Vlees is nog steeds het hoofdproduct. De rest verwerkt men omdat het zo goedkoop is en anders toch overblijft.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:22 schreef Scarface150993 het volgende:
Gatverdamme voor de 2e keer, ik vind het schanalig. Er worden gewoon dierlijke stoffen gebruikt in dagelijks middelen waarvan je nooit zou denken dat het erin zit. In kauwgom,drop alles.... Niemand verwacht dat , van mijn part moet er echt een stikker op komen als er zulke dingen in zitten.
Want vegetarische leven word steeds moeilijker. Mensen kunnen het niet laten om dat goze afvaldier overal in te verwerken.
Het staat er verdomme ook op! Dat jij nou geen flauw idee hebt wat die namen betekenenquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:22 schreef Scarface150993 het volgende:
Gatverdamme voor de 2e keer, ik vind het schanalig. Er worden gewoon dierlijke stoffen gebruikt in dagelijks middelen waarvan je nooit zou denken dat het erin zit. In kauwgom,drop alles.... Niemand verwacht dat , van mijn part moet er echt een stikker op komen als er zulke dingen in zitten.
Want vegetarische leven word steeds moeilijker. Mensen kunnen het niet laten om dat gore afvaldier overal in te verwerken.
Maar voor een deel sta je er niet bij wat ze allemaal in voedsel stoppen. Daarom is de Keuringsdienst van Waarde soms ook zo’n informatief programma.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:30 schreef fs180 het volgende:
[..]
Het staat er verdomme ook op! Dat jij nou geen flauw idee hebt wat die namen betekenen
Wat als je dat wel zou doen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:37 schreef fs180 het volgende:
Wie neemt dat varkensgemekker (hhihi) dan ook serieus. Het maakt ze geen fuck uit (merendeel) wat ze eten, als het maar lekker is, net mensen. Varkensonderdelen zitten vrijwel overal in tegenwoordig, ze eten ook gewoon chips en drop.
Zolang je het niet verteld..
Ps. Kip of lamsvlees (of gewoon rundvlees) smaakt imo puur wel beter dan varkensvlees.
Ow, is dat niet het geval bij de bijbel dan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:00 schreef fs180 het volgende:
[..]
Geeft aan dat de koran er vanuit gaat dat alle moslims slaafs doen wat ooit iemand op een stukje papier heeft gezet, niet zelfstandig na kunnen denken en geen verantwoordelijkheden durven te nemen. Zo'n beetje wat iedereen tegenwoordig al weet.
Ik weet niet als wat jij me ziet , maar ik doe waarschijnlijk als moslim een veel hogere opleiding als jouquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:30 schreef fs180 het volgende:
[..]
Het staat er verdomme ook op! Dat jij nou geen flauw idee hebt wat die namen betekenen
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 07:55 schreef Scarface150993 het volgende:
[..]
Ik weet niet als wat jij me ziet , maar ik doe waarschijnlijk als moslim een veel hogere opleiding als jou
Ik betwijfel dat.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:22 schreef Scarface150993 het volgende:
Want vegetarische leven word steeds moeilijker. Mensen kunnen het niet laten om dat gore afvaldier overal in te verwerken.
Je hebt sowieso impliciete zelfmoordneigingen als je vegetarisch eet, dan kan branden in de hel er ook nog wel bij.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:22 schreef Scarface150993 het volgende:
Aha dat staat zo letterlijk in de Koran? Of daar gaan moslims van uit dat het zo werkt?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:42 schreef Gkhn het volgende:
Overigens brand je niet in de hel als je buiten je eigen bewustzijn varkensvlees eet volgens de Koran. De aanbieder van het voedsel is dan het schuldige zeg maar, vooral als het ook een moslim is.
Ik dacht laat ik het ff melden.
Dat dusquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:30 schreef Equites het volgende:
Moslims worden dus door hun eigen maatjes ook gewoon keihard genaaid. Nee is 100% LAM is het fucking 100% varkensvlees![]()
![]()
Gore afvaldierquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:22 schreef Scarface150993 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |