dan mij XDquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:37 schreef Ensaf het volgende:
Zo triest is dat. Ik heb gewoon een score van 134 behaald in de editie 2010. Mensen die lager dan 120 halen zijn gewoon dom. Stelletje stommelingen.
Ik ga denk ik maar naar BNN schrijven dat ik een certificaat wil zodat ik anderen gewoon kan bewijzen dat ik slimmer dan hen ben. Dat zou heel veel schelen in discussie's.
Klacht: Mensen die dommer dan mij zijn.
En als je nu wat beter in de Nederlandse taal was, zou je score nog hoger zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:37 schreef Ensaf het volgende:
Zo triest is dat. Ik heb gewoon een score van 134 behaald in de editie 2010. Mensen die lager dan 120 halen zijn gewoon dom. Stelletje stommelingen.
Ik ga denk ik maar naar BNN schrijven dat ik een certificaat wil zodat ik anderen gewoon kan bewijzen dat ik slimmer dan hen ben. Dat zou heel veel schelen in discussie's.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:39 schreef Twizu het volgende:
Wat is IQ nou weer? Kun je dat bij de patatzaak halen?
Dat zie ik.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:44 schreef netflanders het volgende:
ik ahd op mijn cito score een iq van 529 maar ik heb de bnn test niet gedaan
529 is toch eerder aan de lage kant?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:44 schreef netflanders het volgende:
nee hoor gwn enahoogste vmboquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:46 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
529 is toch eerder aan de lage kant?
Was jij geen rekkenvuller ?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:37 schreef Ensaf het volgende:
Tegenwoordig zitten de meeste havisten tegen de 540 aan jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:46 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
529 is toch eerder aan de lage kant?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:44 schreef netflanders het volgende:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:38 schreef Westsidee het volgende:
Gloeiende wat een kut test als je hem online doet en een leesprobleem hebt. Gelijk 32 punten lager als dan de vorige keer toen ik de vragen gewoon op tv voorgelezen kreeg.
Jij wel dan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:12 schreef gniffie het volgende:
jji zit niet in een zaal met joelende mensen, en die achterlijke patrick lodiers
geen wonder dat je dan hoger scoort
truste
neej maar heb hem adn ook niet gedaanquote:
Ik heb geen leesprobleem, maar sommige vragen gingen op internet toch echt te snel om eerst de vraag dan de antwoorden te lezen en dan mogelijk nog te berekenen.. Terwijl juist de eerste vragen van taal veel te langzaam gingen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:38 schreef Westsidee het volgende:
Gloeiende wat een kut test als je hem online doet en een leesprobleem hebt. Gelijk 32 punten lager als de vorige keer toen ik de vragen gewoon op tv voorgelezen kreeg.
Dus jij beweerd hier het merendeel van de vragen niet juist beantwoord te hebben door de snelheid maar alsnog 140 te scorenquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:22 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik heb geen leesprobleem, maar sommige vragen gingen op internet toch echt te snel om eerst de vraag dan de antwoorden te lezen en dan mogelijk nog te berekenen.. Terwijl juist de eerste vragen van taal veel te langzaam gingen.
140 iig..
Euhm nee, dat beweer ik niet. Ik vind alleen dat sommige vragen te snel gingen om er nog echt goed over na te denken. En ja, sommige vragen heb ik gegokt. Maar ik zie al dat jij de d/t-regels al niet begrijpt. Dan kan ik me voorstellen dat je mijn zinnen ook verkeerd leest.quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:23 schreef Equites het volgende:
[..]
Dus jij beweerd hier het merendeel van de vragen niet juist beantwoord te hebben door de snelheid maar alsnog 140 te scorenIk zou alvast NASA gaan bellen ofzo man.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:25 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Euhm nee, dat beweer ik niet. Ik vind alleen dat sommige vragen te snel gingen om er nog echt goed over na te denken. En ja, sommige vragen heb ik gegokt. Maar ik zie al dat jij de d/t-regels al niet begrijpt. Dan kan ik me voorstellen dat je mijn zinnen ook verkeerd leest.
Waar zie jij overigens een verband tussen mijn woord 'sommige' en jouw woord 'merendeel'? Sommige != merendeel. Ik heb eerder het vermoeden dat jij beschaamd bent een d/t-fout te hebben gemaakt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:27 schreef Equites het volgende:
[..]
Ok die 140 is dus zeker gelogen anders pak je iemand niet op de d/t regel. Maar daar kom je ooit nog wel achter hoor knulletje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |