Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dat gaat voor mij niet helemaal opquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:10 schreef Symphonic het volgende:
Als je honger hebt moet je gewoon eten
Wiljeook?quote:
wat eten we?quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat gaat voor mij niet helemaal opIk heb altijd honger
![]()
[..]
Wiljeook?![]()
Ummmmmm *in kast kijkt* macaroni met makkelijke gehaktsausquote:
Mn schoonmoeder maakt witlof met ham in kaassausquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Ummmmmm *in kast kijkt* macaroni met makkelijke gehaktsaus
gewoon slaanquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:17 schreef Symphonic het volgende:
Die TT
LL: tijdens is niet zo handig dan roepen de kids weer Ieuwwwwwww(in koor)
moi aussiquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mn schoonmoeder maakt witlof met ham in kaassaus
Ik zal dus wrs ff langs de friture gaan
Ook een goed ideequote:Op donderdag 21 januari 2010 16:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mn schoonmoeder maakt witlof met ham in kaassaus
Ik zal dus wrs ff langs de friture gaan
Dat doe je vanzelf wel, als je straks de macaroni op hebtquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Ook een goed ideeMaar dan moet ik weer naar buiten enzo
![]()
Hou je mond joh!quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat doe je vanzelf wel, als je straks de macaroni op hebt.
doei LLquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:34 schreef Ladylike het volgende:
Doei iedereen
ik sluit mn pc al af.
Wel nog ff blijven om collega te helpen en dan kan ik ook naar huis
Symquote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:22 schreef john-frusciante het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*proestquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij wil voor je verjaardag samen met Ph. naar de sauna?
![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:
is het nou al donker bij jouw ?quote:
Ongeveer jaquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is het nou al donker bij jouw ?
GMTAquote:
hier helemaal nog nietquote:
marcquote:
Te donkerom geen lampje aan te hebben iigquote:
ik woon wat zuidelijker dus zal het hier wat langer licht blijvenquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Te donkerom geen lampje aan te hebben iig
quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:02 schreef Fha het volgende:
Wel jammer dat ik niet meer roze benik vond het zo vrolijk
Ik ookquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zie het eigenlijk nou pas dat je niet meer roze bent
dan huil ik meequote:
Ja jemig wat ben jij nou voor vent johquote:
Hij moet stoppen met je slaan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja jemig wat ben jij nou voor vent johJij moet het juist oplossen als ik moet huilen
ik knuffel je, het komt wel goed schatjequote:Op donderdag 21 januari 2010 17:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja jemig wat ben jij nou voor vent johJij moet het juist oplossen als ik moet huilen
Ja zo jaquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:17 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik knuffel je, het komt wel goed schatje
vandaag niet meerquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:15 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hey kom jij nog richting maastricht ??
* gf geeft Fha een busje met roze verfquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:16 schreef Fha het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* gf geeft Fha een busje met roze verf
quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:24 schreef Fha het volgende:
[..]Nu zit er een roze vlek op het scherm en als ik scroll dan ben ik nog steeds soms zwart
Maar jij bent wel soms ook roze nu
denk hetquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij moet stoppen met je slaan?
dat was het wat ik had moeten doenquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:17 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik knuffel je, het komt wel goed schatje
we hebben de accu kapot, of je dan de accu van de 155 kon meebrengen. ik kan m ook halen als je richting paul gaat, dus vandaarquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vandaag niet meer
waarom?
ik kan hem vanavond aan paul meegevenquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:29 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
we hebben de accu kapot, of je dan de accu van de 155 kon meebrengen. ik kan m ook halen als je richting paul gaat, dus vandaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |