Kijk wat je doet jna, nu heeft hij nóg een smoesje om neit te gaan daten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom begin ik er ook maar niet aan.
Ik geef 'm groot gelijkquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:32 schreef L.no het volgende:
[..]
Kijk wat je doet jna, nu heeft hij nóg een smoesje om neit te gaan daten.
Props voor the highest rocker!quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:32 schreef jna het volgende:
Fipo!
Edit: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA23.000
Ik ben zo emotioneel![]()
En de watskebuuuurt!quote:
Jij gaat wel vreemd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn allemaal hetzelfde.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:37 schreef jna het volgende:
[..]
Zie je, het levende voorbeeld Luctor.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:38 schreef donthate het volgende:
k zat te kijken en kwam hier uit zitten ook altijd de zelfde mensen heDuh, een grote familie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Dat zeg ik toch.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal hetzelfde.
Nee!quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal hetzelfde.
Haaha daarom meld ik me ook maar hier ergens waar ik op fok nog een klein beetje respect krijgquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |