Je moet de mogelijkheid niet onderschatten dat zoiets een eigen leven leidt en er inmiddels daadwerkelijk soldaten zijn die hun kogels in varkensbloed dopen. Het is een behoorlijk populair verhaal namelijk.quote:
gecorrigeerd.quote:
Jank niet zo man. Waarom is een varken viezer dan een schaap?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:22 schreef Scarface150993 het volgende:
Gatverdamme voor de 2e keer, ik vind het schanalig. Er worden gewoon dierlijke stoffen gebruikt in dagelijks middelen waarvan je nooit zou denken dat het erin zit. In kauwgom,drop alles.... Niemand verwacht dat , van mijn part moet er echt een stikker op komen als er zulke dingen in zitten.
Want vegetarische leven word steeds moeilijker. Mensen kunnen het niet laten om dat gore afvaldier overal in te verwerken.
Dan staat in zijn boek.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:06 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Jank niet zo man. Waarom is een varken viezer dan een schaap?
Haha, indeed!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan staat in zijn boek.
[ afbeelding ]
huh?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:05 schreef Santello het volgende:
Als het om een ander stuk vlees zou gaan was het een schande
gare user.quote:
quote:
Je kan ook gewoon accepteren dat de mens geen vegetarische diersoort is. En tegelijk het gebruik van dierlijke producten beperken en je inzetten voor meer diervriendelijkheid. Dat zwart-witte denken is gewoon niet reëel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:22 schreef Scarface150993 het volgende:
Gatverdamme voor de 2e keer, ik vind het schanalig. Er worden gewoon dierlijke stoffen gebruikt in dagelijks middelen waarvan je nooit zou denken dat het erin zit. In kauwgom,drop alles.... Niemand verwacht dat , van mijn part moet er echt een stikker op komen als er zulke dingen in zitten.
Want vegetarische leven word steeds moeilijker. Mensen kunnen het niet laten om dat gore afvaldier overal in te verwerken.
Dat denk ik niet, dat proef je meteen. Het zal eerder zijn dat ze het een beetje mengenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:38 schreef Rejected het volgende:
[..]
Serieus? Dus 100% varkensvlees wordt als 100% lams verkocht?
Eén portie was 100% vakensvlees. Een aantal gemengd, een 100% kip, een 100% kalkoen. En eentje 100% lamsvlees.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:47 schreef vaarsuvius het volgende:
Dat denk ik niet, dat proef je meteen. Het zal eerder zijn dat ze het een beetje mengen
jij snapt 't... terechte klacht overigensquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:29 schreef FunkyHomosapien het volgende:
wees gerust, ik zal het uitleggen voor mensen die (terecht) geen televisie kijken.
Pwnedquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:03 schreef Maitje het volgende:![]()
Gebeurd niet alleen met broodje kabab maar ook bij de lokale chinees!
Was zo'n moslimse vrouw, die kwam nasi halen (weet ik veel wat nog meer), zegt ze "ja en met dat lekkere vlees erin".
Dus die chinees zegt zo "ow varkens stukjes! Ja lekker lekker"
![]()
Je had die kop moeten zien van die moslim! Die vrat al jaren die nasi met varken...
als je niet weet dat nasi met varkensvlees gemaakt wordt, ben je te dom voor woorden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:03 schreef Maitje het volgende:
![]()
Was zo'n moslimse vrouw, die kwam nasi halen (weet ik veel wat nog meer), zegt ze "ja en met dat lekkere vlees erin".
![]()
Je had die kop moeten zien van die moslim! Die vrat al jaren die nasi met varken...
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:03 schreef Maitje het volgende:![]()
![]()
Geniaalquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:03 schreef Maitje het volgende:![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |