Wat een epische faaldag vandaag.
Eerst verslapen wegens jetlag. Hele dag sjacherijnig. Toen thuisgekomen geconstateerd dat de koelkast echt heel erg stuk is, dus op naar de winkel. Nieuwe uitgezocht...een hele mooie Liebherr 172 liter, is de bezorging op zaterdag al vol.
Na een boel gezeik 'misschien dinsdag'. Dus nu zit ik zonder koelkast, moet ik een week zonder en een dag vrij nemen, terwijl ik net vakantie heb gehad (inclusief voedselvergiftiging).
Vervolgens breng ik mijn moeder naar huis, schakelt de auto kut. Op de terugweg op 1 vd gevaarlijkste kruispunten van Enschede.... PATS. Bak vast. Uiteindelijk in de vrij gekregen, naar achter gedrukt, ANWB gebeld en wachten in die kutkou.
Uur later constateert de monteur dat de koppeling compleet gaar ende verrot ende stuk is. Godverdomme, dat kost knaken. Sleepkabel eraan, halve kutstad door naar de garage slepen, eigen monteur bellen. Die gaat morgen kijken.
Kom thuis, *pats*, lamp stuk. Kom boven, wil bellen.... Ziggo ligt eruit. (en nee ik heb geen stroomproblemen hier). Resetten, wachten. Wil ik bellen, telefoon aan oor, heb ik spontaan m'n ex aan de telefoon die niet blij was met een incidentje van een tijdje geleden (wat overigens niet waar was, maar leg dat maar eens uit op een rustige manier als je zo'n dag hebt gehad).
Nu heb ik godverdomme kouwe poten en lukt het typen nauwelijks en ik haat deze dag. GODVERRREDOMME. Een droge bek van dat geconcentreerde rijden en dus geen koel bier in huis.
Ik hoop ook dat de eerste die met 'samenvatting', 'klacht' of 'antiklacht' komt een spontane diarree krijgt.
Geen groetjes,
Krea.