quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:53 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jij bent degene die stookt. Je hoopt op leuke streams waarbij FOK!kers desnoods worden afgemaakt door Jaap/Sly terwijl je lekker zelf buiten shot blijft.
Jaap werkt met Vlemmix, Sly werkt met Vlemmix (hij zit althans bij vergaderingen waar wij geen woord van mogen worden)...... Wat denk jezelf ?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Heeft Jaap een mening in deze dan?
Is er al duidelijheid of je reiskostenvergoeding krijgt alsmede een diner aangeboden krijgt of op zn minst een snackmenu?quote:
Thank God for having you!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:53 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jij bent degene die stookt. Je hoopt op leuke streams waarbij FOK!kers desnoods worden afgemaakt door Jaap/Sly terwijl je lekker zelf buiten shot blijft.
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee. Jaap wil dat mensen gaan praten over zn show. Ik denk niet dat t m uitmaakt wie er 'wint'
Valt er iets te winnen of te behalen dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Maar waarom gaan 'we' (ik durf het woord al bijna niet meer te gebruiken) ervan uit dat Fok gaat 'verliezen' eigenlijk?
Of dat het doel een rel gaat worden? Is dat gezegd in de chat oid? Of heb ik de OP niet goed gelezen?
En wat als Sly idd uit z'n dak gaat en uithaalt??quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wel. Me, satan![]()
Een FOK!-user die live misbruikt wordt door Jaap, en daarna nog in elkaar wordt gebeukt door Sly.., misschien laat ik zelfs PSV- Feyenoord er wel voor schieten.
Dan zijn ze direct van Nowlive verlost en kan er direct een cap + korte video richting de politie.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat als Sly idd uit z'n dak gaat en uithaalt??
Vind je het dan ook nog steeds geen probleem??
Lijkt me niet, je kan eigenlijk alleen maar verliezen door het uberhaupt te gaan zitten !? Waarvoor zou je ?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Valt er iets te winnen of te behalen dan?
Ja, die heb ik hier al gepost. Jaap begrijpt er niets van dat iedereen Sly zo haatquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Heeft Jaap een mening in deze dan?
Nou niet he.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Lijkt me niet, je kan eigenlijk alleen maar verliezen door het uberhaupt te gaan zitten !? Waarvoor zou je ?
Wel voor Bram als producent en Jaap als talkshowhost. Iedereen wil wel stiekum een Karel van der Graafjequote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Valt er iets te winnen of te behalen dan?
Nou, wat een nobel streven. Maargoed, er is beveiliging dus geen enkel probleem.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan zijn ze direct van Nowlive verlost en kan er direct een cap + korte video richting de politie.
Misschien dat 5 euro aan patat beloven, iemand over kan halen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Lijkt me niet, je kan eigenlijk alleen maar verliezen door het uberhaupt te gaan zitten !? Waarvoor zou je ?
Jaap is er sowieso al.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien dat 5 euro aan patat beloven, iemand over kan halen.
Waar staat dat?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nou, wat een nobel streven. Maargoed, er is beveiliging dus geen enkel probleem.
Die beelden heb ik pas nog ergens gezien, Karel: heren, heren, heren !, ik zie meteen Jaap voor me: beveiliging, beveiliging, beveiligingquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wel voor Bram als producent en Jaap als talkshowhost. Iedereen wil wel stiekum een Karel van der Graafje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan komt PeterN aanwaggelen. Met Liesbeth in zijn kielzog.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:05 schreef Jian het volgende:
ik zie meteen Jaap voor me: beveiliging, beveiliging, beveiliging
Gooi er een zak jellybeans bij en Cc. gaat het nog eens overdenkenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien dat 5 euro aan patat beloven, iemand over kan halen.
Dat is de aanname die de mensen doen, en waar iedereen het blijkbaar collectief mee eens is.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Maar waarom gaan 'we' (ik durf het woord al bijna niet meer te gebruiken) ervan uit dat Fok gaat 'verliezen' eigenlijk?
Of dat het doel een rel gaat worden? Is dat gezegd in de chat oid? Of heb ik de OP niet goed gelezen?
Namasté Peter, ook namens Harryquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is de aanname die de mensen doen, en waar iedereen het blijkbaar collectief mee eens is.
Ik ging er toen ik de OP las vanuit dat het een leuk plan was om samen wat één of meer users te praten over de ontwikkeling en het naar een hoger plan trekken van SV en Tabula Rasa.
Ja, dat dus!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is de aanname die de mensen doen, en waar iedereen het blijkbaar collectief mee eens is.
Ik ging er toen ik de OP las vanuit dat het een leuk plan was om samen wat één of meer users te praten over de ontwikkeling en het naar een hoger plan trekken van SV en Tabula Rasa.
Ik denk dat PeterN achter Liesbeth blijft staan.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan komt PeterN aanwaggelen. Met Liesbeth in zijn kielzog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |