Kijk wat je doet jna, nu heeft hij nóg een smoesje om neit te gaan daten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom begin ik er ook maar niet aan.
Ik geef 'm groot gelijkquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:32 schreef L.no het volgende:
[..]
Kijk wat je doet jna, nu heeft hij nóg een smoesje om neit te gaan daten.
Props voor the highest rocker!quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:32 schreef jna het volgende:
Fipo!
Edit: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA23.000
Ik ben zo emotioneel![]()
En de watskebuuuurt!quote:
Jij gaat wel vreemd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn allemaal hetzelfde.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:37 schreef jna het volgende:
[..]
Zie je, het levende voorbeeld Luctor.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:38 schreef donthate het volgende:
k zat te kijken en kwam hier uit zitten ook altijd de zelfde mensen heDuh, een grote familie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Dat zeg ik toch.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal hetzelfde.
Nee!quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal hetzelfde.
Haaha daarom meld ik me ook maar hier ergens waar ik op fok nog een klein beetje respect krijgquote:
oh ja...quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:32 schreef jna het volgende:
Fipo!
Edit: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA23.000
Ik ben zo emotioneel![]()
Je krijgt toch voldoende?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:41 schreef donthate het volgende:
[..]
Haaha daarom meld ik me ook maar hier ergens waar ik op fok nog een klein beetje respect krijg![]()
Dat gaat me dan weer net te ver.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:41 schreef L.no het volgende:
Zijn ook vrouwen die zo over mannen denken. Die worden lesbisch.
Doen jullie dat ook, liefde voortaan geven aan een man?
Dus.. gewoon geen relatie meer? Die bestaan ook.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat gaat me dan weer net te ver.
Nee gewoon geven, zonder liefdequote:Op donderdag 21 januari 2010 18:41 schreef L.no het volgende:
Heb daar nu al een aantal jaren ervaring mee, dus die paar jaar extra zal vast ook wel lukken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Dus.. gewoon geen relatie meer? Die bestaan ook.
Good luck.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb daar nu al een aantal jaren ervaring mee, dus die paar jaar extra zal vast ook wel lukken.
Mannen doen niet zo moeilijk, die nemen de lastigheid van een vrouw voor lief. Sommige vrouwen kunnen dat blijkbaar nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:41 schreef L.no het volgende:
Haha ik hoef voorlopig ook geen relatie meerquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb daar nu al een aantal jaren ervaring mee, dus die paar jaar extra zal vast ook wel lukken.
Genoeg mannen die daardoor homo worden hoor.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Mannen doen niet zo moeilijk, die nemen de lastigheid van een vrouw voor lief. Sommige vrouwen kunnen dat blijkbaar niet
Het woordje "meer" bepaalt het verschil tussen jou en Luctorquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:46 schreef donthate het volgende:
Haha ik hoef voorlopig ook geen relatie meer
Serieusquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Genoeg mannen die daardoor homo worden hoor.
Niet de fysieke in ieder gevalquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:41 schreef L.no het volgende:
Die worden lesbisch? Zo van *ploenk*?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:41 schreef L.no het volgende:
Oja, want een man is totaal niet complex?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Mannen doen niet zo moeilijk, die nemen de lastigheid van een vrouw voor lief. Sommige vrouwen kunnen dat blijkbaar niet
BAM!quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die worden lesbisch? Zo van *ploenk*?
Klopt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:48 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oja, want een man is totaal niet complex?
Inderdaad, dat zijn we niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:48 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oja, want een man is totaal niet complex?
Bang voor vrouwen zijn, dat geslacht walgelijk vinden en vinden zo hun weg om toch liefde te krijgen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Het woordje "meer" bepaalt het verschil tussen jou en Luctor
[..]
Serieus
Nee.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die worden lesbisch? Zo van *ploenk*?
Ik ben ook bang voor vrouwen, maar daarom word ik nog geen homo hoorquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Bang voor vrouwen zijn, dat geslacht walgelijk vinden en vinden zo hun weg om toch liefde te krijgen.
Het zijn niet 3 opties hè, het is alledrie samenquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ben ook bang voor vrouwen, maar daarom word ik nog geen homo hoor
Ach bij mij is het anders houd juist iets te veel van vrouwenquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Bang voor vrouwen zijn, dat geslacht walgelijk vinden en vinden zo hun weg om toch liefde te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Het zijn niet 3 opties hè, het is alledrie samen
Zou wat zijn als ik bang voor vrouwen zou zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zeg neit dat iedere man dat ervaart, alleen voor een bepaalde groep. Niet iedereen wordt zo homo hoor.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ben ook bang voor vrouwen, maar daarom word ik nog geen homo hoor
quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:50 schreef donthate het volgende:
[..]
Ach bij mij is het anders houd juist iets te veel van vrouwen
Dat kan pijn doen idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Dat nou juist jij dat moet zeggenquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ik bang voor vrouwen zou zijn.
Mannenquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zeg neit dat iedere man dat ervaart, alleen voor een bepaalde groep. Niet iedereen wordt zo homo hoor.
Ik wilde alleen zeggen dat Piles zich niet verheven moet voelen als de mannelijk geslacht, want hun maken de zelfde mee als de vrouwen.
Ben je dat niet dan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zou wat zijn als ik bang voor vrouwen zou zijn.
Was ook niet helemaal serieus bedoelt hoorquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:50 schreef L.no het volgende:
Ik zeg neit dat iedere man dat ervaart, alleen voor een bepaalde groep. Niet iedereen wordt zo homo hoor.
Ik wilde alleen zeggen dat Piles zich niet verheven moet voelen als de mannelijk geslacht, want hun maken de zelfde mee als de vrouwen.
Oke, bedankt voor je tip. Zal ik niet meer doen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben je dat niet dan?
[..]
Was ook niet helemaal serieus bedoelt hoor![]()
Sowieso moet je mijn advies/mening over vrouwen en relaties niet te serieus nemen![]()
Jij wel!quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:52 schreef donthate het volgende:
[..]
Hahaha maar voor de rest de liefste man die een vrouw zich kan wensen hoor
Huh? bedoel je jezelf daarmee?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:52 schreef donthate het volgende:
[..]
Hahaha maar voor de rest de liefste man die een vrouw zich kan wensen hoor
Je snapt dat ik dat zei omdat er geen ervaring mee heb hèquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:52 schreef L.no het volgende:
Oke, bedankt voor je tip. Zal ik niet meer doen.
Nee, dat snapte ik neit.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Je snapt dat ik dat zei omdat er geen ervaring mee heb hè
Ik heb meer vrouwelijke vrienden/kennissen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat nou juist jij dat moet zeggen
uh... nee... Ik heb 12 vrouwelijke collega's.quote:
Haha niet elke anti is zo hequote:Op donderdag 21 januari 2010 18:54 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zal het ff vertalen:
Hij heeft meerdere vriendinnen
quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb meer vrouwelijke vrienden/kennissen.![]()
[..]
uh... nee... Ik heb 12 vrouwelijke collega's.
Idd, sommige zijn ook anti-anti.quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Of je doet alsof je het niet begrijpt, of je begrijpt het niet
Haha jaa ik weet die mannen zijn klootzakkenquote:
Ja, bijna 90% van de anti's die ik ken zijn zo. Of ze behandelen hun vriendin/vrouw verkeerd.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:58 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha jaa ik weet die mannen zijn klootzakkenmijn broer had vorig jaar 3vriendinnen tegelijk
![]()
Maar ik ben het tegenovergestelde ik ben een lulletjen je weet hoe die vrouwtjes daar mee omgaan
Maar die vrouwen is ook wel moelijk mee samen te leven hoorquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, bijna 90% van de anti's die ik ken zijn zo. Of ze behandelen hun vriendin/vrouw verkeerd.
lekkerquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Laat maar, we gaan het wel over Mentos hebben
Dat is waar, maar daar hoor ik minder over vreemdgaan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:00 schreef donthate het volgende:
[..]
Maar die vrouwen is ook wel moelijk mee samen te leven hoor
Hm ja dat is wel minder maar antiliaanse mannen stoppen em overal inquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat is waar, maar daar hoor ik minder over vreemdgaan.
Pittige vrouwen in onze cultuur idd.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:03 schreef donthate het volgende:
[..]
Hm ja dat is wel minder maar antiliaanse mannen stoppen em overal in
IK heb eigenlijk maar 1x een lief antiliaans vrouwtje gehad![]()
De rest heb klappen met pannen gehad alles![]()
Vork in mn been
Nee ook surinaamse afrikaansequote:Op donderdag 21 januari 2010 19:06 schreef jna het volgende:
Je date alleen Antilliaanse vrouwen donthate?
okquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:07 schreef donthate het volgende:
[..]
Nee ook surinaamse afrikaansetot jamaicaanse aan toe
![]()
Maar meerendeel is toch wel donker heel soms een wat lichtere of blanke
ARNHEMquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:14 schreef donthate het volgende:
[..]
Sinds kort in nijmegen maar ga binnen een maand terug na arnhem weer verhuizen
JIj
Den Haagquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:14 schreef donthate het volgende:
[..]
Sinds kort in nijmegen maar ga binnen een maand terug na arnhem weer verhuizen
JIj
Je gaat er toch niet uit he? dat is zo zielig daarquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
nee dat nietMaar kom er super vaak haha
Uitgaan ook.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:18 schreef donthate het volgende:
[..]
Je gaat er toch niet uit he? dat is zo zielig daarhoop dat je dan maar voor shoppen komt ofzo:p
Ey Lienquote:
Oke nee maar ff serieus ik moet gewoon weg uit nijmegen daarom ga ik ff in arnhem maar daar zal ook zo snel weer uit verhuizenquote:
Oke, maar nijmegen is stomquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:20 schreef donthate het volgende:
[..]
Oke nee maar ff serieus ik moet gewoon weg uit nijmegen daarom ga ik ff in arnhem maar daar zal ook zo snel weer uit verhuizen
quote:
om tien uur pas.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanavond geen Wie is de Mol?
Jwt duidelijk nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Beter je dat helemaal niet meer krijgtquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:
que?quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:28 schreef donthate het volgende:
[..]
Beter je dat helemaal niet meer krijgt
.. huh?quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:28 schreef donthate het volgende:
[..]
Beter je dat helemaal niet meer krijgt
Zit gewoon meesterlijk in elkaar.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:30 schreef donthate het volgende:
[..]
Verschrikkelijk progamma wie is de mol
Is toch te ingewikkeld voor Antillianenquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zit gewoon meesterlijk in elkaar.
Haha het is wel meesterlijk hoe het in elkaar zit maar die mensen die er aan mee doenquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hahahquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:33 schreef jna het volgende:
[..]
Is toch te ingewikkeld voor Antillianen
Mee eens.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
CONJOOOOquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:33 schreef jna het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:33 schreef jna het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:33 schreef jna het volgende:
[..]
Had je maar geen Antiliaan moeten worden.quote:
wat dan? surinamerquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had je maar geen Antiliaan moeten worden.
Het is ook altijd hetzelfde met die buitenlanders.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Pff en meteen voelt hij zich gediscrimineerd
Hahaquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Pff en meteen voelt hij zich gediscrimineerd
Lieverd ik kom van cura dus val gewoon onder kaasjequote:Op donderdag 21 januari 2010 19:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is ook altijd hetzelfde met die buitenlanders.
Oke ik stem op wilders, ga je me nu wat aan doenquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:40 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha![]()
beetje wel![]()
Al die wilders stemmers hier
Neenquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oke ik stem op wilders, ga je me nu wat aan doen![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:43 schreef donthate het volgende:
[..]
Neenhooguit je telefoon nakken
Oke, nou niet zeuren danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
huh?quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:42 schreef donthate het volgende:
[..]
Nja heb geen hoog beeld van me zelf maar dat waren de enige die ik nog antilianen plaatste
Wilders heb ik een keer een goed punt horen zeggen.. De Formule 1 terug in Nederlandquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:40 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha![]()
beetje wel![]()
Al die wilders stemmers hier
Dat is geen chick. Dat is gewoon de broer van Kellyquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wilders heb ik een keer een goed punt horen zeggen.. De Formule 1 terug in Nederland![]()
Die chick van Trots op Den Haag![]()
Sorry zat even niet op te letten:Pquote:
Voor mij hoort dat niet bij Nederland. En is het dus buitenland.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:40 schreef donthate het volgende:
[..]
Lieverd ik kom van cura dus val gewoon onder kaasje
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:45 schreef jna het volgende:
[..]
Dat is geen chick. Dat is gewoon de broer van Kelly
Pff hoe vaak moet ik 'm nog postenquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:46 schreef donthate het volgende:
[..]
Sorry zat even niet op te letten:P
Der moest staan dat waren de enige die ik nog onder de antilianen vond staan
OOk een antiliaan lekkerwijfquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wilders heb ik een keer een goed punt horen zeggen.. De Formule 1 terug in Nederland![]()
Die chick van Trots op Den Haag![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die is hier ook al 34534 keer voorbij gekomenquote:
Ja maar ze leren het maar nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:52 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Die is hier ook al 34534 keer voorbij gekomen
Hij blijft leuk.quote:
Maar jij bent gewoon goed.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik ken hem al bijna uit mijn hoofd!
Surinaamse negers zijn donkerderquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En hoe kunnen wij het verschil zien?
Ja man. lobi voor mijquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar jij bent gewoon goed.
thanksquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:59 schreef donthate het volgende:
[..]
Surinaamse negers zijn donkerdergrotere lippen
![]()
Die vrouwen aan hun achterste![]()
En natuurlijk aan de 8kinderen
Ltrquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga nu sporten
En dan bedoel ik niet op de Wii, maar echt in een sportzaal.![]()
Toe maarquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga nu sporten
En dan bedoel ik niet op de Wii, maar echt in een sportzaal.![]()
Proeeesttquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:02 schreef jna het volgende:
Antillianen herken je aan de 8 gouden tanden en de 4 politieagenten die er achter aan rennen terwijl er wit poeder uit de broekspijp komt
Uit onze hol tochquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:02 schreef jna het volgende:
Antillianen herken je aan de 8 gouden tanden en de 4 politieagenten die er achter aan rennen terwijl er wit poeder uit de broekspijp komt
Loop je eigenlijk ook stage? Of kom je hier voor... iets andersquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:04 schreef donthate het volgende:
[..]
Uit onze hol tochschieten de bolletjes uit
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ohquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:05 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Loop je eigenlijk ook stage? Of kom je hier voor... iets anders
Een pot zwart natquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ligt dat aan mij, of moet iedereen jouw zinnen vaker lezen voordat het begrijpbaar is?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:07 schreef donthate het volgende:
[..]
Ohik had hier een keer gepost en toen werd er gelijk 500x op me gereageerd omdat ik anti was sindsdien zit ik hier
Een antiliaan die werkt op school zit of stage doet geloof je het zelf![]()
Ik lees ze niet eens meer...quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ligt dat aan mij, of moet iedereen jouw zinnen vaker lezen voordat het begrijpbaar is?
Wat?quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ligt dat aan mij, of moet iedereen jouw zinnen vaker lezen voordat het begrijpbaar is?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:11 schreef Bravebart het volgende:
Wat?
-edit- Ik heb hier nu enorme lol met mezelfEn dat terwijl ik nog volledig nuchter ben
Van die momenten heb ik ook wel eensquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat?
-edit- Ik heb hier nu enorme lol met mezelfEn dat terwijl ik nog volledig nuchter ben
Supervet vind ik datquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:14 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Van die momenten heb ik ook wel eens
Ah, was dat die post met " 7quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:14 schreef Milou__ het volgende:
Hey Pilie, ik heb mijn toets van bedrijfskunde over het 7s-model wel gehaald met een 7
Ja iddquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, was dat die post met " 7"?
Ik hoop dat ik dat morgen ook haalNog niks terug van je BE-gedoe?
Oh dat maakt mij niks uitquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:15 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je wel alleen zjin, anders sta je voor paal
Net zon autist als donthate dusquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh dat maakt mij niks uitIk kan heel goed kapot gaan om iets terwijl de rest niet snapt waarom
Filmscènes bijvoorbeeld
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:16 schreef Milou__ het volgende:
Ja iddIk ben zo blij want dat was al een her
![]()
BE staat er denk ik pas volgende week op. Maar ik denk niet dat ik die gehaald heb
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Afwachten dan maarIk heb net ff zitten rekenen, en volgens mij mag ik een 1.7 halen voor mn verneukte boekhouden-tentamen
Jammer dat het bodemcijfer een 4 is
Ja, hier bij sommige ookquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:19 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wees blij, want de bodemcijfers liggen hier op 5.5..
Ja, en dat zijn dan vakken waar je maar 1 cijfer voor krijgt zeker?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:20 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Trouwens bij project en onderzoeksvaardigheid ligt het wel op een 4.
Nee, over dit semenster waren het de opdrachten en een spellingstoetstquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, en dat zijn dan vakken waar je maar 1 cijfer voor krijgt zeker?
...quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:17 schreef donthate het volgende:
[..]
Net zon autist als donthate dus
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:14 schreef Milou__ het volgende:
Hey Pilie, ik heb mijn toets van bedrijfskunde over het 7s-model wel gehaald met een 7
Een beetje Antilliaan kan ff 100 m rennen.. en dan begint ze al op aan hun duurvermogen te werkenquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:02 schreef jna het volgende:
Nou als ik sommige agenten zie denk ik dat die 100M al genoeg isquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een beetje Antilliaan kan ff 100 m rennen.. en dan begint ze al op aan hun duurvermogen te werken
Of je moet Churandy Martina heten, dan red je 200m misschien nog
Agent *hijg* vraagt *hijg* om assistentie.. *hijg*...quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:26 schreef jna het volgende:
[..]
Nou als ik sommige agenten zie denk ik dat die 100M al genoeg is
En springenquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Agent *hijg* vraagt *hijg* om assistentie.. *hijg*...
oh ja... en blanken kunnen niet sprinten..![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een beetje Antilliaan kan ff 100 m rennen.. en dan begint ze al op aan hun duurvermogen te werken
Of je moet Churandy Martina heten, dan red je 200m misschien nog
de vraag is.. wat kan een blanke wel..?quote:
Snelwandelenquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
de vraag is.. wat kan een blanke wel..?
Heb ik ook niet gedaanquote:
Mijn buiten echtelijke kinderen verwekkenquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
de vraag is.. wat kan een blanke wel..?
Als wij jullie zwarten noemen worden jullie boos en julile mogen wel gewoon kaasje zeggen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:29 schreef donthate het volgende:
[..]
Je vergat die scooter die we van een of ander kaasje genakt hadden daar vervolgen we onze weg op
Als een blanke ze verwekt kunnen ze niet van jou zijn swaquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:32 schreef donthate het volgende:
[..]
Mijn buiten echtelijke kinderen verwekken
Je mag mij alles noemen wat je wiltquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:34 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Als wij jullie zwarten noemen worden jullie boos en julile mogen wel gewoon kaasje zeggen?
Wie is 'jullie'? Hij zegt t eh.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:34 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Als wij jullie zwarten noemen worden jullie boos en julile mogen wel gewoon kaasje zeggen?
Want?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:35 schreef donthate het volgende:
[..]
Je mag mij alles noemen wat je wilt
Alleen geen NIGGER met ER je mag me niggah noemen kut zwarte je mag me noemen hoe je wilt
Alleen geen NIGGER OF NIKKER
Kut zwarte/neger krijgen ze ook problemen met mij hoor.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:35 schreef donthate het volgende:
[..]
Je mag mij alles noemen wat je wilt
Alleen geen NIGGER met ER je mag me niggah noemen kut zwarte je mag me noemen hoe je wilt
Alleen geen NIGGER OF NIKKER
Daar heb ik geen problemen mee zolang ze maar geen Kanker Neger of tering neger zeggenquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Kut zwarte/neger krijgen ze ook problemen met mij hoor.
Ja als je er een scheldwoord voor zet.. oke dat zou ik ook niet pikken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Kut zwarte/neger krijgen ze ook problemen met mij hoor.
Iemand neerkijken op huidskleur en het op een negatieve manier bedoelen, op díé manier ja.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:38 schreef donthate het volgende:
[..]
Daar heb ik geen problemen mee zolang ze maar geen Kanker Neger of tering neger zeggen
Kut neger mag best (maar ieder zijn eigen snap dat je het niet leuk vind hoor)
Maar ik heb gewoon mischien wel een te lage grens
Maar ligt ook aan hoe het gezegd word he
Klopt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja als je er een scheldwoord voor zet.. oke dat zou ik ook niet pikken.
Maar hij noemde nederlanders kaasjes.. Dat is dan ook een vorm van discriminatie.
Kaasje vind je discriminatie:pquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja als je er een scheldwoord voor zet.. oke dat zou ik ook niet pikken.
Maar hij noemde nederlanders kaasjes.. Dat is dan ook een vorm van discriminatie.
Ja, namelijk Giel in een glazen huis stoppen en ook nog eens op tvquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:40 schreef jna het volgende:
8 miljoen opgehaald in 1 dagje radio. Ze doen bij dat glazen huis echt wat verkeerd hoor
by far, de meeste idiote.. en lompste onderdeel in atletiek..quote:
Elk jaar dus maar een flinke aardbeving plannenquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:40 schreef jna het volgende:
8 miljoen opgehaald in 1 dagje radio. Ze doen bij dat glazen huis echt wat verkeerd hoor
Inderdaad.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, namelijk Giel in een glazen huis stoppen en ook nog eens op tv
Hahaquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:53 schreef Piles het volgende:
Döner Kebab (wat werd gezegd was lamsvlees) blijkt gewoon 100% varkensvlees te zijn
Das lef hebben
Dat dacht ik ook alquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:40 schreef jna het volgende:
Uuh, misschien omdat het niet klopt/magquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:54 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha![]()
Vriend van me had frietzaak en die verkocht ook gewoon varkensvlees als donner![]()
Gebeurd heelvaak hoor snap ook niet wrm ze dat weer gan onderzoeken
Dat is een 2de... IK bedoel gewoon dit tv progamma is nou weer om intresant te doen maar je weet gewoon dat er van alles door heen gegooit word..quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh, misschien omdat het niet klopt/mag
Er is wel een verschil tussen een stille ramp als malaria en een ramp waar je ziet hoe de lijken onder het puin vandaan worden trokkenquote:
De geruchten zijn er altijd, maar nu is het bewezenquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:56 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat is een 2de... IK bedoel gewoon dit tv progamma is nou weer om intresant te doen maar je weet gewoon dat er van alles door heen gegooit word..
Nouja, iets groter bereik hè... glazen huis is alleen 3FM, dit was half radiomakend Nederland.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:40 schreef jna het volgende:
Glazen huis heeft TV er bijquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nouja, iets groter bereik hè... glazen huis is alleen 3FM, dit was half radiomakend Nederland.
Hmm ja oke als je het zo bekijkt:Pquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen een stille ramp als malaria en een ramp waar je ziet hoe de lijken onder het puin vandaan worden trokken
[..]
De geruchten zijn er altijd, maar nu is het bewezen
Graag anders ga ik je nikker noemen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:55 schreef donthate het volgende:
[..]
Ai sorry dan zal het niet meer gebruiken
quote:
Mooi, des te sneller word ik geholpenquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:58 schreef donthate het volgende:
[..]
Hmm ja oke als je het zo bekijkt:P
Nu gaan die moslims doner weer boycotten
Wanneer krijgt die gast een hartaanvalquote:
Is varken.. is lekker..quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:53 schreef Piles het volgende:
Döner Kebab (wat werd gezegd was lamsvlees) blijkt gewoon 100% varkensvlees te zijn
Das lef hebben
Hahahaquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:59 schreef jna het volgende:
[..]
Mooi, des te sneller word ik geholpen
Zet je tv eens op NED1.quote:
Maar wel ook TV erbijquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:02 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, dit is toch geen radio domme fries
En voor Arnhem?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:00 schreef donthate het volgende:
[..]
HahahaHier in nijmegen is toch geen fatsoenlijke kapsalon/doner/schoarma of wat te kopen dus moet helemaal na arnhem
dat vind ik een veel groter probleem
![]()
Denk ook eens aan de mensen die in Zeeland wonenquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:00 schreef donthate het volgende:
[..]
HahahaHier in nijmegen is toch geen fatsoenlijke kapsalon/doner/schoarma of wat te kopen dus moet helemaal na arnhem
dat vind ik een veel groter probleem
![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Denk ook eens aan de mensen die in Zeeland wonen
Ik moet er voor naar Rotterdam
Hahaha dat is helemaal een ramp ben daar weleens geweestquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Denk ook eens aan de mensen die in Zeeland wonen
Ik moet er voor naar Rotterdam
Ja, maar ik bedoelde dat ze vandaag (overdag) met radio alleen al 8 miljoen hebben opgehaaldquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar wel ook TV erbij
Nu ga ik even opruimen, zoek het maar uit met die aarbeving.
True.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:04 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoelde dat ze vandaag (overdag) met radio alleen al 8 miljoen hebben opgehaald
Lijkt me ook wel lekker eigenlijk, maar nooit opquote:
Maar kapsalon moet je echt in amsterdam voor zijnquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:08 schreef Piles het volgende:
Vorig jaar voor het eerst falafel op, op North Sea Jazz. Ook errug lekker
[..]
Lijkt me ook wel lekker eigenlijk, maar nooit op
Geen snert, geen kapsalon, geen döner... lekker multiculti ben jijquote:
Ik wist neit eens wat het was als ik Fok! niet kende.quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:09 schreef PieterBas het volgende:
Geen snert, geen kapsalon, geen döner... lekker multiculti ben jij
Daar was ik laatst nog, was wel lekker kerstdiner geweestquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:09 schreef donthate het volgende:
Maar kapsalon moet je echt in amsterdam voor zijnhahah
Eigenlijk heb ik veel dingen niet gehad.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Geen snert, geen kapsalon, geen döner... lekker multiculti ben jij
Ja voor kapsalon rijd ik altijd helemaal na osdorp toequote:Op donderdag 21 januari 2010 21:10 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
Daar was ik laatst nog, was wel lekker kerstdiner geweest
Gewoon elke willekeurige grote stad. En als het dan 1 stad zou zijn lijkt het me Rotterdam waar het is bedachtquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:09 schreef donthate het volgende:
[..]
Maar kapsalon moet je echt in amsterdam voor zijnhahah
Wij lieten het op mijn stageplaats toen brengen..quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:12 schreef jna het volgende:
[..]
Gewoon elke willekeurige grote stad. En als het dan 1 stad zou zijn lijkt het met Rotterdam waar het is bedacht
Ja nee maar rotterdam kom ik nooit daaromquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:12 schreef jna het volgende:
[..]
Gewoon elke willekeurige grote stad. En als het dan 1 stad zou zijn lijkt het me Rotterdam waar het is bedacht
Je hebt wel boerenkool en zuurkool gegeten enzo tochquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik veel dingen niet gehad.
Dat merk ik iedere keer weer als ik bij een Nederlander eet.
Ehm, telt een stamppot ook?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:15 schreef donthate het volgende:
[..]
Je hebt wel boerenkool en zuurkool gegeten enzo toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |