even een hele serieuze vraag. ben je toevallig niet vergeten je risperdal in te nemen de laatste weken?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, in vergelijking met de personen die hieronder volgen voel ik mij inderdaad als een lid van het menselijk ras, een kwalificatie die ik aan de onderstaande personen slecht met grote moeite kan toekennen:
[..]
Bovenstaande is een bloemlezing van de email die dhr de Vries mocht ontvangen van de PVV aanhang. Weer er trots op.
Wees er trots op??quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, in vergelijking met de personen die hieronder volgen voel ik mij inderdaad als een lid van het menselijk ras, een kwalificatie die ik aan de onderstaande personen slecht met grote moeite kan toekennen:
[..]
Bovenstaande is een bloemlezing van de email die dhr de Vries mocht ontvangen van de PVV aanhang. Weer er trots op.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
*proest* Jij begint met schelden, mijn waarde, niet ik, sterker nog, ik heb geen onvertogen woord gezegd, naar ik meen, dus doe aub niet verongelijkt.
lol @ 7:12! heel geestig.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:35 schreef AryaMehr het volgende:
Stoere PVV-aanhangers. Hoop zo'n held in het echt ook tegen te komen. Van het niveau Ben van der Kooi, die ik gister in de reportage van Geenstijl in Amsterdam zag om Wilders bij te staan. Ben van de Kooi, ook wel bekend als een zeer extreem-rechts figuur die al een keer eerder is opgepakt nadat hij bij Joodse begraafplaats allerlei anti-Semitische leuzen schreef en de boel daar vernielde. Ook werd hij gearresteerd als verdachte van brandstichting in een moskee.
Vanaf 5:30 in beeld:
Geenstijl reportage
Zijn verleden:
http://kafka.antifa.net/kooibenvd.htm
zie aanvulling. ik vond het gewoon een leuke vergissing!quote:
Wat betreft 'abject'.... Ik vind het zo vreemd en veelzeggend tegelijk dat werkelijk al die mensen niets anders uitkramen dan herhalingen van Wilders' woorden. Nou ja, een enkeling wellicht die zich daaraan onttrekt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol @ 7:12! heel geestig.
maar dit soort abjecten vind je in elke organisatie. links en rechts.
zelfde geldt als je linkse mensen die demonstreren gaat interviewen. je doet net of dit uniek is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:47 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Wat betreft 'abject'.... Ik vind het zo vreemd en veelzeggend tegelijk dat werkelijk al die mensen niets anders uitkramen dan herhalingen van Wilders' woorden. Nou ja, een enkeling wellicht die zich daaraan onttrekt.
Datzelfde geldt overigens, voor zover ik heb kunnen zien en lezen, voor de tegenstanders die er stonden.
Ze zeggen niets dat blijkgeeft van enige denkprocessen mbt het onderwerp.
Begrijp je eindelijk de kritiek op PVV paupers?quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:53 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Toch daalt het niveau wel als er steeds meer aandacht komt voor meningen van mensen die aan de rand van de politieke arena staan, terwijl de aandacht voor hetgene in de Tweede Kamer besproken wordt steeds meer afneemt. Het nieuws in zijn geheel begint dan steeds meer te lijken op een vorm van Hart van Nederland.
Eenzelfde vraag kun je ook bij Wilders stellen hoor, ik weet niet of je de reacties hebt gelezen van zijn aanhang op Peter r. de Vries? Je zou toch zeggen dat zij niet erg zijn goede zaak dienen, Geert die het allemaal zoveel beter wil maken in de samenleving, maar dat zijn aanhang zo ontzettend aan het blaten is hoor je hem ook niet over. Dus wat zou er zo belangrijk zijn voor Wilders: al die aandacht, of om, ik krijg het bijna m'n bek niet uit, omdat ik er geen reet van geloof, de samenleving mooier te maken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zie dat jij ineens erg veel gequote wordt. er gaat iets mank. wilders beledigd geen persoon an sich, maar een groep en religie waar hij straks bewijsmatig van kan laten inzien dat ze zich compleet abject gedragen in elk land waar ze komen. wacht het proces maar af.
dit hele linkse circus is zoveel koren op de wildersmolen, dat je je bijna gaat afvragen of wilders dit hele proces niet zelf heeft aangevraagd.
stelletje domme, domme, linkse islamknurften die niets begrijpen van het edele schaakspel, maar op korte termijn willen scoren. echt, links en neder-islam speelt met vuur op dit moment. wilders heeft niet om die rechtspraak gevraagd. deze nieuwe zet gaat een enorme terugslag geven waarbij billen erg bloot gaan.
veel plezier. en bedankt linkse wegsussende ratten.
En dan verschijnt Moszkowicz ook nog in RTL Boulevard...quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:56 schreef Zith het volgende:
[..]
Begrijp je eindelijk de kritiek op PVV paupers?
Gelukkig is dit niet representatief voor de complete Wilders-aanhang. Indien dat wel het geval is, dan zie ik het somber in voor ons land. Deze reacties getuigen van 0,0 hersencellen. Er is werkelijk iets mis met je verstand als je zulke zinnen uit je toetsenbord ramt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
[..]
Ik neem aan dat er een -niet- in die eerste zin moest staan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gelukkig is dit representatief voor de complete Wilders-aanhang. Indien dat wel het geval is, dan zie ik het somber in voor ons land. Deze reacties getuigen van 0,0 hersencellen. Er is werkelijk iets mis met je verstand als je zulke zinnen uit je toetsenbord ramt.
Ik heb eerlijk gezegd liever dat deze idioten eruit worden geflikkerd, dan de moslims.
Volgens mij moet je dat eerder lezen als een uiting van sarcasme.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er een -niet- in die eerste zin moest staan?
Excuus. Alsnog even de niet toegevoegd. Maar aan de strekking van het verhaal kon je waarschijnlijk wel afzien dat ik de 'niet' was vergeten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er een -niet- in die eerste zin moest staan?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:20 schreef Stuart het volgende:
Peter R. de Vries moet ook wat bedenken om weer wat aandacht te krijgen...
Het lijkt wel alsof iedereen 'succes' probeert te behalen door te kankeren op Geert Wilders. Het is in deze volledig irrelevant wat ik van Wilders vind. Feit blijft dat mensen als Peter R. de Vries en die josti van D66 niet zelfstandig groot lijken te kunnen blijven. Zeiken op houdt namelijk ook een keer opquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:27 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wel eens gehoord van ene Geert Wilders? Die heeft het goddomme uitgevonden
V.
Hij maakt het anderen ook niet al te moeilijk met zijn uitspraken en (verongelijkte) houding.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof iedereen 'succes' probeert te behalen door te kankeren op Geert Wilders. Het is in deze volledig irrelevant wat ik van Wilders vind. Feit blijft dat mensen als Peter R. de Vries en die josti van D66 niet zelfstandig groot lijken te kunnen blijven. Zeiken op houdt namelijk ook een keer op
Juist daarom is het zo goedkoop om daar zo op in te gaan. Oh well, wie ben ikquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:31 schreef OeJ het volgende:
[..]
Hij maakt het anderen ook niet al te moeilijk met zijn uitspraken en (verongelijkte) houding.
Ik kan mij daar toch wel iets bij voorstellen, buiten dat iemand de aandacht op zijn persoon richt, is er een kans dat hij straks minister president wordt, nou, dat lijkt mij eerlijk gezegd ook niet echt iets om bij te gaan juichen. Alleen al om dat mensen anderen mee gaan sleuren in het gereutel van Wilders, en god, als ik me ergens aan kapot erger dan is het wel zulke domheid.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Juist daarom is het zo goedkoop om daar zo op in te gaan. Oh well, wie ben ik
Sorry dat ik het zeg, maar Wilders als MP dat geeft het gelijk aan de tokkies...alleen al omdat de tokkies dat zo zullen voelen. Nog meer doodsbedreigingen per mail etc.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:40 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik kan mij daar toch wel iets bij voorstellen, buiten dat iemand de aandacht op zijn persoon richt, is er een kans dat hij straks minister president wordt, nou, dat lijkt mij eerlijk gezegd ook niet echt iets om bij te gaan juichen. Alleen al om dat mensen anderen mee gaan sleuren in het gereutel van Wilders, en god, als ik me ergens aan kapot erger dan is het wel zulke domheid.
Persoonlijk vind ik dat BN'ers zich niet publiekelijk moeten willen bemoeien met politiek. Ongeacht op welke partij ze al dan niet stemmen. Vind het gewoon niet passen zeg maarquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:40 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik kan mij daar toch wel iets bij voorstellen, buiten dat iemand de aandacht op zijn persoon richt, is er een kans dat hij straks minister president wordt, nou, dat lijkt mij eerlijk gezegd ook niet echt iets om bij te gaan juichen. Alleen al om dat mensen anderen mee gaan sleuren in het gereutel van Wilders, en god, als ik me ergens aan kapot erger dan is het wel zulke domheid.
Maar waarom dan niet?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat BN'ers zich niet publiekelijk moeten willen bemoeien met politiek. Ongeacht op welke partij ze al dan niet stemmen. Vind het gewoon niet passen zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |