Daar zijn geen regels voor me. Als ik winkeleigenaar was en zo'n vrouwke staat op knappen dan liet ik dr ook gaan. Maar ik kan me anderzijds ook voorstellen dat winkeliers er niet op zitten te wachten dat te pas en te onpas zwangere vrouwen naar de wc gaan. Door het magazijn gaan begrijp ik ook wel dat dat niet handig is.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:37 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Weet iemand hoe het zit of je als zwangere vrouw (overal) naar de wc mag gaan?
Vorige keer stonden we in een winkel en toen moest mijn vrouw ook ineens naar de wc, maar ja dat mocht niet want dan moesten ze door het magazijn blabla (elektronicawinkel).![]()
![]()
Hmm ok doei. dus wij snel de winkel uitgelopen. Daar komen we dus even niet meer.
We waren/zijn op zoek naar een wasdroger dus reden genoeg om klantvriendelijk te zijn lijkt mij.
Ook al ga ik voor vertrek naar de wc. Een half uur later moet ik dan echt weer. Het is dan niet echt veel, maar het voelt dan zo nodig aan, dat het niet meer fijn lopen is zeg maar.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Daar zijn geen regels voor me. Als ik winkeleigenaar was en zo'n vrouwke staat op knappen dan liet ik dr ook gaan. Maar ik kan me anderzijds ook voorstellen dat winkeliers er niet op zitten te wachten dat te pas en te onpas zwangere vrouwen naar de wc gaan. Door het magazijn gaan begrijp ik ook wel dat dat niet handig is.
Ik ging altijd voor vertrek sowieso. En als er ergens een openbaar toitlet was dan ging ik ook.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:04 schreef Asyniur het volgende:
pessie, lief van je.Maar ik weet dus gewoon nog niet de goede maat. En de beha's zijn iets te duur om op de gok maar iets te bestellen...
Ik vrees dat ik hetzelfde lot tegemoed ga voor voedingsbeha'squote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:40 schreef Asyniur het volgende:
Waarom heb ik dan ook zo'n achterlijke grote maat tieten
Nou ik heb nu een gewone stevige beha van Hunkemoller 80G aan.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:26 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik hetzelfde lot tegemoed ga voor voedingsbeha'sIk ga dinsdag even bellen naar zo'n lingeriezaak in den haag voor grote maten. Ze hebben wel Anita en Goddess in het assortiment maar weet ook niet of ze mijn maat (wat die ook is momenteel?) op voorraad hebben.
oeps... verkeerde account... maar marky heeft geen tieten![]()
Ik heb nu 95G maar ik vrees voor na de bevalling en ik echt stuwing krijg.... Ik kan nu weer mijn beha's aan van voor ik afgevallen was. Zonder beugel ziet er inderdaad minder uit, maar het zit wel een stuk prettiger vind ik. Die beugel knelt nogal momenteel dus dan ben ik weer angstig voor ontstekingen van melkkliertjes.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:33 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Met wat voor maat mag jij aan de slag dan?
Ow das ook behoorlijk inderdaad! Maar die waren bij ons nog wel te krijgenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:49 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik heb nu 95G maar ik vrees voor na de bevalling en ik echt stuwing krijg.... Ik kan nu weer mijn beha's aan van voor ik afgevallen was. Zonder beugel ziet er inderdaad minder uit, maar het zit wel een stuk prettiger vind ik. Die beugel knelt nogal momenteel dus dan ben ik weer angstig voor ontstekingen van melkkliertjes.
Ik hoop dat je slaagt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |