zakt hetquote:
nee harrie. Ik lig horizontaal weet je nogquote:
wehehehhequote:Op donderdag 21 januari 2010 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee harrie. Ik lig horizontaal weet je nog
horizontaal liggen doen alle mensenquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee harrie. Ik lig horizontaal weet je nog
Nou. ik ben ook wel eens wakker geworden in zeer vreemde positiesquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
horizontaal liggen doen alle mensen
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou. ik ben ook wel eens wakker geworden in zeer vreemde posities![]()
Maar daar was dan wel eerst drank voor nodig
en toen lag je verticaalquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou. ik ben ook wel eens wakker geworden in zeer vreemde posities![]()
Maar daar was dan wel eerst drank voor nodig
Nah half uit bed, of half scheef over de leuning van de bank, of over de wc (die was het koudstquote:
ik zie het gewoon voor mequote:Op donderdag 21 januari 2010 19:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Nah half uit bed, of half scheef over de leuning van de bank, of over de wc (die was het koudst) of ergens in de bosjes met mn benen in de lucht. Zoiets
In de tuin van wildvreemden, ergens langs de weg naar huisquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Nah half uit bed, of half scheef over de leuning van de bank, of over de wc (die was het koudst) of ergens in de bosjes met mn benen in de lucht. Zoiets
daar hebben ze geen tuinenquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:52 schreef MPG het volgende:
[..]
In de tuin van wildvreemden, ergens langs de weg naar huis, zoals een vriend van mij ooit is overkomen.
Ik ben echt blij dat ik vlakbij het centrum woon...
Ja nou dat inderdaadquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:52 schreef MPG het volgende:
[..]
In de tuin van wildvreemden, ergens langs de weg naar huis, zoals een vriend van mij ooit is overkomen.
*proestquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja nou dat inderdaadEn een keer ergens in een weiland omdat we de weg terug toch niet meer konden vinden. Best gezellig wakker worden met een koeienkop boven je hoofd
(ik dacht dat ik een hartaanval kreeg van de schrik toen haha)
Vriend van me woonde eens op kamers in een oud landhuis op het plattelandquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Oh jij ook alquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:57 schreef Fha het volgende:
Best gezellig wakker worden met een koeienkop boven je hoofd
Absoluutquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jij ook alKoeien zijn nieuwsgierige beesten hmm
whehehe is weer eens iets anders dan wakker worden van je wekkerquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vriend van me woonde eens op kamers in een oud landhuis op het plattelandDie is na een zuipavond halverwege gecrasht met de fiets en werd wakker doordat er een koe aan zijn hoofd likte
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Absoluuten heel vriendelijk
Want ze likken je inderdaad wakker
dit dusquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:36 schreef wel.o.k het volgende:
gelikt worden door een koe.....
mwa, doe maar niet
Jij doet liever koeien knuffelen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:36 schreef wel.o.k het volgende:
gelikt worden door een koe.....
mwa, doe maar niet
liever koe etenquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij doet liever koeien knuffelen?
Wanneer ben je jarig? Bon.
Ik wil hetquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij doet liever koeien knuffelen?
Wanneer ben je jarig? Bon.
Maken we er een KSC-meet van?quote:
Joahquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maken we er een KSC-meet van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |