Ja.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:25 schreef Knuck-les het volgende:
keuringsdienst van waarde, wat een heldenprogramma is dat zeg
Eet jij shampooquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:03 schreef 91Vos het volgende:
Bijna elke Moslim eet of heeft wel eens onbewust varkensvlees gegeten. Zelfs in tandpasta zitten varkensresten. Ook in shampoo en dergelijke. Vandaar dat je ook speciale halal tandpasta hebt en dergelijke.
Die bestaat alleen omdat de marketingafdeling van de producent er meer omzet in ziet, hoor..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:03 schreef 91Vos het volgende:
Vandaar dat je ook speciale halal tandpasta hebt en dergelijke.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:03 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Je hebt sowieso impliciete zelfmoordneigingen als je vegetarisch eet, dan kan branden in de hel er ook nog wel bij.
Dat staat er zo in.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Aha dat staat zo letterlijk in de Koran? Of daar gaan moslims van uit dat het zo werkt?
dan jij.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 07:55 schreef Scarface150993 het volgende:
[..]
Ik weet niet als wat jij me ziet , maar ik doe waarschijnlijk als moslim een veel hogere opleiding als jou
"als wat jij me ziet" kan ook makkelijk aangepast worden in "hoe jij me ziet"quote:
Serieus? Dus 100% varkensvlees wordt als 100% lams verkocht?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:25 schreef Agiath het volgende:
Ik heb dat programma gisteren ook gezien.
100% Varkensvlees![]()
hoezo ts?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
"als wat jij me ziet" kan ook makkelijk aangepast worden in "hoe jij me ziet"
Maar TS weet dat vast allemaal zelf wel, immers hij doet een hogere opleiding dan wij
oh pardon, als wij... anders snapt ts het niet, op die hogere opleiding spreken ze namelijk blijkbaar geen correct Nederlands.
Oh fuck, mijn oprechte excuses, zo'n grove belediging had je niet verdiend.quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh fuck, mijn oprechte excuses, zo'n grove belediging had je niet verdiend.
Ik zal mijn post direct aanpassen
Worden gebruikt door amerikaanse special forces.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:48 schreef Gkhn het volgende:
Kogels die van varken worden gemaakt? Wtf.
Volgens mij is dat gezwets in de wereld geholpen door een broodje aap verhaal over Generaal Pershing.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:57 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Worden gebruikt door amerikaanse special forces.
Vijanden die geraakt worden gaan dan linea recta naar de hel.
Zou het?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:01 schreef Iblis het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gezwets in de wereld geholpen door een broodje aap verhaal over Generaal Pershing.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |