Ik heb het even opgezocht, detectielussen zitten er in het noorden...quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:50 schreef Duvel het volgende:
Oh, ik dacht gewoon spoorstroomlopen? Die heb je sowieso nodig voor de ATB: er zit daar geen ATB-NG of zo.
Ik had 9 januari nog een Plan T van Sittard naar Heerlen...quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:20 schreef greavy het volgende:
Wat me op is gevallen aan de omlopen van Plan T, is dat ze niet meer standaard in Limburg rijden, waar ze grotendeels zouden worden ingezet. Dit kan natuurlijk ook door het materieel tekort komen![]()
ICK rijtuigen zijn volledig gevuld met 6-persoons coupés met blauwe stoelen, ICL rijtuigen bevatten zowel 5-persoons coupés en 2 grotere ruimtes wat grote tafels en vage groen/paarse stoelen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:49 schreef SpeedyRich het volgende:
wat is nou het opvallende verschil tussen een ICL en ICK(uit. het eigendom)
Klopt, daar rijden nog wel T'tjes rond, maar minder dan daar zou rijden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik had 9 januari nog een Plan T van Sittard naar Heerlen...
Ligt eraan hoe groot het coupe is. Mijn ervaring met de rijtuigen in Duitsland waar dat kan is dat mensen denken:quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:34 schreef sander89 het volgende:
Dat je zelf de verlichting en de temperatuur kan regelen is ook fijn.
Dat is wel lekker knus met zessen... gezellig lepeltje lepeltjequote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:34 schreef sander89 het volgende:
IC trein van ÖBB is trouwens super, kan je tenminste nog echt slapen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat je zelf de verlichting en de temperatuur kan regelen is ook fijn.
verkapte tvp![]()
met een dikke hongaarquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:54 schreef Cothen het volgende:
[..]
Dat is wel lekker knus met zessen... gezellig lepeltje lepeltje
Zo geel ook niet meerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:45 schreef Nightshadow het volgende:
Met zo weinig graffiti tref je zo momenteel niet aan nee![]()
Syntus heeft er voor dat traject een paar tijdelijk gehuurd van de NSquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:45 schreef Nightshadow het volgende:
Met zo weinig graffiti tref je zo momenteel niet aan nee![]()
Ik zag net één ex-NS DM'90 rijden in de 31236, weet iemand waar ze worden in gezet? Of dit toeval is of dat ze/eentje in Zp-Odz worden ingezet? Zou überchill zijn!
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:45 schreef Nightshadow het volgende:
Met zo weinig graffiti tref je zo momenteel niet aan nee![]()
Ik zag net één ex-NS DM'90 rijden in de 31236, weet iemand waar ze worden in gezet? Of dit toeval is of dat ze/eentje in Zp-Odz worden ingezet? Zou überchill zijn!
quote:KAMPEN/ZWOLLE - Het treinverkeer tussen Zwolle en Kampen ligt stil na een aanrijding met twee losgebroken paarden. Dat gebeurde vlak nadat de trein was vertrokken vanaf station Kampen, rond het middaguur. Een paard raakte bij de botsing gewond en moest worden afgemaakt.
Het andere paard werd vol door de trein geraakt en was op slag dood. Omdat dit dier nog vastzit onder de trein kan deze voorlopig niet rijden. De ongeveer zestig passagiers konden overstappen op een tegemoetkomende trein vanuit Zwolle. De NS heeft bussen ingezet. Het ritje van normaal tien minuten loopt hierdoor een vertraging op van ongeveer een half uur tot drie kwartier.
Wat een onzin zeg.quote:Belfeldse Demokraten pleiten voor nieuwe stations
vrijdag 22 januari 2010, 14:30
De Belfeldse Demokraten hebben een brief gestuurd aan de provincie met een pleidooi voor een station in Belfeld. Ook willen ze een station in Venlo-Zuid ter hoogte van de rotonde Hagerhofweg.
De Belfeldse Demokraten zijn een voorstander van een station in Belfeld aan het Koninginneplein. Volgens de partij zou die locatie voor een goede uitstraling van het plein zorgen. Ook zou dan eindelijk het noodviaduct veiliger gemaakt kunnen worden.
De provincie liet vorig jaar nog een quickscan uitvoeren, daaruit bleek dat Venlo-Zuid het grootste reizigerspotentieel zou hebben. De gemeente Venlo heeft echter geen verder onderzoek gedaan. De Belfeldse democraten noemen dat een gemiste kans.
www.l1.nl
Ik vind het frappant dat de ICE sinds zijn introductie altijd met storingen kampt, terwijl de Shinkansen altijd foutloos rijdt.quote:
Ik geef station Belfeld wel een kans, maar dan moet de aansluiting tussen de IC Den Haag-Venlo en de stopper Nijmegen-Roermond wel verbeteren.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:57 schreef Jeroen_L het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg.Belfed is een boerengat op dichte afstand van Tegelen en Reuver. Laat staan over station Venlo-Zuid. Die zogenaamde locatie is 100 meter voorbij het rangeerterrein en ligt 1,7 km van station Venlo en 2,3 km van station Tegelen.
Nog nooit iemand horen klagen dat het station te ver weg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |