Dat had ik ook altijd. Nog een paar keer zonnebanken en een paar weken Spanje was dat overquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben van oorsprong rossig, plus mijn lijf ziet eigenlijk nooit zonlicht. Dus die ene keer in de twee jaar dat ik aan het strand ga liggen, verschroei ik levend.
Komt een man bij de IQ-testquote:
Ik kwam ruim een half uur geleden naar boven om hem te maken, maar ik zit nog steeds hierquote:
Geen ideequote:Op woensdag 20 januari 2010 21:02 schreef Tegan het volgende:
Hoe werkt Pim Pam Petten eigenlijk?
Varkens!quote:
Niks, je moet aan dat wieltje draaien, dan krijg je een letter en moet je bepaalde woorden verzinnen die met die letter beginnen.quote:
Het is een V, want de letters lees je van binnenuitquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is het een A
Afwas!
Dan heb je mazzelquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is een V, want de letters lees je van binnenuit
Nee, wie het eerste een goed antwoord geeft krijgt het kaartje. Degene met aan het eind van het spel de meeste kaartjes heeft gewonnenquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:04 schreef Tegan het volgende:
En als je niets met die letter weet ben je af ofzo?
Maak er wat moois vanquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Woei! Nog 1 post en dan heb ik een palindroom postcount! Hoe spannend!
Ben gek op gezelschap spelletjesquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, wie het eerste een goed antwoord geeft krijgt het kaartje. Degene met aan het eind van het spel de meeste kaartjes heeft gewonnen
Nee, ik ben gewoon goedquote:
Dan wel zonder spatie mag ik hopenquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben gek op gezelschap spelletjes
En met een 's'quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan wel zonder spatie mag ik hopen
Rare V dan, het lijkt wel dit tekenquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is een V, want de letters lees je van binnenuit
Daarom doe ik vanavond ook niet met de IQ testquote:
Het is gewoon een slechte tekenaarquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Rare V dan, het lijkt wel dit teken [ afbeelding ].
Goed planquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daarom doe ik vanavond ook niet met de IQ test
Volgens de spelregels moet je nu één kledingstuk uitdoen.quote:
Dat staat niet in de Van Dalequote:
Hangzakjesquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:09 schreef AirwiN het volgende:
Een synoniem voor tieten beginnend met een H.
Er staat nergens in de spelregels dat dat een vereiste is.quote:
Ok, next question.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens de spelregels moet je nu één kledingstuk uitdoen.
We have a winnerquote:
Vast welquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er staat nergens in de spelregels dat dat een vereiste is.
quote:
quote:
Een bot uit het menselijk lichaam, beginnend met een E.quote:
ellepijpquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een bot uit het menselijk lichaam, beginnend met een E.
Erectiequote:Op woensdag 20 januari 2010 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een bot uit het menselijk lichaam, beginnend met een E.
Jij was de eerste, dus Tegan moet weer een kledingstuk uitdoen.quote:
Ik ben al weer weg.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:18 schreef DR34M3R het volgende:
pfew. Kom ik ff op een raar moment weer binnenvallen
Hoi schatje, ga lekker zittenquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:18 schreef DR34M3R het volgende:
pfew. Kom ik ff op een raar moment weer binnenvallen
Oneerlijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij was de eerste, dus Tegan moet weer een kledingstuk uitdoen.
Mooi spel dit.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je ziet T gewoon veel liever naaktquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil jou wel naakt zien.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je ziet T gewoon veel liever naakt![]()
Ik wist wel dat ik te dik voor je ben.
Te dik?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pheno!quote:
Nee, Air moet iets uittrekken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:21 schreef Q. het volgende:
Volgens mij waren ze trouwens gelijk, Air. Moeten ze allebei een kledingstuk uit doen. Of twee, omdat ze gelijk waren.
Jullie kunnen het niet zelf? Dan is Air vast niet te beroerd om even te helpen.quote:
Tot nu toe heb je iedere gelegenheid die je had om ook maar iets van je lichaam te laten zien, doelbewust afgeslagen. Dus tot ik het idee heb dat je dat wel wil, wil ik geen slechte smoezen meer horen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:20 schreef CherryLips het volgende:
Een oorbel is een sieraad, geen kledingstuk. Dat wordt als strafmaatregel extra kleding uit doen.quote:
Antwoord geven op een vraag die nog niet is gesteld. Je gaat hard door je kledingstukken heen zo.quote:
Ja, een stuk of één.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:27 schreef Tegan het volgende:
Moeten we dan vantevoren allemaal evenveel kledingstukken aanhebben?
I'm not complaining.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je gaat hard door je kledingstukken heen zo.
Hoeveel?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:29 schreef Tegan het volgende:
Dan ben ik gediskwalificeerd, want ik heb er een stuk meer aan. Helaas.
Een scharrel van Q. beginnend met een S.quote:
Ja dat hou ik niet bij hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een scharrel van Q. beginnend met een S.
Die is te makkelijk, er beginnen er opvallend veel met een S.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een scharrel van Q. beginnend met een S.
Zeg maar dag tegen een kledingstuk dan!quote:
Fout, nu heb je nog maar drie kledingstukken.quote:
Ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:34 schreef Tegan het volgende:
Er klopt iets niet, door deze constructie hoeven alleen ik en CL kledingstukken uit te doen.
Er klopt inderdaad iets niet, er is namelijk geen beeldmateriaal van.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:34 schreef Tegan het volgende:
Er klopt iets niet, door deze constructie hoeven alleen ik en CL kledingstukken uit te doen.
Bij mij gaat er wel iets door kloppen hoor.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:34 schreef Tegan het volgende:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij mij gaat er wel iets door kloppen hoor.
Ja, ik zit hem nu te makenquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:39 schreef Tegan het volgende:
Kan je de nieuwe nu al doen?
Want die van vorig jaar ken ik al...
Hoor wie klopt daar kinderen, hoor wie klopt daar kinderen, het is de staf van Sinterklaas.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij mij gaat er wel iets door kloppen hoor.
Je kunt niet aantonen dat daar een causaal verband tussen isquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:53 schreef DR34M3R het volgende:
Ja hoor... plato valt binnen en het topic ligt weer op zijn gat
Doe je mee aan die flauwekul?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:56 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heb ik echt een iq van 10 dit jaar.
shiiiiiiiiiit! Was dat vanavond?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:56 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heb ik echt een iq van 10 dit jaar.
Als je het flauwekul vindt hoef je het ook niet erg te vinden dat je IQ wat laag uitvalt in die testquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben altijd in voor een potje flauwekul
Plato daarentegen is ver verheven boven zulke infantiele onzin.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben altijd in voor een potje flauwekul
Correctquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Plato daarentegen is ver verheven boven zulke infantiele onzin.
Voor jou is te hopen dat gevoel voor humor geen graadmeter is voor een hoog IQ...quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:02 schreef BountyHunter340 het volgende:
Dont worry, jouw IQ komt niet eens voor in de scoretabel
en dat is niet omdat ie zo hoog is
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:02 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Dont worry, jouw IQ komt niet eens voor in de scoretabel
en dat is niet omdat ie zo hoog is
Je verdient sowieso 30 IQ-punten aftrek als je die IQ test serieus neemt.quote:
weet ik, ik ben meestal te laat. Vorig jaar heb ik wel "live" meegedaan. Maar toen klopte de telling volgens mij niet. Ik kwam 14 punten hoger uit dan normaalquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je kunt hem online doen, is veel makkelijkerwww.bnn.nl
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je verdient sowieso 30 IQ-punten aftrek als je die IQ test serieus neemt.
Jij bent ook ver verheven boven zulke infantiele onzin?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je verdient sowieso 30 IQ-punten aftrek als je die IQ test serieus neemt.
Voor jou is te hopen dat je ooit nog eens stopt met huilen omdat "je" topic "gekaapt" isquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor jou is te hopen dat gevoel voor humor geen graadmeter is voor een hoog IQ...
Don't worry, die was al gemaakt op de vorige paginaquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:07 schreef DR34M3R het volgende:
Jaja.. laat de flauwe grappen maar komen nu
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:09 schreef BountyHunter340 het volgende:
Voor jou is te hopen dat je ooit nog eens stopt met huilen omdat "je" topic "gekaapt" is
Wat ben jij een mongool zeg. Hoe oud ben je eigenlijk? 15?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:09 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Voor jou is te hopen dat je ooit nog eens stopt met huilen omdat "je" topic "gekaapt" is
Wat heb je tegen Kluun?quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat heb je tegen Kluun?
Door z'n autobiografische boek?
Hij heeft het voorwoord in een boek over Real Madrid geschreven!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat heb je tegen Kluun?
Door z'n autobiografische boek?
Laten we het erop houden dat ik geen test nodig heb om te laten zien dat ik intelligent ben. Dat blijkt al uit de dingen die ik realiseer in het dagelijkse leven.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:09 schreef Plato1980 het volgende:
Jij bent ook ver verheven boven zulke infantiele onzin?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij heeft het voorwoord in een boek over Real Madrid geschreven!
Het is maar een boek he...quote:
Wacht even... Kluun?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij heeft het voorwoord in een boek over Real Madrid geschreven!
Omdat de schrijver hem dat gevraagd hadquote:
ben jij ook een virtuele hangjongere heb ik me laten vertellen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat ben jij een mongool zeg. Hoe oud ben je eigenlijk? 15?
Hangouderen FTW!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:14 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
ben jij ook een virtuele hangjongere heb ik me laten vertellen?
Ik voel me altijd zo dom als 't achtereind van een varken, dus ik ben dan wel blij dat ik boven de 110 scoor bij zo'n test, al is het geen fatsoenlijke IQ-test, het is goed voor m'n algemene egoquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ik geen test nodig heb om te laten zien dat ik intelligent ben. Dat blijkt al uit de dingen die ik realiseer in het dagelijkse leven.
Judas, judas, JUDASquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Omdat de schrijver hem dat gevraagd had.
Ik zie alleen die van vorig jaarquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je kunt hem online doen, is veel makkelijkerwww.bnn.nl
Jongere niet meer.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:14 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Het zegt al genoeg over je daadwerkelijke IQ dat het zo werkt in jouw systeem, he?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel me altijd zo dom als 't achtereind van een varken, dus ik ben dan wel blij dat ik boven de 11o scoor bij zo'n test, al is het geen fatsoenlijke IQ-test, het is goed voor m'n algemene ego
Owh, dacht dat dat gewoon de header van de pagina wasquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er staat heel groot een banner met Doe NU de natinale IQ-test
Auwquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zegt al genoeg over je daadwerkelijke IQ dat het zo werkt in jouw systeem, he?
Ja ik dus ook eerstquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, dacht dat dat gewoon de header van de pagina was
Kan je dat wel veroorloven met je uitkering?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:16 schreef RealZeus het volgende:
Moet ik nou hier de popcorn ook al uit de kast halen?
Wat niet wegneemt dat ze gewoon leuk zijn om te doenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ik geen test nodig heb om te laten zien dat ik intelligent ben. Dat blijkt al uit de dingen die ik realiseer in het dagelijkse leven.
Zo gaat het niet lukken hoor.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:14 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Je bedoelt tegen de tijd dat we de rest ook hierheen gehaald hebben? Lijkt me gezellig. Tot danquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:19 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb het wel weer gezien hier, ik kom over een weekje wel weer eens terug om te kijken of de sfeer verbeterd is.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:21 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Je bedoelt tegen de tijd dat we de rest ook hierheen gehaald hebben? Lijkt me gezellig. Tot dan
Wie is de rest?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:21 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Je bedoelt tegen de tijd dat we de rest ook hierheen gehaald hebben? Lijkt me gezellig. Tot dan
Niet gaan, je bent de enige normale hierquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:19 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb het wel weer gezien hier, ik kom over een weekje wel weer eens terug om te kijken of de sfeer verbeterd is.
En ik dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet gaan, je bent de enige normale hier
Dank jequote:Op woensdag 20 januari 2010 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je homies?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:21 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kan je dat wel veroorloven met je uitkering?
Hé!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet het dan altijd zo serieus zijn hier?quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kan je dat wel veroorloven met je uitkering?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:21 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
moet ik daar ook nog eenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Dat moet. Anders komen we in de hel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Moet het dan altijd zo serieus zijn hier?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:23 schreef CherryLips het volgende:
quote:
En waarom zouden ze die krijgen denk je?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:25 schreef Tegan het volgende:
*Wacht rustig af tot ze in de komende weken een ban krijgen.*
Uitlokkenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En waarom zouden ze die krijgen denk je?
Ik vermoed dat als ze zo door blijven gaan/steeds erger worden ze straks wel een keertje een ban oplopen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En waarom zouden ze die krijgen denk je?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:25 schreef Tegan het volgende:
Waarom zou ik een ban krijgen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
[..]
.
Een uitdaging?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ga ze iig niet herinneren om zich in te houden.
Ze blijven nog keurig binnen de grenzen van het toelaatbare. Dat het meerdere mensen op de zenuwen werkt, maakt het m.i. nog niet banwaardig.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:26 schreef Tegan het volgende:
Ik vermoed dat als ze zo door blijven gaan/steeds erger worden ze straks wel een keertje een ban oplopen.
Je maakt jezelf onsterfelijk, beetje moeilijk kunnen aanpassen aan mensen die je niet eerder gesproken hebt en ze dan als "erg" bestempelen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vermoed dat als ze zo door blijven gaan/steeds erger worden ze straks wel een keertje een ban oplopen.
Jeejquote:
Nog wel ja.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze blijven nog keurig binnen de grenzen van het toelaatbare. Dat het meerdere mensen op de zenuwen werkt, maakt het m.i. nog niet banwaardig.
Dat is Tegan sowieso.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:29 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Je maakt jezelf onsterfelijk
Ok, en nu?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:29 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Je maakt jezelf onsterfelijk, beetje moeilijk kunnen aanpassen aan mensen die je niet eerder gesproken hebt en ze dan als "erg" bestempelen.
Ik drink alleen bier met mensen die ik tof vind.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Met zn allen een biertje gaan drinken.
Tof. Wanneer gaan wij bier drinken?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik drink alleen bier met mensen die ik tof vind.
And here we go again....quote:
De grap is dat wij nooit de grenzen zullen opzoeken, dat jullie nerveus worden van een paar nieuwelingen, ze vervolgens gaan bestempelen als vervelend waar helemaal geen aanleiding toe is en dan ook nog denken dat ze wel gebanned zullen wordenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nog wel ja.
Iemand die niet gestraft wordt gaat steeds verder de grens opzoeken...
Rose'tje?quote:
Jij bent tot nu toe de enige 'nieuweling' die ik vervelend vindquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:35 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
De grap is dat wij nooit de grenzen zullen opzoeken, dat jullie nerveus worden van een paar nieuwelingen, ze vervolgens gaan bestempelen als vervelend en dan ook nog denken dat ze wel gebanned zullen worden
Van mensen die je niet kent kun je niet weten of ze tof zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik drink alleen bier met mensen die ik tof vind.
Ja geen wonder, omdat ik als enigste jou niet wilde neuken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij bent tot nu toe de enige 'nieuweling' die ik vervelend vind
Auw zeg, je wist een gevoelige snaar te rakenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:38 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Ja geen wonder, omdat ik als enigste jou niet wilde neuken.
Ik kan je niet wegjagen, maar ik mag wel zeggen wat ik wil. Haha.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:35 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
De grap is dat wij nooit de grenzen zullen opzoeken, dat jullie nerveus worden van een paar nieuwelingen, ze vervolgens gaan bestempelen als vervelend waar helemaal geen aanleiding toe is en dan ook nog denken dat ze wel gebanned zullen worden
Hoepel op man. Omdat drie man er wat over hebben gezegd hoef je het echt niet meteen op de hele kliek te gooien.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:36 schreef RealZeus het volgende:
Toegegeven, in het begin gedroegen de nieuwe lichting zich als een paar Paultjes, maar ik vind ze best mee vallen.
Daarom snap ik niet dat de vaste kliek er zo moeilijk over doet. Het is een openbaar forum, het is niet van jullie.
In Singles zag ik het vannacht ook, terwijl ze daar notabene zo zaten af te geven op de R&P sc omdat dat zo'n vaste kliek is. Dat was een duidelijk gevalletje pot - ketel.
Sommige mensen wil ik na een eerste indruk niet leren kennen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Van mensen die je niet kent kun je niet weten of ze tof zijn.
Madame, uw bestelling?quote:
Precies, ik kijk er dan ook naar uit !quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kan je niet wegjagen, maar ik mag wel zeggen wat ik wil. Haha.
Nee, maar door wanbeleid wordt de reden om hier te posten praktisch nul. VBL is al op belachelijke wjze kapot gemaakt, hoewel ons nieuwe forum achteraf gezien een zegen is, en ik postte sindsdien vrijwel allee nog hier. Als hier dan een totaal andere sfeer heerst die me niet aanstaat gaat de lol er snel af. Ik zal voorlopig dan ook niet meer op FOK! posten. Adiosquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:36 schreef RealZeus het volgende:
Daarom snap ik niet dat de vaste kliek er zo moeilijk over doet. Het is een openbaar forum, het is niet van jullie.
Penisnijd!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:41 schreef DR34M3R het volgende:
Het is dat er nog her en der PI's voor de posts staan, anders zou ik denken dat ik dekking moest gaan zoeken.
Kan iemand me uitleggen wat nu precies het probleem is?
En die eerste indruk doe je op via een forum?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Sommige mensen wil ik na een eerste indruk niet leren kennen.
Het is een SC, wat verwacht je hier dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar door wanbeleid wordt de reden om hier te posten praktisch nul. VBL is al op belachelijke wjze kapot gemaakt, hoewel ons nieuwe forum achteraf gezien een zegen is, en ik postte sindsdien vrijwel allee nog hier. Als hier dan een totaal andere sfeer heerst die me niet aanstaat gaat de lol er snel af. Ik zal voorlopig dan ook niet meer op FOK! posten. Adios.
Kijk, daarom ben je tofquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Madame, uw bestelling?
[ afbeelding ]
We zijn allemaal ongesteld.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:41 schreef DR34M3R het volgende:
Het is dat er nog her en der PI's voor de posts staan, anders zou ik denken dat ik dekking moest gaan zoeken.
Echt niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:42 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik denk dat ik mijn grumpy-titel nodig af moet gaan staan.
Hoho, VBL is op een heel ander manier stuk gegaan, en dat weet je zelf ook Plato.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar door wanbeleid wordt de reden om hier te posten praktisch nul. VBL is al op belachelijke wjze kapot gemaakt, hoewel ons nieuwe forum achteraf gezien een zegen is, en ik postte sindsdien vrijwel allee nog hier. Als hier dan een totaal andere sfeer heerst die me niet aanstaat gaat de lol er snel af. Ik zal voorlopig dan ook niet meer op FOK! posten. Adios.
Ja, sommige mensen zijn nogal bang voor vers bloed.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:41 schreef DR34M3R het volgende:
Leg trouwens een uit wat er nou is gebeurd met VBLquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Duh, wil je zeggen dat jij helemaal geen contact het gemaakt online, en dus ook geen enkele eerste indrukken hebt gemaakt online?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En die eerste indruk doe je op via een forum?
Als het om voetbal gaat is Plato niet de meest rationele persoon op de wereld. En dat is een understatement/quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:43 schreef FireFox1 het volgende:
Hoho, VBL is op een heel ander manier stuk gegaan, en dat weet je zelf ook Plato.
Dat er geen chemistry is hierquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:41 schreef DR34M3R het volgende:
Zeker wel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:44 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Dat er geen chemistry is hier
Gewoon een hoop mannetjes met kleine piemels die tha internetz iets te serieus nemen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leg trouwens een uit wat er nou is gebeurd met VBL
Ik ben al bang voor injectienaalden, laat staan vers bloed.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen zijn nogal bang voor vers bloed.
B.quote:
Je bedoelt "ik kan het niet hebben dat mijn kliekje aangetast wordt, dit is namelijk mijn plekje en ik vind dat de admins maar iedereen moeten bannen daarom" ?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar door wanbeleid wordt de reden om hier te posten praktisch nul.
Oh oke.quote:
Kort en bondig: Populaire mod werd genaaid door een andere mod, die weer door Danny in bescherming werd genomen. VBL kliekje boos, iedereen weg.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leg trouwens een uit wat er nou is gebeurd met VBL
Nee, omdat ik uit ervaring weet dat sommige mensen irl beter te pruimen zijn dan op het forum.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Duh, wil je zeggen dat jij helemaal geen contact het gemaakt online, en dus ook geen enkele eerste indrukken hebt gemaakt online?
Dit. Het staat uiteraard iedereen vrij om hier te posten, maar het is me niet geheel en al duidelijk waarom de zogeheten nieuwelingen deze SC blijven uitzoeken (dat ze hier door Re naar toe zijn gestuurd om de rest van zijn forum niet onder te baggeren is bekend).quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Sommige mensen wil ik na een eerste indruk niet leren kennen.
Je vergeet erbij te zeggen dat Danny het subforum sloot en tig vaste VBL-users om onzinnige redenen geband heeft.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kort en bondig: Populaire mod werd genaaid door een andere mod, die weer door Danny in bescherming werd genomen. VBL kliekje boos, iedereen weg.
Sindsdien is VBL zo dood als een pier.
Ik vind gestold bloed nou ook niet echt prettig.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al bang voor injectienaalden, laat staan vers bloed.
En bonkjes en sliertjes?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind gestold bloed nou ook niet echt prettig.
Gezellig hequote:Op woensdag 20 januari 2010 22:47 schreef Pheno het volgende:
Voor de rest klinkt het hier na jaren nog bekend in de oren
Nogal logisch, die nieuwelingen kennen elkaar allemaal van de verschillende R&P topics.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
maar het is me niet geheel en al duidelijk waarom de zogeheten nieuwelingen deze SC blijven uitzoeken (dat ze hier door Re naar toe zijn gestuurd om de rest van zijn forum niet onder te baggeren is bekend).
Haat, nijd en incrowdquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:47 schreef Pheno het volgende:
Voor de rest klinkt het hier na jaren nog bekend in de oren
Is dit wat er gebeurt als er te weinig vrouwen zijn voor het aantal mannen?quote:
Klinkt een beetje oostblok-achtigquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je vergeet erbij te zeggen dat Danny het subforum sloot en tig vaste VBL-users om onzinnige redenen geband heeft.
Ja negeer mijn kloppende samenvatting maar.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je vergeet erbij te zeggen dat Danny het subforum sloot en tig vaste VBL-users om onzinnige redenen geband heeft.
idem, en daarvoor hoef je niet tot een kliekje te behoren.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dit. Het staat uiteraard iedereen vrij om hier te posten, maar het is me niet geheel en al duidelijk waarom de zogeheten nieuwelingen deze SC blijven uitzoeken (dat ze hier door Re naar toe zijn gestuurd om de rest van zijn forum niet onder te baggeren is bekend).
En dit ja.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar woont Danny dan ook.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klinkt een beetje oostblok-achtig
Exact, en toen is er dus een nieuw, zeer goed lopend, forum ontstaan en is VBL hier op sterven na dood geraakt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klinkt een beetje oostblok-achtig
Omdat ie nergens op slaatquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja negeer mijn kloppende samenvatting maar.
Waaronder ik!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De R&P SC heeft niets te maken met R&Pquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:48 schreef BountyHunter340 het volgende:
Nogal logisch, die nieuwelingen kennen elkaar allemaal van de verschillende R&P topics.
Hehe, daar issie danquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waaronder ik!![]()
Oh en w00t: palindroom postcount post32.723
Dat onze grote vriend Barca daar nu een leading rol heeft, zegt genoegquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Exact, en toen is er dus een nieuw, zeer goed lopend, forum ontstaan en is VBL hier op sterven van dood geraakt.
Geef eens een voorbeeld? Waarschijnlijk zijn het allemaal reacties op het feit dat jullie de nieuwelingen willen weren namelijk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:50 schreef Tegan het volgende:
Ik wil jullie helemaal niet wegjagen, en al helemaal niet omdat je niet bij de kliek hoort ofzo. Vind gewoon jullie manier van posten niet tof, en dat mag ik gelukkig wel zeggen.
Nee, aangezien het merendeel van de vrouwloze mannen alhier überhaupt al niet in staat is om een vrouw te boeien.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:49 schreef DR34M3R het volgende:
Is dit wat er gebeurt als er te weinig vrouwen zijn voor het aantal mannen?
Per definitiequote:Op woensdag 20 januari 2010 22:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
De R&P SC heeft niets te maken met R&P.
Houd ik je aanquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zal je voor je volgende verjaardag een spiegel geven.
Precies, alleen wat mongolen zijn achtergebleven.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat onze grote vriend Barca daar nu een leading rol heeft, zegt genoeg
[R&P SC] Zijn goed in Pim Pat Tetten Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:51 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld? Waarschijnlijk zijn het allemaal reacties op het feit dat jullie de nieuwelingen willen weren namelijk.
Waarvan er een flink aantal (nee jij niet plaatje) er met name veel plezier in vinden om hier te posten hoe leuk het daar is.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Exact, en toen is er dus een nieuw, zeer goed lopend, forum ontstaan en is VBL hier op sterven van dood geraakt.
Ik heb er anders al eentje in de boeien geslagen hierquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, aangezien het merendeel van de vrouwloze mannen alhier überhaupt al niet in staat is om een vrouw te boeien.
Ik ben anders ook een nieuweling hier, er is nog geen poging gedaan om mij weg te jagen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:51 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld? Waarschijnlijk zijn het allemaal reacties op het feit dat jullie de nieuwelingen willen weren namelijk.
Dus? Ik kwam al niet in VBL, laat staan op dat nieuwe forum. Mensen in nieuwe forum blij met hun nieuwe chatmogelijkheid, mensen hier blij omdat er blijkbaar iets broeide. Joepi, niemand gedupeerd!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Exact, en toen is er dus een nieuw, zeer goed lopend, forum ontstaan en is VBL hier op sterven na dood geraakt.
Het is ook echt leuk daar en ook daarom post ik vrijwel niet meer op FOK!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarvan er een flink aantal (nee jij niet plaatje) er met name veel plezier in vinden om hier te posten hoe leuk het daar is.![]()
Die mensen moeten echt op hun bloeddruk gaan letten hoor.
Volgens mij ben jij echt 16quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:53 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Ik heb er anders al eentje in de boeien geslagen hier
ah, je kunt het niet onderbouwen bedoel je? Ach geeft niks joh.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
[R&P SC] Zijn goed in Pim Pat Tetten Bijvoorbeeld.
Ik heb ze alleen in het begin zien baggeren met dat vage kutlijstje. Daarna zijn ze gewoon mee gaan posten. Is het wel in jullie kortzichtige breintjes opgekomen dat ze het hier misschien gewoon gezellig vinden?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dit. Het staat uiteraard iedereen vrij om hier te posten, maar het is me niet geheel en al duidelijk waarom de zogeheten nieuwelingen deze SC blijven uitzoeken (dat ze hier door Re naar toe zijn gestuurd om de rest van zijn forum niet onder te baggeren is bekend).
Ach, een jonge fiets....quote:
Blijkbaar voel je je toch aangesproken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:53 schreef BountyHunter340 het volgende:
Ik heb er anders al eentje in de boeien geslagen hier
Ik geef je wat je vraagt en daar kan je nu niets mee dus geef je dit soort reactiesquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:54 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
ah, je kunt het niet onderbouwen bedoel je? Ach geeft niks joh.
Daar zeg ik ook niks over. Er zijn heel veel mensen die ook op andere fora posten en vooral niet de behoefte hebben om dat steeds op FOK! te melden. Ik ben blij voor je dat je het daar naar je zin hebt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is ook echt leuk daar en ook daarom post ik vrijwel niet meer op FOK!.
Niet iedereen is hier zo intelligent als jijquote:
Ik zie dit niet zo snel met R&P gebeurenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus? Ik kwam al niet in VBL, laat staan op dat nieuwe forum. Mensen in nieuwe forum blij met hun nieuwe chatmogelijkheid, mensen hier blij omdat er blijkbaar iets broeide. Joepi, niemand gedupeerd!
Nou ja, tong80 dan wat, zijn postcount gaat wat minder hard.
En je bevestigt mijn vermoedens.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:54 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Dat jij mijn post niet snapt is jouw probleem
nee de woordgrap was te mooi om te laten liggenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar voel je je toch aangesproken.
Met zuigen en pogingen tot rellen, ja. Als je de ramkoers niet ziet, wil je hem niet zien.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb ze alleen in het begin zien baggeren met dat vage kutlijstje. Daarna zijn ze gewoon mee gaan posten.
Nee, natuurlijk niet. We hebben de ruimdenkende RZ nodig om ons dat te vertellenquote:Is het wel in jullie kortzichtige breintjes opgekomen dat ze het hier misschien gewoon gezellig vinden?
Op naar 32823 dan maarquote:
Aparte definitie van gezellig dan zeg. Maar van mij mogen ze. Het enige wat ik zei was dat ik vermoed dat ze wel een ban oplopen binnekort.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb ze alleen in het begin zien baggeren met dat vage kutlijstje. Daarna zijn ze gewoon mee gaan posten. Is het wel in jullie kortzichtige breintjes opgekomen dat ze het hier misschien gewoon gezellig vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |