quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Nou, zoals ik op de ballorigwebsite lees is er een ballorig in sexbierum! Een tof feest gegarandeerd!quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:46 schreef siddha het volgende:
[..]
waarom huur je geen huisje in de natuur in de weekend en met iedereen daar feesten en drinken
maar je hoeft toch niet te drinken om plezier te makenquote:
je ligt je laptoppend af te drogen in bed?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:50 schreef Rookert het volgende:
Ik lig in bed met gloeiende wangetjes van een hete douchen en afdrogen met een te ruwe handdoek net zoals mama vroeger deed![]()
En ik ga slapen
Goede nacht Veganistquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:50 schreef Rookert het volgende:
Ik lig in bed met gloeiende wangetjes van een hete douchen en afdrogen met een te ruwe handdoek net zoals mama vroeger deed![]()
En ik ga slapen
Klopt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:50 schreef siddha het volgende:
[..]
maar je hoeft toch niet te drinken om plezier te maken
je waardeert m'n inbreng weer eens nietquote:
DAT WEET JIJ HEUL NIET JE HEBT HET NOOIT GEDAAN DUS KAN ER NIKS OVER ZEGGUHHHHHNNNquote:
Ja waren echt hele serieuze dingen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je waardeert m'n inbreng weer eens niet
kijk hoeveel ik voor jou op een rijtje heb gezet..
Ik heb toch wel plezier gemaakt zonder te drinken?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
DAT WEET JIJ HEUL NIET JE HEBT HET NOOIT GEDAAN DUS KAN ER NIKS OVER ZEGGUHHHHHNNN!!!!111
Nee, mobiel, ben al droog en warmquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je ligt je laptoppend af te drogen in bed?
stoelendans.. kan onderdeel van de avond zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja waren echt hele serieuze dingen.
Hebben we al een keer gedaan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
stoelendans.. kan onderdeel van de avond zijn.![]()
en een lekker maskertje voor je vriendjes enzo..
feesten en drinken had ik over maar misschien kon ik beter feesten en plezier maken zeggen, en dan kan je niet zeggen maar ik drink nietquote:
Damn, ik wil nooit op jouw 'feestje' komen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
stoelendans.. kan onderdeel van de avond zijn.![]()
en een lekker maskertje voor je vriendjes enzo..
O ik weet niet, meestal gaan we ergens poolen en daarna bij iemand thuis chillen. Valt dat onder feesten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:53 schreef siddha het volgende:
[..]
feesten en drinken had ik over maar misschien kon ik beter feesten en plezier maken zeggen, en dan kan je niet zeggen maar ik drink niet
Je zit daar echt mee he.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Trakteer je vrienden op door moeder bereide durum doners en lahmacun. Vervolgens geef je ze turkse koffie en kijk je of ze het koffiedik ook opdrinken. Als ze dat wel doen lach je ze uit, wolla check die domme kazen dan.
hoyquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:54 schreef GenusButeo het volgende:
Ah. Agressie geuit met beeldhouden.
Goedenavond.
het is advies voor ihvks feestje, betekent niet dat mijn feestjes zo zijn..quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Damn, ik wil nooit op jouw 'feestje' komen.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:54 schreef GenusButeo het volgende:
Ah. Agressie geuit met beeldhouden.
Goedenavond.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:50 schreef Rookert het volgende:
En ik ga slapen
Gaan ze daar in zijn huis met z'n allen als een stel hardcorehippies dansen op dat liedquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
IHVK
- dans maar oh sjans want dit is die lekkere dansplaat (hierop dansen met je vrienden)
- volvreten
- fietsen
- strandwandeling
- beautymiddag
- dierentuin
- gewoon feest / bbq
- museum
- weekend weg
allemaal heel serieus
Deze zijn wel leuk. Bedankt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
IHVK
- dans maar oh sjans want dit is die lekkere dansplaat (hierop dansen met je vrienden)
- volvreten
- fietsen
- strandwandeling
- beautymiddag
- dierentuin
- gewoon feest / bbq
- museum
- weekend weg
allemaal heel serieus
Ik vind hem een held.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je zit daar echt mee he.
Maar ik had ook respect voor die man.
ihvk is niet zo'n debiel..quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gaan ze daar in zijn huis met z'n allen als een stel hardcorehippies dansen op dat lied.
hoe bedoel je?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:30 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik hoef geen antwoord hoor.![]()
Maar om tot die "wil" te komen, vereist het interpretatie. Gewone menselijke interpretatie dus.
quote:
Howdy.quote:
Heeft ze hem er toch stiekem tussen in geschoven.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Beautymiddag, homooooooooooooooooooooooo.
Ik zit nu achterover leunend in mijn stoel, met een hoek van ongeveer 15 graden. Met mijn tong peuzel ik stukjes overgebleven apekop tussen mijn tanden uit.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:57 schreef Ayca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
echt serieus dit was precies wat ik wilde weten
Is juist origineel, heb ik helemaal niets tegenquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Beautymiddag, homooooooooooooooooooooooo.
Ik las beautymiddag niet en het eerste nam ik maar voor lief.quote:
Toe maar, voluit. Normaal neem je genoegen met de afkorting GB.quote:
dankjewel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:59 schreef siddha het volgende:
[..]
Is juist origineel, heb ik helemaal niets tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |