ik moest ook serieus aan je denken toen ik het woordje typte.quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:31 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik moest ook serieus aan je denken toen ik het woordje typte.
Kogels die van varken worden gemaakt? Wtfquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:47 schreef helldeskr het volgende:
Als je echt absoluut geen varkensproducten wil hebben dan heb je echt een uitdaging
Er zijn iets van 187 producten van munitie tot tandpasta waar varkens prodcuten inzitten ..
Kun je je voorstellen..super ultra conservatieve alqaida gasten die rondklossen met banden vol kogels waar varken inzit..wahaha de ultieme wraak
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:48 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Kogels die van varken worden gemaakt? Wtf.
Geeft aan dat de koran er vanuit gaat dat alle moslims slaafs doen wat ooit iemand op een stukje papier heeft gezet, niet zelfstandig na kunnen denken en geen verantwoordelijkheden durven te nemen. Zo'n beetje wat iedereen tegenwoordig al weet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:42 schreef Gkhn het volgende:
Overigens brand je niet in de hel als je buiten je eigen bewustzijn varkensvlees eet volgens de Koran. De aanbieder van het voedsel is dan het schuldige zeg maar, vooral als het ook een moslim is.
Ik dacht laat ik het ff melden.
Daarbuiten denk ik dat de verkopers van het Döner zich er ook niet van bewust zijn. Het vlees word immers ingekocht van fabrieken.
bron? wut.quote:
quote:
quote:Wat kun je doen met een varken?
[…]
De vier meter lange tafel in de Rotterdamse studio van Christien Meindertsma ligt helemaal vol met witte kunststof bakjes met daarin verschillende producten. Plakjes vlees, een worstje, een flesje bier, een pakje kauwgom, medicijnen, een paar werkhandschoenen, een remschijf, een hartklep, een flesje shampoo, zelfs een kogel is er te ontwaren in dit bizarre palet.
Het zijn er 187 om precies te zijn en ze hebben één ding gemeen. In alle producten zijn delen uit één varken zijn verwerkt. En niet zo maar een varken, nee: PIG 05049.
[…]
Bron: Wat kun je doen met een varken?
Vlees is nog steeds het hoofdproduct. De rest verwerkt men omdat het zo goedkoop is en anders toch overblijft.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:22 schreef Scarface150993 het volgende:
Gatverdamme voor de 2e keer, ik vind het schanalig. Er worden gewoon dierlijke stoffen gebruikt in dagelijks middelen waarvan je nooit zou denken dat het erin zit. In kauwgom,drop alles.... Niemand verwacht dat , van mijn part moet er echt een stikker op komen als er zulke dingen in zitten.
Want vegetarische leven word steeds moeilijker. Mensen kunnen het niet laten om dat goze afvaldier overal in te verwerken.
Het staat er verdomme ook op! Dat jij nou geen flauw idee hebt wat die namen betekenenquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:22 schreef Scarface150993 het volgende:
Gatverdamme voor de 2e keer, ik vind het schanalig. Er worden gewoon dierlijke stoffen gebruikt in dagelijks middelen waarvan je nooit zou denken dat het erin zit. In kauwgom,drop alles.... Niemand verwacht dat , van mijn part moet er echt een stikker op komen als er zulke dingen in zitten.
Want vegetarische leven word steeds moeilijker. Mensen kunnen het niet laten om dat gore afvaldier overal in te verwerken.
Maar voor een deel sta je er niet bij wat ze allemaal in voedsel stoppen. Daarom is de Keuringsdienst van Waarde soms ook zo’n informatief programma.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:30 schreef fs180 het volgende:
[..]
Het staat er verdomme ook op! Dat jij nou geen flauw idee hebt wat die namen betekenen
Wat als je dat wel zou doen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:37 schreef fs180 het volgende:
Wie neemt dat varkensgemekker (hhihi) dan ook serieus. Het maakt ze geen fuck uit (merendeel) wat ze eten, als het maar lekker is, net mensen. Varkensonderdelen zitten vrijwel overal in tegenwoordig, ze eten ook gewoon chips en drop.
Zolang je het niet verteld..
Ps. Kip of lamsvlees (of gewoon rundvlees) smaakt imo puur wel beter dan varkensvlees.
Ow, is dat niet het geval bij de bijbel dan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:00 schreef fs180 het volgende:
[..]
Geeft aan dat de koran er vanuit gaat dat alle moslims slaafs doen wat ooit iemand op een stukje papier heeft gezet, niet zelfstandig na kunnen denken en geen verantwoordelijkheden durven te nemen. Zo'n beetje wat iedereen tegenwoordig al weet.
Ik weet niet als wat jij me ziet , maar ik doe waarschijnlijk als moslim een veel hogere opleiding als jouquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:30 schreef fs180 het volgende:
[..]
Het staat er verdomme ook op! Dat jij nou geen flauw idee hebt wat die namen betekenen
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 07:55 schreef Scarface150993 het volgende:
[..]
Ik weet niet als wat jij me ziet , maar ik doe waarschijnlijk als moslim een veel hogere opleiding als jou
Ik betwijfel dat.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:22 schreef Scarface150993 het volgende:
Want vegetarische leven word steeds moeilijker. Mensen kunnen het niet laten om dat gore afvaldier overal in te verwerken.
Je hebt sowieso impliciete zelfmoordneigingen als je vegetarisch eet, dan kan branden in de hel er ook nog wel bij.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:22 schreef Scarface150993 het volgende:
Aha dat staat zo letterlijk in de Koran? Of daar gaan moslims van uit dat het zo werkt?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:42 schreef Gkhn het volgende:
Overigens brand je niet in de hel als je buiten je eigen bewustzijn varkensvlees eet volgens de Koran. De aanbieder van het voedsel is dan het schuldige zeg maar, vooral als het ook een moslim is.
Ik dacht laat ik het ff melden.
Dat dusquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:30 schreef Equites het volgende:
Moslims worden dus door hun eigen maatjes ook gewoon keihard genaaid. Nee is 100% LAM is het fucking 100% varkensvlees![]()
![]()
Gore afvaldierquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:22 schreef Scarface150993 het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:25 schreef Knuck-les het volgende:
keuringsdienst van waarde, wat een heldenprogramma is dat zeg
Eet jij shampooquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:03 schreef 91Vos het volgende:
Bijna elke Moslim eet of heeft wel eens onbewust varkensvlees gegeten. Zelfs in tandpasta zitten varkensresten. Ook in shampoo en dergelijke. Vandaar dat je ook speciale halal tandpasta hebt en dergelijke.
Die bestaat alleen omdat de marketingafdeling van de producent er meer omzet in ziet, hoor..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:03 schreef 91Vos het volgende:
Vandaar dat je ook speciale halal tandpasta hebt en dergelijke.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:03 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Je hebt sowieso impliciete zelfmoordneigingen als je vegetarisch eet, dan kan branden in de hel er ook nog wel bij.
Dat staat er zo in.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Aha dat staat zo letterlijk in de Koran? Of daar gaan moslims van uit dat het zo werkt?
dan jij.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 07:55 schreef Scarface150993 het volgende:
[..]
Ik weet niet als wat jij me ziet , maar ik doe waarschijnlijk als moslim een veel hogere opleiding als jou
"als wat jij me ziet" kan ook makkelijk aangepast worden in "hoe jij me ziet"quote:
Serieus? Dus 100% varkensvlees wordt als 100% lams verkocht?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:25 schreef Agiath het volgende:
Ik heb dat programma gisteren ook gezien.
100% Varkensvlees![]()
hoezo ts?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
"als wat jij me ziet" kan ook makkelijk aangepast worden in "hoe jij me ziet"
Maar TS weet dat vast allemaal zelf wel, immers hij doet een hogere opleiding dan wij
oh pardon, als wij... anders snapt ts het niet, op die hogere opleiding spreken ze namelijk blijkbaar geen correct Nederlands.
Oh fuck, mijn oprechte excuses, zo'n grove belediging had je niet verdiend.quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh fuck, mijn oprechte excuses, zo'n grove belediging had je niet verdiend.
Ik zal mijn post direct aanpassen
Worden gebruikt door amerikaanse special forces.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:48 schreef Gkhn het volgende:
Kogels die van varken worden gemaakt? Wtf.
Volgens mij is dat gezwets in de wereld geholpen door een broodje aap verhaal over Generaal Pershing.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:57 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Worden gebruikt door amerikaanse special forces.
Vijanden die geraakt worden gaan dan linea recta naar de hel.
Zou het?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:01 schreef Iblis het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gezwets in de wereld geholpen door een broodje aap verhaal over Generaal Pershing.
Je moet de mogelijkheid niet onderschatten dat zoiets een eigen leven leidt en er inmiddels daadwerkelijk soldaten zijn die hun kogels in varkensbloed dopen. Het is een behoorlijk populair verhaal namelijk.quote:
gecorrigeerd.quote:
Jank niet zo man. Waarom is een varken viezer dan een schaap?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:22 schreef Scarface150993 het volgende:
Dan staat in zijn boek.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:06 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Jank niet zo man. Waarom is een varken viezer dan een schaap?
Haha, indeed!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan staat in zijn boek.
[ afbeelding ]
huh?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:05 schreef Santello het volgende:
Als het om een ander stuk vlees zou gaan was het een schande
gare user.quote:
quote:
Je kan ook gewoon accepteren dat de mens geen vegetarische diersoort is. En tegelijk het gebruik van dierlijke producten beperken en je inzetten voor meer diervriendelijkheid. Dat zwart-witte denken is gewoon niet reëel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:22 schreef Scarface150993 het volgende:
Dat denk ik niet, dat proef je meteen. Het zal eerder zijn dat ze het een beetje mengenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:38 schreef Rejected het volgende:
[..]
Serieus? Dus 100% varkensvlees wordt als 100% lams verkocht?
Eén portie was 100% vakensvlees. Een aantal gemengd, een 100% kip, een 100% kalkoen. En eentje 100% lamsvlees.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:47 schreef vaarsuvius het volgende:
Dat denk ik niet, dat proef je meteen. Het zal eerder zijn dat ze het een beetje mengen
jij snapt 't... terechte klacht overigensquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:29 schreef FunkyHomosapien het volgende:
wees gerust, ik zal het uitleggen voor mensen die (terecht) geen televisie kijken.
Pwnedquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:03 schreef Maitje het volgende:![]()
Gebeurd niet alleen met broodje kabab maar ook bij de lokale chinees!
Was zo'n moslimse vrouw, die kwam nasi halen (weet ik veel wat nog meer), zegt ze "ja en met dat lekkere vlees erin".
Dus die chinees zegt zo "ow varkens stukjes! Ja lekker lekker"
![]()
Je had die kop moeten zien van die moslim! Die vrat al jaren die nasi met varken...
als je niet weet dat nasi met varkensvlees gemaakt wordt, ben je te dom voor woorden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:03 schreef Maitje het volgende:
![]()
Was zo'n moslimse vrouw, die kwam nasi halen (weet ik veel wat nog meer), zegt ze "ja en met dat lekkere vlees erin".
![]()
Je had die kop moeten zien van die moslim! Die vrat al jaren die nasi met varken...
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:03 schreef Maitje het volgende:![]()
![]()
Geniaalquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:03 schreef Maitje het volgende:![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |