Je kunt echt zien dat hij van een campingzender komt met zijn campinggeleuter. Slaat blijkbaar goed aan bij de arbeiders (PVDA'ers)quote:
Een kleurspoeling bij de kapperquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:06 schreef Ofyles2 het volgende:
Wat is het verschil tussen Peter R. de Vries en Geert Wilders overigens?
Volgens mij is SBS toch echt de zender voor de laaggeschoolde PVV achterban.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:52 schreef GSP het volgende:
[..]
Je kunt echt zien dat hij van een campingzender komt met zijn campinggeleuter. Slaat blijkbaar goed aan bij de arbeiders (PVDA'ers)
Blijkbaar niet, getuige Peter R met zijn ordinaire geschreeuwquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:27 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Volgens mij is SBS toch echt de zender voor de laaggeschoolde PVV achterban.
+ SP achterbanquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:27 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Volgens mij is SBS toch echt de zender voor de laaggeschoolde PVV achterban.
Die mensen kijken toch geen Nederland 1quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:28 schreef GSP het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, getuige Peter R met zijn ordinaire geschreeuw
quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:09 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik schat hoogopgeleide mensen doorgaans - zeker niet in alle gevallen dus - toch in als wat beter geinformeerde, ruimdenkendere mensen die geinteresseerd zijn in meerdere kanten van een verhaal en wat minder vatbaar zijn voor blind populisme.
Dus in die zin zou je ruwweg kunnen stellen dat de stem van een hoogopgeleide een wat beter doordachtere is dan de stem van een laagopgeleide. Maar daar zitten dus een heleboel 'maars' aan vast.![]()
Tot zover de goed geïnformeerde alleswetende hoogopgeleide linkse übermensch.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:43 schreef nozem het volgende:
Bijstand is toch iets van 600 euro per maand?
Ik vind "demoniseren" één van de twee meest zinloze modewoorden van de afgelopen tien jaar. Het andere woord is trouwens "betutteling", maar daar gaat dit topic niet over.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:26 schreef zoalshetis het volgende:
Ja onnozel demoniseren, en speculeren is echt heel erg goed
beetje vreemd voor een misdaadverslaggever.
En Wilders wél, wil je zeggen? Wilders is toch de man die zo gepikeerd de Tweede Kamer uitliep toen er debat over de economische crisis gaande was? Of de man die zo opgeeft over staatsinvloed op de media, maar TEGEN een EU-motie stemt die de positie van Berlusconi in Italië aan de kaak stelde?quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:32 schreef Griebus het volgende:
De wanhopig emotioneel geladen reactie van Peter op de PVV aanhanger in Pauw en Witteman vind ik mogelijk nog dommer. Als je dat ziet is het maar goed dat hij niet verder is gegaan met zijn partij. Deze man kan niet discussieren door objectieve feiten en argumenten te noemen.
Het blijkt ook wel dat Peter in zijn broek poept van angst anders zou hij nooit zeggen dat je straks voor Wilders moet onderduiken. Zelfkennis heeft ie wél, daarom is ie niet verder gegaan met die partij natuurlijk.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:56 schreef Obomo het volgende:
ah jammer Peter is ook verlinkst, nou goed hoeven we dat kut programma ook niet meer te kijken.
Sowieso heb je peter r de vries ooit een marokkaan of een turk zien pakken?
Nee dat doet petertje niet altijd alleen maar de blanke tokkies want daar hoeft die niet bang voor te zijn.
Peter is gewoon een nep ventje met een grote bek.
Dat het kijkpubliek simpel is betekent nog niet dat de programma makers dat ook zijn. Ik ben het overigens met Peter R. eens, al vind ik De Vries zelf een evengrote flapdrol.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:28 schreef GSP het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, getuige Peter R met zijn ordinaire geschreeuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |