quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Wat bedoel je ermee?quote:
Nee, dinsdagnacht best veel gedronken, niet lang geslapen (dat was vooral het probleem), 's avonds nog hospiteren voor een kamer tot laat, toen terug naar huis, 12 uur ging ik slapen, 4x wakker geworden, 5:45 ging wekker om te werken voor roeivereniging, van 8 tot 17 uur panden ontruimd, begin van de avond thuis, vanochtend weer 5:45 opstaan, 7:50 in Zoetermeer voor dat werken, krijg ik te horen dat ik niet hoef te werkenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:36 schreef siddha het volgende:
[..]
Heb je gister te veel jonko`s gerookt of zo?
Na al het gestress, zou ik zeggen rook eréénquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, dinsdagnacht best veel gedronken, niet lang geslapen (dat was vooral het probleem), 's avonds nog hospiteren voor een kamer tot laat, toen terug naar huis, 12 uur ging ik slapen, 4x wakker geworden, 5:45 ging wekker om te werken voor roeivereniging, van 8 tot 17 uur panden ontruimd, begin van de avond thuis, vanochtend weer 5:45 opstaan, 7:50 in Zoetermeer voor dat werken, krijg ik te horen dat ik niet hoef te werkenZe hadden gisteren voicemail ingesproken "of ik even terug wou bellen", maar daarna waren ze dicht en onbereikbaar, geen mailtje gestuurd of whatever. Voor niets zo vroeg opgestaan
![]()
Dus
Nee, 1x gedaan, trok me niet echtquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:56 schreef siddha het volgende:
[..]
Na al het gestress, zou ik zeggen rook eréén![]()
Verse sinasappelsap ÓÓK heel lekker met een jonkoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, 1x gedaan, trok me niet echt![]()
Ik zit nu aan 0,35 liter versgeperste sinaasappelsap
Wij noemden het toentertijd "spliff"quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:26 schreef Rookert het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)it_is_een_jonko.html
En de remix:
http://www.dumpert.nl/med(...)_jonko_is_terug.html
Ik kende dat woord niet eensquote:
Ey mattie pass die jonko dan, vriend, jwt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:36 schreef Rookert het volgende:
Ik noem het een joint, jonko is echt zo'n, with all due respect, allochtonenwoord
Als het de straattaal is, is het toch een geïntegreerde woord, maar wat is he,t Antilliaans?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:36 schreef Rookert het volgende:
Ik noem het een joint, jonko is echt zo'n, with all due respect, allochtonenwoord
Straattaal is geen Nederlandschquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:43 schreef siddha het volgende:
[..]
Als het de straattaal is, is het toch een geïntegreerde woord, maar wat is he,t Antilliaans?![]()
Twents is Neder Saksischquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Straattaal is geen Nederlandsch![]()
Twents ook niet btw
Komt je moeder uit Twente?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:07 schreef IHVK het volgende:
Mijn moeder spreekt Nederlands met een Twents accent.
Al verteld zeker, maar blijft grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |