Danny kan niemand iets verbieden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
`
Als ik Danny was zou ik gewoon verbieden dat iemand zegt dat ie van FOK! is. Het is gewoon een in scene gezette bedoening waarbij Jaap hoopt op vuurwerk. Maar geen een FOK!ker interesseert dat Nowlife en Sly geen fuck. Laat Jaap dan gewoon een vriendje doen alsof ie een FOK!ker is en helemaal deze hoax in scene zetten.
Ja echt, welkom in Noord-Koreaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:12 schreef Stefan het volgende:
Als ik Danny was zou ik gewoon verbieden dat iemand zegt dat ie van FOK! is.
OMG, wat een dooddoener, "precies de kant op sturen die we zelf willen zien. Want die mogelijkheid hebben we nu." Enthousiasmeren heet dat toch ? Mera, als je je Vlemmix-pet op hebt en dat is niet erg hoor, maar dan moet je misschien WE, als in "wij fokkers" even weglaten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Okee, fine.![]()
Waarom er geen gebruik van maken en het programma precies die kant op sturen die we zelf willen zien?
Want die mogelijkheid hebben we nu.Of gaat iedereen weer terugkrabbelen?
![]()
[..]
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:15 schreef Jian het volgende:
[..]
OMG, wat een dooddoener, "precies de kant op sturen die we zelf willen zien. Want die mogelijkheid hebben we nu." Enthousiasmeren heet dat toch ? Mera, als je je Vlemmix-pet op hebt en dat is niet erg hoor, maar dan moet je misschien WE, als in "wij fokkers" even weglaten.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Sorry hoor, dat ik denk dat er misschien iemand enthousiast zou zijn, ook zonder 'Vlemmix-pet'
En hou jij eens op met je persoonlijke gezanik, bemoeial.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:29 schreef Stefan het volgende:
[..]Je slachtofferhouding is nu wel heel erg belegen hoor. De ene keer met Vlemmixpet en de andere keer zogenaamd als onafhankelijke FOK!-user en als ze je niet geloven zielig doen.
En al die tijd maar hopen dat Vlemmix je eindelijk echt gaat inhuren voor zn PR
Wanneer besef je nu eens dat Vlemmix je gewoon gebruikt als het hem uitkomt. Je bent vast een aardige vrouw en een kundige PR-dame maar Vlemmix spant je gewoon de hele tijd voor zn karretje. Daarbij ben jij ook nog eens overenthousiast als Vlemmix je weer eens nodig heeft. Realiseer je dat nu eens.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En hou jij eens op met je persoonlijke gezanik, bemoeial.
Ach Mera, het is echt niet zo naar bedoeld hoor, maar er zitten hier gewoon teveel enigszins, geoefende lezers, die makkelijk door dat soort teksten heen prikken. Gewoon iets om wellicht rekening mee te houden in de toekomst.quote:
Dat jij het zo ziet, prima. Maar je weet helemaal niet hoe het zit.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:34 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wanneer besef je nu eens dat Vlemmix je gewoon gebruikt als het hem uitkomt. Je bent vast een aardige vrouw en een kundige PR-dame maar Vlemmix spant je gewoon de hele tijd voor zn karretje. Daarbij ben jij ook nog eens overenthousiast als Vlemmix je weer eens nodig heeft. Realiseer je dat nu eens.
Dit vind ik dan wel weer lievquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:18 schreef tuinfluiter het volgende:
Ook iemand met humor zou leuk zijn
mijn lijstje:
1. 5thencounter.
2. Scrutinizer.
3. Kees knal_piemel.
4. Gert
5. Liesje
6. Ian_Nick
7. Teun
Dat doet niet alleen Vlemmix, ook Bram heeft daar een handje van. Niet erg, als je er zelf iets uit kunt halen dat voldoening geeft, wel erg als je je later nogal gebruikt voelt wanneer je voor beter, mooier, sneller ingewisseld gaat worden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:34 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wanneer besef je nu eens dat Vlemmix je gewoon gebruikt als het hem uitkomt. Je bent vast een aardige vrouw en een kundige PR-dame maar Vlemmix spant je gewoon de hele tijd voor zn karretje. Daarbij ben jij ook nog eens overenthousiast als Vlemmix je weer eens nodig heeft. Realiseer je dat nu eens.
Doooeeewd, als je me een beetje zou kennen zou je weten dat er nergens doorheen te prikken valtquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach Mera, het is echt niet zo naar bedoeld hoor, maar er zitten hier gewoon teveel enigszins, geoefende lezers, die makkelijk door dat soort teksten heen prikken. Gewoon iets om wellicht rekening mee te houden in de toekomst.
Oké, dan once and for all: Ik post hier alléén op eigen initiatief. Zo niet, dan staat er een bron vermelding bij.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:53 schreef Maanvis het volgende:
Mera, als iedereen een beetje begint te grinnikken als ze je zien moet je jezelf afvragen of je gulp open staat.
Soms lijkt het alsof je inside info hier post, en dan gaan we er serieus op in en dan is het ineens maar een speculatie van jouw kant. Het is niet duidelijk welk petje je op hebt als je post, daar zou je op moeten letten als je zulke posts maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |