Top! Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:06 schreef Cerbie het volgende:Als de voorlopige uitslag klopt heb ik nét m'n psychologievak gehaald
quote:
Dus dan ben je nét niet gek?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:06 schreef Cerbie het volgende:Als de voorlopige uitslag klopt heb ik nét m'n psychologievak gehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
Exterminate! EXTERMINATE!quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:16 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Dus dan ben je nét niet gek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mijn eigen studie is (gelukkig) niet psychologie, maar ik heb een aantal bijvakken van psychologie nodig voor een bepaalde registratie na mijn studie.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:43 schreef mediaconsument het volgende:
Klopt de voorlopige uitslag trouwens?
Very nicequote:
quote:
Wat bedoel je nou eigenlijk?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:24 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Mijn vraag aan Ticker is geen slowchat.
En als aanvulling op die vraag voor Ticker (en eigenlijk ook voor mediaconsument):
Er zijn meer hondjes die Fikkie heten
Duidelijk?
Zou je denken?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:01 schreef ToT het volgende:
Dat nicknames op het Internet niet uniek hoeven te zijn, waarschijnlijk!
'Diegene' is er alquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:03 schreef Ticker het volgende:
Zou je denken?
Ach misschien dat diegene zelf ook nog eens kan reageren, ben nu wel nieuwsgierig.
Is goed Daisy!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
'Diegene' is er al. Maar als jij hier een vraag gaat beantwoorden die ik ik in een ander topic stel, kun je niet verwachten dat ik hier binnen een seconde reageer
.
Maar inderdaad, precies wat ToT zegt. Je kent die uitdrukking toch wel? En ben jij dit allemaal? Nee toch!
Ik denk dat je in de war bent met mediaconsument, hij heeft namelijk een fret (althans dat beweert hij en ik weet heus wel waarom hij dat beweertquote:
quote:4 frettekes
Hehe ik blijf dit lachen vinden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:20 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met mediaconsument, hij heeft namelijk een fret, dus dan zal hij Daisy wel zijn. Ik heb hamsters
. Een fret past namelijk niet tussen mijn tieten.
http://www.frettenforum.nl/viewtopic.php?f=11&t=5359
[..]
En doe je nu een gooi naar mod ofzo? Aangezien feedback voor de mod's is, en ToT het al had gelezen..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:24 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ticker heeft de vraag verplaatst naar het SC-topic. Ik meld het maar even, voordat in 2 topics dezelfde *ahum* 'discussie' gaat plaatsvinden.
Eeh nee. Een moderator is wel laatste wat ik zou willen zijn op fok. Respect voor Lavenderr en ToT hoorquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:28 schreef ToT het volgende:
*Pakt de popcorn er bij & enjoys the show.*
ik zit in meantime met 2 lekkere wijven, chips en bier op de bank.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:28 schreef ToT het volgende:
*Pakt de popcorn er bij & enjoys the show.*
Waarom dat vingerwijzen? Veer in iemand zijn hol steken.. en jezelf schoonpraten?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:29 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Eeh nee. Een moderator is wel laatste wat ik zou willen zijn op fok. Respect voor Lavenderr en ToT hoor![]()
!
Maar denk je niet het erg onhandig is als bijvoorbeeld mediaconsument in het feedback-topic over de vraag gaat 'discussieren'?
Feedback waardig..?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat grommen is een teken dat hij er geil opgewonden van wordt.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:33 schreef Ticker het volgende:
Waarom dat vingerwijzen? Veer in iemand zijn hol steken.. en jezelf schoonpraten?
Ja, natuurlijk. Voornamelijk de tijd ticker en nieuws ticker.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar goed, ben jij dit allemaal?
Da's dan toch dezelfde redenatie om te denken dat ik dit allemaal zou zijn?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:44 schreef Ticker het volgende:
Ja, natuurlijk. Voornamelijk de tijd ticker en nieuws ticker.
Je wou de discussie stoppen begrijp ik?
Maar we hadden het over je feedback gelummel en geslijm..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Da's dan toch dezelfde redenatie om te denken dat ik dit allemaal zou zijn?
Eeeh he...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:48 schreef Ticker het volgende:
Maar we hadden het over je feedback gelummel en geslijm..
2e keer..
Volgens mij bij deze post al niet meer:quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:49 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Eeeh he...![]()
![]()
We hadden het over de betekenis van het gezegde:
Er zijn meer hondjes die Fikkie heten
Maar voor nu zou ik graag tegen je willen zeggen:
Commandeer je hondje en blaf zelf
Nou vooruit, laten we het dan maar over mijn geslijm en gelummel hebben. Heb je daar problemen mee? Zo ja, lucht dan je hart of spreek ToT en Lavenderr erop aan. Als zij er namelijk ook problemen mee hebben, dan volgt er vast wel een sanctiequote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:04 schreef Ticker het volgende:
Volgens mij bij deze post al niet meer:
BNW SC10 proefpersonen gezocht! Nano-RF injectie inbegrepen
Qua warrigheid ben je wel echt een vrouw.![]()
Ik kan echt geen genoeg krijgen van dat filmpjequote:
quote:
En waar horen de ongefundeerde insinuaties?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:36 schreef ToT het volgende:
Neuh, laten we het hamsternieuws maar ff in dit topic houden en niet meer in FB enzo!
Waar is het bewijs dan, nou? Tsss. je ziet ze vliegen!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:36 schreef ToT het volgende:
[..]
They're gonna take over the world!
![]()
Neuh, laten we het hamsternieuws maar ff in dit topic houden en niet meer in FB enzo!
MOAR Muffin! :-) Hier dus!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:57 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Waar is het bewijs dan, nou? Tsss. je ziet ze vliegen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |