Dat had ik ook altijd. Nog een paar keer zonnebanken en een paar weken Spanje was dat overquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben van oorsprong rossig, plus mijn lijf ziet eigenlijk nooit zonlicht. Dus die ene keer in de twee jaar dat ik aan het strand ga liggen, verschroei ik levend.
Komt een man bij de IQ-testquote:
Ik kwam ruim een half uur geleden naar boven om hem te maken, maar ik zit nog steeds hierquote:
Geen ideequote:Op woensdag 20 januari 2010 21:02 schreef Tegan het volgende:
Hoe werkt Pim Pam Petten eigenlijk?
Varkens!quote:
Niks, je moet aan dat wieltje draaien, dan krijg je een letter en moet je bepaalde woorden verzinnen die met die letter beginnen.quote:
Het is een V, want de letters lees je van binnenuitquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is het een A
Afwas!
Dan heb je mazzelquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is een V, want de letters lees je van binnenuit
Nee, wie het eerste een goed antwoord geeft krijgt het kaartje. Degene met aan het eind van het spel de meeste kaartjes heeft gewonnenquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:04 schreef Tegan het volgende:
En als je niets met die letter weet ben je af ofzo?
Maak er wat moois vanquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Woei! Nog 1 post en dan heb ik een palindroom postcount! Hoe spannend!
Ben gek op gezelschap spelletjesquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, wie het eerste een goed antwoord geeft krijgt het kaartje. Degene met aan het eind van het spel de meeste kaartjes heeft gewonnen
Nee, ik ben gewoon goedquote:
Dan wel zonder spatie mag ik hopenquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben gek op gezelschap spelletjes
En met een 's'quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan wel zonder spatie mag ik hopen
Rare V dan, het lijkt wel dit tekenquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is een V, want de letters lees je van binnenuit
Daarom doe ik vanavond ook niet met de IQ testquote:
Het is gewoon een slechte tekenaarquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Rare V dan, het lijkt wel dit teken [ afbeelding ].
Goed planquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daarom doe ik vanavond ook niet met de IQ test
Volgens de spelregels moet je nu één kledingstuk uitdoen.quote:
Dat staat niet in de Van Dalequote:
Hangzakjesquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:09 schreef AirwiN het volgende:
Een synoniem voor tieten beginnend met een H.
Er staat nergens in de spelregels dat dat een vereiste is.quote:
Ok, next question.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens de spelregels moet je nu één kledingstuk uitdoen.
We have a winnerquote:
Vast welquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er staat nergens in de spelregels dat dat een vereiste is.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |