Nu wel ja.quote:
Ik had Goodbye een PM gestuurd, maar te laat, denk ik.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Slank 929 - waar niemand doorheeft dat de oude vol is?
Ach, je moet wat als je zit te SOGgen... Het was een nieuw topic openen of aan de studie gaan.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had Goodbye een PM gestuurd, maar te laat, denk ik.
I envy you, het is zulk prachtig hardloopweer: koud en zonnig, maar ik moet werken. En hard ookquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:51 schreef sigme het volgende:
Nou, ik verklaar de thuiswerkdag voor gesloten. En dan ga ik nu maar eens de pyama verruilen voor hardloopkleren en een rondje rennen. Voor het eerst in tijden.
Oh, als het je troost, het is hier koud en grauw. Voelt akelig koud aan, bij -3, niks geen lekker weerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
I envy you, het is zulk prachtig hardloopweer: koud en zonnig, maar ik moet werken. En hard ook
Nou, ik heb echt alweer de lente in mijn bol, vandaagquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, als het je troost, het is hier koud en grauw. Voelt akelig koud aan, bij -3, niks geen lekker weer.
tis vrijdag, moet jij niet aan de fajitas?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, ik heb echt alweer de lente in mijn bol, vandaag
Lijst voor vandaag, trouwens:
O: 2 eitjes
T: bakje griekse yoghurt
T: handje amandelen
L: 2 bruine bolletjes light abrikozenjam
T: 1 of 2 sinaasappels
T: bakje daniokwark rabarber-vanille
T: avocado
S: hardlopen, 6,5 km
D: nog bedenken, iets dat snel te maken is
T: cuba libre met coke zero, wat chips
Het voelt wel als idioot veel, maar ik heb best honger en het is overwegend gezond, toch?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:17 schreef AKnynke het volgende:
[..]
tis vrijdag, moet jij niet aan de fajitas?
Oooo held! Ik moet nog begininen aan mijn thuiswerkdagquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:51 schreef sigme het volgende:
Nou, ik verklaar de thuiswerkdag voor gesloten. En dan ga ik nu maar eens de pyama verruilen voor hardloopkleren en een rondje rennen. Voor het eerst in tijden.
Same here...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:33 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oooo held! Ik moet nog begininen aan mijn thuiswerkdag
Goed bezigquote:
ah, bedankt!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:01 schreef tonedyt het volgende:
op www.gezondafvallenonline.org staan wat tips! succes mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
In de afgelopen 928 topics ook, maar toch bedankt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:01 schreef tonedyt het volgende:
Spamquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:01 schreef tonedyt het volgende:
quote:Je ontbijt zal je spijsvertering starten en dan is het aan jou om die te laten werken zodat die ook je opslaagde vet zal verbranden!
want biologisch bevat minder calorieënquote:2. meer biologische producten eten.
7. probeer met mensen om te gaan die ook nadenken over het eten en niet alleen willen snakken. Sommige mensen hebben gewoon een betere spijsvertering waardoor het effect van vet eten minder kan zijn.
9. voor de liefhebbers, probeer ook eet spicy dingen te eten, dat wil nog wel eens helpen meer vet verbranden!
Zit ik daar te snakken met m'n niet-biologische sinaasappelquote:
life's not fair...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zit ik daar te snakken met m'n niet-biologische sinaasappelTerwijl jullie allemaal dé dieettruc hebben gevonden.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zit ik daar te snakken met m'n niet-biologische sinaasappelTerwijl jullie allemaal dé dieettruc hebben gevonden.
whehequote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Biologisch is wel zo duur dat je automatisch minder gaat eten, als het geld op is.
Mijn kibbeling is duurzaam gevangen, nu word ik er vast niet dik van.
Die sinaasappel gaat rechtstreeks naar m'n bipsquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Complot tegen jou.. jammer dat iemand roet in het eten heeft gegooid.
Ja, lijkt me erg gezond!!!quote:gezond 5 kilo afvallen in 1 week!
Ik wil eens zo'n mooi GPS-hartslag-horlogeding! Maar puike snelheid, zeg! Ik weet eigenlijk niet wat 'beter' is, hangt van je trainingsdoelen af, toch?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:03 schreef conleche het volgende:
Ik ga vanavond na thuiskomst ook rennen. Hoop ik. Als ik ergens moed vandaan kan schrapen. Maar ik ben al blij met 5 km. Wel in 11,5 km per uur. Maar misschien moet ik ook iets langzamer en dan langer........dunno wat beter is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:42 schreef Mini_rulez het volgende:
Bah, ik moet even zeuren, lees maar niet als jullie geen zin hebben.owhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik weet hoe je je voelt hoor!!
en da's echt kutdtststdt
ik duim mee dat alles goed komt iig...
Ja doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:11 schreef motorbloempje het volgende:
[noteert voor als ik zelf weer eens kwak() kel
]
Naja, een totaal verkeerde maat.quote:
Aan de OPquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:20 schreef Mini_rulez het volgende:
STING: wie zegt dat we niet al slank zijn?
Komt omdat de dame van de lingeriewinkel bij veel zaken niet meer aan je mag zittenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Naja, een totaal verkeerde maat.
wat goed van je! Wel jammer natuurlijk, maar wel heel goed !quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:20 schreef kwakz0r het volgende:
dank dames, en ik pas op: heb zojuist mn zangworkshop afgezegd van zaterdag (10-17) waar ik heeeel erg naar uitkeek en die ook al betaald is.
goede nieuws is dat ik dus kan uitslapen
Klinkt wel verstandig. Wel extra genieten als je nog lekker in bed kunt blijven liggen!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:20 schreef kwakz0r het volgende:
dank dames, en ik pas op: heb zojuist mn zangworkshop afgezegd van zaterdag (10-17) waar ik heeeel erg naar uitkeek en die ook al betaald is.
goede nieuws is dat ik dus kan uitslapen
Oh ja joh? Ik weet dat het iig bij de grote ketens niet meer mag (livera en hunkemoller enzo). Maar het is, als je een beetje kundig personeel hebt, echt dé manier om een passende BH te vinden. Ik vind dat altijd zo knap, dat ze dan precies het juiste model voor je pakken (trouwens: net als het meisje in de jeanswinkel dat na één blik op mijn lijf, zelfs zonder de maat te vragen, de perfecte spijkerbroek van de stapel trokquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Klinkt wel verstandig. Wel extra genieten als je nog lekker in bed kunt blijven liggen!
CF: ik ging laatst bh's kopen en dat meisje deed het gewoon, rechtduwen en alles.Een jong meisje, heel daadkrachtig. Dat was wel even schrikken.
Maarja, beter dan zo'n mens dat vorige week nog in een schoenenwinkel stond en er totaal geen verstand van heeft...
Dit was ook een kleine winkel voor grote maten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh ja joh? Ik weet dat het iig bij de grote ketens niet meer mag (livera en hunkemoller enzo). Maar het is, als je een beetje kundig personeel hebt, echt dé manier om een passende BH te vinden. Ik vind dat altijd zo knap, dat ze dan precies het juiste model voor je pakken (trouwens: net als het meisje in de jeanswinkel dat na één blik op mijn lijf, zelfs zonder de maat te vragen, de perfecte spijkerbroek van de stapel trok).
Maar het is wel schrikken, jaIk herinner het me nog wel van vroeger met m'n moeder, zo'n klein winkeltje, niet bepaald hip, en dan zo'n mevrouw van 60 met een leesbrilletje dat in het pashokje eens je borsten kwam bevoelen
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Biologisch is wel zo duur dat je automatisch minder gaat eten, als het geld op is.
Mijn kibbeling is duurzaam gevangen, nu word ik er vast niet dik van.
Sorry, maar het mental image is zooo grappigquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dames, neem deze wijze les van me aan: met de suikerpot schudden als het deksel er niet goed op zit, is géén goed idee.
* DevilsAndDust pakt stofzuiger.
Ik zal het in acht nemen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dames, neem deze wijze les van me aan: met de suikerpot schudden als het deksel er niet goed op zit, is géén goed idee.
* DevilsAndDust pakt stofzuiger.
Omdat dat zo leuk klinkt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zal het in acht nemen.
* sigme vraagt zich af waarom ze met de suikerpot zou schudden![]()
quote:
De suiker was voor de vulling! Gelukkig had ik nog net genoeg over. De taart zelf is gebakken en de decoratie is gemaakt. Nog vullen, afsmeren en bekleden, en dan is 'ie bijna af.quote:
Bah, ik moet even zeuren, lees maar niet als jullie geen zin hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Hehe, da's anders best nuttig. Ik zat laatst bij de presentatie van mijn afstudeerders en jeetje, het ene meisje liep me toch een partij te ratelen!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:56 schreef Syrena het volgende:
TVP! Ik kom niet naar UtregIk heb vandaag mijn portie vreemde mensen & vreemde dingen moeten doen weer gehad
We moeten leren om ons te presenteren en om je ademhaling te reguleren moet je met z'n allen in een kring heel hard in en uitademen en HOP roepen.
Maar verder was het heel leuk en interessant en vermoeiend.
Aaah...quote:
Ik ga hyperventileren en zie dan sterretjes, maar dat merk je niet aan mequote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hehe, da's anders best nuttig. Ik zat laatst bij de presentatie van mijn afstudeerders en jeetje, het ene meisje liep me toch een partij te ratelen!Ze kwam echt helemaal niet rond met haar ademhaling, ik was echt bang dat ze blauw zou worden! Maar die moet echt wel op zo'n cursus!
Maar als jij het al wel gewoon goed kunt, lijkt het me inderdaad strontvervelend
Echt?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:09 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ga hyperventileren en zie dan sterretjes, maar dat merk je niet aan meKreeg nu ook weer te horen dat ik zo "geaard" stond. Allemaal nep
maar goed, het was pas de eerste les.
Bah, ik moet even zeuren, lees maar niet als jullie geen zin hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb trouwens nog zoiets met deIB-groep
![]()
Ik kreeg opeens veel minder stufi, wat bleek: ze hebben me van uitwonend naar thuiswonend gezet, maar dat scheelt al zo 300 euro. Slaat nergens op want ik woon al drie jaar niet meer thuis. Kan ik dat ook nog gaan regelen![]()
Oh wat handig, kan je er nog eens eentje stukgooien!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:01 schreef Laureline het volgende:
Ik heb wel een enorm zwak voor suikerpotjes, we hebben er nu vijf. En zes melkkannetjes![]()
Ooo, dat is echt vreselijk! Gelukkig hoefde je niet de HALLO-dans te doenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:56 schreef Syrena het volgende:
TVP! Ik kom niet naar UtregIk heb vandaag mijn portie vreemde mensen & vreemde dingen moeten doen weer gehad
We moeten leren om ons te presenteren en om je ademhaling te reguleren moet je met z'n allen in een kring heel hard in en uitademen en HOP roepen.Maar verder was het heel leuk en interessant en vermoeiend.
Ja, zo'n voorraadje komt altijd van pas!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh wat handig, kan je er nog eens eentje stukgooien!
Haaienvinnensoep van de chinees!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:34 schreef P.F het volgende:
Die kun je zeker niet bestellen op thuisbezorgd.nl
Stuur een briefje naar het hoofdkantoorquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:37 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb vorige maand laarzen gekocht, maar de zool zat niet goed gelijmd. De winkelmedewerkers dozen daar hebben er welgeteld 3 weken over gedaan om ze bij een schoenmaker te krijgen (en ze waren ook niet bepaald klantvriendelijk, want een excuus heb ik nooit gehoord). Van de week kon ik ze ophalen, maar nu blijkt dat er nog steeds bobbels in de binnenzool zitten...Maar ik heb geen zin om wéér discussie aan te gaan met die huppelkutjes.... Bluh. Ik wou dat ik in dit soort gevallen wat assertiever was
Zeg, medeleven graag!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt?
Aw mehn, ik ben alweer nog steeds aan het werk. Net terug van vakantie, de stress zou over moeten zijn, maar mooi dat ik nog steeds overuren draaiDat wordt ook weer een sport-fail vanavond
Ik moet weer even m'n puike sportregime op gaan pikken, want zo wordt het niks met dat afvallen!
Aww, arme schat! Ik vind ook dat je wel heel veel werkt hoor! Heb je wel een beetje weekend?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zeg, medeleven graag!Ik voel me namelijk dramatisch zielig, zo erg dat mezelf een beetje '
' vind
En nu ga ik maar naar huis.
ik denk dat ik mijn laptop maar niet meeneem, dan kan ik ieder geval proberen om niet aan werk te denkenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Aww, arme schat! Ik vind ook dat je wel heel veel werkt hoor! Heb je wel een beetje weekend?
Dit vond ik een heel goed idee... tot bleek dat ik op de website geen adres kon vinden van een hoofdkantoor. Genoeg filialen met adresgegevens, maar geen hoofdkantoor of naam van een regiomanagerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Stuur een briefje naar het hoofdkantoor.
Misschien levert het je niks op, maar je voelt je beter en mogelijk krijg je ook nog een bruikbare reactie.
Ik kijk altijd in opperste verwondering naar je dagbesteding en menu. Of dat laatste ben ik jaloers, op het eerste niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ik denk dat ik mijn laptop maar niet meeneem, dan kan ik ieder geval proberen om niet aan werk te denken
Aww,quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zeg, medeleven graag!Ik voel me namelijk dramatisch zielig, zo erg dat mezelf een beetje '
' vind
En nu ga ik maar naar huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Positieve noot: het was wél supergezellig met mn lab/projectmaatje, hebben heerlijk gelachen achteraf (tranen over mijn wangen van het lachen, dat is echt lang geleden), kreeg heel erg nuttige feedback op een essay (waar ik ook echt wat mee kan de volgende keer), het is weekend en ik zie mijn vriend vanavond weer.
Oh haha ik lees nu pas bij en zie dat er meer mensen een beetje zeur in een spoiler hadden. Dikke
voor SDB, kwak, Mini en CF.
En DaD![]()
.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Zonder die stroopwafel was je lijstje ook te weinig geweest, dus er is niks aan de hand.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:14 schreef Goodbye het volgende:
Ik gooi er even een lijstje in:
O: 2 boterhammen humus
T: 1 speculaasje, mineola, opkikker
L: 2 boterhammen sandwichspread
T: stroopwafel, paar dropjes, mineola
D: rijst met kip en loads of groenten met teriyaki saus![]()
Beetje veel gesnoept, vrijdag op het werk is echt zo'n snaaidag voor mij
Ja, maar ik had anders vast iets verantwoords gegeten in plaats van die stroopwafelquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:23 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zonder die stroopwafel was je lijstje ook te weinig geweest, dus er is niks aan de hand.
Indoor skien of snowboarden?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:43 schreef P.F het volgende:
Weet iemand een leuk "bedrijfs" uitje? Totaal mag het 50 p.p kosten (bijv. eerst eten en dan bowlen of zo) Maar ik haat dingen als bowlen..
Nee gelukkig niet zeg! Geen resultaat = ook resultaat. Nu moeten we er gewoon een verslag van maken, met verklaringen waarom de resultaten zijn zoals ze zijn. Daar zijn we ook nog niet helemaal uitquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:55 schreef Phaidra het volgende:
@Chico, wat naar dat jullie proeven niet goed gingen! En nu? Is het geen resultaat = ook resultaat of moet je per se een goede proef hebben om het vak te kunnen afronden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet zeg! Geen resultaat = ook resultaat. Nu moeten we er gewoon een verslag van maken, met verklaringen waarom de resultaten zijn zoals ze zijn. Daar zijn we ook nog niet helemaal uit. We hebben nu iig wel genoeg metingen om wat grafiekjes te maken, en een leuk praatje te houden voor mede-studenten.
Ohhh, dan valt het allemaal wel mee toch? Als de docent het ook niet snapt... Ik snap wel dat je liever andere resultaten had gehad, maar het is zoals het is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Venus in pocketformaat
© loveli
Ja eigenlijk valt het ook wel mee, maar je gaat zo aan jezelf twijfelen als je 2x een monster meet en 2x totaal verschillende waardes vindt. Kans dat de fout zit in jouw handelingen is vrij groot. En dat voelt vervelend, want je wil graag succes en je bent toch bezig met onderzoek wat van belang kan zijn voor de universiteit. En het maakt het verslag er ook niet makkelijker op, nu moeten we hier een verklaring voor verzinnen, gewoon succes of iig reproduceerde resultaten zijn een stuk makkelijker te verklarenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ohhh, dan valt het allemaal wel mee toch? Als de docent het ook niet snapt... Ik snap wel dat je liever andere resultaten had gehad, maar het is zoals het is.
Duimen jullie mee?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aww loveli! En nu? Afwachten of de garage een te laag bod doet, of zo?
*jongleert met duimen*quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Duimen jullie mee?
Fuk. Ik ben bang dat de garage geen te laag bod doet.
Om met winst door te verkopen? Denk ik?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:40 schreef P.F het volgende:
Waarom zou een garage een auto van iemand willen kopen!
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Om met winst door te verkopen? Denk ik?
Vast wel. Zij moeten de auto nog doorverkopen en winst maken.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Duimen jullie mee?
Fuk. Ik ben bang dat de garage geen te laag bod doet.
Als zij er klaar mee zijn kunnen ze 1000 meer vragen dan nu de vraagprijs is. En zij hebben tweedehands onderdelen gratis stoffig op de plank liggen, merkspecialist.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vast wel. Zij moeten de auto nog doorverkopen en winst maken.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:49 schreef loveli het volgende:
Misschien toch ff de Haiti-actie op uitzending gemist kijken om te relativeren.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Goed plan. Als je die botoxkop van Linda hebt gezien en de fysieke aftakeling van Jeroen Pauw in detail hebt mogen aanschouwen is je hele dag weer goed
![]()
Ik werd zowaar een beetje emotioneel toen ik bepaalde beelden uit Haiti zag. Vind het zo eh..uitzichtloos daar allemaal. Geen idee hoe dat ooit goed moet komen.
Ik ga liever naar een teknofeest en dan tot in de late uurtjes dansen [kan best voor 50 euro] maar het nare is dus dat dit een bedrijfsuitje is en niet iets met m'n vriendenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:54 schreef Mini_rulez het volgende:
* Mini_rulez duimt mee voor loveli.
PF: een wandeling en dan high tea ofzo? Daar kun je in elk geval lekker lang over doen.
-edit- in tegenstelling tot een etentje bedoel ik, wat sommige mensen misschien geen volwaardig uitje vinden.
O wat gênantquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:00 schreef Mini_rulez het volgende:
PF, je kunt altijd nog een bierfiets huren.
Ik sprak gister voor het eerst weer een aantal collega's, en die hadden het allemaal hartstikke leuk gevonden. 't Zal wel aan mij hebben gelegen.quote:
Voor hoeveel mensen is het en wanneer moet het georganiseerd worden?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ga liever naar een teknofeest en dan tot in de late uurtjes dansen [kan best voor 50 euro] maar het nare is dus dat dit een bedrijfsuitje is en niet iets met m'n vrienden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |