De Nederlandsche potquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:17 schreef The_Dean het volgende:
Ik kan L.no nog heel wat leren zo te lezen
quote:
quote:
Nou ehm, geef me iig geen:quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:17 schreef The_Dean het volgende:
Ik kan L.no nog heel wat leren zo te lezen
*checkquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Nou ehm, geef me iig geen:
Stoofpeertjes.
Wortelsoep.![]()
Taart.
Slagroom.
Koffie.![]()
![]()
!
Hmja, mijn moeder maakt het altijd met spinazie, aardappelen en met die héérlijke worst.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:19 schreef donthate het volgende:
[..]
Boerenkool en andijvie is ook stampot
Of ben ik ook verkeerd ingeburgerd ..
Hahah boerenkool is lekker!
Wortel soepquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Nou ehm, geef me iig geen:
Stoofpeertjes.
Wortelsoep.![]()
Taart.
Slagroom.
Koffie.![]()
![]()
!
Lijkt me niet te etenquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:21 schreef donthate het volgende:
[..]
Wortel soepalleen die naam al
nog nooit gehad
IK At het vroeger altijdquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Hmja, mijn moeder maakt het altijd met spinazie, aardappelen en met die héérlijke worst.![]()
Volgens mij ben je juist goed ingeburgerd. Ik faal.
En milkshakes en banaan.. écht, alles met banaan erin is ranzig.quote:
Neem geen moeite.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:21 schreef donthate het volgende:
[..]
Wortel soepalleen die naam al
nog nooit gehad
Hou het wel bij aardappelsoep met zoutvleesquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:23 schreef L.no het volgende:
[..]
En milkshakes en banaan.. écht, alles met banaan erin is ranzig.
[..]
Neem geen moeite.
De reclame bij de McDonaldsquote:
Je broer kan het je toch aanleren?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:23 schreef donthate het volgende:
[..]
IK At het vroeger altijd![]()
Maar vanwege mn sport kan ik nu bijna geen aardappels eten![]()
En kan het ook niet klaarmaken![]()
Maar mn broer is er en dus ga et deze week weer eens eten
Heeft iemand je ooit wel eens verteld dat alle negers bananen eten?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:23 schreef L.no het volgende:
[..]
En milkshakes en banaan.. écht, alles met banaan erin is ranzig.
Ah wait, ik bedoel geen wortelsoep, maar tomatensoep.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:24 schreef donthate het volgende:
[..]
Hou het wel bij aardappelsoep met zoutvlees![]()
Ohhh, ben benieuwd.quote:
We zijn geen fucking apen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:25 schreef AMDB het volgende:
[..]
Heeft iemand je ooit wel eens verteld dat alle negers bananen eten?
Hahah wel heel slecht ingeburgerdquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Ah wait, ik bedoel geen wortelsoep, maar tomatensoep.![]()
* L.no schaamt zich weer.
Tomatensoepquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Ah wait, ik bedoel geen wortelsoep, maar tomatensoep.![]()
* L.no schaamt zich weer.
Ik zal aardappelen meenemen dus.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:26 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb zolang ik op mezelf woon [ruim een jaar] nog geen enkele aardappel gekookt
Goh, waarom zou je ookquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:26 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb zolang ik op mezelf woon [ruim een jaar] nog geen enkele aardappel gekookt
NJa heeft toch weinig zin kan het toch niet mer als 1x per week etenquote:
Ik ook niet eigenlijk, alleen voor Andijviestampotquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:26 schreef The_Dean het volgende:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:26 schreef donthate het volgende:
[..]
Hahah wel heel slecht ingeburgerd![]()
tomatensoep is wel lekker
Zó smerig, sorry.quote:
Aardappelen zijn wel gezond en goedkoop etenquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Goh, waarom zou je ook![]()
![]()
We leven niet meer in de 16e eeuw
Ja, maar dan wel gebakken, niet gekooktquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:28 schreef The_Dean het volgende:
Aardappelen zijn wel gezond en goedkoop eten
Met wat sla of groente, kipburgertje of burgertje ofzo, jammie
Het is wel handig als je er ooit zin in hebt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:28 schreef donthate het volgende:
[..]
NJa heeft toch weinig zin kan het toch niet mer als 1x per week etenvanwege mn trainingschema
Whut?quote:
Ja, gekooktquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel gebakken, niet gekookt
Partjes hier altijdquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:29 schreef AMDB het volgende:
Aardappelen snijden, laagje olijfolie in een kom, er doorheen gooien, beetje omroeren, half uur a 3 kwartier in de oven
Wat doet de prijs tegenwoordig, een cent of 30 p/kilo? Je haalt ze vast niet in de supermarktquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:30 schreef The_Dean het volgende:
Binnenkort maar weer eens een zak halen
Heb geen ovenquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:29 schreef AMDB het volgende:
Aardappelen snijden, laagje olijfolie in een kom, er doorheen gooien, beetje omroeren, half uur a 3 kwartier in de oven
Waar slaat dat op?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Goh, waarom zou je ook![]()
![]()
We leven niet meer in de 16e eeuw
Aardappelen zijn wel enigszins gezond maar ik mag het niet met mijn voedings/trainingsschema combineren dus het zijn wel dik makersquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Aardappelen zijn wel gezond en goedkoop eten
Met wat sla of groente, kipburgertje of burgertje ofzo, jammie
Ik overdrijf lichtelijk, maar die ouderwetse Hollandse prak is echt niet meer lekkerquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Waar slaat dat op?
Of moet ik je hierbij ook neit serieus nemen?
Voeg je er ook iets bij? Of eet je alleen de aardappelen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:29 schreef AMDB het volgende:
Piles nooit serieus nemenquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Waar slaat dat op?
Of moet ik je hierbij ook neit serieus nemen?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:30 schreef Piles het volgende:
Wat doet de prijs tegenwoordig, een cent of 30 p/kilo? Je haalt ze vast niet in de supermarkt
Geen ovenschaal hierquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Partjes hier altijd![]()
Maar waarom eerst in een kom, gewoon in de bak en ff de fles er over
[..]
Wat doet de prijs tegenwoordig, een cent of 30 p/kilo? Je haalt ze vast niet in de supermarkt
Het is niet zo Hollands hoor. Voor ons is het ook normaal voedsel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik overdrijf lichtelijk, maar die ouderwetse Hollandse prak is echt niet meer lekker
Vlees en sla ofzo, niet alleen de aardappelen natuurlijk. Vlees kun je er zelfs bij doen in de oven, heb je er helemaal geen omkijken meer naar. Ovenkoken=quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:32 schreef L.no het volgende:
[..]
Voeg je er ook iets bij? Of eet je alleen de aardappelen?
Klinkt wel goed though.
Oke dan. Zo goed ken ik m niet omdat ik maar een newbie ben.quote:
Vind jij het lekker dan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:33 schreef L.no het volgende:
Het is niet zo Hollands hoor. Voor ons is het ook normaal voedsel.
Ik ben (bijna) altijd serieusquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:34 schreef L.no het volgende:
Oke dan. Zo goed ken ik m niet omdat ik maar een newbie ben.
Ohh.. dat klinkt echt lekker man.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:34 schreef AMDB het volgende:
[..]
Vlees en sla ofzo, niet alleen de aardappelen natuurlijk. Vlees kun je er zelfs bij doen in de oven, heb je er helemaal geen omkijken meer naar. Ovenkoken=![]()
Bak sla kopen, tomaatjes doorheen doen en tonijn, dan nog aardappelen en je hebt een gezonde en vooral snelle maaltijd
Jahoor. Lekker combineren met heerlijke vlees en saus en nog wat groenten aan de zijkant.quote:
Wat doe je dan voor sport?. Ik had ooit een trainingsschema, maar ik mocht in principe alles eten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:31 schreef donthate het volgende:
[..]
Aardappelen zijn wel enigszins gezond maar ik mag het niet met mijn voedings/trainingsschema combineren dus het zijn wel dik makers
Wait..huh..quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Vind jij het lekker dan?
[..]
Ik ben (bijna) altijd serieus
Maar daar kom je vast nog wel achter
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Wait..huh..![]()
Ik vind je maar een ingewikkelde ventje.
Sorry hoor... maar als het 3 kwartier in de oven moet noem ik dat niet bepaald een snelle maaltijd...quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:34 schreef AMDB het volgende:
[..]
Vlees en sla ofzo, niet alleen de aardappelen natuurlijk. Vlees kun je er zelfs bij doen in de oven, heb je er helemaal geen omkijken meer naar. Ovenkoken=![]()
Bak sla kopen, tomaatjes doorheen doen en tonijn, dan nog aardappelen en je hebt een gezonde en vooral snelle maaltijd
Ohh, je moet die van mijn moeder proberen (of die van mij, zelfde shit)quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:37 schreef donthate het volgende:
Maar lekkerste nog zijn antiliaanse pasteitjesss
En johnny cakes![]()
Snel alsin weinig werkquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Sorry hoor... maar als het 3 kwartier in de oven moet noem ik dat niet bepaald een snelle maaltijd...
Ik snap haast niets van je. Best grappig eigenlijk.quote:
Wederom maakt mn broer ze al 3dagen voor mij en mn neefjesquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:40 schreef L.no het volgende:
[..]
Ohh, je moet die van mijn moeder proberen (of die van mij, zelfde shit)
Haar deeg is veel beter dan de gemiddelde pasteitjes.![]()
Johnny cakes.Met kaas erin.
Terwijl ik juist zo simpel benquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:41 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik snap haast niets van je. Best grappig eigenlijk.
3 dagen? Is dat nog wel goed voor je? Ik bedoel, ze moeten de friture in enzo toch?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:42 schreef donthate het volgende:
[..]
Wederom maakt mn broer ze al 3dagen voor mij en mn neefjes![]()
Mijn oma kon lekkere maken
Als je hier blijft rondhangen, dan kan ik je ooit eens 'ontcijferen'. Geef me tijd.quote:
Als je denkt dat je in de buurt komt moet je het zeggen, dan verhoog ik het niveau een beetjequote:Op donderdag 21 januari 2010 21:44 schreef L.no het volgende:
Als je hier blijft rondhangen, dan kan ik je ooit eens 'ontcijferen'. Geef me tijd.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:44 schreef L.no het volgende:
[..]
3 dagen? Is dat nog wel goed voor je? Ik bedoel, ze moeten de friture in enzo toch?
[..]
Als je hier blijft rondhangen, dan kan ik je ooit eens 'ontcijferen'. Geef me tijd.
Zoals Piles al zei, snel klaar. Je gooit het in de oven en je hoeft er amper naar om te kijken, aanbranden gebeurt bijna niet of je moet ze er te lang in laten zitten. Sla is zo door elkaar gemixt. Je staat 5 minuten in de keuken, de rest is wachtenquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Sorry hoor... maar als het 3 kwartier in de oven moet noem ik dat niet bepaald een snelle maaltijd...
Pestkop!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je denkt dat je in de buurt komt moet je het zeggen, dan verhoog ik het niveau een beetje![]()
Haha.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:45 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja maar ben no toch gebleseerd heb gelijk goed smoesje![]()
En johny cakes![]()
Dat is het enige waar mijn training de scheit mee kan krijgen:$
En aardappel soep![]()
Aardepelsoep met zoutvleesquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Pestkop!![]()
[..]
Haha.
En uuh.. aardappel soep? Als we kippensoep eten, dan komt er aardappelen erin, maar alleen aardappels?
Hm, volgens mij nooit gehad.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:49 schreef donthate het volgende:
[..]
Aardepelsoep met zoutvleeshelveeel vlees
Als ik stewardess word, dan zal ik zelf een kijkje gaan nemen daar.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien moet je Schiphol ff bellen, die hebben laatst een persoonlijkheidstest afgenomen
Heb op cura legaunen soep gegetenquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Hm, volgens mij nooit gehad.
Ben sowieso geen soepfan, maar groentesoep en kippensoep is wel lekker.
Mosterdsoep met spekjesquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Hm, volgens mij nooit gehad.
Ben sowieso geen soepfan, maar groentesoep en kippensoep is wel lekker.
Nooooooo, why?!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:53 schreef donthate het volgende:
[..]
Heb op cura legaunen soep gegeten![]()
Dat is wel schrikken maar was kleiner nog...
Versgeslachte door mijn opa... Maar het was wel lekker
Is goedquote:
Weetniet ik was heel erg klein en toen hebben mijn opa en mijn oomquote:
Allebij er werd een leguaan zijn kop eraf gesneden voor mijn hoofd... op 6jarige leeftijdquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:59 schreef Piles het volgende:
Kunnen jullie niet tegen slachten, of omdat het een leguaan is?
Hier zijn zo vaak kippen geslacht
Hm ja, op 6-jarige leeftijd is dat misschien iets te traumatischquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:00 schreef donthate het volgende:
[..]
Allebij er werd een leguaan zijn kop eraf gesneden voor mijn hoofd... op 6jarige leeftijd
Haahah en ben sowieso niet zon heldquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Hm ja, op 6-jarige leeftijd is dat misschien iets te traumatisch
Ik heb vaker gehoord dat bij veel dingen wat anti's doen is alles slachten wat er rondloopt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:58 schreef donthate het volgende:
[..]
Weetniet ik was heel erg klein en toen hebben mijn opa en mijn oom
Hadden een legeun gepakt en gewoon uiteindelijk tot soep gemaakt![]()
Het is wel lekker
Maar hoef het nooit meer te eten
True, maar toch.quote:
Meer omdat het een leguaan is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:59 schreef Piles het volgende:
Kunnen jullie niet tegen slachten, of omdat het een leguaan is?
Hier zijn zo vaak kippen geslacht
Mja, dat klinkt zo hypocriet. Ik eet wel veel shit, maar als ik het zie afslachten, dan is het ineens niet lekker meer.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:04 schreef donthate het volgende:
[..]
slachten vond ik ook niet zo leuk hoor
Iddquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Mja, dat klinkt zo hypocriet. Ik eet wel veel shit, maar als ik het zie afslachten, dan is het ineens niet lekker meer.
Onze voorouders zouden ons uitlachen.
maar die zouden ook leguaan etenquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Mja, dat klinkt zo hypocriet. Ik eet wel veel shit, maar als ik het zie afslachten, dan is het ineens niet lekker meer.
Onze voorouders zouden ons uitlachen.
Gelijk heeft ze.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:05 schreef AMDB het volgende:
[..]
http://twitter.com/dushi_kimberley/status/8038881486
True.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:08 schreef donthate het volgende:
[..]
maar die zouden ook leguaan eten
Nee ze zijn net uitgelaten door mijn neefje denk dat er weer een vrouwtje loops is worden ze altijd vervelendquote:
Haha, altijd vreselijk als ze dat zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:19 schreef donthate het volgende:
[..]
Nee ze zijn net uitgelaten door mijn neefje denk dat er weer een vrouwtje loops is worden ze altijd vervelend
Hahah het maakt bij mannetjes niet uit of het nou mensen of honden zijn ze lopen allemaal hun ding achternaquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Haha, altijd vreselijk als ze dat zijn.Zag ik vaak bij vrienden enzo.
Ik ookquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:20 schreef Milou__ het volgende:
zo, nu vanuit mijn bed!
slaapzequote:Op donderdag 21 januari 2010 23:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu slapen.Morgen weer vroeg eruit.
En wat is dat?quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:27 schreef Houniet het volgende:.
Lekker gespeeld met mijn nieuwe speelgoed.
Nieuwe DJ setquote:
11:20.. 2uur lang bikkelen en daarna de kroeg in!quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:34 schreef jna het volgende:
Milouuuuuuuu
Hoe laat morgen dat tentamen?
Tankennnnnnnnquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:36 schreef Milou__ het volgende:
[..]
11:20.. 2uur lang bikkelen en daarna de kroeg in!
Toevallen? Dat doen meer mensen na overmatig drankgebruik toch?quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:41 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Tentamenstress weg drinken! Haha nee ik moet weer toevallen savonds
oh ik merk het al.. Tijd om naar bed te gaan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Toevallen? Dat doen meer mensen na overmatig drankgebruik toch?
Die zag je aankomen aan de titelquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:16 schreef jna het volgende:
83 mln voor Haiti, een land van 8mln inwoners
Damn....quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:16 schreef jna het volgende:
83 mln voor Haiti, een land van 8mln inwoners
Niet elke anti moet overal met zn handen aan zitten hequote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:30 schreef jna het volgende:
Pas op Dean. Dadelijk gaat die anti er met je chick vandoor
Ik val niet op anti's weird enough.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:30 schreef jna het volgende:
Pas op Dean. Dadelijk gaat die anti er met je chick vandoor
Hou je spullen in de gatenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:31 schreef DjRex89 het volgende:
Kennen we jou? (nee ik lees niet terug)
Ok, fuck het. Ik wilde net voor een nieuw record gaanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:48 schreef donthate het volgende:
lukt het
Dat gaat em niet worden moet zo 2kiddies van mn zus na school brengenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 06:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Hoi donthate
Ga dan eens slapen.
retroquote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:56 schreef Milou__ het volgende:
iemand naast mij heeft een discman en een tasje met cd's
Ik ookquote:
Dat zeg je nuquote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:11 schreef AMDB het volgende:
Goedemorgen![]()
DE ALLERLAATSTE DAG IN HELdeze SC bedoel ik natuurlijk!!!![]()
![]()
Heldquote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:56 schreef Milou__ het volgende:
iemand naast mij heeft een discman en een tasje met cd's
Herkenbaar voor je?quote:
Jaquote:
Miloe!quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 21-01-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 140 Milou__
02. 132 DjRex89
03. 115 jna
04. 103 Piles
05. 102 L.no
06. 092 The_Dean
07. 078 donthate
08. 075 Bravebart
09. 060 Puala
10. 046 Luctor.et.Emergo
11. 034 AMDB
12. 033 rhubarbje
13. 033 PieterBas
14. 031 Psychonikeo
15. 015 Dzjenn.
16. 015 Kuno_van_Dijk
17. 009 Houniet
18. 002 Stevennn
19. 001 garriej
Reeks-statistieken!
Haha ja, dat heb ik ook wel eens.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:11 schreef DjRex89 het volgende:
Trouwens ook echt vaag, heb vandaag geen horloge om dus hele tijd het gevoel dat ik wat vergeten benHij gaat vandaag in revisie bij de juwelier
Hopelijk wordt het niet al te duur
Ik heb hem al 8 jaar 24/7 om dus is echt afkicken nuquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha ja, dat heb ik ook wel eens.
Je vergeet hem, niks aan de hand, maar vanaf het moment dat je wil kijken heb je dat rare gevoel.
En revisie doe ik niet aan, koop altijd van die 20 euro dingen
Volgens mij kost dat ook niet zo super veel.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:11 schreef DjRex89 het volgende:
Trouwens ook echt vaag, heb vandaag geen horloge om dus hele tijd het gevoel dat ik wat vergeten benHij gaat vandaag in revisie bij de juwelier
Hopelijk wordt het niet al te duur
quote:
Is je stijl 8 jaar hetzelfdequote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb hem al 8 jaar 24/7 om dus is echt afkicken nuDe mijne heb ik op mn 12e verjaardag gekregen en hij was dus wel aan een schoonmaakbeurt e.d. toe
quote:
Had dat dan gezegd!quote:
Nou dat is ook overdreven hoorquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk voor elk shirt een apart horloge
Wel een net ding. Iets te netjes voor mij denk ikquote:
De mijne past gewoon overal bijquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:23 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nou dat is ook overdreven hoorheb er 3 ofzo.
Ik verdenk je er wel van.... en dan stiekem als ik er niet ben, 8 posts meer gaan maken..quote:
Mja hij zag er dus nie meer zo netjes uitquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wel een net ding. Iets te netjes voor mij denk ik
Ik zal eens kijken of ik een plaatje kan vinden van dat elcheapo ding van mij
Ja shit.. Je hebt me door.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik verdenk je er wel van.... en dan stiekem als ik er niet ben, 8 posts meer gaan maken..
Helaas wel!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja hij zag er dus nie meer zo netjes uit
Horloges zijnalleen wel fucking duur
quote:
Niet te vindenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wel een net ding. Iets te netjes voor mij denk ik
Ik zal eens kijken of ik een plaatje kan vinden van dat elcheapo ding van mij
Links.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:28 schreef DjRex89 het volgende:
Dragen jullie je horloge links of rechts?
quote:
Rechts. Omdat links mijn piercing zit.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:28 schreef DjRex89 het volgende:
Dragen jullie je horloge links of rechts?
Nee, ik moet geen durequote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja hij zag er dus nie meer zo netjes uit
Horloges zijnalleen wel fucking duur
Een piercing op je polsquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Rechts. Omdat links mijn piercing zit.
Ik zag laatst in een boekje een prachtig horloge, merk was Fortis. Had er nog nooit van gehoord, dus ik googlen. Dat kreng kostte 2600 euroquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, ik moet geen dure
Zit soms wel eens naar die mooie Tag's ofzo te kijken... maar binnen de korste keren tover ik er dikke krassen op enzo
Dat belieft wat uitleg?quote:
Een dermal op mijn pols.. Moet je maar even googlen. Heb zo geen foto die ik kan posten. Of heel ver terug gaan zoeken. Want ik heb hem hier wel eens gepostquote:
10 wat?quote:
Das ook apart dan.. Niet echt een plek voor een piercingquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:36 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja alleen ik heb een diamantje. En die van mij is niet zo rood meer
Partytime!quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik zag laatst in een boekje een prachtig horloge, merk was Fortis. Had er nog nooit van gehoord, dus ik googlen. Dat kreng kostte 2600 euro
Dat heb ik alleen in de SC alquote:
Tja ik vind hem mooi en ben er blij mee. Iedereen heeft al een tong, navel of ander standaard iets. Deze heeft bijna niemand 0+quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Das ook apart dan.. Niet echt een plek voor een piercing
Ik over een maandje ook wel als ik zo door gaquote:
Zou wat zijn als jij hem niet mooi zou vindenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Tja ik vind hem mooi en ben er blij mee. Iedereen heeft al een tong, navel of ander standaard iets. Deze heeft bijna niemand 0+
Ja ik ken ook iemand die hem daar heeft, maar daar vind ik hem niet mooi.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:41 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zou wat zijn als jij hem niet mooi zou vinden
Ken wel een meidje die heeft ook zoiets maar dan net boven dr borst, ziet er ook zo apart uit.. In het begin wist ik echt niet wat t was
Daar gaat het toch ook omquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Tja ik vind hem mooi en ben er blij mee. Iedereen heeft al een tong, navel of ander standaard iets. Deze heeft bijna niemand 0+
Vaker oefenenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:43 schreef Bravebart het volgende:
Volgens mij ga ik doodOf ik kan niet meer tegen alcohol
Vannacht een half uur op de rand van mn bed zitten spacen omdat de hele wereld draaide
Ik word oud
Hoeveel had je gedronken?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:43 schreef Bravebart het volgende:
Vannacht een half uur op de rand van mn bed zitten spacen omdat de hele wereld draaide
Ik word oud
Haha. Had je veel op dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:43 schreef Bravebart het volgende:
Ik word oud
Ja, misschien wel jaquote:
Oh loser!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:46 schreef Bravebart het volgende:
Nee, ik had totaal niet veel op, dat was het rare juist6 bier en een of ander smerig Fisherman's Friend drankje
quote:
Je 10k komt eraan! Nog 1!quote:
Aahwquote:
Doe maar zo...quote:
quote:
Oftewel de echte echte? Jaquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:46 schreef Bravebart het volgende:
Nee, ik had totaal niet veel op, dat was het rare juist6 bier en een of ander smerig Fisherman's Friend drankje
Kan vandaag nogquote:
Een jna'tje doenquote:
Heet je Tong ofzo?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:53 schreef DjRex89 het volgende:
Zou trouwens wel echt ziek zijn1300posts op 1 dag
Gelukkig nietquote:
Ik weet dat je het kanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:53 schreef DjRex89 het volgende:
Zou trouwens wel echt ziek zijn1300posts op 1 dag
Succesquote:
Excelquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:59 schreef PieterBas het volgende:
In Excel kloten..
De berekeningen zouden moeten kloppen, maar er is toch ergens een fout
Vind mn baas niet zo leuk denk ikquote:
Incompatible user....quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:59 schreef PieterBas het volgende:
In Excel kloten..
Je kunt er gewoon niet mee omgaanquote:
Ik ben er ook in bezig, kan soms erg frustrerend zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:59 schreef PieterBas het volgende:
In Excel kloten..
Klopt.quote:
1 |
Gewoon blij zijn voor jezelfquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:05 schreef DjRex89 het volgende:
AMDB, dit is de laatste vrijdag
Wie moet ik volgende week gaan pesten?
quote:
Bier en gebakquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:07 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is wel mijn laatste stagedag danPartytime!
quote:
Taxiquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Alleen moet ik zelf rijden dus dat is wat minder
Allesquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:09 schreef DjRex89 het volgende:
We hebben sinds vandaag een combi magnetron in de keuken hier op t werkNu zit iedereen al de hele tijd te bedenken wat er allemaal in gemaakt kan worden
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Wel veel iddquote:
Ga weer terug naar je hok, reu...quote:
eierenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:09 schreef DjRex89 het volgende:
We hebben sinds vandaag een combi magnetron in de keuken hier op t werkNu zit iedereen al de hele tijd te bedenken wat er allemaal in gemaakt kan worden
Je kunt er een omelet in makenquote:
Kut's-gravenzooierquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ga weer terug naar je hok, reu...
nah, kwam door de afronding...quote:
ei + magnetron = boemquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
nah, kwam door de afronding...
maar nu begin ik meer te twijfelen aan de "waarheid" van de vastgestelde getallen
I knowquote:
Het bleek dus een afrondingsverschil te zijnquote:
K1quote:
Flink verschil dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het bleek dus een afrondingsverschil te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |