Voor dit teckeltje wel denk ik, hij voelde zich bekneldquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:18 schreef ToT het volgende:
[..]Ssst....als 35-jarige maak je tenminste nog een BEETJE kans op strakke 21-jarige Fok!stertjes met epic boobs!
[..]Is het dan ZO traumatiserend om tussen jouw boobs te zitten?
Okee, ik heb ineens een boobs-obsessie, lijkt het wel....
naja.. heb je een tekkeltje en dan ge je het beledigen. heb je fotos van dat hondje?quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voor dit teckeltje wel denk ik, hij voelde zich bekneld, het is een beetje een mietje
Ja, heb ik. Zal er vanavond 1 postenquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:56 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
naja.. heb je een tekkeltje en dan ge je het beledigen. heb je fotos van dat hondje?
Al dan niet in een beklemde situatie?quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:56 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
naja.. heb je een tekkeltje en dan ge je het beledigen. heb je fotos van dat hondje?
nee dat hoeft niet, ik vind ze wel schattig.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Al dan niet in een beklemde situatie?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:59 schreef Schenkstroop het volgende:
Jullie hebben het toch wel over een écht hondje he, toch niet iets spreekwoordelijks ofzo dat ik niet begrijp?
Aww wat een poepie! (voor zover het niet te gay is om dat als man te zeggen)quote:
Nee, is absoluut niet gayquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:17 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Aww wat een poepie! (voor zover het niet te gay is om dat als man te zeggen)
Van puntje neus tot staartinplant 42 cm.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Heb je ook fotos van zijn lengte ? En staat het ook grappig als het de hoek omloopt?
(zorry ik ben geen plager hoor ik vind het gewoon erg schattig)
Whehehe herkenbaar ja!quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:57 schreef Lavenderr het volgende:
Het was wel een gek gezicht om hem met zijn buik door de sneeuw te zien lopen, vond het zielig
Die van ons scheurde ook alles aan flarden, waaronder een stevige rubber speelbal met belletje er in die voor grote honden bedoeld was!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:41 schreef Lavenderr het volgende:
[ afbeelding ]
Dat beertje is van al het speelgoed het meest geliefd. Het liefste scheurt hij hem aan flarden. De neus is inmiddels verdwenen, en 1 oog.
Jachthondjes he, enorm sterk gebit.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Die van ons scheurde ook alles aan flarden, waaronder een stevige rubber speelbal met belletje er in die voor grote honden bedoeld was!
Als dat nou eens het geval was bij onze vriend, dan had deze discussie nooit plaatsgevonden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:28 schreef ToT het volgende:
Het gaat on de inhoud van de posts die een persoon plaatst.
quote:
En dan gewoon wel ondertussen deze pm naar me sturen vanuit het niets:quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:20 schreef mediaconsument het volgende:
Als dat nou eens het geval was bij onze vriend, dan had deze discussie nooit plaatsgevonden.
I rest my case.
Gewoon echtquote:Hoi flammie.
En daag flammie.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En dan gewoon wel ondertussen deze pm naar me sturen vanuit het niets:
[..]
Gewoon echt...
Oh, thnx.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]He rests his case, maar gaat gewoon door!
Trouwens media, je PM-box zit vol!
Tja, als je dit 'case resten' noemt:quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:13 schreef ToT het volgende:He rests his case, maar gaat gewoon door!
Zo kan ik ook wel onder elke post van mij 'I rest my case' gaan zetten en als er dan iemand op reageert, terugverwijzen naar 'I rest my case'quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:20 schreef mediaconsument het volgende:
Als dat nou eens het geval was bij onze vriend, dan had deze discussie nooit plaatsgevonden.
Hij is zichzelf niet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:19 schreef ToT het volgende:
Owwww, Foei Joepie! Dat is ff valse informatie verspreiden he!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:19 schreef ToT het volgende:
Maarre Joeipie; media kapt er nu mee, kap jij er dan ook nu mee?
Duidelijk gevalletje van he rests his case hequote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:18 schreef ToT het volgende:
[..]Ssst....als 35-jarige maak je tenminste nog een BEETJE kans op strakke 21-jarige Fok!stertjes met epic boobs!
[..]Is het dan ZO traumatiserend om tussen jouw boobs te zitten?
quote:Okee, ik heb ineens een boobs-obsessie, lijkt het wel....
quote:
Dus je hebt het er druk mee, geeft het ook veel roet, of helemaal niet?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:32 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
Ik kom er alleen wel achter dat papier echt idioot veel as oplevert, en ik heb een HUUUUUUUUUGE voorraad!
Best wel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus je hebt het er druk mee, geeft het ook veel roet, of helemaal niet?
Dat wordt poetsen!quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Best wel.![]()
Ik heb nu al een laagje as op mijn beeldscherm!
In je neus of longen zal ook nog wel wat te vinden zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Best wel.![]()
Ik heb nu al een laagje as op mijn beeldscherm!
Word je hard van!quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:38 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
In je neus of longen zal ook nog wel wat te vinden zijn.
Voor dat geld heb je inderdaad ook een leuke lichtgewicht normale laptop..quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:14 schreef mediaconsument het volgende:
http://www.zie.nl/video/Hitler-over-de-iPad/m1czpm5f41h0
Wat een frot apparaat is dat zeg, geen flash, multitasking, usb, uitbreidbaar geheugen, camera of wat dan ook. Apple is weer goed bezig met hun geldklopperij.
Geldklopperij? Niemand verplicht je om het te kopenquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:14 schreef mediaconsument het volgende:
Apple is weer goed bezig met hun geldklopperij.
Rotzooi verkopen voor een dergelijke prijs noem ik geldklopperij. Dat apparaat zal dan ook vast en zeker een flop worden. Ik bedoel, je mag van een beetje computer toch verwachten dat je ermee kunt multitasken? Zelfs op mijn telefoon is dat mogelijk.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:26 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Geldklopperij? Niemand verplicht je om het te kopen.
Ik heb Flash standaard uitstaan in mijn browser eigenlijk. Ik zet het alleen maar aan als ik een Flash-filmpje ga bekijken of als ik een applicatie aan het maken ben waarin Flash verwerkt is.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:12 schreef mediaconsument het volgende:
Internetten zonder flash lijkt mij ook vrij loos eigenlijk.
Als flash goed gebruikt word, dan kan het zeker wat toevoegen aan de layout, mits het niet te breed vertegenwoordigd is uiteraard. Voor knoppen of andere kleine versiersels kan het erg goed werk doen namelijk. Het probleem is dan ook dat je op een ipad niet even de flash aanzet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:16 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik heb Flash standaard uitstaan in mijn browser eigenlijk. Ik zet het alleen maar aan als ik een Flash-filmpje ga bekijken of als ik een applicatie aan het maken ben waarin Flash verwerkt is.
Of als ik een site ga bekijken die met Flash uit niet te gebruiken is en ik moet die site per se zien. Ik vind het dan wel een slechte site eigenlijk.
Qua usability en accessibility dien je ervoor te zorgen dat je site goed werkt met Flash uit. Dus als jij met 'knoppen' navigatieknoppen bedoelt, dan moet die navigatie ook werken zonder Flash.quote:
Dat begrijp ik, echter hoe zou je dat dan aanpakken als youtube zijnde?quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:34 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Qua usability en accessibility dien je ervoor te zorgen dat je site goed werkt met Flash uit. Dus als jij met 'knoppen' navigatieknoppen bedoelt, dan moet die navigatie ook werken zonder Flash.
Denk aan bijvoorbeeld blinden die navigeren met de tabtoets en een spraakbrowser hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |