Ach ja, wij zijn beiden vrij relaxt van karakter dus het zal wel los lopen.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:01 schreef leonieke het volgende:
Ah flowerbox, dan komt het kaartje toch gewoon twee dagen later?
Klopt, jullie zijn best lief allemaal. Het wordt vaak als vreemd gezien als mensen een afwijkende opvatting hebben. En al helemaal als ze die gaan vertellen. Ik vind afwijkend zijn soms best eng. Maar ik sta hier helemaal achter, en wilde het ook graag wel uitleggen.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oké, we kunnen wel eens last hebben van onze hormonen, maar zo erg zijn we toch ook niet?![]()
welnee joh! mag je toch lekker zelf kiezen.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:00 schreef pessie het volgende:
[..]
Ben blij dat ik nu niet wordt achtervolgd... Voel me echt een beetje een alien... De 20-weken echo zit al zo ingebakken dat veel mensen geen mensen kennen die deze echo niet doen. Ik ben blij dat jullie me niet meteen afschieten.
Zie, dat zou bij ons ook de reactie zijn. Gewoon iedereen nog wat extra in spanning laten over de naamquote:Op zondag 24 januari 2010 20:04 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ach ja, wij zijn beiden vrij relaxt van karakter dus het zal wel los lopen.Gewoon het namenboekje even opnieuw doorspitten.
Ik heb trouwens net alle adres-stickers en postzegels op de enveloppen geplakt.
Eindelijk iets wat lekker op tijd af is.
Onze geboortekaartjes zijn wel gelukt! Ben benieuwd naar de proef met de tekst die we bedacht hebben.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zie, dat zou bij ons ook de reactie zijn. Gewoon iedereen nog wat extra in spanning laten over de naam![]()
En adressen, ging ik ook eens doen dit weekend... niet gelukt
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:20 schreef leonieke het volgende:
Ik wil trouwens bevallen van een kangoeroe. Die wegen maar 23 gr bij de geboorte
*floep* en gedaan, lijkt me dat.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:28 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Oeh, mag ik ook tekenen voor zo'n bevalling? Lijkt me wel relaxt
.
Niet druk om maken, joh. Ten eerste: wat dan nog? Ten tweede: is het wel zo'n verschil tussen jouw mening en die van een ander?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:08 schreef pessie het volgende:
Klopt, jullie zijn best lief allemaal. Het wordt vaak als vreemd gezien als mensen een afwijkende opvatting hebben. En al helemaal als ze die gaan vertellen. Ik vind afwijkend zijn soms best eng. Maar ik sta hier helemaal achter, en wilde het ook graag wel uitleggen.
Gohquote:Op maandag 25 januari 2010 08:30 schreef leonieke het volgende:
Maar ik merk wel dat de mensen in onze omgeving er steeds meer en meer om stressen dat de kinderkamer nog niet in orde is
quote:Op maandag 25 januari 2010 08:24 schreef Faja-Lobi het volgende:
Keshek, ik kom speciaal even jou een hart onder de riem steken meid. Ik hoop gewoon dat jullie kleintje een groei achterstand heeft die door absolute bedrust weer inloopt en geen chromosoom afwijking. Ik ga heel hard duimen.
Flowerbox heb jij al iets dat lijkt op weeen of is het nog rustig in je buik?
Leonieke is je kinderkamer al in de verf gezet?
Andere dames ik moet echt nodig bij lezen, ik kom met 3 kinderen niet veel aan internetten toe. en voor wie het leuk vind om te lezen, ik heb mijn bevallingsverhaal in het juiste topic gepost van de week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |