Thanx man!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb hem eruit gehaald en hij staat nou onder de oplader
welkomquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:49 schreef hiphoppah het volgende:
Heey,
ben nieuw hier ik heb geen leven en niks te doen dus ik denk dat ik hier goed zit
whehehehequote:Op donderdag 21 januari 2010 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
JF en zijn blonde vrouw luisteren tijdens het ontbijt naar de radio en horen de regionale nieuwslezer zeggen : "Er wordt 8 tot 10 cm sneeuw verwacht vandaag.
Wilt u uw auto aan de kant van de straat parkeren met de oneven nummers , dan kan de sneeuwploeg er ongestoord langs rijden."
LL gaat naar buiten en zet haar auto op de aangegeven plaats.
Een week later, weer tijdens het ontbijt, meldt de nieuwslezer op de radio "We verwachtenvandaag 10 tot 12 cm sneeuw.
Wilt u uw auto aan de kant van de straat parkeren met de even nummers zodat de sneeuwploeg er ongestoord door kan ?"
LL gaat naar buiten en plaatst haar auto weer op de aangegeven plaats
Weer een week later, weer tijdens het ontbijt zegt de nieuwslezer
"Wij verwachten 12 tot 14 centimeter sneeuw. Wilt u uw auto . . .
Op dat moment valt de stroom uit..................
LL is in alle staten en met een bezorgd gezicht vraagt ze aan JF
"Schat, nu weet ik niet wat doen. Aan welke kant van de straat moet ik nu de auto parkeren zodat de sneeuwploeg er ongestoord door kan???"
Waarop JF, met de liefde en begrip in zijn stem zoals alle mannen die met een blonde vrouw getrouwd zijn, antwoordt :
"Waarom laat je hem deze keer niet gewoon in de garage staan ??"
Amsterdam, 15, bewijs van goed gedrag heb ik wel maar die is illegaalquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:52 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
welkom
hoe oud ben je, waar woon je, kun je een bewijs van goed gedrag overleggen?
your welcomequote:
hoiquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:57 schreef hiphoppah het volgende:
[..]
Amsterdam, 15, bewijs van goed gedrag heb ik wel maar die is illegaal
Ookquote:
zolang ze nog single isquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:03 schreef Fha het volgende:
[..]
OokVooral die ene leuke meid aan de S.straat
Is zequote:
ach, je voelt je wat tweede keus he, maar verder valt het wel meequote:Op donderdag 21 januari 2010 18:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Is ze![]()
Wel wachtende op..Dan telt het zeker al niet meer?
Maak er maar derde plaats vanquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ach, je voelt je wat tweede keus he, maar verder valt het wel mee
WTFquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Maak er maar derde plaats vanOf vierde als huisdieren ook tellen als
(platonisch dan)
Geen Poolse?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WTF![]()
![]()
Nou laat maar, ik koop wel een Russin
Die pik ik er onderweg wel gratis bij opquote:
Hihi, ik kom wel biertje doenquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WTF![]()
![]()
Nou laat maar, ik koop wel een Russin
Neem je dan wel zo'n rus die ook mij bier brengt als ik langs kom?quote:
Ik kom wel even zelf langs bij jequote:Op donderdag 21 januari 2010 18:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Neem je dan wel zo'n rus die ook mij bier brengt als ik langs kom?
Hihi vind hij vast een goed ideequote:Op donderdag 21 januari 2010 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kom wel even zelf langs bij je
Misschien kan ik nog wel ergens een flesje kattenbier vinden voor Bolle
Het zijn goeie spareribs, daar valt het vlees al vanafquote:
Ben je al naar de vetbak geweest, of ga je zometeen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi vind hij vast een goed ideeAls we dan daarna spareribs bestellen lukt het hem vast niet om ze nog af te pakken
![]()
Jonguh ik moet eerst nog kokenquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ben je al naar de vetbak geweest, of ga je zometeen?
Dr kont, wat DOE jequote:Op donderdag 21 januari 2010 18:29 schreef MPG het volgende:
Ben je al naar de vetbak geweest, of ga je zometeen?
Terughalenquote:
Dacht dat je dat al gedaan hadquote:
Nee nog nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Dacht dat je dat al gedaan had.
Ik heb al twee borden boerenkool met worst op.
Ik was gewoon onlinequote:Op donderdag 21 januari 2010 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kom s ff terug online ouwe tuttebel
quote:
ook namens LL:quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
JF en zijn blonde vrouw luisteren tijdens het ontbijt naar de radio en horen de regionale nieuwslezer zeggen : "Er wordt 8 tot 10 cm sneeuw verwacht vandaag.
Wilt u uw auto aan de kant van de straat parkeren met de oneven nummers , dan kan de sneeuwploeg er ongestoord langs rijden."
LL gaat naar buiten en zet haar auto op de aangegeven plaats.
Een week later, weer tijdens het ontbijt, meldt de nieuwslezer op de radio "We verwachtenvandaag 10 tot 12 cm sneeuw.
Wilt u uw auto aan de kant van de straat parkeren met de even nummers zodat de sneeuwploeg er ongestoord door kan ?"
LL gaat naar buiten en plaatst haar auto weer op de aangegeven plaats
Weer een week later, weer tijdens het ontbijt zegt de nieuwslezer
"Wij verwachten 12 tot 14 centimeter sneeuw. Wilt u uw auto . . .
Op dat moment valt de stroom uit..................
LL is in alle staten en met een bezorgd gezicht vraagt ze aan JF
"Schat, nu weet ik niet wat doen. Aan welke kant van de straat moet ik nu de auto parkeren zodat de sneeuwploeg er ongestoord door kan???"
Waarop JF, met de liefde en begrip in zijn stem zoals alle mannen die met een blonde vrouw getrouwd zijn, antwoordt :
"Waarom laat je hem deze keer niet gewoon in de garage staan ??"
Spareribsquote:
spareribs moet je aan kluivenquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Het zijn goeie spareribs, daar valt het vlees al vanafNiks kluiven
Nee hoorquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
spareribs moet je aan kluiven
ik heb vandaag al 2 borden kip in groene pepesaus met gebakken aardappeltjes opquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Dacht dat je dat al gedaan had.
Ik heb al twee borden boerenkool met worst op.
wellusquote:
Doorstuurmailtje van m'n moederquote:
paul heeft de accu al in zijn auto staanquote:
Gaat dit nu een soort Track & Trace topic worden?quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
paul heeft de accu al in zijn auto staan
smakelijk Fhaquote:
whehehequote:Op donderdag 21 januari 2010 19:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Gaat dit nu een soort Track & Trace topic worden?
Watjijzegtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |