Nee.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:17 schreef trovey het volgende:
.....maar voor de rest...het zat je niet mee vandaag.
Weet ikquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
En als nou nog de helft verzonnen was....maar dat is het niet eens.
Die mensen weten helemaal niet wat het is om dure spullen te hebben die kapotgaan, terwijl je net van vakantie terugkomt en dus niet zo gigantisch veel spaargeld meer hebt. Dus dan moeten ze ook niet klagen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:25 schreef BigRedKane het volgende:
En dan ook nog dat gezeik met dat kut haiti
da word al geregelt door zoon b-zanger!!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:25 schreef BigRedKane het volgende:
En dan ook nog dat gezeik met dat kut haiti
Koppeling. En ja, dat kan wel van de 1 op de andere dag. 2 weken geleden nog grote beurt en keuring, niets aan de hand. Deze zomer nog 3000km mee op vakantie geweest, niets aan de hand. Zo ineens deed ie moeilijk vanavond, begon weer los te komen toen ie warm werd en *pats*. Weg.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:30 schreef cvboer het volgende:
Die versnellingsbak had je van te voren kunnen weten, dat gebeurt niet van de 1 op andere dag.
’t is mangs ok wa slim.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Koppeling. En ja, dat kan wel van de 1 op de andere dag. 2 weken geleden nog grote beurt en keuring, niets aan de hand. Deze zomer nog 3000km mee op vakantie geweest, niets aan de hand. Zo ineens deed ie moeilijk vanavond, begon weer los te komen toen ie warm werd en *pats*. Weg.
En voor de rest: bedankt..
Koppeling, mag ook, heb je nooit het idee gehad dat het aangrijppunt van je koppeling er ver onderin ligt? maw, dat je koppelingspedaal erg ver in moet trappen? Dat zijn voortekenen van slijtage aan de drukgroep en koppelingsplaten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Koppeling. En ja, dat kan wel van de 1 op de andere dag. 2 weken geleden nog grote beurt en keuring, niets aan de hand. Deze zomer nog 3000km mee op vakantie geweest, niets aan de hand. Zo ineens deed ie moeilijk vanavond, begon weer los te komen toen ie warm werd en *pats*. Weg.
En voor de rest: bedankt..
U zegt?quote:
Nope. Altijd gewoon normaal. Rij 13 jaar auto, dus genoeg ervaring...maar dit zag je niet aankomen. De 1 deed altijd wel een beetje moeilijk, maar dat is al 5 jaar zo en dat wordt beter als ie warmdraait (en dus volgens de monteur gewoon 'dikke olie'.) Voor de rest altijd perfect, nooit 1 hikje. Geen rare dingen met de koppeling gehad.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:36 schreef cvboer het volgende:
Koppeling, mag ook, heb je nooit het idee gehad dat het aangrijppunt van je koppeling er ver onderin ligt? maw, dat je koppelingspedaal erg ver in moet trappen? Dat zijn voortekenen van slijtage aan de drukgroep en koppelingsplaten.
Soms is het ook wel erg.quote:
je ervaring zal het probleem dan ook wel niet zijn. wel vreemd, hopelijk blijven de kosten binnen de perken. Beetje de wet van Murphyquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nope. Altijd gewoon normaal. Rij 13 jaar auto, dus genoeg ervaring...maar dit zag je niet aankomen. De 1 deed altijd wel een beetje moeilijk, maar dat is al 5 jaar zo en dat wordt beter als ie warmdraait (en dus volgens de monteur gewoon 'dikke olie'.) Voor de rest altijd perfect, nooit 1 hikje. Geen rare dingen met de koppeling gehad.
Mja, ik hoop dat beun de haas ergens iets op de kop kan tikken en dat het meevalt. Ik lees bedragen van 350 tot 800 euro...quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:42 schreef cvboer het volgende:
je ervaring zal het probleem dan ook wel niet zijn. wel vreemd, hopelijk blijven de kosten binnen de perken. Beetje de wet van Murphy
Oh, betekend het dat. u komt welk gedeelte van NL?quote:
Als de komplete bak eraf moet wordt het een dure idd. wat voor auto heb je?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, ik hoop dat beun de haas ergens iets op de kop kan tikken en dat het meevalt. Ik lees bedragen van 350 tot 800 euro...
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:45 schreef cvboer het volgende:
Als de komplete bak eraf moet wordt het een dure idd. wat voor auto heb je?
Het is Twents, maar ik kom niet uit Twente.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:43 schreef cvboer het volgende:
[..]
Oh, betekend het dat. u komt welk gedeelte van NL?
Dan was mijn rekening vandaag leeg en mijn hoofd depressief.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:47 schreef marcel-o het volgende:
Als dit nou afgelopen maandag was gebeurd?
Dan moet de bak eraf + wiel rechterkant om de koppelingsplaten te vervangenquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:47 schreef Kreator het volgende:
[..]. een
. golf
. gti
. 16v
. uit
. 95
. maar
. wel
. helemaal
. origineel
. zonder
. petje
. of
. sjonnyuitlaat
. of
. velgen.
.
Thx. En ik denk eigenlijk zelf ook dat het de koppeling is. Bak lijkt het wel te doen verder. Eerst morgen ff kijken wat Beun zegt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:51 schreef GizartFRL het volgende:
Als je bak overleden is, stuur me dan even een PM ivm regelen goedkope bak enzo.
Ah, die hebben een distributieketting, dat is dan wel weer een voordeel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:47 schreef Kreator het volgende:. een
. golf
. gti
. 16v
. uit
. 95
. maar
. wel
. helemaal
. origineel
. zonder
. petje
. of
. sjonnyuitlaat
. of
. velgen.
.
Kopplingset zelf zal met 150 euro ook wel ophouden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Thx. En ik denk eigenlijk zelf ook dat het de koppeling is. Bak lijkt het wel te doen verder. Eerst morgen ff kijken wat Beun zegt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |