in paskamerspiegels kijken, TENZIJ ze zijn verlicht met kaarslicht! Paskamerspiegels zijn inhumaan en een bedreiging voor de wereldvrede.
Oh, geen idee, daar koop ik nooit kleding. Veel te duur...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind die van de Bijenkorf wel okee eigenlijk
Ze hebben daar een prima lingerie-afdeling en dan staat het dus best mooi. En ze hebben een achteruitkijkspiegel.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh, geen idee, daar koop ik nooit kleding. Veel te duur...
Rait bek et ya, indiaantje!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cootje:*stuurt paar zonnestralen* Shiiiine
XM: so trueIk ben bij Hunkemoller geweest (= 2 nieuwe BHs maat 75D
), V&D (nieuwe spijkerbroek maat 42
) en nog wat losse winkels (o.a. H&M en Esprit). Waarom ik eigenlijk voor broeken ging winkelen als ik toch al down ben mag Joost weten
Nouja ik had een spijkerbroek en BHs nodig, daarom waarschijnlijk
![]()
Ik ben wel altijd bang dat ander licht net zo'n effect heeft als paskamerlicht en dat ik dan ineens ergens ben en *BAM* hideous ben zonder het zelf te zien
De HotKiss of hoe dat ding ook heet. Je lip wordt plaatselijk gefrituurd op een graad of 60 en daar houdt het virus nopg minder van dan je lip. Sinds ik dat ding heb, is er nog maar 1 koortslip doorgekomen en dat was toen ik 'em de eerste dag niet kon vinden.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:05 schreef conleche het volgende:
Ik hou er niet van, maar het moet even:![]()
![]()
![]()
Omdat ik:
Nog steeds moe ben
Keelpijn heb
Een koortslip voel opkomen en me een ongeluk smeer met spullies, maar prbly tevergeefs
Een vriend niet kan bereiken om af te zeggen voor vanavond
In de galerie zit te koukleumen en ik toch stil moet blijven zitten, want omzetbelasting
Die klotegrijzelucht niet meer kan zien
Zo.
Haaaai.
Ik wou eigenlijk als ik langs kwam een taartje van je kopen voor thuis, maar nu durf ik dat niet meer te vragenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mjah, alles gaat ook mis.. M'n Swiss Merengue is gaan schiften, m'n botercrème werd niet zacht genoeg, ik heb net per ongeluk een stuk biscuit losgetrokken... Maar goed, ik doe m'n best en als je 'm lelijk vindt gooi ik 'm wel weg.
.
Wacht maar tot je 70E hebtquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Auto![]()
-2,7 kilo in 3 weken![]()
Succes Shinyface!
En veel plezier DaD en Viking!
Whoop!
Vriendje is meegeweest naar de sportschule vanochtend(weliswaar niet Zumba maar fitness, maar toch!
)
En ik heb nu ineens 75D ipv 80C. Omg. D klinkt veel groter dan C
Ik heb hier nog 3 antikoortsliptubetjes liggen.. (nieuw, heb nog nooit zo een ding gehad..) Moet ik ze komen brengenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:05 schreef conleche het volgende:
Ik hou er niet van, maar het moet even:![]()
![]()
![]()
Omdat ik:
Nog steeds moe ben
Keelpijn heb
Een koortslip voel opkomen en me een ongeluk smeer met spullies, maar prbly tevergeefs
Een vriend niet kan bereiken om af te zeggen voor vanavond
In de galerie zit te koukleumen en ik toch stil moet blijven zitten, want omzetbelasting
Die klotegrijzelucht niet meer kan zien
Zo.
Haaaai.
De reden dat ik een hekel heb aan broeken kopen is dat ik meestal lengtemaat 36 nodig heb, en ik die nergens kan vinden, wat tot grote frustratie en ergernis lijdt. Zelfde voor schoenen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:48 schreef P.F het volgende:
Jeans shoppen doe ik alleen als ik een hele dag heb en heeeeel goed in mijn vel zit
Net als BH'sBij de livera wilden ze mij 70a of 70aa aansmeren
![]()
Ik kreeg het op zich wel aan hoor.. En volgens de verkoopster stond het praaaaaachtig
Ik krijg vaak te horen dat mijn maat niet bestaat. Ook leuk.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:48 schreef P.F het volgende:
Jeans shoppen doe ik alleen als ik een hele dag heb en heeeeel goed in mijn vel zit
Net als BH'sBij de livera wilden ze mij 70a of 70aa aansmeren
![]()
Ik kreeg het op zich wel aan hoor.. En volgens de verkoopster stond het praaaaaachtig
Ik heb ook altijd de grootste maat van schoenen nodig (bij heels) en als het een smal model is pas ik ze alsnog nietquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
De reden dat ik een hekel heb aan broeken kopen is dat ik meestal lengtemaat 36 nodig heb, en ik die nergens kan vinden, wat tot grote frustratie en ergernis lijdt. Zelfde voor schoenen.
Het zag er zooo zielig uit. Alles verpletterd en fijn gedrukt. Met dat felle paskamer licht en zo een vrouw die dan het gordijn open rukt.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik krijg vaak te horen dat mijn maat niet bestaat. Ook leuk.
Ik heb maat 44!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd de grootste maat van schoenen nodig (bij heels) en als het een smal model is pas ik ze alsnog nietIk moet soms maat 42 alleen omdat m'n voeten breed zijn, want van schaatsen heb ik bijv. maat 39
Werkt ook goed! Er zijn ook lysine smeersels, werken ook.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:44 schreef sigme het volgende:
Ik heb laatst, nadat het hier getipt werd, een pot L-lysinetabletten gekocht bij De Tuinen.
Sindsdien geen koortslip meer gehad - terwijl het toch voor mij erg koortslipopwekkend weer is.
En het stomme is dat ik dus 70C blijk te hebben en niet 70AAquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat gemeen PF!Skoppen!
Uberhaupt, zomaar de gordijnen open rukkenIk schrik me dan het apenlazerus, sta je daar in je bijna-nakendheid!
Gisteren was ik ook bij diverse winkels meteen bijna besprongen door verkoopsters.
"Kan je het vinden?"
"jahoor, ik gewoon even rond"
"Okee, kan ik helpen?" En als ik dan nee zeg de hele tijd heel opzichtig in de buurt kleding rechtleggen enzo![]()
Dude, ik ga echt niet de hele winkel leegjatten![]()
Kwakje
Maar dan weet je dat je sowieso niet in reguliere winkels te recht kan.. Wat het niet minder kut maakt natuurlijk..quote:
In Delluf bij de Livera werkt(e?) een hardhorende mevrouw die ook graag je paskamer binnenlopt als er net mannelijke klandizie in de winkel is. NEE? PAST HET NIET? HEEFT U NOG EEN MAATJE KLEINER NODIG?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:53 schreef P.F het volgende:
[..]
Het zag er zooo zielig uit. Alles verpletterd en fijn gedrukt. Met dat felle paskamer licht en zo een vrouw die dan het gordijn open rukt.
Jaaa PRACHTIG! Echt jouw maat!
Top-verkoop-talent!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:53 schreef P.F het volgende:
[..]
Het zag er zooo zielig uit. Alles verpletterd en fijn gedrukt. Met dat felle paskamer licht en zo een vrouw die dan het gordijn open rukt.
Jaaa PRACHTIG! Echt jouw maat!
Dood aan pashokjes! *torches and pitchforks*quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:58 schreef sigme het volgende:
Ik heb allemaal volmaakt normale maten en dan nog is kleren passen een hel.
En ik snap ook werkelijk niet waarom ik in zoveel kleren die volgens het etiket de juiste maat hebben, in verste verte niet pas. Jurkjes en blousjes die gemaakt zijn voor jongetjes![]()
En dan dat licht en die spiegel en de afmetingen van zo'n rothok waar ik sta te wurmen met eigen kleren en te passen kleren en brrrrrrrrr. Ik ga me gewoon terugtrekken op mijn landgoed, in boerenhansopjes lopen.
Oh, en in jurkjes van Shinydiscobal en PF. Beide licht boerse jurkjes, precies goed voor mij. En geen pashok aan te pas gekomen.
Ik ben nog steeds heel benieuwd hoe ie staat bij jou... Bij mij was het 100x niks..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:58 schreef sigme het volgende:
Ik heb allemaal volmaakt normale maten en dan nog is kleren passen een hel.
En ik snap ook werkelijk niet waarom ik in zoveel kleren die volgens het etiket de juiste maat hebben, in verste verte niet pas. Jurkjes en blousjes die gemaakt zijn voor jongetjes![]()
En dan dat licht en die spiegel en de afmetingen van zo'n rothok waar ik sta te wurmen met eigen kleren en te passen kleren en brrrrrrrrr. Ik ga me gewoon terugtrekken op mijn landgoed, in boerenhansopjes lopen.
Oh, en in jurkjes van Shinydiscobal en PF. Beide licht boerse jurkjes, precies goed voor mij. En geen pashok aan te pas gekomen.
Hahaha! Nou... Ik heb ook wel eens een grotere maat gehad hoor! En ik heb eerder veel te vaak veel te grotere kleren gekocht omdat mijn moeder vond dat ik noooit maat 36 kon hebben want dat was zo kleinquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dood aan pashokjes! *torches and pitchforks*
Vaak ook heel vies stoffig en als je kleren dan op de grond vallen zit er allemaal stof aan![]()
En eens! Mode is af en toe echt raar. Spijkerbroeken voor mensen zonder kont of heupen, blousejes voor mensen zonder borsten, schoenen voor mensen met lange, smalle voeten?![]()
Ik stem voor dat Shiny en PF af en toe uitverkoop houden, die hebben tenminste smaak en zijn pashokjesloosAl hebben ze helaas allebei kleinere maten dan ik voor de meeste kleding
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |