quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:53 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jij bent degene die stookt. Je hoopt op leuke streams waarbij FOK!kers desnoods worden afgemaakt door Jaap/Sly terwijl je lekker zelf buiten shot blijft.
Jaap werkt met Vlemmix, Sly werkt met Vlemmix (hij zit althans bij vergaderingen waar wij geen woord van mogen worden)...... Wat denk jezelf ?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Heeft Jaap een mening in deze dan?
Is er al duidelijheid of je reiskostenvergoeding krijgt alsmede een diner aangeboden krijgt of op zn minst een snackmenu?quote:
Thank God for having you!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:53 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jij bent degene die stookt. Je hoopt op leuke streams waarbij FOK!kers desnoods worden afgemaakt door Jaap/Sly terwijl je lekker zelf buiten shot blijft.
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee. Jaap wil dat mensen gaan praten over zn show. Ik denk niet dat t m uitmaakt wie er 'wint'
Valt er iets te winnen of te behalen dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Maar waarom gaan 'we' (ik durf het woord al bijna niet meer te gebruiken) ervan uit dat Fok gaat 'verliezen' eigenlijk?
Of dat het doel een rel gaat worden? Is dat gezegd in de chat oid? Of heb ik de OP niet goed gelezen?
En wat als Sly idd uit z'n dak gaat en uithaalt??quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wel. Me, satan![]()
Een FOK!-user die live misbruikt wordt door Jaap, en daarna nog in elkaar wordt gebeukt door Sly.., misschien laat ik zelfs PSV- Feyenoord er wel voor schieten.
Dan zijn ze direct van Nowlive verlost en kan er direct een cap + korte video richting de politie.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat als Sly idd uit z'n dak gaat en uithaalt??
Vind je het dan ook nog steeds geen probleem??
Lijkt me niet, je kan eigenlijk alleen maar verliezen door het uberhaupt te gaan zitten !? Waarvoor zou je ?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Valt er iets te winnen of te behalen dan?
Ja, die heb ik hier al gepost. Jaap begrijpt er niets van dat iedereen Sly zo haatquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Heeft Jaap een mening in deze dan?
Nou niet he.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Lijkt me niet, je kan eigenlijk alleen maar verliezen door het uberhaupt te gaan zitten !? Waarvoor zou je ?
Wel voor Bram als producent en Jaap als talkshowhost. Iedereen wil wel stiekum een Karel van der Graafjequote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Valt er iets te winnen of te behalen dan?
Nou, wat een nobel streven. Maargoed, er is beveiliging dus geen enkel probleem.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan zijn ze direct van Nowlive verlost en kan er direct een cap + korte video richting de politie.
Misschien dat 5 euro aan patat beloven, iemand over kan halen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Lijkt me niet, je kan eigenlijk alleen maar verliezen door het uberhaupt te gaan zitten !? Waarvoor zou je ?
Jaap is er sowieso al.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien dat 5 euro aan patat beloven, iemand over kan halen.
Waar staat dat?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nou, wat een nobel streven. Maargoed, er is beveiliging dus geen enkel probleem.
Die beelden heb ik pas nog ergens gezien, Karel: heren, heren, heren !, ik zie meteen Jaap voor me: beveiliging, beveiliging, beveiligingquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wel voor Bram als producent en Jaap als talkshowhost. Iedereen wil wel stiekum een Karel van der Graafje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan komt PeterN aanwaggelen. Met Liesbeth in zijn kielzog.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:05 schreef Jian het volgende:
ik zie meteen Jaap voor me: beveiliging, beveiliging, beveiliging
Gooi er een zak jellybeans bij en Cc. gaat het nog eens overdenkenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien dat 5 euro aan patat beloven, iemand over kan halen.
Dat is de aanname die de mensen doen, en waar iedereen het blijkbaar collectief mee eens is.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Maar waarom gaan 'we' (ik durf het woord al bijna niet meer te gebruiken) ervan uit dat Fok gaat 'verliezen' eigenlijk?
Of dat het doel een rel gaat worden? Is dat gezegd in de chat oid? Of heb ik de OP niet goed gelezen?
Namasté Peter, ook namens Harryquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is de aanname die de mensen doen, en waar iedereen het blijkbaar collectief mee eens is.
Ik ging er toen ik de OP las vanuit dat het een leuk plan was om samen wat één of meer users te praten over de ontwikkeling en het naar een hoger plan trekken van SV en Tabula Rasa.
Ja, dat dus!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is de aanname die de mensen doen, en waar iedereen het blijkbaar collectief mee eens is.
Ik ging er toen ik de OP las vanuit dat het een leuk plan was om samen wat één of meer users te praten over de ontwikkeling en het naar een hoger plan trekken van SV en Tabula Rasa.
Ik denk dat PeterN achter Liesbeth blijft staan.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan komt PeterN aanwaggelen. Met Liesbeth in zijn kielzog.
met zijn handen in zijn zakkenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat PeterN achter Liesbeth blijft staan.
Heb je gisteren gezien wat de user Nowlive zei in de chat? Heb je gezien wat er nu op nowlive staat over mij, omdat ik niet kom?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Parafraseer eens!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:12 schreef Maanvis het volgende:
Heb je gisteren gezien wat de user Nowlive zei in de chat? Heb je gezien wat er nu op nowlive staat over mij, omdat ik niet kom?
Pal!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat PeterN achter Liesbeth blijft staan.
Dat is het dus vooral; niets te maken willen hebben met Sly.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waar staat dat?
En dan nog is het nogal vreemd dat je op eigen kosten met iemand gaat praten waarbij beveiliging is gewenst.
Daarnaast is er helemaal niet zoiets als Fok vs Nowlive maar hooguit een paar users die niets te maken willen hebben met Sly.
Bram staat volgens mij inderdaad niet negatief tegenover Nowlive. Toen er met Fok werd samengewerkt heeft hij twee berichten over het programma eerder op Nowlive dan hier gepost omdat Sly om informatie vroeg.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Bram was toch degene die dat smsje verstuurde naar S, Bram houd ook wel van een relletje hier of daar denk ik, dus die denkt, oke ik ga weer met Jaap in zee en maak nu iets waar zelf GeenStijl een item over gaat maken (denk ik)
Dat we mietjes zijn, maar naar de politie moeten gana, dat er geen excuses worden aangeboden.quote:
Dus de FOK!user die er eventueel heengaat weet sowieso niks van SLY/NL, aangezien de mensen die niks met m te maken willen hebben sowieso niet zullen gaan.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is het dus vooral; niets te maken willen hebben met Sly.
Oh toe post eens een screenshotje van die berichten (excl. foto).quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat we mietjes zijn, maar naar de politie moeten gana, dat er geen excuses worden aangeboden.
En op nowlive een soortgelijk bericht inclusief een foto van mij en mijn naam.
Hoeveel bezoekers heeft dat NoLife nu eigenlijk?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat we mietjes zijn, maar naar de politie moeten gana, dat er geen excuses worden aangeboden.
En op nowlive een soortgelijk bericht inclusief een foto van mij en mijn naam.
Ik heb gisteren met Bram gesproken over het programma, dacht dat je dat wel wistquote:
Net als Johanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:21 schreef Copycat het volgende:
Bram is totaal clueless als het op fora aankomt.
Dat zijn mijn zaken niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb gisteren met Bram gesproken over het programma, dacht dat je dat wel wist.
Ik weet niet, maar ik wou dat hij niet zo'n strict regime voerde, dan bleven ze daar tenminste.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hoeveel bezoekers heeft dat NoLife nu eigenlijk?
Plus dat ie zo eigenwijs is als de neten, aangezien hij bij TBO alle raad van Danny, die toch al 10 jaar forumervaring heeft, links liet liggen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:21 schreef Copycat het volgende:
Logs van de chat kan pas als ik thuis ben, en vwb nowlive zijn er wat vogeltjes die af en toe wat in mijn oor zingen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh toe post eens een screenshotje van die berichten (excl. foto).
Aha.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Logs van de chat kan pas als ik thuis ben, en vwb nowlive zijn er wat vogeltjes die af en toe wat in mijn oor zingen.
Klopt, maar dan moet je ook wel echt iets laten zien.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:25 schreef Stefan het volgende:
Een praatprogramma maken van 4,5 uur is trouwens ook niet helemaal gezond verstand gebruiken. Op internet moeten dingen kort. Daarom scoort Kabouter Wesly zo goed en de NEw Kids, korte stukjes.
Ja dat dus. Die hele theorieen hier slaan ook totaal nergens op. Ze blijven hilarischquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:21 schreef Copycat het volgende:
Er is helemaal niets aan de hand.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja dat dus. Die hele theorieen hier slaan ook totaal nergens op. Ze blijven hilarisch.
Want er gaat niemand op het aanbod in.quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want er gaat niemand op het aanbod in.
Geweldige televisie. Vierenhalf uur lang.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar ze hebben straks wel een werkstuk van Maanvis waar ze op kunnen vuren.
Je maakt mij niet wijs dat hij nog clueless is als hij ermee akkoord gaat dat een forumbeheerder met een slechte reputatie tegenover een user van een ander forum wordt gezet, om te praten overquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:21 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het idee dat dat NL versus FOK! niet uit Bram's koker komt, juist omdat Bram hier zo blue als het maar zijn kan in is. Dat is aangedragen, weet ik bijna zeker.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat hij nog clueless is als hij ermee akkoord gaat dat een forumbeheerder met een slechte reputatie tegenover een user van een ander forum wordt gezet, om te praten over
de verhoudingen tussen NL-ers en FOK!-ers
Hij moet op zijn minst hopen dat dit goede beelden op gaat leveren.
Dat zou ik natuurlijk niet leuk vinden. Maar niet als "mod". Gewoon als mens. Wat bedoel je te zeggen? Dat de oproep niet op FOK! mag omdat het potentieel gevaarlijk is om met Sly in discussie te gaan? Ik vind dat iedereen voor zichzelf mag bepalen of hij/zij daarheen wil gaan. Het is geen "approved by FOK!"-event of zo, dat mag toch wel duidelijk zijn uit de OP.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat als Sly idd uit z'n dak gaat en uithaalt??
Vind je het dan ook nog steeds geen probleem??
Ik meen dat Gert het verzoek van Bram kreeg. Het kan best zijn dat Jaap het idee heeft aangedragen, maar dan had Bram zich wel eens achter zijn oor mogen krabben toen hij dat ene zinsdeel las wantquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat NL versus FOK! niet uit Bram's koker komt, juist omdat Bram hier zo blue als het maar zijn kan in is. Dat is aangedragen, weet ik bijna zeker.
Door jou?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat NL versus FOK! niet uit Bram's koker komt, juist omdat Bram hier zo blue als het maar zijn kan in is. Dat is aangedragen, weet ik bijna zeker.
Sly is meer van het stalken en stoken, dreigen, persoonlijke gegevens zoeken en publiceren.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou moet ik wel zeggen dat ik de indruk heb dat Sly wel blaft maar niet bijt. Is er hier een "watcher" die weet wat de conduitestaat van de man is? Heeft Sly weleens iemand van FOK! op z'n bek geslagen bijvoorbeeld, of iemand van een ander forum?
Dan is hij dus niet clueless zoals je stelde.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:05 schreef Copycat het volgende:
Tuurlijk denkt Bram in sappige beelden.
LOLquote:
Clueless qua fora. En op zeker wel.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:06 schreef Disana het volgende:
Dan is hij dus niet clueless zoals je stelde.
Niet als je zegt dat hij op smakelijke beelden hoopt met dit item.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Clueless qua fora. En op zeker wel.
Dat hoopt hij als programmamaker bij elk beeld ... Bij elk onderwerp. Dus als er een onderwerp wordt aangedragen waarbij wordt vermeld dat er vuurwerk te verwachten is, is Bram een en al oor. Zonder te snappen hoe die vork in welke steel dan ook zit.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:07 schreef Disana het volgende:
Niet als je zegt dat hij op smakelijke beelden hoopt met dit item.
Dat mag en dat kan. Dan doe je er eentje uitnodigen. Wat Jaap wil is een battle tussen twee tegenpolen met als doel rumoer en herrie. Dat wil hij omdat hij zelf schijnbaar niet in staat is om spraakmakende tv te maken. Dan nog mag het (alles mag), maar ik vind het een zwaktebod, je laat jezelf in je kaarten kijken en mensen die erin stinken vind ik nogal dom.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Wacht even hoor: bedoel je nou dat je als talkshow geen gasten zou moeten gaan uitnodigen die spraakmakend zijn? Nee toch?
Noem mij een iemand die dat nog meer doet en/of gedaan heeft. Ik kan er geen één bedenkenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Men probeert een relletje voor de schemen te creëeren zodat mensen zoals jij en ik daar verlekkerd naar kunnen kijken. Ja foei zeg, ongehoord in talkshowland.
Het water moet je wel aan de lippen staan als je zo, op deze manier aan kijkers moet komen en spraakmakend wil worden, over de rug van derdenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:44 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja en terecht, Bram heeft helemaal gelijk als ie dit probeert, zou ik ook doen als ik Bram was, maar daat gaat het niet om. Het gaat erom dat RLS blijkbaar graag een user naar de show wil sturen terwijl iedereen weet wat de bedoeling hier van is: geen zuivere.
Volgens mij weet hij voldoende als hij, of Jaap, schrijftquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat hoopt hij als programmamaker bij elk beeld ... Bij welk onderwerp. Dus als er een onderwerp wordt aangedragen waarbij wordt vermeld dat er vuurwerk te verwachten is, is Bram een en al oor. Zonder te snappen hoe die vork in welke steel dan ook zit.
Geen idee van hoe het werkt qua fora ---> clueless.
Ik heb niet gezegd dat Bram dit heeft bedacht. Ik denk dat Jaap het heeft bedacht, eventueel ingefluisterd door Sly.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:13 schreef Copycat het volgende:
Daarom: Dat komt niet uit zijn koker. Ben ik van overtuigd en jij van het tegendeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |