abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77130740
Als je daar komt opdraven wordt je compleet voor lul gezet door Jaap, hij wil *mooie stream* maken over de rug van een ander dan, nou ik wens degene die wel gaat heel veel succes. (maar vind dat ook wel erg moedig van hij/zij)
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 22 januari 2010 @ 09:52:59 #102
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_77130757
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 09:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik vind het een normale gang van zaken. Kijkers optrommelen om een show te maken doen ze overal.
Het wordt een 'show' over hoe het een betere show zou kunnen worden en waarom er nu zoveel kritiek op is ...
Zie je het verschil?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 22 januari 2010 @ 10:03:25 #103
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_77131026
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 09:18 schreef Teun_ZHV het volgende:

Degene die gaat is mooi dom. Jaap spant hem of haar voor zijn karretje. De vraag is een soort
van DGK vraag, Hij wil een conflict arrangeren, 'n beetje DGK stijl.
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 00:46 schreef SeSeSeS het volgende:

Maar ik begrijp wel donders goed waarom Jaap de Fokkers tegenover Sly wil hebben..
Jaap wil rellen... en hij snapt maar al te goed dat oorlog viewers oplevert en zoals hij al
vaker heeft meegemaakt op de chat dat de views omhoog vliegen bij peperdiscussies
tegen banlevel aan
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 09:42 schreef Toverheks het volgende:

Jaap weet dondersgoed wat er allemaal speelt tussen users en S, en denkt een leuke rel
dan komen de mensen wel kijken,

Jaap wil rellen zien?
Van 176 kijkers en 69 chatters naar nog meer kijkers?

Jaap : Als het product goed is, er is verder niet zoveel promotie de deur uitgegaan.
Vergeet niet dat er geen budget is.
Interview: Jij zou zelf voor dat budget kunnen zorgen.
Jaap: Is maar net hoe je het bekijkt.

( Vorige week op de chat)
Nowlive op de chat.
Een paar ex-nowlivers op de chat.
Paar mensen die ook op fok posten.
-----Was een naar sfeertje-----
Jaap: Mensen wat is er aan de hand kan ik bemiddelen? Zeg maar wat is er aan de hand?

(En daarna bleef Jaap een paar uurtjes weg op de chat.)

Jaap als bemiddelaar? Alles voor de streamers?
pi_77131040
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 09:51 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ja, dat is raar, als je als figuur als Jaap (die eigenlijk de show zou moeten maken) mensen gaat uitnodigen die de show moeten gaan maken omdat je het zelf schijnbaar niet lukt.

Het is een zwaktebod, scoren over de rug van!!
Okee, fine.
Waarom er geen gebruik van maken en het programma precies die kant op sturen die we zelf willen zien?
Want die mogelijkheid hebben we nu. Of gaat iedereen weer terugkrabbelen?
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 09:50 schreef Disana het volgende:
Ik vind dat geen zoeken naar streamers. Het is gericht zoeken naar een rel.
Wie zegt dat er gezocht wordt naar een rel, wellicht willen ze juist vrede stichten.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_77131109
Mera@Wie zegt dat er gezocht wordt naar een rel, wellicht willen ze het juist de wereld uit helpen

Mera het siert je, maar op dit vlak heb je het helemaal mis, echt er wordt niks de wereld uit geholpen maar er komt meer bagger boven drijven, wat ik je brom.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 10:08:50 #106
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_77131173
Oké, ik heb besloten om in ieder geval niet in de uitzending van komende woensdag te komen. Voor mij persoonlijk is er niets te winnen, ik ben namelijk niet zo rancuneus dat ik er op kick om Sly publiekelijk af te breken.
Daarnaast is op die dag ook de kwartfinale van de Beker, PSV tegen Feyenoord, en dat vind ik persoonlijk heul wat interessanter dan die jaap show of zijn gast Sly .
Ik zal iig wel dit weekend mijn bevindingen, inclusief bewijsmateriaal, mailen naar de juiste personen, zodat het in de show behandeld kan worden .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 22 januari 2010 @ 10:10:59 #107
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_77131222
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wie zegt dat er gezocht wordt naar een rel, wellicht willen ze juist vrede stichten.
Sly was gisteren op de chat, en hij had duidelijk niet de intenties om vrede te stichten. Met veel misbaar en gepoch kwam ie ons uitmaken voor mietjes.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  † In Memoriam † vrijdag 22 januari 2010 @ 10:12:07 #108
137949 Disana
pi_77131252
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:06 schreef Toverheks het volgende:
Mera@Wie zegt dat er gezocht wordt naar een rel, wellicht willen ze het juist de wereld uit helpen

Mera het siert je, maar op dit vlak heb je het helemaal mis, echt er wordt niks de wereld uit geholpen maar er komt meer bagger boven drijven, wat ik je brom.
Ik ben het die dat zegt en ik zeg dat op basis van wat Sly laat zien naar mensen met wie hij niet door een deur kan: intimideren, bedreigen, zwartmaken.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 10:14:08 #109
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_77131315
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:03 schreef MeraViglioSa het volgende:

Okee, fine.
Waarom er geen gebruik van maken en het programma precies die kant op sturen die we zelf willen zien?
Want die mogelijkheid hebben we nu. Of gaat iedereen weer terugkrabbelen?
Niks terugkrabbelen. We zijn kijkers, geen medevrijwilligers die op komen draven om SV beter te maken.
Vermaeck mij!
pi_77131511

Disana hierboven van Mera die zei het ook en ik antwoorde op haar hahah en gisteravond op de chat noemde S ook degene arme zieltjes en Justitia ging gelijk weer dreigen, dus wat vrede en peace en oplossen, ik denk eerder dat als iedereen de ware S leert kennen ze nog wel eens achter de oren krabben om met hem in *zee* te gaan.
Maar ja aan de andere kant, er zijn heel veel mensen die S op zijn bek willen laten gaan.
Weet een beter idee voor Jaap, S en Nick samen uitnodigen (nick is degene die op joetoep bedreigt door S wordt) Nick heeft de site ontworpen en gemaakt, dus die heeft ook een appeltje te schillen met S, en zo kunnen we nog wel even doorgaan.
Jaap moet S maar eens aan de tand voelen over al dat geld dat steeds is ingezameld voor diverse aktie`s ook een punt.
En zo kunnen we nog wel ff doorgaan.
Persoonlijk vind ik het aan de ene kant wel leuk dit allemaal te volgen, maar aan de andere kant denk ik ach mensen slik die drol nu maar door, verleden is verleden en vind het niet leuk dat de vete uitgevochten wordt op de vlemchat.
  † In Memoriam † vrijdag 22 januari 2010 @ 10:23:09 #111
137949 Disana
pi_77131585
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:20 schreef Toverheks het volgende:

Disana hierboven van Mera die zei het ook en ik antwoorde op haar hahah en gisteravond op de chat noemde S ook degene arme zieltjes en Justitia ging gelijk weer dreigen, dus wat vrede en peace en oplossen, ik denk eerder dat als iedereen de ware S leert kennen ze nog wel eens achter de oren krabben om met hem in *zee* te gaan.
Maar ja aan de andere kant, er zijn heel veel mensen die S op zijn bek willen laten gaan.
Weet een beter idee voor Jaap, S en Nick samen uitnodigen (nick is degene die op joetoep bedreigt door S wordt) Nick heeft de site ontworpen en gemaakt, dus die heeft ook een appeltje te schillen met S, en zo kunnen we nog wel even doorgaan.
Jaap moet S maar eens aan de tand voelen over al dat geld dat steeds is ingezameld voor diverse aktie`s ook een punt.
En zo kunnen we nog wel ff doorgaan.
Persoonlijk vind ik het aan de ene kant wel leuk dit allemaal te volgen, maar aan de andere kant denk ik ach mensen slik die drol nu maar door, verleden is verleden en vind het niet leuk dat de vete uitgevochten wordt op de vlemchat.
Ik schaar Sly onder die 'ze' die je noemt, en die wil nooit never vrede stichten. Daarom vond ik ook dat er een Fokker moet zitten die zowel weet wat voor vlees hij/zij in de kuip heeft als een flinke dosis humor heeft.
pi_77131678
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:23 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik schaar Sly onder die 'ze' die je noemt, en die wil nooit never vrede stichten. Daarom vond ik ook dat er een Fokker moet zitten die zowel weet wat voor vlees hij/zij in de kuip heeft als een flinke dosis humor heeft.
Oke, en je hebt gelijk, iemand die met humor de boel toch duidelijk kan maken, Maan gaat dus niet nou ben benieuwd wie de stoute schoenen gaat aantrekken dan, er zijn nog mensen van een ander klein forum die Graag daar willen zitten misschien die dan. (maar die hebben geen humor )
  † In Memoriam † vrijdag 22 januari 2010 @ 10:32:33 #113
137949 Disana
pi_77131865
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:26 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Oke, en je hebt gelijk, iemand die met humor de boel toch duidelijk kan maken, Maan gaat dus niet nou ben benieuwd wie de stoute schoenen gaat aantrekken dan, er zijn nog mensen van een ander klein forum die Graag daar willen zitten misschien die dan. (maar die hebben geen humor )
Ja, je moet echt iemand hebben die met humor afstand kan bewaren, anders krijg je een onoprechte kleffe toestand of een serieuze rel.
pi_77131954
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:32 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, je moet echt iemand hebben die met humor afstand kan bewaren, anders krijg je een onoprechte kleffe toestand of een serieuze rel.
of een fikse matpartij
  vrijdag 22 januari 2010 @ 10:38:32 #115
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_77132045
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:35 schreef Toverheks het volgende:

[..]

of een fikse matpartij
Ik heb begrepen dat er sowieso beveiliging bij aanwezig is ,
Een gedicht over Maanvis
pi_77132229
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:38 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik heb begrepen dat er sowieso beveiliging bij aanwezig is ,
Oh dat vind ik nou weer jammer, had toch wel stiekum willen zien hoe ie in elkaar gepompt werd hahaha helemaal verbouwd en kreupel het pand verlaat
Nee geintje maar waarom beveiliging, heb je gezien hoe groot hij is, 1 keer op je zitten en je hebt een gebroken rug daar win je het niet van.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 10:46:15 #117
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_77132277
Wil je eigenlijk wel vrede op de chat tussen Sly en ex-nowlivers ?

Krijg echt de indruk dat het chatgebeuren en daaromheen de forasoap van 2010 is .
En dat Jaap dat ook door heeft , alles voor streamers .
  vrijdag 22 januari 2010 @ 10:47:17 #118
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_77132324
Mij maak je er niet blij mee, iig.
  † In Memoriam † vrijdag 22 januari 2010 @ 10:48:23 #119
137949 Disana
pi_77132354
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:46 schreef tuinfluiter het volgende:
Wil je eigenlijk wel vrede op de chat tussen Sly en ex-nowlivers ?

Krijg echt de indruk dat het chatgebeuren en daaromheen de forasoap van 2010 is .
En dat Jaap dat ook door heeft , alles voor streamers .
Ik denk ook dat Jaap dat door heeft.
pi_77132422
Natuurlijk is het best leuk Tuinfluiter maar ik heb liever dat het prog. eens in die toko begint, echt een prog. waar je naar kijkt en niet een stelletje debielen aan de bar of in een doodskist.
Omdat er niks op de stream gebeurd krijg je van die narigheid op de vlemchat, omdat de mensen toch ergens over willen lullen.
Als ze gewoon gaan beginnen in die toko is er niks aan de hand, dan hebben ze niet eens tijd voor onderlinge ruzie`s maar volgen het desbetreffende programma.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')