Misschien de ene week een deel van het park, de andere week het andere deel? Het kan er niet allemaal tegelijk staan natuurlijk.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:35 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom zitten die GTW's van arriva zo vaak in de wasstraat achter Rotterdam?
Ze staan er bijna wekelijks.
En in verhouding tot het NS materiaal wel heel erg vaak.
Dan nog kunnen ze niet allemaal tegelijk. Er moet ook nog gereden worden tussen Dordt en Geldermalsen.quote:
Hoeveel staan er wekelijks?quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:35 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom zitten die GTW's van arriva zo vaak in de wasstraat achter Rotterdam?
Ze staan er bijna wekelijks.
En in verhouding tot het NS materiaal wel heel erg vaak.
Het zal zeker meer zijn, anders zou je echt niet meer naar buiten kunnen kijken. Valt het jullie ook op dat er onwijs veel materieel rondrijdt met grafitti?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:33 schreef Cothen het volgende:
[..]
Hoeveel staan er wekelijks?
Als er wekelijks 1 stel staat, dan valt het reuze mee, dan worden ze 1 keer per 2 maanden gewassen.
Er stonden vandaag 2 stellen, en dat zie ik miniamaal 1x per week.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:33 schreef Cothen het volgende:
[..]
Hoeveel staan er wekelijks?
Als er wekelijks 1 stel staat, dan valt het reuze mee, dan worden ze 1 keer per 2 maanden gewassen.
Dat is opzettelijk. Niet-dringend onderhoud is opgeschort om zsm zo veel mogelijk wieltjes weer draaiende te krijgenquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het zal zeker meer zijn, anders zou je echt niet meer naar buiten kunnen kijken. Valt het jullie ook op dat er onwijs veel materieel rondrijdt met grafitti?
Bij vorst kan er niet gewassen worden, er zal dus wel wat achterstand zijn...quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:39 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
@duvel. Inderdaad.
Ik zat vandaag in een treinstel waar je door sommige ramen niet eens heen kan kijken.
Wat bezielt die mensen
Ik snap het wel, maar het lijkt alsof die grafitti-hufters ineens de kans schoon zien. Is dit de normale grafitti productie? Dan zou ik echt gewapende troepen inzetten om die mannetjes met spuitbussen uit te roeien.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is opzettelijk. Niet-dringend onderhoud is opgeschort om zsm zo veel mogelijk wieltjes weer draaiende te krijgenDus verfboenen is er even niet bij
Uit Dordrecht komen er wekelijks sowieso 2 stellen naar Rotterdam, en later terug.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:39 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Er stonden vandaag 2 stellen, en dat zie ik miniamaal 1x per week.
Maar ik zie er bijna net zo vaak een GTW trein als een NS trein doorheen gaan, en dat vond ik apart.
Bron: Treinreizigerquote:ICE weer volgens dienstregeling
donderdag 21 januari 2010
De ICE Amsterdam - Frankfurt (- Basel SBB) rijdt weer via de normale dienstregeling. Anderhalve week geleden werd de dienstregeling van de ICE ingekort tot Emmerich - Frankfurt. Tussen Amsterdam en Emmerich werden vervangende treinen ingezet. Aan deze situatie is nu een einde gekomen.
De problemen met de ICE hielden verband met het winterweer. Niet alleen de ICE naar Nederland werd aangepast, ook de ICE naar België. De ICE naar Brussel verviel tussen Aken en Brussel. Deze ICE rijdt echter alweer een paar dagen via de normale dienstregeling.
Binnen Duitsland zijn er nog wel enkele problemen. Door een tekort aan ICE treinstellen zijn een aantal treinen ingekort.
Reizigers naar Keulen en Frankfurt moesten de afgelopen anderhalve week rekening houden met een vertraging van 30 tot 60 minuten.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:08 schreef greavy het volgende:
Uit Dordrecht komen er wekelijks sowieso 2 stellen naar Rotterdam, en later terug.
Ze zullen nooit alleen rijden, omdat dit volgens mij een reden heeft.
Het zal wel een detectieverhaaltje zijn, net als met DM'90quote:
Dat denk ik ook. Maar hebben ze daar geen last van op hun gewone lijntje dan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:26 schreef dennistd het volgende:
[..]
Het zal wel een detectieverhaaltje zijn, net als met DM'90
K vraag me af waarom. Toch eens een keer vragen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:23 schreef greavy het volgende:
Een Arriva machinist had mij dat laatst verteld, dat de GTW'tjes niet los mogen rijden op de hoofdbaan, maar waarom, weet ik zo niet meer..
Om het nu maar even duidelijker voor Flash te verwoorden![]()
Die hebben assentellers toch?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar hebben ze daar geen last van op hun gewone lijntje dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |