M'n nummer ligt nog bij de twee dierenwinkels in de buurt, en de mevrouw van Amivedi heeft mijn nummer, maar de advertentie staat niet op de site. Mocht iemand haar bellen en een kat als vermist opgeven kan zij mij dus bereiken. Dat laatste houd ik zo denk ik, omdat ik iemand die Amivedi (veel te laat, maar goed) belt en dus actief op zoek is naar z'n kat de mogelijkheid niet wil weerhouden. M'n telefoonnummers bij de dierenwinkels zal ik wel weg laten gooien, denk ik.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:48 schreef Stali het volgende:
[..]
Kan me dit levendig voorstellen. Tip, haal de advertenties e.d. weg. Klinkt vals maar met dit Poes begrijp je wrs. wel waarom ik het zeg. Mensen die zelf hun kat niet eens gezocht hebben terwijl ik alles heb gedaan om de eigenaren te vinden en intussen hecht je je enorm aan zo'n dier.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:12 schreef Cat22 het volgende:
![]()
C_C, je linkje waarmee je het vorig topic op slot gooide verwijst naar datzelfde topic. Ik zat verstrikt in een eeuwige deja vu loop!![]()
dat had ik ook, ik vond het al zo vreemd dat er al zoveel reacties waren in het nieuwe deelquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:12 schreef Cat22 het volgende:![]()
C_C, je linkje waarmee je het vorig topic op slot gooide verwijst naar datzelfde topic. Ik zat verstrikt in een eeuwige deja vu loop!![]()
Ik dacht ook al "heb ik hier al gepost?"quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat had ik ook, ik vond het al zo vreemd dat er al zoveel reacties waren in het nieuwe deel
*fixed*
Ow gawd.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Elisa gaat weer es door het slotje
Ik ook van jouquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Elisa gaat weer es door het slotje
12.45 gaat wel door nu?quote:
Laat je auto maar op slot, daar gaat ze toch doorheen.quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laat je auto maar op slot, daar gaat ze toch doorheen.
Sorry.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Dames, dames, bij de les blijven.
Oordopjes een optie? Voor je medereizigers in ieder geval.quote:Ik denk dat ik geluidsopnames ga maken van Noah die naar de DA gaat. We moeten ruim drie kwartier reizen, hij gaat de boel zó bij elkaar schreeuwen. Ik kijk er niét naar uit.
Kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik denk dat ik geluidsopnames ga maken van Noah die naar de DA gaat. We moeten ruim drie kwartier reizen, hij gaat de boel zó bij elkaar schreeuwen. Ik kijk er niét naar uit.
Ja, nou ja, Noah schreeuwt vooral om het schreeuwen. Ik heb niet het idee dat hij doodsbang is in het mandje. Hij blieft er gewoon niet in te zitten, that's itquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:12 schreef computergirl het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen.
mijn DA is 15/20 minuten lopen en dat is al een drama. Kat zwaar in de stress.
Wat leuk zo'n lasermuisjequote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee, de hormonen zullen nog wel even aanwezig zijn, maar dit is een mooi moment om te besluiten dat het leuk is geweest met ieder z'n eigen plekje.
Noah is totaal niet onder de indruk van wat er gebeurd is. Hij is wat snel moe, maar we hebben een lasermuisje gekocht en daar is hij hélemaal bezeten van. Als het lampje even uit gaat, zoekt hij het hele huis ernaar af en rent erachteraan als een malle.
Izzy is bang. Toen we thuis kwamen hebben we ze allebei losgelaten in de kamer en izzy rende direct naar zijn gang. Noah ging erachteraan en bleef voor Izzy staan. Niet aanvallend, wel aanwezig. Izzy bleef grommen, en heeft er zitten poepen. Er zat ook wat poep in z'n box dus het kan pima van de anesthesie komen, maar mogelijk ook uit angst dus toen maar uit elkaar gehaald.
Nu hebben we Izzy echter binnen in d woonkamer gezet. Hij zit op de krabpaal in een hoek, terwijl Noah met de laserpunt speelt. Zelfs als de punt in de buurt komt van Izzy kijkt Noah niet naar 'm op of om. Ook niet als Izzy dan gromt of blaast. Mooi, want we hebben een manier gevonden om Izzy aan Noahs aanwezigheid te laten wennen zonder dat er gevochten wordt
.
Je kan 'm bij zooplus.nl bestellen, maar ik heb 'm gekocht in de dierewinkel die boven de dierenarts zat. Ik zou het bij de grotere dierenwinkels proberen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:20 schreef chocoladedrop het volgende:
[..]
Wat leuk zo'n lasermuisjeWaar kun je die dingen kopen?
Als je dat zou willen doen, graag!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Het komt wel goed tussen die 2 geef ze wat tijd.
@chocoladedrop Die laserlampjes verkoopt onze DA ook voor 2 a 3 euro als je wilt kan ik er 1 voor je kopen en opsturen.
Anti-Stress bandquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:41 schreef Misstique het volgende:
Je kunt ook de Anti-Stress band ff proberen he?.
Ja, about that. Die witte zooi die erop zit is er in z'n geheel afgebladderd. Is hij dan nog werkzaam?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:41 schreef Misstique het volgende:
Je kunt ook de Anti-Stress band ff proberen he?.
Het waren er twee ja. Ik ga 'm zo 's om doen, maar als de actieve stof in die flakes zit, vraag ik me af of hij nog werkt als dat spul er al af isquote:Op zondag 24 januari 2010 20:25 schreef Misstique het volgende:
Zonder dattie em om heeft gehad? Dan begint het nml te werken, door lichaamswarmte.
Die flakes zijn niet erg, dat is de drager van de actieve stof, soms zijn ze daar wat te gortig mee.
Je kunt het dus nog proberen en anders de andere om doen (khad er 2 verstuurd toch?).
Kijk die vent daar liggen chillen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het waren er twee ja. Ik ga 'm zo 's om doen, maar als de actieve stof in die flakes zit, vraag ik me af of hij nog werkt als dat spul er al af is. Ze ruiken wel lekker, die dingen
.
Updatetetetete:
Met de twee katten apart gaat het prima. Ze hebben geen last van de castratie en Noah speelt erop los met de lasermuis. Izzy laat zich zelfs voorzichtig over z'n buikje kroelen en is de baas van de bench. Met de katten samen is het nog steeds kut met peren, maar ik ben maar opnieuw begonnen met het hele introductieproces, in de hoop dat het toch goedkomt en niet helemaal verpest is. Izzy krijgt zijn avondportie voer vlak voor de deur, terwijl ik ernaast zit om 'm te vertellen dat Noah heul niet eng is. Noah krijgt dan wat voer wat hij lekker vindt aan de andere kant, zodat hij niet loopt te graaien van onder de deur vandaan, want hij heeft ontdekt dat dat kan. Verder gaan er elke dag handdoekjes met geur heen en weer, waar ze beide wat van in de war raken. Noah snuffelt hard aan de geur en laat het dan links liggen, Izzy vindt het handdoekje eng, maar wordt rustig als ik 'm aai. Dit ga ik een paar dagen zo doen, en dan 's kijken of het papier voor de ramen weer weg kan. Als dat dan eindelijk goedgaat, gaan ze weer in elkaars ruimtes snuffelen, en als dát goedgaat, zet ik Izzy denk ik in de bench met een deken eroverheen en dan in de kamer.
Ik vind het een beetje overdreven allemaal, maar Izzy is zó bizar bang voor Noah, terwijl Noah alleen maar nieuwsgierig is en zich best fatsoenlijk gedraagt, dat het maar zo moet. Ik zou het verder ook niet meer weten anders.
Kijk-mij-eens-aangekomen-zijn-foto:
[ afbeelding ]
Uh-oh.......quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Overigens ruikt het hier heel erg naar kattenpis, maar ik kan de bron niet vinden. Straks de kattenbak maar schoonmaken, in de hoop dat dat het is. Anders krijgt dit verhaal een heul nieuw probleemhoofdstuk.
Goed borstelen met Biotex (de groene) en daarna inspuiten met spul waar ik de naam even van vergeten ben. Moment; ik zoek het op...quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Izzy heeft door dat buikaaien heul tof is. Hij is ook steeds beweeglijker, en ligt op verschillende plekjes ipv alleen de bench. Eten als Noah aan de andere kant van de deur zit gaat goed, dus we houden vol.
Pisplek is nog steeds niet ontdekt though. Iemand tips om de geur eruit te krijgen, als ik 'm vind?
Anders kun je altijd nog met de pies-vind-lamp rondquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Even kiek'n of ik de plek kan vinden. Litso kon het niet ruiken, dus wellicht verbeeld ik het me. Maar goed om te weten.
Dat lijkt me echt zo'n horror tocht.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Anders kun je altijd nog met de pies-vind-lamp rond
Hebben we ook al thuis
Ik vind ze reuze handig. En wel spannend ookquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:45 schreef Cat22 het volgende:
Dat lijkt me echt zo'n horror tocht.Met de Rob Geus lamp je huis rond en overal vlekken en druppeltjes vinden.
![]()
![]()
![]()
Jij bent zo heeeeeel af en toe een beetje raar.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind ze reuze handig. En wel spannend ook
Ik zou er ook instant smetvrees ontwikkelen denk ikquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt zo'n horror tocht.Met de Rob Geus lamp je huis rond en overal vlekken en druppeltjes vinden.
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
'Kom nou speeheeeleeeen!'
[..]
Ik zou er ook instant smetvrees ontwikkelen denk ik.
Had elisa niet pas geleden advies gekregen van een kattetherapeut? Niet over dit specifieke probleem, maar misschien kan de therapeut telefonisch wat tips geven of zo. Dat zal toch niet al te duur zijn. Want zo kan het ook niet al te lang doorgaan. Arme bange Izzy.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou ja, dat was dus in eerste instantie ook mijn insteek. Maar probleem is dus dat Izzy niet uit zijn vertouwde hoek komt als de deur open staat, en Noah hem dan dus opzoekt en in de hoek drijft. Hij is dan niet eens agressief, maar Izzy raakt toch helemaal in paniek dan. Noah stond de laatste keer zelfs in een hele gekke houding voor Izzy: z'n achterpoten gebogen, rug echt hol. Mij leek het zijn manier om te laten zien dat hij geen kwaad in zin heeft, maar ja, als Izzy uit paniek gaat poepen kan ik ze niet meer bij elkaar laten. Noah heeft trouwens ook een haal op z'n oor.
Ik heb nu de bench opgeborgen. Er staat een krabpaal waar Izzy op kan liggen, en schuilen kan in de douche. Hij wordt als hij in de woonkamer zit wel steeds rustiger, dus ik geef nog niet op. Probleem is namelijk dat als het nu niet goed gaat met Noah, het ook niet goed zal gaan bij Litso thui omdat zijn kater ook nog 's speelser en drukke is dan Noah, dus in het ergste geval gaat Izzy volgende maand op voor adoptie.
Mijn idee is, laat het eens op zijn beloop. Ook al poept Izzy even bagger. Laat het tot die ene grote confrontatie komen zonder bemoeienis van mensen. Het is niet leuk maar laat het gaan.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou ja, dat was dus in eerste instantie ook mijn insteek. Maar probleem is dus dat Izzy niet uit zijn vertouwde hoek komt als de deur open staat, en Noah hem dan dus opzoekt en in de hoek drijft. Hij is dan niet eens agressief, maar Izzy raakt toch helemaal in paniek dan. Noah stond de laatste keer zelfs in een hele gekke houding voor Izzy: z'n achterpoten gebogen, rug echt hol. Mij leek het zijn manier om te laten zien dat hij geen kwaad in zin heeft, maar ja, als Izzy uit paniek gaat poepen kan ik ze niet meer bij elkaar laten. Noah heeft trouwens ook een haal op z'n oor.
Ik heb nu de bench opgeborgen. Er staat een krabpaal waar Izzy op kan liggen, en schuilen kan in de douche. Hij wordt als hij in de woonkamer zit wel steeds rustiger, dus ik geef nog niet op. Probleem is namelijk dat als het nu niet goed gaat met Noah, het ook niet goed zal gaan bij Litso thui omdat zijn kater ook nog 's speelser en drukke is dan Noah, dus in het ergste geval gaat Izzy volgende maand op voor adoptie.
Ik bestel ze altijd via het werk, maar ik heb ze hier in het durp ook bij de DA-drogist zien staan.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Hmm, die druppels kan ik inderdaad ook nog proberen. Waar zijn die te verkrijgen, weet je dat? De feliway is ook alweer bijna op, dus zou goed uitkomen. En Izzy moet ook nog even een grote jongens-kattenbak krijgen.
Maar voorlopig gaan we nog even door heur. Moet wel, want de eikel kroop vandag uit zichzelf op schoot. Dat zijn van die momenten dat het even helemaal goed gaat
.
Jij hebt de basis gelegd, hem geleerd dat mensen niet eng zijn en nu kan hij bij Litso en Tyler verder groeien.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Het gaat zo belachelijk goed bij Litso, dat het lachwekkend is. Op dag twee lagen ze al samen op schoot.
. Tyler stelt zich heel anders op dan Noah, en blijkbaar was dat precies wat Izzy nodig had. Hij geniet sowieso van de extra ruimte, maar iis ook echt totaal niet bang van Tyler en probeert juist samen te spelen. Tyler moet niet echt wat van 'm hebben en gromt en blaast halfslachtig als Izzy naar 'm toe komt, en loopt weg als het 'm niet zint. Maar springt er dus wel bij op schoot, als Izzy er al ligt. En de Izzert brengt de nacht aan het voeteneind in bed door. Dit was duidelijk de beste oplossing dus. Noah was wat in de war toen hij weer het hele huis door mocht, maar brengt ook alweer de hele dag spinnend en kroelend door. Hij vindt het prima zo.
Cem is een tijd geleden onder een auto terecht gekomen, trouwens.
Hij is moeilijk om boos op te blijven, de eikel. Maar we hebben net weer uitgebreid zitten knuffelen, dus ik vergeef 'm maar. Hij heeft het zó naar z'n zin, heeft zelfs de brutaliteit om te komen schooien voor eten.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:55 schreef Cat22 het volgende:
Heeft Izzy trouwens ooit sorry tegen je gezegd voor de klauwen en krabben die hij jou heeft bezorgd bij jullie kennismaking?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij is moeilijk om boos op te blijven, de eikel. Maar we hebben net weer uitgebreid zitten knuffelen, dus ik vergeef 'm maar. Hij heeft het zó naar z'n zin, heeft zelfs de brutaliteit om te komen schooien voor eten.
Morgen zullen we wat foto's online gooien.
synchen met iPhoto, of de foto's naar jezelf mailenquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:18 schreef Litso het volgende:
Ik krijg de foto's niet van mijn iPhone
Vanavond nieuwe poging..
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Het gaat zo belachelijk goed bij Litso, dat het lachwekkend is. Op dag twee lagen ze al samen op schoot.
. Tyler stelt zich heel anders op dan Noah, en blijkbaar was dat precies wat Izzy nodig had. Hij geniet sowieso van de extra ruimte, maar iis ook echt totaal niet bang van Tyler en probeert juist samen te spelen. Tyler moet niet echt wat van 'm hebben en gromt en blaast halfslachtig als Izzy naar 'm toe komt, en loopt weg als het 'm niet zint. Maar springt er dus wel bij op schoot, als Izzy er al ligt. En de Izzert brengt de nacht aan het voeteneind in bed door. Dit was duidelijk de beste oplossing dus. Noah was wat in de war toen hij weer het hele huis door mocht, maar brengt ook alweer de hele dag spinnend en kroelend door. Hij vindt het prima zo.
Cem is een tijd geleden onder een auto terecht gekomen, trouwens.
Ja, dat was een kijk-mijn-bovenlichaam-staat-niet-verbonden-met-mijn-onderlichaam-houding.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:26 schreef nokwanda het volgende:
Die bovenste foto kun je alle kanten op kantelen. Het blijft een vreemd standje.
Ook wel bekend als de wokkel.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, dat was een kijk-mijn-bovenlichaam-staat-niet-verbonden-met-mijn-onderlichaam-houding.
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja hoi. Hij is kwijt. En ik mag me geen zorgen maken van men, maar dat doe ik lekker toch. Ik kwam thuis en hij is nergens te bekennen. Hij liep gisteren wel op de reling van het balkon, bizar onstabiel te wezen, en we wonen op 4 hoog.
Hmpf.
Damn!quote:Op zondag 6 juni 2010 16:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja hoi. Hij is kwijt. En ik mag me geen zorgen maken van men, maar dat doe ik lekker toch. Ik kwam thuis en hij is nergens te bekennen. Hij liep gisteren wel op de reling van het balkon, bizar onstabiel te wezen, en we wonen op 4 hoog.
Hmpf.
Nee, want vier hoog. Wel op balkon dus.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Komt ie normaal wel eens buiten het huis dan?
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, want vier hoog. Wel op balkon dus.
Vanochtend voor het laatst gezien, ik ben net een kwartier thuis. Ik dacht, ik ga even 'rustig' achter de pc zitten, als hij dan verstopt zou zitten komt hij wel naar me toe. Maar ik ga nu naar beneden.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Damn!Hij kan nergens verstopt zitten?
Als hij van het balkon gekukeld isdan zou ik nu meteen benden gaan rondkijken en roepen. Wanneer heb je hem voor het laatst gezien? Anders misschien Amivedi en de DB bellen of hij gevonden is.
Hopelijk vind je hem gauw weer.
Jamaar binnen ook! Kan ie niet achter een kast of zo zitten, op een plek waar ie anders nooit zit?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vanochtend voor het laatst gezien, ik ben net een kwartier thuis. Ik dacht, ik ga even 'rustig' achter de pc zitten, als hij dan verstopt zou zitten komt hij wel naar me toe. Maar ik ga nu naar beneden.
tering! Stom beestquote:Op zondag 6 juni 2010 16:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou, de eikel is inderdaad naar beneden gedonderd.
Hij kwam heel even kijken naar het droge voer, maar had blijkbaar nog niet genoeg honger. En ik heb geen natvoer meer in huis, dus hij zal toch echt z'n ego opzij moeten zetten.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:53 schreef Guppyfriend het volgende:
Ooh!! Wat een geluk dat ie er nog is!
Kun je m niet lokken met wat voer? Met iets wat ie heel graag heeft of zo
En daarna als een malle een kattennet aanschaffen voor op het balkon
Nou ja, het is in ieder geval goed afgelopen, en dus nog niet te laat om er iets aan te doenquote:Op zondag 6 juni 2010 16:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij kwam heel even kijken naar het droge voer, maar had blijkbaar nog niet genoeg honger. En ik heb geen natvoer meer in huis, dus hij zal toch echt z'n ego opzij moeten zetten.
De andere poezen hebben gewoon door dat je niet op een supersmalle reling kan lopen, en hoewel ik het eng vond, was het te warm om de deur dicht te houden. Hij is ook écht een debiel, hij heeft sinds ik hem de eerste keer heb gevangen nooit echt een evenwichtsorgaan ontwikkeld en is altijd slecht gebleven in dingen als springen enzo. Dus ja, onze fout, we hadden toch minder vertrouwen in 'm moeten hebben. Balkon gaat nu in ieder geval wél aangepast worden.
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Als hij dit keer weer bijt, bijt ik terug.
Hoe de kat zo veilig mogelijk naar buiten kanquote:Op zondag 6 juni 2010 17:02 schreef Cat22 het volgende:
En dan inderdaad het balkon cat proof maken.Hier in F&F slingert een topic rond met verschillende user ideetjes + de uitvoering en waar mogelijk de kosten.
Greys, de oplossing voor luie users.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe de kat zo veilig mogelijk naar buiten kan
Gaat ook over de balkon-netten idd
De beeb is volgende week als het goed is klaar met z'n studie, dus die krijgt een nieuwe taak. (Lees je mee?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe de kat zo veilig mogelijk naar buiten kan
Gaat ook over de balkon-netten idd
Oh, dus hij is weer binnen?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De beeb is volgende week als het goed is klaar met z'n studie, dus die krijgt een nieuwe taak. (Lees je mee?). Maareh, monsieur stond voor de voordeur heur. Of ik even open wilde doen.
Katten. Wat moet je ermee?.
Jep, de katten en c_c zijn van de kortdurende crisis-typesquote:Op zondag 6 juni 2010 17:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, dus hij is weer binnen?![]()
En nu hopen dat hij snapt dat van vier hoog naar beneden géén goede beslissing is
Ik denk dat hij zich heeft laten overhalen door het feit dat jij de moeite nam om op je buik onder de auto's te gaan liggen schuifelen. Dat ie dacht 'ah nou vooruit, het vrouwtje doet zoveel moeite en ik heb trek, dus naar huis maar weer dan...'.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jep, de katten en c_c zijn van de kortdurende crisis-types. Hij hobbelt weer vrolijk door het huis rond alsof er niets gebeurd is, maar ontwijkt het balkon dan weer wel
.
Dat beest heeft zich gewoon lopen bescheuren daarbuiten.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zich heeft laten overhalen door het feit dat jij de moeite nam om op je buik onder de auto's te gaan liggen schuifelen. Dat ie dacht 'ah nou vooruit, het vrouwtje doet zoveel moeite en ik heb trek, dus naar huis maar weer dan...'.
Gooien ze nooit een centje in je bakje?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Echt, hoevaak ik al niet midden op de stoep heb gezeten met een bakje voer erbij. Die mensen die dan langslopen kijken altijd een beetje meewarig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |