Bram staat erachter dat FOK!kers uitgespeeld gaan worden tegen NofLife.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En dus staat ie automatisch aan Jaap's kant qua mening over de Sly-kwestie?
Ik zou Danny even inlichten Stefan, het is ongehoord eigenlijk, hoe FOK! en de FOK!-users hier mogelijk worden beschadigd.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heb je je wel afgevraagd of FOK! dat zelf wel iets kan schelen eigenlijk? PR-matig bijvoorbeeld. Misschien loopt het uit de hand en haalt het het nieuws waarbij FOK! voor lul staat. Want je moedigt nu aan en promoot dat er iemand van FOK! heengaat waarbij je NU al WEET dat ze alleen een FOK!Ker willen hebben om een rel te ontlokken.
Nogmaals, ga dan zelf.
Ja en terecht, Bram heeft helemaal gelijk als ie dit probeert, zou ik ook doen als ik Bram was, maar daat gaat het niet om. Het gaat erom dat RLS blijkbaar graag een user naar de show wil sturen terwijl iedereen weet wat de bedoeling hier van is: geen zuivere.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:42 schreef Copycat het volgende:
Bram denkt zo goede streams te krijgen, schat ik in.
Op zich niks laakbaars aan als je in zijn schoenen staat, de vraag is natuurlijk of je als persoon/fokker, hem zo aardig vind dat je, je ten behoeve van zijn doelen wilt laten gebruikenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:42 schreef Copycat het volgende:
Bram denkt zo goede streams te krijgen, schat ik in.
Wie stuurt wat?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:40 schreef Stefan het volgende:
Ik vind het echt bizar dat Gert als FOK!mod in RLS dus met FOK!pet het oké vindt als een FOK!uer misbruikt gaat worden door Jaap om maar leuke content te kunnen maken. Je stuurt je eigen RLS-users toch niet ergens heen als je weet dat het enige doel is FOK! af te zeiken en uit te spelen tegen NL/Sly?
Als Bram me met deze vraag zou bellen, zou ik nog harder lachen als toen ie me vertelde dat Jaap meer diepgang in zijn show zou brengen. En dat weet ie.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:44 schreef Jian het volgende:
Op zich niks laakbaars aan als je in zijn schoenen staat, de vraag is natuurlijk of je als persoon/fokker, hem zo aardig vind dat je, je ten behoeve van zijn doelen wilt laten gebruiken
Ik wel. Me, satanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:40 schreef Stefan het volgende:
Ik vind het echt bizar dat Gert als FOK!mod in RLS dus met FOK!pet het oké vindt als een FOK!uer misbruikt gaat worden door Jaap om maar leuke content te kunnen maken. Je stuurt je eigen RLS-users toch niet ergens heen als je weet dat het enige doel is FOK! af te zeiken en uit te spelen tegen NL/Sly?
Hoe hete die andere gozer ook alweer, die kale van de beveiligingquote:
Steve!!!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:47 schreef Toverheks het volgende:
Hoe hete die andere gozer ook alweer, die kale van de beveiliging
Steve!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hoe hete die andere gozer ook alweer, die kale van de beveiliging
Ik heb nog nooit een admin ergens over ingelicht dus bespaar me je prietpraat.quote:
@maanvis: voor het laatst gebruikt in de Donald Duck van juli 1981quote:
Nou ik vind jouw verlekkerde schijnheilige, smerig insinuerende gestook ook niets, dus bespaar me die ook maar dan. Zijn we uitgeluld.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een admin ergens over ingelicht dus bespaar me je prietpraat.
Heeft Jaap een mening in deze dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En dus staat ie automatisch aan Jaap's kant qua mening over de Sly-kwestie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |