oh ja...quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:32 schreef jna het volgende:
Fipo!
Edit: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA23.000
Ik ben zo emotioneel![]()
Je krijgt toch voldoende?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:41 schreef donthate het volgende:
[..]
Haaha daarom meld ik me ook maar hier ergens waar ik op fok nog een klein beetje respect krijg![]()
Dat gaat me dan weer net te ver.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:41 schreef L.no het volgende:
Zijn ook vrouwen die zo over mannen denken. Die worden lesbisch.
Doen jullie dat ook, liefde voortaan geven aan een man?
Dus.. gewoon geen relatie meer? Die bestaan ook.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat gaat me dan weer net te ver.
Nee gewoon geven, zonder liefdequote:Op donderdag 21 januari 2010 18:41 schreef L.no het volgende:
Heb daar nu al een aantal jaren ervaring mee, dus die paar jaar extra zal vast ook wel lukken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Dus.. gewoon geen relatie meer? Die bestaan ook.
Good luck.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb daar nu al een aantal jaren ervaring mee, dus die paar jaar extra zal vast ook wel lukken.
Mannen doen niet zo moeilijk, die nemen de lastigheid van een vrouw voor lief. Sommige vrouwen kunnen dat blijkbaar nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:41 schreef L.no het volgende:
Haha ik hoef voorlopig ook geen relatie meerquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb daar nu al een aantal jaren ervaring mee, dus die paar jaar extra zal vast ook wel lukken.
Genoeg mannen die daardoor homo worden hoor.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Mannen doen niet zo moeilijk, die nemen de lastigheid van een vrouw voor lief. Sommige vrouwen kunnen dat blijkbaar niet
Het woordje "meer" bepaalt het verschil tussen jou en Luctorquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:46 schreef donthate het volgende:
Haha ik hoef voorlopig ook geen relatie meer
Serieusquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Genoeg mannen die daardoor homo worden hoor.
Niet de fysieke in ieder gevalquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:41 schreef L.no het volgende:
Die worden lesbisch? Zo van *ploenk*?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:41 schreef L.no het volgende:
Oja, want een man is totaal niet complex?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Mannen doen niet zo moeilijk, die nemen de lastigheid van een vrouw voor lief. Sommige vrouwen kunnen dat blijkbaar niet
BAM!quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die worden lesbisch? Zo van *ploenk*?
Klopt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:48 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oja, want een man is totaal niet complex?
Inderdaad, dat zijn we niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:48 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oja, want een man is totaal niet complex?
Bang voor vrouwen zijn, dat geslacht walgelijk vinden en vinden zo hun weg om toch liefde te krijgen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Het woordje "meer" bepaalt het verschil tussen jou en Luctor
[..]
Serieus
Nee.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die worden lesbisch? Zo van *ploenk*?
Ik ben ook bang voor vrouwen, maar daarom word ik nog geen homo hoorquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Bang voor vrouwen zijn, dat geslacht walgelijk vinden en vinden zo hun weg om toch liefde te krijgen.
Het zijn niet 3 opties hè, het is alledrie samenquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ben ook bang voor vrouwen, maar daarom word ik nog geen homo hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |