abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 januari 2010 @ 13:40:52 #126
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77174762
Ik weet even geen andere winkels in de buurt die Anita beha's verkopen...
En dat bestellen dat had te maken met dat ze voor een bepaald bedrag moet bestellen en dat haalt ze natuurlijk nu niet omdat ze net een bestelling binnen heeft...
maar ik vind het ook raar...

Waarom heb ik dan ook zo'n achterlijke grote maat tieten
  zaterdag 23 januari 2010 @ 14:06:07 #127
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77175409
We zijn trouwens wel geslaagd voor de gordijnen van de babykamer en voor tegels in de badkamer!
pi_77175526
Kijk dat is mooi Asyniur.
Is nu alles klaar voor de baby?

Hier zijn ma/schoonmoeder bezig met de laatste dingen. Mijn vader is nog even een witte verf over de muren van de slaapkamer aan het halen. En dan is het na vandaag helemaal klaar. En netjes/schoon en opgeruimd hier. Niet normaal gewoon. Ben er zo happy mee. Laat de kleine maar komen (bij wijze van).
  zaterdag 23 januari 2010 @ 14:11:13 #129
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77175558
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 13:37 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Weet iemand hoe het zit of je als zwangere vrouw (overal) naar de wc mag gaan?

Vorige keer stonden we in een winkel en toen moest mijn vrouw ook ineens naar de wc, maar ja dat mocht niet want dan moesten ze door het magazijn blabla (elektronicawinkel).

Hmm ok doei. dus wij snel de winkel uitgelopen. Daar komen we dus even niet meer.

We waren/zijn op zoek naar een wasdroger dus reden genoeg om klantvriendelijk te zijn lijkt mij.
Daar zijn geen regels voor me. Als ik winkeleigenaar was en zo'n vrouwke staat op knappen dan liet ik dr ook gaan. Maar ik kan me anderzijds ook voorstellen dat winkeliers er niet op zitten te wachten dat te pas en te onpas zwangere vrouwen naar de wc gaan. Door het magazijn gaan begrijp ik ook wel dat dat niet handig is.

Ik ging altijd voor vertrek sowieso. En als er ergens een openbaar toitlet was dan ging ik ook.
pi_77175624
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 14:11 schreef amaranta het volgende:

[..]

Daar zijn geen regels voor me. Als ik winkeleigenaar was en zo'n vrouwke staat op knappen dan liet ik dr ook gaan. Maar ik kan me anderzijds ook voorstellen dat winkeliers er niet op zitten te wachten dat te pas en te onpas zwangere vrouwen naar de wc gaan. Door het magazijn gaan begrijp ik ook wel dat dat niet handig is.

Ik ging altijd voor vertrek sowieso. En als er ergens een openbaar toitlet was dan ging ik ook.
Ook al ga ik voor vertrek naar de wc. Een half uur later moet ik dan echt weer. Het is dan niet echt veel, maar het voelt dan zo nodig aan, dat het niet meer fijn lopen is zeg maar.
Aan de ene kant begrijp ik de winkelier wel hoor. Maar aan de andere kant, als iemand 'hoog' zwanger is, en je ziet dat de buik al flink is, laat ze dan even na de wc gaan. Die hebben waarschijnlijk echt niet meer de puf om je magazijn leeg te halen ofzo
  zaterdag 23 januari 2010 @ 14:16:12 #131
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77175700
Asy fijn dat je gordijnen hebt en tegels in de badkamer!
Wat ontzettend naar van die BH. Ik denk dat je al wel via internet gekeken hebt, anders
www.lingerietotaal.nl

Nu nog even het huis opruimen, stofzuigen, was ophangen, bed verschonen en auto uitmesten. Dan rijden we tegen half 4 richting Hilversum, verjaardag vieren!
  zaterdag 23 januari 2010 @ 14:34:23 #132
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_77176229
Ymme dat heb ik ook, daarom ga ik nu liever nergens meer heen. Elk half uur naar de wc is niet fijn! Vooral niet als je niet zeker weet dat je ergens kan plassen
Ik heb er nu ook totaal geen fut meer voor hoor om weg te gaan

Asy heeft gordijnen

Ik duik mn bed weer in, kijken of het nu wel wil lukken en mn meisje ook even rustig gaat worden
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
  zaterdag 23 januari 2010 @ 15:04:06 #133
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77176956
De gordijnen zijn uitgezocht hè?
Er zit een levertijd van 3-6 weken op

pessie, lief van je. Maar ik weet dus gewoon nog niet de goede maat. En de beha's zijn iets te duur om op de gok maar iets te bestellen...

ymme, het meeste is af. Manlief hangt straks nog de lamp op en dan kan er gestfzuigd en gedweild worden op de babykamer. Alles op zijn plek en dan is het klaar.

O nee, ik moet nog de luiers vouwen!
  zaterdag 23 januari 2010 @ 15:16:47 #134
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77177371
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 15:04 schreef Asyniur het volgende:

pessie, lief van je. Maar ik weet dus gewoon nog niet de goede maat. En de beha's zijn iets te duur om op de gok maar iets te bestellen...

Vet balen dan... Denk niet dat je man iets heeft tegen je voorgevel! Denk zelf dat ie er wel blij mee is. (Als ik kijk naar mn eigen man wordt ie bij iedere "auw" die ik uitroep alleen maar vrolijker...)
pi_77178284
Nou manlief schrok gisteren behoorlijk toen hij zag dat mijn tepels gewoon blauw waren. En heel veel pijn deden. Vond ie echt niet geweldig voor me. Gelukkig.
Hij is heel medelevend en maakt gelukkig geen opmerking dat ie het mooi vind, zulke dikke tetten op dit moment.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 16:26:54 #136
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77179577
Manlief is zeer tevreden hoor over de maat!
Hij verheugt zich al op de stuwing

Ik heb wat verkoopadressen in de buurt gevonden die me hopelijk volgende week wat verder kunnen helpen. Maar die ga ik eerst mooi bellen voordat ik me voor niks daar heen sleur...
  zaterdag 23 januari 2010 @ 16:26:58 #137
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_77179582
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 13:40 schreef Asyniur het volgende:
Waarom heb ik dan ook zo'n achterlijke grote maat tieten
Ik vrees dat ik hetzelfde lot tegemoed ga voor voedingsbeha's Ik ga dinsdag even bellen naar zo'n lingeriezaak in den haag voor grote maten. Ze hebben wel Anita en Goddess in het assortiment maar weet ook niet of ze mijn maat (wat die ook is momenteel?) op voorraad hebben.

oeps... verkeerde account... maar marky heeft geen tieten
  zaterdag 23 januari 2010 @ 16:33:43 #138
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77179798
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 16:26 schreef marky het volgende:

[..]

Ik vrees dat ik hetzelfde lot tegemoed ga voor voedingsbeha's Ik ga dinsdag even bellen naar zo'n lingeriezaak in den haag voor grote maten. Ze hebben wel Anita en Goddess in het assortiment maar weet ook niet of ze mijn maat (wat die ook is momenteel?) op voorraad hebben.

oeps... verkeerde account... maar marky heeft geen tieten
Nou ik heb nu een gewone stevige beha van Hunkemoller 80G aan.
DIe begint wat te knellen bij de omvang maar in principe zit de cup nog goed, dus mijn zusje heeft zo'n tussenstukje voor me gehaald om de omvang iets meer ruimte te geven.
Ik ga er ook vanuit dat ik na de bevalling door vochtverlies enzo in elk geval die 80 als omvang kan aanhouden (normaliter heb ik 75F). Alleen die cupmaat
En ik heb vandaag allerlei maten gepast in Anita voedingsbeha's (80G, 90H en nog wat andere maten) maar geen 80H of 85H want die hadden ze dus niet
ja alleen zonder beugel maar dan zien mijn tieten er dus echt niet uit, daar ga ik echt niet in lopen
Met wat voor maat mag jij aan de slag dan?
  zaterdag 23 januari 2010 @ 16:48:13 #139
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77180239
Ik snap sowieso niks van beha maten. Nooit gedaan.
Bij de H&M een voedingsbeha gekocht, en 85B gekocht. Is mijn rug dan zo breed dat k 85 nodig heb?
En van de kruidvat heb ik 85D en bij de hema 85C.
Snap er werkelijk niks van.
pi_77180246
En dan zit ik nog wel eens te schelden op mijn 80(grote)C.
Pff dames met D/F en meer, kan me er iets bij voorstellen dat je het soms niet prettig vind nee. Succes met bh's scoren.

Oh ik heb trouwens het idee, dat mijn borsten kleiner zijn geworden. Bh's zitten nog goed hoor. Maar dat komt natuurlijk door de omvang van de buik
pi_77180277
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 16:33 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Met wat voor maat mag jij aan de slag dan?
Ik heb nu 95G maar ik vrees voor na de bevalling en ik echt stuwing krijg.... Ik kan nu weer mijn beha's aan van voor ik afgevallen was. Zonder beugel ziet er inderdaad minder uit, maar het zit wel een stuk prettiger vind ik. Die beugel knelt nogal momenteel dus dan ben ik weer angstig voor ontstekingen van melkkliertjes.

Ik hoop dat je slaagt!
pi_77180411
Oh flugeltje, nog wat: ik keek, om me toch een beetje zwanger te voelen en er mee bezig te zijn, elke week op mijn 'wisseldag' even op babybytes, daar hebben ze per week hele mooie foto's van de ontwikkeling van je kindje. En verder veel tijdschriften en boeken lezen!
pi_77180445
Lastig al die megaboobs hier geen last van
Mijn omvang is wel groter geworden dus ik denk dat mijn ribben iets meer uit elkaar worden gedrukt door de buik. Dat zal allicht afnemen na de geboorte. Je schijnt qua cupmaat sowieso maar moeilijk in te kunnen schatten wat het effect van borstvoeding en stuwing is op de groei.

We hebben net het bed op bierkratten gezet en de nieuwe gordijnen in onze slaapkamer opgehangen
Bed staat lekker stevig en de instaphoogte is best fijn En de gordijnen maken de slaapkamer echt mooi chique
  zaterdag 23 januari 2010 @ 16:58:32 #144
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77180534
Mijn tieten verschillen nu echt 2 cupmaten. Ik keek gisteren in de spiegel en schrok me wild.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 17:10:51 #145
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77180864
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 16:49 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Ik heb nu 95G maar ik vrees voor na de bevalling en ik echt stuwing krijg.... Ik kan nu weer mijn beha's aan van voor ik afgevallen was. Zonder beugel ziet er inderdaad minder uit, maar het zit wel een stuk prettiger vind ik. Die beugel knelt nogal momenteel dus dan ben ik weer angstig voor ontstekingen van melkkliertjes.

Ik hoop dat je slaagt!
Ow das ook behoorlijk inderdaad! Maar die waren bij ons nog wel te krijgen
Ik vind het zonder beugel niet prettiger zitten.
overigens draag ik op dit moment het liefst geen bh maar dat ziet er echt niet uit. Binnenshuis doe ik dat wel eens als ik niemand verwacht...

Owja, had nog willen reageren op flugel...
Het is nu ook een soort van 'dip' in de zwangerschap. Je zit gewoon in between. Voordeel is dat je je nu op je best voelt (meestal) en nog vanalles kan ondernemen. Probeer er van te genieten door inderdaad een beetje rond te kijken op het net hoe je baby er ut ziet enzo...
Echt, ik geloofde ook niemand toen iedereeen riep: ow het gaat allemaal zo snel. Nou ik kan je verklappen: opeens ben je 36 weken zwanger, zit je te walvissen op de bank en denk je: ow help, over 1 week mag ik al thuis bevallen maar wie heeft bedacht dat ik een kind kon opvoeden?

[ Bericht 16% gewijzigd door Asyniur op 23-01-2010 17:15:58 ]
pi_77183601
ik moet ook nodig nieuwe bh's kopen
heb er alleen geen zin in ook geen idee welke maat nu, maar mn eigen zijn nu echt te klein
(85E)
pi_77183683
Ik heb m'n voedingsbh's bewaard. Nu zijn mijn borsten nog gewoon, wel wat voller. Ik blijf hangen bij cup e/f. Groot zat.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_77184833
Over dat het zo snel gaat: vind ik niet Mijn eerste zwangerschap wel, maar nu écht niet. Wel hoop ik dat het nog even duurt al heb ik een half-overleden bekken en rommelt het hier soms ook vervelend.

Ik heb gelukkig nog wel allerlei voedingsbeha's.
Van die maten kan je echt niet op aan Waar ik normaal een 75E of 80D heb, heb ik nu vanalles en nog wat wat past in de kast liggen aan voedingsdingen Echt van 80C tot 85E. Gelukkig hoef ik er geen nieuwe bij (voordeel van langvoeden, je verzamelt die dingen )

En ik ben zooooo moe.... Wilde vandaag eigenlijk een dag zo min mogelijk doen, maar we kregen weer (hele goede, dus met twee handen aannemen!!) helpers die zich gisteravond aanmeldden en moesten we dus weer aan de klus vandaag.
En daar sta je dan met je 36-weken-buik op een trap lampen op te hangen, kapstokken aan de muur te boren, IKEA kasten te bouwen en andere dingen. Pffff. En voor we zo ver waren moesten we vanmorgen eerst nog ff naar de IKEA om lampen en een kast te scoren.

En nu het goede nieuws: De babykamer is af Was al af op de wieg na en nu is de wieg er ook en opgemaakt
pi_77185299
dat je dan maar fijn nog eventjes mag genieten van het kijken naar de wachtende babykamer! pas je wel goed op jezelf? lekker op die ubergave bank gaan liggen is wellicht een plan
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_77185318
oh, en mijn tetten zijn vooralsnog niks gegroeid cup D was het en cip D is het. het lekken begint al wel
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')