Er is geen FOK! vs Sly probleem. Geen enkele FOK!ker neemt die randdebiel serieus. Sly is de Herman onder de website-eigenaars.quote:
Sorryquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:57 schreef Maanvis het volgende:
Mera, het is niet nodig om boos te worden op de mensen die het beste met je voor hebben
Wacht even hoor: bedoel je nou dat je als talkshow geen gasten zou moeten gaan uitnodigen die spraakmakend zijn? Nee toch?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat is raar, als je als figuur als Jaap (die eigenlijk de show zou moeten maken) mensen gaat uitnodigen die de show moeten gaan maken omdat je het zelf schijnbaar niet lukt.
Het is een zwaktebod, scoren over de rug van!!
Gelul, je hebt hier al zovaak iets gezegd namens Vlemmix/SV en als het dan ineens werd teruggedraaid, wat nogal eens gebeurt bij Johan, dan deed je alsof WIJ gek waren en je niet begrepen. Dat is jouw probleem, je bent enthousiast omdat Johan je ergens in betrekt, dan klopt t niet of wordt het teruggedraaid en dan ineens zijn FOK!kers gek.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oké, dan once and for all: Ik post hier alléén op eigen initiatief.
Nah, ik vind dat je eigenlijk wat al te persoonlijk werd aangepakt hoor.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
SorryBedoel het niet persoonlijk. Wil nog steeds EHV op zn kop zetten met jou.
![]()
Ik ben gewoon labiel door de zenuwen denk, ofzo.![]()
Anyway, ontopic...
LOLquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:10 schreef Gert het volgende:
Wacht even hoor: bedoel je nou dat je als talkshow geen gasten zou moeten gaan uitnodigen die spraakmakend zijn? Nee toch?
Jaap/Bram willen alleen een FOK!ker hebben zodat die uitgespeeld kan worden tegenover Sly, dáár gaat het om. Dat is geen interesse hebben in FOK!/of een FOK!ker maar gewoon willen stoken op voorhand om iets spraakmakends proberen te maken.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Wacht even hoor: bedoel je nou dat je als talkshow geen gasten zou moeten gaan uitnodigen die spraakmakend zijn? Nee toch?
Ja, en daar is de Herman onder de website-eigenaars dan weer boos over....quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:07 schreef Stefan het volgende:
[..]
Er is geen FOK! vs Sly probleem. Geen enkele FOK!ker neemt die randdebiel serieus. Sly is de Herman onder de website-eigenaars.
[ afbeelding ]
Natuurlijk kan een willekeurige FOK!ker niets zeggen namens FOK!, maar hij/zij zal wel ontiegelijk veel dingen zeggen die opgevat worden alsof het namens FOK! gezegd wordt. Zo werkt dat nou eenmaal.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:16 schreef Stefan het volgende:
Waarom stuurt Jaap Danny niet persoonlijk een e-mail met uitnodiging inclusief km vergoeding en 3 consumptiebonnen. Een willekeurige FOK!ker kan niks zeggen namens FOK!, en Danny kan van zich afbijten. Of is dat weer niet de bedoeling?
Ja, alleen jammer voor Jaap/Bram dat we niet zo dom zijnquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Natuurlijk kan een willekeurige FOK!ker niets zeggen namens FOK!, maar hij/zij zal wel ontiegelijk veel dingen zeggen die opgevat worden alsof het namens FOK! gezegd wordt. Zo werkt dat nou eenmaal.
Eenschquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah, ik vind dat je eigenlijk wat al te persoonlijk werd aangepakt hoor.
On topic inderdaad.
Juist, ze zoeken een FOK!ker die regelmatig in RLS gepost heeft en op de hoogte is van de het feit dat een hoop FOK!users Nowlive niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jaap/Bram willen alleen een FOK!ker hebben zodat die uitgespeeld kan worden tegenover Sly, dáár gaat het om. Dat is geen interesse hebben in FOK!/of een FOK!ker maar gewoon willen stoken op voorhand om iets spraakmakends proberen te maken.
Ik denk dat je Woensdag nog voor een verrassing kunt komen te staan, en dat er dan toch meerdere personen komen die Sly gaan confronteren.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer voor Jaap/Bram dat we niet zo dom zijn
Ah OK, dus de warme interesse voor de mens achter de FOK!-user ontbreekt. Men probeert een relletje voor de schemen te creëeren zodat mensen zoals jij en ik daar verlekkerd naar kunnen kijken. Ja foei zeg, ongehoord in talkshowland.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jaap/Bram willen alleen een FOK!ker hebben zodat die uitgespeeld kan worden tegenover Sly, dáár gaat het om. Dat is geen interesse hebben in FOK!/of een FOK!ker maar gewoon willen stoken op voorhand om iets spraakmakends proberen te maken.
Dat is algemeen bekend toch dat Vlemmix geen reet om FOK! geeftquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah OK, dus de warme interesse voor de mens achter de FOK!-user ontbreekt.
Nee, de vraag is: moeten we daar als FOK!(ers) aan meewerken.quote:Men probeert een relletje voor de schemen te creëeren zodat mensen zoals jij en ik daar verlekkerd naar kunnen kijken. Ja foei zeg, ongehoord in talkshowland.
Als je zo ruimdenkend doet over dit soort dingen dan zal je het ook niet erg vinden als het daar overkomt alsof FOK! de kwade pier is.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah OK, dus de warme interesse voor de mens achter de FOK!-user ontbreekt. Men probeert een relletje voor de schemen te creëeren zodat mensen zoals jij en ik daar verlekkerd naar kunnen kijken. Ja foei zeg, ongehoord in talkshowland.
Ik zeg ook: wij (jij, ik en CC) zijn niet zo dom, er zijn ongetwijfeld debielen die er wel willen gaan zitten als FOK!ker.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat je Woensdag nog voor een verrassing kunt komen te staan, en dat er dan toch meerdere personen komen die Sly gaan confronteren.
Hmmmm, nu begin ik te twijfelen, hoor.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:26 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik zeg ook: wij (jij, ik en CC) zijn niet zo dom, er zijn ongetwijfeld debielen die er wel willen gaan zitten als FOK!ker.
Is ook niet erg en inderdaad dat is showbizz en door zo'n showbizz-opzetje heen prikken is gezond verstandquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah OK, dus de warme interesse voor de mens achter de FOK!-user ontbreekt. Men probeert een relletje voor de schemen te creëeren zodat mensen zoals jij en ik daar verlekkerd naar kunnen kijken. Ja foei zeg, ongehoord in talkshowland.
Dat zal dan wel een voormalig nowliver zijnquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:26 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik zeg ook: wij (jij, ik en CC) zijn niet zo dom, er zijn ongetwijfeld debielen die er wel willen gaan zitten als FOK!ker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |