Dat laatste zal sowieso niet gebeuren. Waarom ben je er voorstander van dat FOK!kers misbruikt worden voor Jaaps show? Moet jij FOK!kers en met name de RLS-user niet in bescherming nemen ipv ze naar het hol van de leeuw te willen sturen?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Je gebruikt het anders als "argument" waarom het zo laakbaar is.
Er wordt toch ook nergens beweerd dat ze het beste met FOK! en de users voor hebben, en daarom een vredespijp sit inn met Sly hebben georganiseerd of zo? Nee, ze willen gewoon wat spraakmakende taferelen binnen de show, en het middel om dat voor elkaar te krijgen, is: gasten uitnodigen die daarvoor kunnen zorgen. Bijvoorbeeld gasten die ruzie met elkaar gaan maken. Of die elkaar misschien wel huilend in de armen vallen.
Je moet het met grote knipperende rode letters in beeld zetten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zou me geen hól kunnen schelen inderdaad
Oh God, het steekt echt, hè?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:32 schreef Gert het volgende:
Ja want als je niet superieurderig mee afzeikt, dan wil je in de show. Logisch, culinair wonderkind.
Heb je je wel afgevraagd of FOK! dat zelf wel iets kan schelen eigenlijk? PR-matig bijvoorbeeld. Misschien loopt het uit de hand en haalt het het nieuws waarbij FOK! voor lul staat. Want je moedigt nu aan en promoot dat er iemand van FOK! heengaat waarbij je NU al WEET dat ze alleen een FOK!Ker willen hebben om een rel te ontlokken.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zou me geen hól kunnen schelen inderdaad
Ik dacht dat Bram Jaaps show produceert?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:35 schreef Maanvis het volgende:
Stefan, Bram staat aan onze kant hoor.
RelTV scoort altijd en overal.. en dat weet Jaap als geen ander!quote:
Dat dus, het mogen wat mij betreft ook FOK!kers of nowlivers zijn, maar als je ze gaat uitnodigen om ze tegenover elkaar in de ring te zetten gaat het er niet om wat ze te vertellen hebben, maar dan gaat het om het gevecht, en volgens mij zit vrijwel niemand daar op te wachten, behalve Sly kennelijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:34 schreef Copycat het volgende:
Nodig gewoon gasten uit die daadwerkelijk wat te vertellen hebben ipv dit zwaktebod tot uitvoering te hebben. Men wil op geen enkele wijze investeren in het programma en dan moet de kijker maar op komen draven om het vuurwerk te verzorgen.
Die logica is niet de mijne.
Bram staat aan Bram's kantquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:35 schreef Maanvis het volgende:
Stefan, Bram staat aan onze kant hoor.
Hij kon de uitgang niet vinden?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bram zat afgelopen woensdag vast in een draaideur.
En dus staat ie automatisch aan Jaap's kant qua mening over de Sly-kwestie?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik dacht dat Bram Jaaps show produceert?
Bram was toch degene die dat smsje verstuurde naar S, Bram houd ook wel van een relletje hier of daar denk ik, dus die denkt, oke ik ga weer met Jaap in zee en maak nu iets waar zelf GeenStijl een item over gaat maken (denk ik)quote:
Bram staat erachter dat FOK!kers uitgespeeld gaan worden tegen NofLife.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En dus staat ie automatisch aan Jaap's kant qua mening over de Sly-kwestie?
Ik zou Danny even inlichten Stefan, het is ongehoord eigenlijk, hoe FOK! en de FOK!-users hier mogelijk worden beschadigd.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heb je je wel afgevraagd of FOK! dat zelf wel iets kan schelen eigenlijk? PR-matig bijvoorbeeld. Misschien loopt het uit de hand en haalt het het nieuws waarbij FOK! voor lul staat. Want je moedigt nu aan en promoot dat er iemand van FOK! heengaat waarbij je NU al WEET dat ze alleen een FOK!Ker willen hebben om een rel te ontlokken.
Nogmaals, ga dan zelf.
Ja en terecht, Bram heeft helemaal gelijk als ie dit probeert, zou ik ook doen als ik Bram was, maar daat gaat het niet om. Het gaat erom dat RLS blijkbaar graag een user naar de show wil sturen terwijl iedereen weet wat de bedoeling hier van is: geen zuivere.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:42 schreef Copycat het volgende:
Bram denkt zo goede streams te krijgen, schat ik in.
Op zich niks laakbaars aan als je in zijn schoenen staat, de vraag is natuurlijk of je als persoon/fokker, hem zo aardig vind dat je, je ten behoeve van zijn doelen wilt laten gebruikenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:42 schreef Copycat het volgende:
Bram denkt zo goede streams te krijgen, schat ik in.
Wie stuurt wat?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:40 schreef Stefan het volgende:
Ik vind het echt bizar dat Gert als FOK!mod in RLS dus met FOK!pet het oké vindt als een FOK!uer misbruikt gaat worden door Jaap om maar leuke content te kunnen maken. Je stuurt je eigen RLS-users toch niet ergens heen als je weet dat het enige doel is FOK! af te zeiken en uit te spelen tegen NL/Sly?
Als Bram me met deze vraag zou bellen, zou ik nog harder lachen als toen ie me vertelde dat Jaap meer diepgang in zijn show zou brengen. En dat weet ie.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:44 schreef Jian het volgende:
Op zich niks laakbaars aan als je in zijn schoenen staat, de vraag is natuurlijk of je als persoon/fokker, hem zo aardig vind dat je, je ten behoeve van zijn doelen wilt laten gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |