Dat had ik ook altijd. Nog een paar keer zonnebanken en een paar weken Spanje was dat overquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben van oorsprong rossig, plus mijn lijf ziet eigenlijk nooit zonlicht. Dus die ene keer in de twee jaar dat ik aan het strand ga liggen, verschroei ik levend.
Komt een man bij de IQ-testquote:
Ik kwam ruim een half uur geleden naar boven om hem te maken, maar ik zit nog steeds hierquote:
Geen ideequote:Op woensdag 20 januari 2010 21:02 schreef Tegan het volgende:
Hoe werkt Pim Pam Petten eigenlijk?
Varkens!quote:
Niks, je moet aan dat wieltje draaien, dan krijg je een letter en moet je bepaalde woorden verzinnen die met die letter beginnen.quote:
Het is een V, want de letters lees je van binnenuitquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is het een A
Afwas!
Dan heb je mazzelquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is een V, want de letters lees je van binnenuit
Nee, wie het eerste een goed antwoord geeft krijgt het kaartje. Degene met aan het eind van het spel de meeste kaartjes heeft gewonnenquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:04 schreef Tegan het volgende:
En als je niets met die letter weet ben je af ofzo?
Maak er wat moois vanquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Woei! Nog 1 post en dan heb ik een palindroom postcount! Hoe spannend!
Ben gek op gezelschap spelletjesquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, wie het eerste een goed antwoord geeft krijgt het kaartje. Degene met aan het eind van het spel de meeste kaartjes heeft gewonnen
Nee, ik ben gewoon goedquote:
Dan wel zonder spatie mag ik hopenquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben gek op gezelschap spelletjes
En met een 's'quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan wel zonder spatie mag ik hopen
Rare V dan, het lijkt wel dit tekenquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is een V, want de letters lees je van binnenuit
Daarom doe ik vanavond ook niet met de IQ testquote:
Het is gewoon een slechte tekenaarquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Rare V dan, het lijkt wel dit teken [ afbeelding ].
Goed planquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daarom doe ik vanavond ook niet met de IQ test
Volgens de spelregels moet je nu één kledingstuk uitdoen.quote:
Dat staat niet in de Van Dalequote:
Hangzakjesquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:09 schreef AirwiN het volgende:
Een synoniem voor tieten beginnend met een H.
Er staat nergens in de spelregels dat dat een vereiste is.quote:
Ok, next question.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens de spelregels moet je nu één kledingstuk uitdoen.
We have a winnerquote:
Vast welquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er staat nergens in de spelregels dat dat een vereiste is.
quote:
quote:
Een bot uit het menselijk lichaam, beginnend met een E.quote:
ellepijpquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een bot uit het menselijk lichaam, beginnend met een E.
Erectiequote:Op woensdag 20 januari 2010 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een bot uit het menselijk lichaam, beginnend met een E.
Jij was de eerste, dus Tegan moet weer een kledingstuk uitdoen.quote:
Ik ben al weer weg.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:18 schreef DR34M3R het volgende:
pfew. Kom ik ff op een raar moment weer binnenvallen
Hoi schatje, ga lekker zittenquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:18 schreef DR34M3R het volgende:
pfew. Kom ik ff op een raar moment weer binnenvallen
Oneerlijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij was de eerste, dus Tegan moet weer een kledingstuk uitdoen.
Mooi spel dit.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je ziet T gewoon veel liever naaktquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil jou wel naakt zien.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je ziet T gewoon veel liever naakt![]()
Ik wist wel dat ik te dik voor je ben.
Te dik?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pheno!quote:
Nee, Air moet iets uittrekken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:21 schreef Q. het volgende:
Volgens mij waren ze trouwens gelijk, Air. Moeten ze allebei een kledingstuk uit doen. Of twee, omdat ze gelijk waren.
Jullie kunnen het niet zelf? Dan is Air vast niet te beroerd om even te helpen.quote:
Tot nu toe heb je iedere gelegenheid die je had om ook maar iets van je lichaam te laten zien, doelbewust afgeslagen. Dus tot ik het idee heb dat je dat wel wil, wil ik geen slechte smoezen meer horen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:20 schreef CherryLips het volgende:
Een oorbel is een sieraad, geen kledingstuk. Dat wordt als strafmaatregel extra kleding uit doen.quote:
Antwoord geven op een vraag die nog niet is gesteld. Je gaat hard door je kledingstukken heen zo.quote:
Ja, een stuk of één.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:27 schreef Tegan het volgende:
Moeten we dan vantevoren allemaal evenveel kledingstukken aanhebben?
I'm not complaining.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je gaat hard door je kledingstukken heen zo.
Hoeveel?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:29 schreef Tegan het volgende:
Dan ben ik gediskwalificeerd, want ik heb er een stuk meer aan. Helaas.
Een scharrel van Q. beginnend met een S.quote:
Ja dat hou ik niet bij hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een scharrel van Q. beginnend met een S.
Die is te makkelijk, er beginnen er opvallend veel met een S.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een scharrel van Q. beginnend met een S.
Zeg maar dag tegen een kledingstuk dan!quote:
Fout, nu heb je nog maar drie kledingstukken.quote:
Ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:34 schreef Tegan het volgende:
Er klopt iets niet, door deze constructie hoeven alleen ik en CL kledingstukken uit te doen.
Er klopt inderdaad iets niet, er is namelijk geen beeldmateriaal van.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:34 schreef Tegan het volgende:
Er klopt iets niet, door deze constructie hoeven alleen ik en CL kledingstukken uit te doen.
Bij mij gaat er wel iets door kloppen hoor.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:34 schreef Tegan het volgende:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij mij gaat er wel iets door kloppen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |