En dan moet jij geloven in de beweringen die over de Islam worden gedaan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:01 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nogmaals, met Nederlandse mannen heb ik nooit de ervaring gehad dat ze even scheerlings met hun handjes mijn achterwerk aanraakten of zelfs mijn tieten. Het kunnen wel boeren zijn die schunnige taal uitslaan, maar ze houden wel handjes thuis. Marokkaanse jongeren (een bepaalde slag, dus niet allemaal) kunnen heel intimiderend en agressief overkomen.
Zelfs in de meest vooruitstrevende Turkse stad, Istanbul, wat zo Westers is!!! hebben ik en een vriendin die ervaring. Overal werden we betast. Niet alleen bij uitgaan, maar ook in de bus, op straat, op de markt, niet normaal...en we hadden echt lange mouwen en een lange broek aan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:01 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nogmaals, met Nederlandse mannen heb ik nooit de ervaring gehad dat ze even scheerlings met hun handjes mijn achterwerk aanraakten of zelfs mijn tieten. Het kunnen wel boeren zijn die schunnige taal uitslaan, maar ze houden wel handjes thuis. Marokkaanse jongeren (een bepaalde slag, dus niet allemaal) kunnen heel intimiderend en agressief overkomen.
Ik geloof niet dat het echt iets met de Islam heeft te maken. Zulke gasten zie je denk niet in de moskee. Ik vraag me alleen af wat voor opvoeding zulke gasten hebben gekregen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dan moet jij geloven in de beweringen die over de Islam worden gedaan.
Zulke gasten mogen ze van mij naar een werk- of heropvoedingskamp sturen en anders het land maar uit
Toch niet normaalquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Zelfs in de meest vooruitstrevende Turkse stad, Istanbul, wat zo Westers is!!! hebben ik en een vriendin die ervaring. Overal werden we betast. Niet alleen bij uitgaan, maar ook in de bus, op straat, op de markt, niet normaal...en we hadden echt lange mouwen en een lange broek aan.
Natuurlijk heeft het daar niets mee te maken. Maar ze verschuilen zich daar graag achter als excuus om de boel te ontkennen. Want daar zijn ze goed in, hun daden ontkennenquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:05 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het echt iets met de Islam heeft te maken. Zulke gasten zie je denk niet in de moskee. Ik vraag me alleen af wat voor opvoeding zulke gasten hebben gekregen.
Ze ontkennen niets, ze schuiven het af op anderen. Want de hullie gaven aanleiding enzo. En ze komen er gvd nog mee weg ook.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft het daar niets mee te maken. Maar ze verschuilen zich daar graag achter als excuus om de boel te ontkennen. Want daar zijn ze goed in, hun daden ontkennen
Dat denk ik ook, dat dit niets met de islam te maken heeft. Ik neem aan dat de imam dit ook veroordeelt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:05 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het echt iets met de Islam heeft te maken. Zulke gasten zie je denk niet in de moskee. Ik vraag me alleen af wat voor opvoeding zulke gasten hebben gekregen.
Dat is nog het lulligste, ze komen er mee weg.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ze ontkennen niets, ze schuiven het af op anderen. Want de hullie gaven aanleiding enzo. En ze komen er gvd nog mee weg ook.
They can all burn in the eternal fires of Hellquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is nog het lulligste, ze komen er mee weg.
Jazeker komen ze ermee weg...jongens worden in de Islam nou eenmaal anders behandeld dan meisjes.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
nee!quote:
Ik herinner me nog die discussie van dat meisje in het Amsterdamse uitgaansleven die in elkaar werd gebeukt. Voor het gemak werd aangenomen dat ze zich uitdagend zou hebben gekleed en dat ze dat niet had moeten doen. De conclusie was om het gezonde verstand te gebruiken. Dus oppassen hoe jezelf kleedt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, het werkt maar 1 kant op. Als we iets over een burka zeggen dan zijn we rascist, Wilders aanhanger, Hitler en weet ik weel wat.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:22 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik herinner me nog die discussie van dat meisje in het Amsterdamse uitgaansleven die in elkaar werd gebeukt. Voor het gemak werd aangenomen dat ze zich uitdagend zou hebben gekleed en dat ze dat niet had moeten doen. De conclusie was om het gezonde verstand te gebruiken. Dus oppassen hoe jezelf kleedt.
Dan vraag ik me af, gaat dat dan ook op voor een moslima met hoofddoek die daarom wordt lastig gevallen? Ik denk het niet he?
nog niet. gelukkig wordt positieve discriminatie straks een halt toegeroepen door bijna het hele volk. zodat er ook minder jankverenigingen op godsdienstige jankbasis geld gaan krijgen. roeien met de riemen die je hebt. en zorg dat je het doet vanuit positivisme, en niet de donkere kanten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:22 schreef Mylene het volgende:
Dan vraag ik me af, gaat dat dan ook op voor een moslima met hoofddoek die daarom wordt lastig gevallen? Ik denk het niet he?
Of course not.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:22 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik herinner me nog die discussie van dat meisje in het Amsterdamse uitgaansleven die in elkaar werd gebeukt. Voor het gemak werd aangenomen dat ze zich uitdagend zou hebben gekleed en dat ze dat niet had moeten doen. De conclusie was om het gezonde verstand te gebruiken. Dus oppassen hoe jezelf kleedt.
Dan heb je wel net het goede gedeelte van Afrika genomenquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Jazeker komen ze ermee weg...jongens worden in de Islam nou eenmaal anders behandeld dan meisjes.
En moet je voorstellen dat ik met diezelfde vriendin van Nairobi naar Kaapstad per jeep gereden ben...met z'n tweeen. En ook in die reis hebben wel wel momenten gehad van 'kut, ik wou dat er een man bij was'. Maar nergens werden we onzedelijk betast zoals in Istanbul het geval was.
Absurd toch...en veelzeggend.
Nee, maar daar is ook geen 'gematigd tot positief' reisadvies voor afgegeven..dus dat doe je sws niet met 2 meiden..quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:38 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dan heb je wel net het goede gedeelte van Afrika genomenDenk niet dat je datzelfde tochtje door Soedan had moeten maken. Het gaat wel zwaar off-topic trouwens, en dat voor een mod
Is ook niet normaal, alleen denk ik niet dat ons land in de toekomst een islamitische, tietenvoelende, kontengraaiende meerderheid krijgt. Sterker, dat weet ik wel zeker.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee!dat is een heel erg eng toekomstbeeld voor vrouwen, maar ook voor mannen die niet zo zijn en doen.
Misschien geen meerderheid maar ik denk wel dat de groep blijft groeien zolang ze ermee wegkomen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is ook niet normaal, alleen denk ik niet dat ons land in de toekomst een islamitische, tietenvoelende, kontengraaiende meerderheid krijgt. Sterker, dat weet ik wel zeker.
Kan best, maar aan jouw tieten voelen ze dan ook niet . Voor degenen die wel last ondervinden van die gasten is het bijzonder vervelend.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is ook niet normaal, alleen denk ik niet dat ons land in de toekomst een islamitische, tietenvoelende, kontengraaiende meerderheid krijgt. Sterker, dat weet ik wel zeker.
Ik snap precies wat je bedoelt, mensen die sws moeite hebben met het scheiden van hoofd- en bijzaken, en alleen maar vanuit zichzelf en hun cultuur/traditie/religie kunnen redeneren (de meiden dus). En zo'n broeder die daar vanuit 100% NL denkbeelden een cursus voor krijgt...wat gewoon niet gaat werken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of course not.
Dat werkt maar één kant op.
Heb vanavond stukjes van dat programma gezien van Jeroen Pauw, en daar waren ook de meiden van Halal. Die lieten niemand uitpraten en ik ergerde me kapot aan die meiden.
Dit soort programma's heeft geen zin zolang de politieke correctheid de boventoon voert en de mensen die enige kritiek laten horen meteen de mond gesnoerd wordt.
Er was een ambulancemedewerker die vertelde hoe het toeging, ook hij kon niet uitpraten, terwijl hij precies zei waar het om ging. Hij was ook naar de cursus omgaan met agressiviteit geweest en vond het belachelijk. Hij moest bijv. zeggen als zo'n knul lastig was: wil je uit mijn cirkeltje gaan? Nou ja, bespottelijk natuurlijk. Ik zie ook niet in wat een cursus voor oplossing biedt aan een probleem wat bij de opvoeding van die gasten ligt, of liever: het gebrek aan opvoeding.
We zijn er nog lang niet met die gasten.
Dat denk ik ook, er wordt ze namelijk geen strobreed in de weg gelegd.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien geen meerderheid maar ik denk wel dat de groep blijft groeien zolang ze ermee wegkomen.
het gaat me dan ook niet om de meerderheid van mensen. het gaat me om een cbs-explosie van smerige, vieze ratten die hun hand niet alleen voor het lastig vallen van vrouwen omdraaien, maar ook nog ronduit crimineel zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat kunnen we het beste doen dan, in jouw optiek?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, er wordt ze namelijk geen strobreed in de weg gelegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |