quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Nou, zoals ik op de ballorigwebsite lees is er een ballorig in sexbierum! Een tof feest gegarandeerd!quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:46 schreef siddha het volgende:
[..]
waarom huur je geen huisje in de natuur in de weekend en met iedereen daar feesten en drinken
maar je hoeft toch niet te drinken om plezier te makenquote:
je ligt je laptoppend af te drogen in bed?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:50 schreef Rookert het volgende:
Ik lig in bed met gloeiende wangetjes van een hete douchen en afdrogen met een te ruwe handdoek net zoals mama vroeger deed![]()
En ik ga slapen
Goede nacht Veganistquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:50 schreef Rookert het volgende:
Ik lig in bed met gloeiende wangetjes van een hete douchen en afdrogen met een te ruwe handdoek net zoals mama vroeger deed![]()
En ik ga slapen
Klopt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:50 schreef siddha het volgende:
[..]
maar je hoeft toch niet te drinken om plezier te maken
je waardeert m'n inbreng weer eens nietquote:
DAT WEET JIJ HEUL NIET JE HEBT HET NOOIT GEDAAN DUS KAN ER NIKS OVER ZEGGUHHHHHNNNquote:
Ja waren echt hele serieuze dingen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je waardeert m'n inbreng weer eens niet
kijk hoeveel ik voor jou op een rijtje heb gezet..
Ik heb toch wel plezier gemaakt zonder te drinken?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
DAT WEET JIJ HEUL NIET JE HEBT HET NOOIT GEDAAN DUS KAN ER NIKS OVER ZEGGUHHHHHNNN!!!!111
Nee, mobiel, ben al droog en warmquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je ligt je laptoppend af te drogen in bed?
stoelendans.. kan onderdeel van de avond zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja waren echt hele serieuze dingen.
Hebben we al een keer gedaan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
stoelendans.. kan onderdeel van de avond zijn.![]()
en een lekker maskertje voor je vriendjes enzo..
feesten en drinken had ik over maar misschien kon ik beter feesten en plezier maken zeggen, en dan kan je niet zeggen maar ik drink nietquote:
Damn, ik wil nooit op jouw 'feestje' komen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
stoelendans.. kan onderdeel van de avond zijn.![]()
en een lekker maskertje voor je vriendjes enzo..
O ik weet niet, meestal gaan we ergens poolen en daarna bij iemand thuis chillen. Valt dat onder feesten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:53 schreef siddha het volgende:
[..]
feesten en drinken had ik over maar misschien kon ik beter feesten en plezier maken zeggen, en dan kan je niet zeggen maar ik drink niet
Je zit daar echt mee he.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Trakteer je vrienden op door moeder bereide durum doners en lahmacun. Vervolgens geef je ze turkse koffie en kijk je of ze het koffiedik ook opdrinken. Als ze dat wel doen lach je ze uit, wolla check die domme kazen dan.
hoyquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:54 schreef GenusButeo het volgende:
Ah. Agressie geuit met beeldhouden.
Goedenavond.
het is advies voor ihvks feestje, betekent niet dat mijn feestjes zo zijn..quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Damn, ik wil nooit op jouw 'feestje' komen.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:54 schreef GenusButeo het volgende:
Ah. Agressie geuit met beeldhouden.
Goedenavond.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:50 schreef Rookert het volgende:
En ik ga slapen
Gaan ze daar in zijn huis met z'n allen als een stel hardcorehippies dansen op dat liedquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
IHVK
- dans maar oh sjans want dit is die lekkere dansplaat (hierop dansen met je vrienden)
- volvreten
- fietsen
- strandwandeling
- beautymiddag
- dierentuin
- gewoon feest / bbq
- museum
- weekend weg
allemaal heel serieus
Deze zijn wel leuk. Bedankt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
IHVK
- dans maar oh sjans want dit is die lekkere dansplaat (hierop dansen met je vrienden)
- volvreten
- fietsen
- strandwandeling
- beautymiddag
- dierentuin
- gewoon feest / bbq
- museum
- weekend weg
allemaal heel serieus
Ik vind hem een held.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je zit daar echt mee he.
Maar ik had ook respect voor die man.
ihvk is niet zo'n debiel..quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gaan ze daar in zijn huis met z'n allen als een stel hardcorehippies dansen op dat lied.
hoe bedoel je?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:30 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik hoef geen antwoord hoor.![]()
Maar om tot die "wil" te komen, vereist het interpretatie. Gewone menselijke interpretatie dus.
quote:
Howdy.quote:
Heeft ze hem er toch stiekem tussen in geschoven.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Beautymiddag, homooooooooooooooooooooooo.
Ik zit nu achterover leunend in mijn stoel, met een hoek van ongeveer 15 graden. Met mijn tong peuzel ik stukjes overgebleven apekop tussen mijn tanden uit.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:57 schreef Ayca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
echt serieus dit was precies wat ik wilde weten
Is juist origineel, heb ik helemaal niets tegenquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Beautymiddag, homooooooooooooooooooooooo.
Ik las beautymiddag niet en het eerste nam ik maar voor lief.quote:
Toe maar, voluit. Normaal neem je genoegen met de afkorting GB.quote:
dankjewel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:59 schreef siddha het volgende:
[..]
Is juist origineel, heb ik helemaal niets tegen
Zo te zien nam je niet eens de moeite om de rest te lezen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik las beautymiddag niet en het eerste nam ik maar voor lief.
Je hebt mijn hart gebroken Bilmi.
Zolang je het maar uit op niet levende dingen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:59 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Toe maar, voluit. Normaal neem je genoegen met de afkorting GB.
Omdat ik veel aan mijn hoofd heb om agressief van te worden.
Ben je trouwens ook een liefhebber van de japanse anime, je had over spiriitid away vandaagquote:
Wel vaker voluit.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:59 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Toe maar, voluit. Normaal neem je genoegen met de afkorting GB.
Omdat ik veel aan mijn hoofd heb om agressief van te worden.
staat in de planningquote:
vet schattig toch, zeg eerlijk..quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:59 schreef Ayca het volgende:
Ik zie dat hoofd van ihvk al met een maskertje voor me
dat is niet goed voor je..quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:59 schreef IHVK het volgende:
Ik lig op bed met mijn laptop op schoot, te genieten van jullie avonturen.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Oke, ik ga nu echt mijn statistiek doen.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zolang je het maar uit op niet levende dingen.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:02 schreef Ayca het volgende:
Ik heb vandaag 5 euro gegeven aan een blikje cola en een broodje gezond wat naar haiti gaat (het geld dus grapjassen):P meer had ik ook niet bij me
jaquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
vet schattig toch, zeg eerlijk..
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
OP mijn benen natuurlijk, zodat ik wel kinderen kan krijgen ooit.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik uitte mijn agressie altijd op van die taksi pakjes vroeger.
waar is je rechterhandquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:59 schreef IHVK het volgende:
Ik lig op bed met mijn laptop op schoot, te genieten van jullie avonturen.
Hm hoe zal ik dit eens uit leggen. Elk woord, elke uiting vereist van de toehoorder een vorm van interpretatie.quote:
Krijg je het met zo'n ding van 2 cm.quote:
Ja! Voornamelijk van Studio Ghibli en Miyazaki eigenlijk, geweldige anime maken zij!quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:00 schreef siddha het volgende:
[..]
Ben je trouwens ook een liefhebber van de japanse anime, je had over spiriitid away vandaag
Thanks.quote:
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik uitte mijn agressie altijd op van die taksi pakjes vroeger.
Ik heb nu al teveel gezegd, dus ik houd wijselijk mijn mond.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:07 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
ik ben je den ik je ergens kwijt ben geraaktquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:06 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hm hoe zal ik dit eens uit leggen. Elk woord, elke uiting vereist van de toehoorder een vorm van interpretatie.
Er moet namelijk iemand zijn om het op te pikken.
( Ken je dat van die boom die viel in een bos, terwijl er niemand is om het te horen, maakt die nou geluid of niet?)
ik ben serieus nieuwsgierig, vooral dat deel van: ik heb nu al te veel gezegdquote:
princess Mononke,howls castle eigenlijk vind ik alles mooi en de laatste vond ik weer prachtigquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:06 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja! Voornamelijk van Studio Ghibli en Miyazaki eigenlijk, geweldige anime maken zij!
Discussies?quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:12 schreef Ayca het volgende:
Er moeten nieuwe Turken komen, ik wil weer lachen
dit betekent dat wij te saai zijn..quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:12 schreef Ayca het volgende:
Er moeten nieuwe Turken komen, ik wil weer lachen
Valt wel mee, het zijn gewoon taksi pakjes. Rustig.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ben serieus nieuwsgierig, vooral dat deel van: ik heb nu al te veel gezegd
hmm![]()
misschien scheurde hij ze open
of trapte hij ze kapot
Als ik uitgeput ben word ik niet boos, dan kan ik daar de kracht niet voor opbrengen. En ik doe niet aan gewichten thuis, ik heb je al eerder verteld waarom.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
genusbuteo je moet gewoon gewichten kopen en daarmee slaanbewegingen maken tot je niet meer kan
en dan ben je uitgeput en word je uiteindelijk nog bozer!
huh jij zou rustig moeten zijn, jij zei dat je al te veel had gezegd en daarom wijs je mond hield... hmmquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Valt wel mee, het zijn gewoon taksi pakjes. Rustig.
aaahquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:14 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Als ik uitgeput ben word ik niet boos, dan kan ik daar de kracht niet voor opbrengen. En ik doe niet aan gewichten thuis, ik heb je al eerder verteld waarom.
Trouwens, ik heb de laatste vier nachten alleen maar nachtmerries gehad en ik word steeds wakker rond 5 uur. Ik droomde de eerste twee nachten dat slapen iets kwaadaardigs was en dat ik moest opstaan, daarna droomde ik dat ik heel ongemakkelijk was tussen de vrienden van de vriend van een vriendin van me (ja, what the hellalsof die mensen mij aangaan) en daarna droomde ik dat ik keihard aan het janken was en toen ik wakker schrok bleek ik dat ook gedaan te hebben.
Raar he.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik heb nu al teveel gezegd, dus ik houd wijselijk mijn mond.
Ja, maar je kunt het toch op je bed doen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:14 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Als ik uitgeput ben word ik niet boos, dan kan ik daar de kracht niet voor opbrengen. En ik doe niet aan gewichten thuis, ik heb je al eerder verteld waarom.
Trouwens, ik heb de laatste vier nachten alleen maar nachtmerries gehad en ik word steeds wakker rond 5 uur. Ik droomde de eerste twee nachten dat slapen iets kwaadaardigs was en dat ik moest opstaan, daarna droomde ik dat ik heel ongemakkelijk was tussen de vrienden van de vriend van een vriendin van me (ja, what the hellalsof die mensen mij aangaan) en daarna droomde ik dat ik keihard aan het janken was en toen ik wakker schrok bleek ik dat ook gedaan te hebben.
Raar he.
Ik heb eigenlijk alleen Princess Mononoke en Spirited Away gezien, maar de overige films van Ghibli ga ik zeker nog een keer kijken. Ze zijn echt geweldig!quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:13 schreef siddha het volgende:
[..]
princess Mononke,howls castle eigenlijk vind ik alles mooi en de laatste vond ik weer prachtig
eeste turk die ook de studio ghibli kenty
Laat maar, temidden van tig andere dingen is het lastig duidelijk te maken. Alhoewel ik denk dat je wel zou snappen wat ik bedoel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik ben je den ik je ergens kwijt ben geraakt
Jij bent twee niet nader te noemen fokkers zélf nog foto´s schuldig, smiechtquote:
Klopt. Maar ik ben te lui om het aan te schaffen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt het toch op je bed doen.
Zal ook wel niets met die mensen te maken hebben, misschien is er iets gebeurd dat nu invloed heeft op je slaap. Of gewoon de stress? Jij weet het zelf wel beter. Ik huil ook in m'n slaap en als ik in de spiegel kijk zie ik er uit als een monster.
Jullie horen aardig te zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:21 schreef IHVK het volgende:
-gemenerik -mispunt -naarling -ritselaar -rotzak -schoelje -schoft -smeerlap -smiek -stinkerd -fielt
Ja ayça! eat that.
Luiheid is iets slechts! Kleine moeite man.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:21 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik ben te lui om het aan te schaffen.
Ja, turbulente tijden dit... Stress ook, ja. Maar waarom zie je een monster als je in de spiegel kijkt?
Echt een raadquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:17 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen Princess Mononoke en Spirited Away gezien, maar de overige films van Ghibli ga ik zeker nog een keer kijken. Ze zijn echt geweldig!
Nee, ik heb serieus geen flauw idee wat hij dan met die pakjes doet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij weet nu zeker ook wat hij bedoelt? dit is niet eerlijk.
proberen kan geen kwaadquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:18 schreef Min-e het volgende:
[..]
Laat maar, temidden van tig andere dingen is het lastig duidelijk te maken. Alhoewel ik denk dat je wel zou snappen wat ik bedoel.
quote:
ihvk is aardig, wik niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Sorry, ik liet me even meeslepen door het synoniemenwoordenboek.
Hij zet ze woedend voor zich neer, als een stel wodkashots, en slaat ze dan een voor een met een klap op tafel achterover. Daarna loopt hij zwlakend vna de suikers naar z'n bed, maar valt hij halverwege zijn kamer op de grond in slaap.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:23 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee, ik heb serieus geen flauw idee wat hij dan met die pakjes doet.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik had vandaag Lion gekocht bij een stel Turken. Ik eet dat ding zo in de auto.. m'n tanden gingen kapot man, echt centimeters lang uitgerekt, keek op de verpakking bleek het goed te zijn tot eind januari 2010. Ik zeg kijk wat voor vieze troep ze verkopen, zit ook eenk oerd tussen en zeker de opbrengst gebruiken om de PKK te steunen. ik ben zo boos....![]()
ik verheugde me gewoon zo erg op die lekkere lion
niet proberen die lieve ihvk belachelijk te maken..quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hij zet ze woedend voor zich neer, als een stel wodkashots, en slaat ze dan een voor een met een klap op tafel achterover. Daarna loopt hij zwlakend vna de suikers naar z'n bed, maar valt hij halverwege zijn kamer op de grond in slaap.
Als niet-drinker moet je toch wat.
Je weet, hard to get spelen is de enige manier.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wik is slim hij komt niet in de friend-zone.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik had vandaag Lion gekocht bij een stel Turken. Ik eet dat ding zo in de auto.. m'n tanden gingen kapot man, echt centimeters lang uitgerekt, keek op de verpakking bleek het goed te zijn tot eind januari 2010. Ik zeg kijk wat voor vieze troep ze verkopen, zit ook eenk oerd tussen en zeker de opbrengst gebruiken om de PKK te steunen. ik ben zo boos....![]()
ik verheugde me gewoon zo erg op die lekkere lion
Ik ben lui wanneer het me uitkomt. Ik wil die gewichten niet kopen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Luiheid is iets slechts! Kleine moeite man.
Sterkte.Gewoon, als ik gehuild heb tijdens m'n slaap, zie ik er raar uit.
Kijk hem dan in de friendszone zitten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
niet proberen die lieve ihvk belachelijk te maken..
Mensen zien er eigenlijk altijd raar uit.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:26 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik ben lui wanneer het me uitkomt. Ik wil die gewichten niet kopen.
Thanks, right back at ya.O, op die fiets. Ik vind mensen er altijd raar uit zijn als ze gehuild hebben.
kijk weer probeer je hetquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kijk hem dan in de friendszone zitten.
O, ik heb tot zover de Engelse nageynchroniseerde versies gezien.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:23 schreef siddha het volgende:
[..]
Echt een raad
Als je kijkt wel in het japans kijken (met engelse ondertiteling) gedubbed
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hij zet ze woedend voor zich neer, als een stel wodkashots, en slaat ze dan een voor een met een klap op tafel achterover. Daarna loopt hij zwlakend vna de suikers naar z'n bed, maar valt hij halverwege zijn kamer op de grond in slaap.
Als niet-drinker moet je toch wat.
OOIT WELquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:29 schreef IHVK het volgende:
Tja jullie zullen het nooit weten wat ik met mijn pakjes doe.
Niemand snapt het. Ik ook niet meer.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
WTF
ben ik de enige die het niet snapt
Ja, maar als ze huilen of als ze gehuild hebben zijn ze het raarst. Vind je niet?quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Mensen zien er eigenlijk altijd raar uit.![]()
En huilen in slaap kan best lekker zijn.
wrm zo geheimzinnig..quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
Niemand snapt het. Ik ook niet meer.
Ja, maar meer dingen zijn wel raar, als je goed kijkt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:32 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, maar als ze huilen of als ze gehuild hebben zijn ze het raarst. Vind je niet?
Het kan best geruststellend zijn, ja. Ook als je niet slaapt.
sana noluyoquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gewoon de mysterieuze jongen uithangen.
Is tof.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:32 schreef Ayca het volgende:
Ooit als bilmi en ihvk saampjes zijn gaat ihvk naar zijn geheime kamertje om daar geheime dingen te doen, maar op een dag stormt bilmi binnen en ziet ihvk met zijn pakjes, ze is geschokt en verlaat hem.
ik ook, daaorm kan hij het beter nu vertellen, want dan weet ik of ik met hem verder moet of niet..quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:32 schreef Ayca het volgende:
Ooit als bilmi en ihvk saampjes zijn gaat ihvk naar zijn geheime kamertje om daar geheime dingen te doen, maar op een dag stormt bilmi binnen en ziet ihvk met zijn pakjes, ze is geschokt en verlaat hem.
ZIJN GEHEIM! WAT DOE JE BILMI!quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:32 schreef Ayca het volgende:
Mensen zijn sowieso raar.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar meer dingen zijn wel raar, als je goed kijkt.
Als je niet slaapt, is het niet lekker. Hele dag druk druk mensen om je heen. Althans, zo ervaar ik het nu.
Klinkt als een roman uit de bouquetreeks.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:32 schreef Ayca het volgende:
Twijfel je soms aan mijn schrijfkunsten?quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
Klinkt als een roman uit de bouquetreeks.
Alleen in mijn slaap ben ik alleen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:34 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Mensen zijn sowieso raar.
Daarom moet je het ook alleen doen!
Logisch.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:37 schreef IHVK het volgende:
Ik kreeg wel tranen in mijn ogen vandaag, bij die aardbevingshit. Majah.
pussyquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:37 schreef IHVK het volgende:
Ik kreeg wel tranen in mijn ogen vandaag, bij die aardbevingshit. Majah.
quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ayca en ik moeten iets vertellen. Jullie proberen allemaal ihvk belachelijk te maken omdat jullie hem niet hebben gezien.
A.r.e.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:39 schreef Ayca het volgende:
Ik kan ook niet huilen als er andere mensen bij zijn.behalve mijn moeder ofzo
Ook bijvoorbeeld toen ik hoorde dat mijn opa was overleden, maar misschien kwam dat door de shock![]()
Veel plezier, ik ga hem kopen!quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Twijfel je soms aan mijn schrijfkunsten?ik zou hier een boek mee vol kunnen schrijven!
Bedankt voor het idee![]()
![]()
welterustenquote:
Waarover?quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:44 schreef siddha het volgende:
Nou Min-e vertel wat je bedoelde en laat uw kennis onze ziel verlichten met uw feminiene subliemiteit
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:43 schreef IHVK het volgende:
Ik heb een beschermengelduivel wel leuk.
ach het is al laat, koetjes en kalfjes dan maar?quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:59 schreef siddha het volgende:
[..]
ach het is al laat, koetjes en kalfjes dan maar?
En verdomd lekkerquote:
Ksssstquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
de oudjes nemen het topic over.. ik ben weg.
Omnivoren damequote:
Welke ruzie?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:07 schreef Min-e het volgende:
Wie was nou die vrouw van die ruzie? Waarover hadden jullie ruzie?
Gisteren in het vorige deeltje, had je ruzie gehad met een vrouw in Istanbul, uit ordu ooit eens??quote:
Ach ja die bitchquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:12 schreef Min-e het volgende:
[..]
Gisteren, had je ruzie gehad met een vrouw in Istanbul, uit ordu??
Leestekens, enter knop etc etc..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:20 schreef siddha het volgende:
[..]
Ach ja die bitch![]()
Ik was met een vriend lekker aan het drinken en flirten met dames kwam dat mens tegenover mij te zitten en toevallig kende die vriend van mij haar dus begon ze eerst hele tijd vragen te stellen en veel wijn aan het drinken, kwam gesprek toevallig over koffiedik kijken en zij zei dat ze goed in toekomst kon kijken dus ik met mn dronken kop zei dat ik daarin helemaal niet in geloofde waarna zij mij direct van beschuldigde dat ik ook niet in god zou geloven en ik beaamde dus dat ook en toen begon dat wijf mij uit te schelden van k*tjood ik zou geen druppel turkse bloed hebben ik was een verrader en toen begon mijn vriend ook te bemoeien waarna alles explodeerdehet eindigde in de politiebureau
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:20 schreef siddha het volgende:
[..]
Ach ja die bitch![]()
Ik was met een vriend lekker aan het drinken en flirten met dames kwam dat mens tegenover mij te zitten en toevallig kende die vriend van mij haar dus begon ze eerst hele tijd vragen te stellen en veel wijn aan het drinken, kwam gesprek toevallig over koffiedik kijken en zij zei dat ze goed in toekomst kon kijken dus ik met mn dronken kop zei dat ik daarin helemaal niet in geloofde waarna zij mij direct van beschuldigde dat ik ook niet in god zou geloven en ik beaamde dus dat ook en toen begon dat wijf mij uit te schelden van k*tjood ik zou geen druppel turkse bloed hebben ik was een verrader en toen begon mijn vriend ook te bemoeien waarna alles explodeerdehet eindigde in de politiebureau
Het is half één, gij purist.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:24 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Leestekens, enter knop etc etc..
Da's omdat hij de woede nog voelt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:24 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Leestekens, enter knop etc etc..
Ik ben helemaal geen purist.quote:
Ik kreeg toen wel een mening over de mensen uit Ordu, en vooral ook hekel gekregen aan het woord "dobra" die ze pas en te onpas gebruikte.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:28 schreef Min-e het volgende:
[..]
Da's omdat hij de woede nog voelt.![]()
Dat effect hebben mensen uit Ordu.
haha, ik weet ook niet of ik mensen uit Ordu zo leuk vind, het zijn toch wel mensen die heel erg vol van zichzelf zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:30 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik kreeg toen wel een mening over de mensen uit Ordu, en vooral ook hekel gekregen aan het woord "dobra" die ze pas en te onpas gebruikte.
Ik zit je ook te plagen hequote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:33 schreef Min-e het volgende:
[..]
haha, ik weet ook niet of ik mensen uit Ordu zo leuk vind, het zijn toch wel mensen die heel erg vol van zichzelf zijn.
Ik niet hoor.
Thanxquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:34 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik zit je ook te plagen heIk vind jou een diplomatieke meid
Even quoten hoor, Turken maken weer ruziequote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:20 schreef siddha het volgende:
[..]
Ach ja die bitch![]()
Het leven van een pubermeisje gaat niet over rozenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
rookert , rookert rustig, ik zitmet een veel groter probleem
ik wil vandaag open scohenen aan maar m'n ouders vermoorden me als ze het zien
het is koud en blabla
Zolang je niet met blote voeten gaat is het best te doen toch, zag er genoeg in de trein vandaag.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
rookert , rookert rustig, ik zitmet een veel groter probleem
het is koud en blabla
dit is trouwens de eerste keer dat ik zo denkquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het leven van een pubermeisje gaat niet over rozen.
tsssssssssquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zolang je niet met blote voeten gaat is het best te doen toch, zag er genoeg in de trein vandaag.
En houd je mond over mijn probleem, die van jou is pas futiel
Wie weet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dit is trouwens de eerste keer dat ik zo denk
misschien begin ik nu pas met puberen?![]()
die probleem?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zolang je niet met blote voeten gaat is het best te doen toch, zag er genoeg in de trein vandaag.
En houd je mond over mijn probleem, die van jou is pas futiel
Gewoon doen, wat is het probleem echtquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
tsssssssss
het is een biggaprobleem
ik mag geen openen schoenen...
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
evenntjes m'n make-up doen hoor hihihihiihihihi
dat mamie en papie boos wordenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gewoon doen, wat is het probleem echt![]()
Bigga probleem
dit was dus even om nog duidelijk te maken dat ik een puber ben. ik gebruik nooit make-up.quote:
ik trek ook maar een nummertjequote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
Je hebt het ook niet nodig hequote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dit was dus even om nog duidelijk te maken dat ik een puber ben. ik gebruik nooit make-up.
ik vat kouquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Want open schoenen zijn verleidelijk of je vat kou?
Wat is deze? Wolla wat is deze tozz?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik snap deze niet
ga jij me ook vermoorden?
Nee.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
WIKWAKKA2 STOP MET DIE KUT PI'S!!!!
Mensen die vallen op voetenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik vat kou
maar natuurlijk heb ik ook super verleidelijke voetjes hhiihihihiih
Je moet die deur niet zo wagenwijd open zettenquote:
Ik las PISquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
WIKWAKKA2 STOP MET DIE KUT PI'S!!!!
Geloof me, dat zeg je omdat je mijn voeten nog niet hebt gezien!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Mensen die vallen op voeten![]()
![]()
[..]
Je moet die deur niet zo wagenwijd open zetten![]()
Heb je je ooit opgemaakt? Vast wel tochVoelde je je een barbie? I know I would
Oh mag ik je voeten zien?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Geloof me, dat zeg je omdat je mijn voeten nog niet hebt gezien!
Nee, maar m'n nicht heeft me vroeger wel tig keer opgemaakt. Ze vond me prachtig.![]()
![]()
Ging ze me ook aankleden enzo....
Ik ging daarna meteen make-up er af halen.. zei ze dat het duur was.
Vergeet je beugel nietquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik ga even mijn tandjes poetsen hoor verlaat mij niet hiihihiiihihi
ik zou het wel doen..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oh mag ik je voeten zien?![]()
Dat is toch gewoon een zin die je nooit gaat uitspreken![]()
Je was haar poppetjeAls je het zelf doet is het minder erg gok ik
![]()
Maar wie ben ik
Voeten? Mooi vinden?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik zou het wel doen..![]()
ze doet het nog steeds maar al te graag en zelf vind ik het ook niet leuk om te doen.
ja ik vind mn eigen voeten vet mooi, serieusequote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Voeten? Mooi vinden?![]()
Ze stopt ermee als je haar de volgende keer ziet en jij hebt make up op, dan is haar lol weg
Wat kan je er mooi aan vindenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja ik vind mn eigen voeten vet mooi, serieuse
nah, die moeite neem ik niet
heb niet eens make-up in huis.
gewoon, mooie, rechte tenen zijn zeldzaam hoor.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat kan je er mooi aan vinden![]()
Ach ja, sommige mensen hebben bijna niets nodig nee
Pics van je voetenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
gewoon, mooie, rechte tenen zijn zeldzaam hoor.
Even voor Rookert bal=honing in het Turks,tenminste.. ik denk niet dat ze nu een broodje met gehaktbal gaat etenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik ga een broodje bal eten jam jam doei
Ik dacht alquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:51 schreef Ayca het volgende:
[..]
Even voor Rookert bal=honing in het Turks,tenminste.. ik denk niet dat ze nu een broodje met gehaktbal gaat eten
ik dek dat je ouders me voor zullen zijnquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik snap deze niet
ga jij me ook vermoorden?
Nee manquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je hebt toch niet echt aids gekregen?![]()
Ah kut is datquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:54 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee manvoor mn buikpijn het is nogsteed niet over
Ben ik ook, ze gaan kijken wat ze eraan kunnen doenquote:
Ja, heb nog nooit met zo'n minzame en afkeurende toon tegen iemand gepraat aan de telefoonquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dankje![]()
Wel een naaistreek van je uitzendbureau
WAT ERG!!!!quote:
Jaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
WAT ERG!!!!![]()
ik heb dat ook 2 keer gehad mijn gehele oogst dood, goed dat je raspberries doet nu trouwens straks als het kan blackberries, peas, druiven en uiteindelijk asperges, meeste cash en xp
binnen 4 uur zijn je klaar toch? dan moet je ze uiterlijk 8 uur na seeden oogstenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jaik had ze gister om 8 uur geplant helemaal vergeten
![]()
2 uurquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:59 schreef Slayage het volgende:
[..]
binnen 4 uur zijn je klaar toch? dan moet je ze uiterlijk 8 uur na seeden oogsten
vergeten is dodelijk in het farmen
Is je zusje ziek?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:26 schreef IHVK het volgende:
Wat een kutdag.
Die uitslag van mijn zus bleek toch geen waterpokken te zijn, en ze weten niet wat het is, dus nu moet ze 3 dagen opgenomen worden.
gecmis olsunquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:26 schreef IHVK het volgende:
Wat een kutdag.
Die uitslag van mijn zus bleek toch geen waterpokken te zijn, en ze weten niet wat het is, dus nu moet ze 3 dagen opgenomen worden.
Raar...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:28 schreef IHVK het volgende:
Ze is niet ziek qua gevoel ofzo, alleen die uitslag.
En er is ook nog iemand plotseling overleden vandaag, slechte dag.
Was in Istanbulquote:Op vrijdag 22 januari 2010 06:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Even quoten hoor, Turken maken weer ruzie
Beterschapquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:26 schreef IHVK het volgende:
Wat een kutdag.
Jawel hoor..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:15 schreef siddha het volgende:
Ik was van plan vandaag niets te doen en alleen maar te fokken maar niemand is aanwezig
gecmis olsunquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:26 schreef IHVK het volgende:
Wat een kutdag.
Ik had er laatst een bij mijn lokale computerzaak gekocht voor 8 euro, viel nog wel mee.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:22 schreef Ayca het volgende:
Ik wilde vandaag een hdmi kabel kopen maar ze hadden niets meer bij de action, en ik ga echt geen 40 euro betalen
Ja, ik wist dat ze bij de action voor 3-5 euro waren dus ik dacht als ze bij andere winkels onder de 10 euro zijn dan koop ik het ook welquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik had er laatst een bij mijn lokale computerzaak gekocht voor 8 euro, viel nog wel mee.
Je moet sowieso niet naar die pauperketens gaan zoals de MM, Dixons e.d.
http://www.bol.com/nl/p/c(...).html#product_imagesquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:26 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, ik wist dat ze bij de action voor 3-5 euro waren dus ik dacht als ze bij andere winkels onder de 10 euro zijn dan koop ik het ook welmaar 40 euro
(dat was bij de block)
ik denk dat ik het dan maar online koophoewel ik ze zo snel mogelijk wil hebben eigenlijk
Oud, maar nog steeds hilarischquote:
Heb je gister te veel jonko`s gerookt of zo?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:34 schreef Rookert het volgende:
Ik ben moe, maar om nu te gaan slapen vind ik zonde van m'n dag, fucking irritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |