abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 januari 2010 @ 22:50:40 #51
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_77120987
Oh, ik dacht gewoon spoorstroomlopen? Die heb je sowieso nodig voor de ATB: er zit daar geen ATB-NG of zo.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_77121377
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 22:50 schreef Duvel het volgende:
Oh, ik dacht gewoon spoorstroomlopen? Die heb je sowieso nodig voor de ATB: er zit daar geen ATB-NG of zo.
Ik heb het even opgezocht, detectielussen zitten er in het noorden...
bron: http://www.xs4all.nl/~ramdyne/trains/nsdiscussies/src/faq6b.htm
  donderdag 21 januari 2010 @ 23:20:22 #53
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_77122607
Voor degenen die het interessant vinden:
Vandaag heb ik het bestandje 'Plan T - Informatie' weer geüpdatet, en is weer een stuk recenter.

Wat is er veranderd?
* Plekken van terzijde gestelde stellen weer aangepast met nieuwe informatie
* 'Einde Revisietermijn' bijgewerkt bij een aantal stellen.
* 'Wanneer terzijde' bijgewerkt bij een aantal stellen
* 'Waar rijdende' bijgewerkt

Plan T - Informatie (Omlopen, treinstellen e.d. Last update: 21-1-09)



Wat me op is gevallen aan de omlopen van Plan T, is dat ze niet meer standaard in Limburg rijden, waar ze grotendeels zouden worden ingezet. Dit kan natuurlijk ook door het materieel tekort komen

Ondertussen ben ik bezig met DM'90, wat ook een grote klus is

[ Bericht 12% gewijzigd door greavy op 21-01-2010 23:37:53 ]
pi_77123983
wat is nou het opvallende verschil tussen een ICL en ICK(uit. het eigendom)
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
  donderdag 21 januari 2010 @ 23:54:45 #55
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_77124175
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 23:20 schreef greavy het volgende:
Wat me op is gevallen aan de omlopen van Plan T, is dat ze niet meer standaard in Limburg rijden, waar ze grotendeels zouden worden ingezet. Dit kan natuurlijk ook door het materieel tekort komen
Ik had 9 januari nog een Plan T van Sittard naar Heerlen...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_77124441
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 23:49 schreef SpeedyRich het volgende:
wat is nou het opvallende verschil tussen een ICL en ICK(uit. het eigendom)
ICK rijtuigen zijn volledig gevuld met 6-persoons coupés met blauwe stoelen, ICL rijtuigen bevatten zowel 5-persoons coupés en 2 grotere ruimtes wat grote tafels en vage groen/paarse stoelen.

ICK


ICL
pi_77126536
IC trein van ÖBB is trouwens super, kan je tenminste nog echt slapen.




Dat je zelf de verlichting en de temperatuur kan regelen is ook fijn.


verkapte tvp
............................
  vrijdag 22 januari 2010 @ 08:35:33 #58
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_77129399
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 23:54 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ik had 9 januari nog een Plan T van Sittard naar Heerlen...
Klopt, daar rijden nog wel T'tjes rond, maar minder dan daar zou rijden.
En het is inmiddels alweer een x aantal dagen later, en bij NS weet je het nooit
pi_77129752
Nog steeds hebben mensen last van Plan T/V op stoppers naar uitgeest in de spits, waarbij ze er niet meer in passen bij amsterdam
  vrijdag 22 januari 2010 @ 09:03:28 #60
257721 Lord_Brett_Sinclair
You can call me Brett
pi_77129812
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 01:34 schreef sander89 het volgende:
Dat je zelf de verlichting en de temperatuur kan regelen is ook fijn.
Ligt eraan hoe groot het coupe is. Mijn ervaring met de rijtuigen in Duitsland waar dat kan is dat mensen denken:
oh het is koud -> ik zet hem helemaal warm
oh het is nu erg warm -> we zetten hem weer helemaal koud.

Om hem op een stand er tussenin te zetten komt niet in hun gedachte op...
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
pi_77130781
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 01:34 schreef sander89 het volgende:
IC trein van ÖBB is trouwens super, kan je tenminste nog echt slapen.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dat je zelf de verlichting en de temperatuur kan regelen is ook fijn.

verkapte tvp
Dat is wel lekker knus met zessen... gezellig lepeltje lepeltje
So we just called him Fred too
pi_77131556
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 09:54 schreef Cothen het volgende:

[..]

Dat is wel lekker knus met zessen... gezellig lepeltje lepeltje
met een dikke hongaar
pi_77131581
Ik ga overigens zo solliciteren voor een baantje om smiddags ergens in nederland data van de meettrein op te halen en terug te brengen naar Amersfoort

Wat een droombaan
  vrijdag 22 januari 2010 @ 10:27:40 #64
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_77131716
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:23 schreef Yreal het volgende:
Wat een droombaan
Bij Eurailscout?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_77132913
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:27 schreef Duvel het volgende:

[..]

Bij Eurailscout?
dat weet ik niet, via een uitzendbureau. In hun mailtjes noemen ze nooit bedrijfsnamen
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 22 januari 2010 @ 11:16:14 #66
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_77133279
Zo tref je ze niet meer aan:



tevens tvp
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_77134185
Met zo weinig graffiti tref je zo momenteel niet aan nee

Ik zag net één ex-NS DM'90 rijden in de 31236, weet iemand waar ze worden in gezet? Of dit toeval is of dat ze/eentje in Zp-Odz worden ingezet? Zou überchill zijn!
pi_77134274
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 11:45 schreef Nightshadow het volgende:
Met zo weinig graffiti tref je zo momenteel niet aan nee
Zo geel ook niet meer
So we just called him Fred too
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 22 januari 2010 @ 11:58:50 #69
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_77134665
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 11:45 schreef Nightshadow het volgende:
Met zo weinig graffiti tref je zo momenteel niet aan nee

Ik zag net één ex-NS DM'90 rijden in de 31236, weet iemand waar ze worden in gezet? Of dit toeval is of dat ze/eentje in Zp-Odz worden ingezet? Zou überchill zijn!
Syntus heeft er voor dat traject een paar tijdelijk gehuurd van de NS
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_77136558
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 11:45 schreef Nightshadow het volgende:
Met zo weinig graffiti tref je zo momenteel niet aan nee

Ik zag net één ex-NS DM'90 rijden in de 31236, weet iemand waar ze worden in gezet? Of dit toeval is of dat ze/eentje in Zp-Odz worden ingezet? Zou überchill zijn!

ik zag toevallig net een dm 90 hengelo binnenrijden, richting zutphen. Wou het ook vragen hier
  vrijdag 22 januari 2010 @ 13:36:24 #71
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_77138174
Syntus heeft 2 stellen hiervoor gehuurd van de NS, namelijk de 3443 en 3444. Ze blijven in originele NS nummers, omdat het een tijdelijke huur betreft.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 13:45:40 #72
216495 Mkr
Stay out of trouble, boys.
pi_77138513
quote:
KAMPEN/ZWOLLE - Het treinverkeer tussen Zwolle en Kampen ligt stil na een aanrijding met twee losgebroken paarden. Dat gebeurde vlak nadat de trein was vertrokken vanaf station Kampen, rond het middaguur. Een paard raakte bij de botsing gewond en moest worden afgemaakt.

Het andere paard werd vol door de trein geraakt en was op slag dood. Omdat dit dier nog vastzit onder de trein kan deze voorlopig niet rijden. De ongeveer zestig passagiers konden overstappen op een tegemoetkomende trein vanuit Zwolle. De NS heeft bussen ingezet. Het ritje van normaal tien minuten loopt hierdoor een vertraging op van ongeveer een half uur tot drie kwartier.
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
pi_77141493
quote:
Belfeldse Demokraten pleiten voor nieuwe stations
vrijdag 22 januari 2010, 14:30

De Belfeldse Demokraten hebben een brief gestuurd aan de provincie met een pleidooi voor een station in Belfeld. Ook willen ze een station in Venlo-Zuid ter hoogte van de rotonde Hagerhofweg.

De Belfeldse Demokraten zijn een voorstander van een station in Belfeld aan het Koninginneplein. Volgens de partij zou die locatie voor een goede uitstraling van het plein zorgen. Ook zou dan eindelijk het noodviaduct veiliger gemaakt kunnen worden.

De provincie liet vorig jaar nog een quickscan uitvoeren, daaruit bleek dat Venlo-Zuid het grootste reizigerspotentieel zou hebben. De gemeente Venlo heeft echter geen verder onderzoek gedaan. De Belfeldse democraten noemen dat een gemiste kans.
www.l1.nl
Wat een onzin zeg. Belfed is een boerengat op dichte afstand van Tegelen en Reuver. Laat staan over station Venlo-Zuid. Die zogenaamde locatie is 100 meter voorbij het rangeerterrein en ligt 1,7 km van station Venlo en 2,3 km van station Tegelen. Nog nooit iemand horen klagen dat het station te ver weg is.
"Dat is een artikeltje 5"
  vrijdag 22 januari 2010 @ 15:15:54 #74
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_77142185
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 22:11 schreef greavy het volgende:
Daarnaast:
[..]

Bron: Treinreiziger
Ik vind het frappant dat de ICE sinds zijn introductie altijd met storingen kampt, terwijl de Shinkansen altijd foutloos rijdt.

Maar misschien hanteren de Japanners strenge eisen aan hun materieel dan Deutsche Bahn.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 15:17:43 #75
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_77142250
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 14:57 schreef Jeroen_L het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg. Belfed is een boerengat op dichte afstand van Tegelen en Reuver. Laat staan over station Venlo-Zuid. Die zogenaamde locatie is 100 meter voorbij het rangeerterrein en ligt 1,7 km van station Venlo en 2,3 km van station Tegelen. Nog nooit iemand horen klagen dat het station te ver weg is.
Ik geef station Belfeld wel een kans, maar dan moet de aansluiting tussen de IC Den Haag-Venlo en de stopper Nijmegen-Roermond wel verbeteren.

Anders is het inderdaad een weggegooide kans.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')