en die zich dan 'niet goed voelen', terwijl ze al die tijd nog wel die gruwelijk lekker doner broodjes naar binnen werken.
wees gerust, ik zal het uitleggen voor mensen die (terecht) geen televisie kijken.
toenet was er een programma op de tv van "keuringsdienst van waarde" daarin werd het kwaliteit van dönervlees behandeld. hier werd ook een dna test op een tiental broodjes uitgevoerd om te kijken welke broodjes nou echt de geadverteerde 100% lamsvlees bevat.
bedroevend slecht natuurlijk, er was er maar één die 100% lamsvlees bevatte en kreeg een plakkaat van het tv programma met een schapenkop.
lieve marktturk was dat.
enfin, dus ik zo die site checken die in het keuringsdienst van waarde topic geplaatst werd, zit ik reacties te lezen van gefrustreerde moslims.
door: X
Oplichters
Achter al die mooie restaurantjes gaat de dönermaffia schuil. Allemaal oplichters! Altijd vraag ik:"halal abi?" En ze antwoorden:"Wallah 100% halal abi, jij muslim? Goed...goed kameraad!" Nu weet ik waarom ik me niet goed voel na een kapsalon.Ik hoop dat deze varkens allemaal hun beloning krijgen hier en in het hiernamaals!Saddakallahoe aziem.
Meneer van Oké moge Allah u belonen voor u eerlijkheid. Hardwerkend samen met uw vrouw en familie buiten op de markt. 100% halal lams voor 3euro vindt je nergens. Ik kom graag een keer een broodje bij u halen en misschien kunt u een winkel in Den Haag openen? Gefeliciteerd met uw prijs. Maar de hoofdprijs krijgt u in het hiernamaals.
wassalaam aleikum w.r.w.b
[plaatje van arabische tekst]
http://sites.rvu.nl/page/7202klacht: gefrustreerde moslims die denken dat ze ook echt daadwerkelijk lichamelijk ziek worden van varkensvlees.
goed topic.
[ Bericht 1% gewijzigd door Danny op 14-01-2016 09:32:57 ]
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.