quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:08 schreef bartrid het volgende:
Ze heeft zichzelf vernoemd naar een maand van het jaar. Kans van 1 op 12 dus dat iemand het goed raadt
quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:18 schreef methodmich het volgende:
Of July?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:28 schreef Beregd het volgende:
august?
bigshadow +1quote:
Ik vind 'm er anders best wel vrouwelijk uitzien...quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:36 schreef Neleos het volgende:
September, dat moet 'm zijn. Die heb ik wel eens op TMF gezien.
Welke song van wie??quote:Smiling as the shit comes down
You can tell a man from what he has to say
Everything gets turned around
And I will risk my neck again, again
Niet onthouden.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:37 schreef bartrid het volgende:
Best een hitje geweest hier een tijdje geleden.
Hmm 2008 al weer:quote:
quote:In the UK and Ireland, "Cry for You" was released in April 2008 on the Hard2Beat Records label, a subsidiary of Ministry of Sound, in a new remix with a new video. The remixed version entered the UK Singles Chart at number nine, and later climbed to number five, following release of a physical single for the song. On December 28, 2008, the UK Singles Chart had this as number thirty-five for the top songs of 2008. The track is often named "September's debut UK Single", however this is untrue as "Satellites" was released a few years previous to this on the label All Around The World. Therefore, "Cry For You" is her 2nd UK single.
Volledig correct!quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:02 schreef methodmich het volgende:
Dat is Four Seasons In One Day van Crowded House
Dat is het. (afgezien van spelfout)quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:16 schreef belsen het volgende:
Bettie Serveert, is dat Palmoline?
Van Dijk. Met Lucky Fonz III.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:41 schreef belsen het volgende:
Met wie zingt Carol van Dyck het duet 'We are still young'?
Steppenwolf - Born to be wild?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:11 schreef bukgeit het volgende:
Welk nummer staat zowel op de soundtrack van Easy Rider (1969) als die van Point Break (1991)?
Knap: ik wist het niet!quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:55 schreef methodmich het volgende:
If 6 Was 9 van Jimi Hendrix?
bartrid +1quote:
Doe me meteen aan de column van Dijkshoorn denken, over het tellen.quote:Ik rook een sigaret
En dan nog een stuk of vier
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Doe me meteen aan de column van Dijkshoorn denken, over het tellen.
Dat is die hoer van dat liedje van Acda en de Munnik, Esmée.quote:Haar raam staat altijd open
Ze kan me zo zien staan
quote:Two years later, their second album called Second Coming is released. Critics are enthusiastic and reviews are very positive, but a breakthrough stays out. One year later, the band unfortunately falls apart due to the lack of success.
Dat is maar net wat je onder 'doorbraak' verstaat natuurlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:55 schreef ranja het volgende:
Stone Roses brak toch ook al door met het eerste album....
Nee, die ook niet. Nederlandse band (en dat stukje bio van last.fm is ook duidelijk door een Nederlander geschrevenquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:54 schreef schaap001 het volgende:
... dan gok ik op Frehley's Comet (alhoewel Stone Roses ook mijn eerste antwoord zou zijn geweest)
Daar zat ook meer dan twee jaar tussen.quote:
But a breakthrough stays outquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:05 schreef bartrid het volgende:
Nee, die ook niet. Nederlandse band (en dat stukje bio van last.fm is ook duidelijk door een Nederlander geschreven)
Hij's geniaalquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
But a breakthrough stays out
cafca +1quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:12 schreef cafca het volgende:
Spoo-Dee-O-Dee
Voor meer van dat soort `Dunglish' moet je `I always get my sin' eens lezen. Hilarischquote:
Leuk boekje, jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:22 schreef bartrid het volgende:
[..]
Voor meer van dat soort `Dunglish' moet je `I always get my sin' eens lezen. Hilarisch
http://www.dunglish.nl/2005/11/18/getting-your-sin/
quote:is een Britse progressieve rockband behorend bij het subgenre Neo-prog. De band werd in 1981 opgericht door gitarist Mike Holmes. Groot commercieel succes heeft de band nooit weten te behalen, maar door de jaren heen is wel een trouwe en fanatieke schare aanhangers opgebouwd, die stad en land afreizen om concerten bij te wonen.
De bezetting is altijd redelijk stabiel gebleven. Zanger Peter Nicholls heeft ooit de band verlaten om in Niadem's Ghost te gaan spelen en werd vervangen door Paul (P. L.) Menel. Na enige jaren keerde hij echter weer terug. Toetsenist Martin Orford was lid van het eerste uur, en speelde naastook in de band Jadis, net als bassist John Jowitt. Martin Orford is het meest recent vervangen bandlid.
Vooral in de beginjaren werderg beïnvloed door Genesis. Ook het theatrale gedrag en de buitenissige kostuums die tijdens optredens worden gebruikt, roepen herinneringen op aan Peter Gabriel. Muzikaal heeft de band door de jaren heen echter een gevarieerd en eigen geluid weten te ontwikkelen: harde, maar ook melodieuze rock, aangevuld met de diepzinnige en vaak cryptische teksten van Nicholls. Op de twee albums waarop Menel de zangpartijen voor zijn rekening nam, waren de muziek en de teksten wat toegankelijker, maar altijd herkenbaar als
quote:Selecter: Live from london, dvd ¤ 11,90
5.1 surround sound, incl excl. intervieuw
Dat dat exclusieve interview dat er bij inbegrepen is, kan ik nog begrijpen. Niet erg handig, maar op zich goed nederlands. Intervieuw daarentegen is wel fout natuurlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:30 schreef ranja het volgende:
In het Nederlands kunnen we er ook wel wat van
[..]
Zat ik ook al raar tegenaan te kijken inderdaadquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:36 schreef cafca het volgende:
Dat dat exclusieve interview dat er bij inbegrepen is, kan ik nog begrijpen. Niet erg handig, maar op zich goed nederlands. Intervieuw daarentegen is wel fout natuurlijk.
Gecheckt en goedquote:Op donderdag 21 januari 2010 07:21 schreef Berkery het volgende:
IQ?
quote:is een Nederlandse vocale damesgroep die met liedjesprogramma's en theatrale programma's vanaf 1989 de Nederlandse theaters bezoekt.
In 1997 vertegenwoordigdeNederland op het Eurovisiesongfestival in Dublin.
Het is eigenlijk missus!quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:16 schreef Burnett het volgende:
ms einstein
ehm, lees de OP eens door? Bovendien is die vraag wel erg makkelijk gezien je Aerosmith avatar...quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:47 schreef steve.T het volgende:
Wie zijn de toxic twins?
Kappen, je bent niet aan de beurt. Er staat nog een vraag open.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:48 schreef steve.T het volgende:
Maar het is niet aerosmith
Dat weet ik. Maar dan nog...Als je nou eerst de regels voor dit topic had doorgelezen, had je geweten hoe het er hier aan toe gaat.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:48 schreef steve.T het volgende:
Maar het is niet aerosmith
Nee, dat is hij niet. En al was het zo, dan mag de beantwoorder de volgende vraag stellen en niet jij.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:52 schreef steve.T het volgende:
Uhm de vorige vraag is al bijna gelijk erachteraan beantwoord door hem zelf
en daarna post in nog iets dus beantwoord ie volgens mij zelf zijn vraag en dan valt dus de hele topic weg en dat vond ik jammer dus stelde ik maar een vraagquote:
Nee jongen, dat heb je helemaal verkeerd. Hij post een overlijdensbericht.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:55 schreef steve.T het volgende:
[..]
en daarna post in nog iets dus beantwoord ie volgens mij zelf zijn vraag en dan valt dus de hele topic weg en dat vond ik jammer dus stelde ik maar een vraag
quote:En als er een stilte valt?
Als een vraagsteller te lang, zeg een uur, niet reageert op antwoorden, dan wordt de openstaande vraag geparkeerd. Iemand anders mag dan een vraag stellen, zodat het spel gewoon verder kan.
Mocht de originele vraagsteller later nog terugkomen en het goede antwoord is gegeven, dan krijgt de user met het goede antwoord alsnog zijn punt, maar mag hij of zij geen nieuwe vraag stellen. Het spel is dan immers allang verder. Is het goede antwoord nog niet gegeven, dan kan de originele vragensteller eventueel, als hij weer een vraag mag verzinnen, de geparkeerde vraag opnieuw opbrengen.
quote:komt op 8 maart met een nieuwe plaat, getiteld
. Dat meldt het muziekmagazine NME.
Aanwerken een keur aan artiesten mee. Onder meer Lou Reed, Mos Def, Snoop Dogg, Mark E Smith van The Fall en Mick Jones en Paul Simonon van The Clash.
Net als eerdere platen vanvolgt ook
een verhaal. Dit keer woont de band op een geheim drijvend eiland, gemaakt van de aangespoelde overblijfselen van de mensheid.
Jazeker: en de titel van dit album over aangespoelde overblijfselen van de mensheid is 'Plastic Beach'.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:51 schreef belsen het volgende:
Gorillaz???
quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:00 schreef Grobbel het volgende:
Noem naast Gorillaz en Blur nog 3 Damon Albarn projecten
Damn you!quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:05 schreef bukgeit het volgende:
The Good, The Bad And The Queen
Mali Music
Monkey
En dat zijn ook de drie die ik zelf in gedachten had.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:05 schreef bukgeit het volgende:
The Good, The Bad And The Queen
Mali Music
Monkey
Met een bonus, maar je vergeet wel alles van voor Parklife.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:33 schreef Grobbel het volgende:
Beetle Bum
Song 2
On Your Own
Music is my Radar
Out of Time
Parklife
Girls and Boys
Tender
Coffee & TV
No Distance Left to Run
Crazy Beat
Je vergeet wel bijna alles van na 'Be Here Now' (afgezien van Lyla), maar ach, dat kan je moeilijk aangerekend worden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:00 schreef belsen het volgende:
1. Supersonic
2. Live forever
3. Whatever
4. Wonderwall
5. Don't look back in anger
6. Some might say
7. Roll with it
8. Cigarettes and alcohol
9. Lyla
10. Around the world
Ja, in huize belsen is alles na What the story er niet meer ingekomen, geloof ik.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:04 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Je vergeet wel bijna alles van na 'Be Here Now' (afgezien van Lyla), maar ach, dat kan je moeilijk aangerekend worden.
Bekend van het nummer Come together op de eerste Help!-plaat.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:20 schreef bukgeit het volgende:
The Smokin' Mojo Filters. Dat je die niet kent.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:30 schreef cafca het volgende:
op de eerste Help! Plaat speelden John, Paul, George en Ringo, als ik mij niet vergis.....,
Dat zijn wel de bekendsten, ja. Drie generaties toppers.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:42 schreef WeezerButler het volgende:![]()
Paul Weller
Paul McCartney
Noel Gallagher
belsen + 1quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:39 schreef belsen het volgende:
Jan & Dean.
Klopt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:04 schreef ranja het volgende:
Ze bestaan uit 1 vast bandlid?
Maar dit zocht ik.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:01 schreef Grobbel het volgende:
Ze hebben met Voicst getourd en gespeeld?
Elle Bandita tegenwoordig niet meer trouwens volgens mij, maar wilde toch kijken of je dat wel bedoeldequote:
Drie goede namen, maar bij geen hiervan klopt het jaartal.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:25 schreef belsen het volgende:
1999
2000
2001
2002
2003
2004
2005 De Dijk
2006 Within Temptation
2007 Spinvis
2008
Yup.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:27 schreef Z het volgende:
De Dijk was 2008 belsen, dat zal een tikfoutje zijn.
'97, zie ook verder naar boven.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:55 schreef WeezerButler het volgende:
Marco Borsato heeft hem ook in z'n prijzenkast staan. Met een flinke wat biersmaak.
Weet niet welk jaar
Die heeft 'm goddank nooit ontvangen. Al is de winnaar van 2003 ook niet bepaald geniaal...quote:
De favoriete band van tong80.quote:
Ja, dat is toch de periode van Excelsior.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:08 schreef ranja het volgende:
Zo'n lijstje, en dan te bedenken dat er zoveel goede muziek is gemaakt in die periode
juistquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:23 schreef Mark het volgende:
Channel Zero?
ja, nogal. Ik ken wel wat vrienden die gaan en ook wel wat die niet meer aan kaarten raakten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:25 schreef Mark het volgende:
Is een metalband, bij het grote publiek niet zo bekend dus. Las het onlangs in de Aardschok of RockTribune, stond er van te kijken hoeveel kaarten ze verkochten. Vrij populair in Belgie dus
Later, maar zeer vergelijkbaarquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:38 schreef Burnett het volgende:
ian curtis...?
Jazeker, van 22 januari 1960quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:38 schreef Neleos het volgende:
Michael Hutchence?
4 jongens, begin 20 in een magazijn van een snoepwinkel, t ziet er brits uit.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:51 schreef schaap001 het volgende:
redd krossow nee, nou zie ik 'm: geen idee....
![]()
Ik vind ook dat ze er Brits uitzien, maar ze komen uit New York.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:52 schreef lubje25 het volgende:
[..]
4 jongens, begin 20 in een magazijn van een snoepwinkel, t ziet er brits uit.
je ziet m al![]()
quote:are an American band formed in 2006 in New York City consisting of Donald Cumming (vocals, guitar), Wade Oates (guitar), and Nick Zarin-Ackerman (bass). They have toured with Jet and opened for Sonic Youth and Patti Smith and played at the All Points West Festival in 2008[1]. They performed at the 2008 SXSW festival. Their music is becoming a hit all around the world when they travelled all the way to Norway to play at the Hove festival in June 2009. The song "
" was number 68 on Rolling Stone's list of the 100 Best Songs of 2008.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:22 schreef ranja het volgende:
Kraftwerk? Past wel goed, een Duitse band op 4 mei
Ja, da's inderdaad een geweldige, compleet nutteloze hint: we zoeken een electronische band die is beinvloed door Kraftwerkquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:31 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
![]()
Band is wel door Kraftwerk beinvloed.(welke electronische band niet eigenlijk ???)
Helemaal Goed !!!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:49 schreef bukgeit het volgende:
LCD Soundsystem komt naar Paradiso. Zijn die het?
Nu weer op tv, bij voetbal insite.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:43 schreef bukgeit het volgende:
Danny Vera
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:35 schreef ranja het volgende:
Bands die in Rockpalast hebben opgetreden?
Hoewel rockpalast meer een verzamelnaam is voor een tv programma geloof ik.
Lijst is inderdaad niet volledig: Lagwagon heeft ook voor Rockpalast gespeeld, heb ik zelfs een DVD van. Het is maar een greep, denk ik.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:28 schreef ranja het volgende:
Volgens mij mis ik dan Heather Nova en Sonic Youh nog.... mar ik weet ook niet of de wiki volledig is of dat de concerten wel door rockpalast zijn uitgezonden maar ergens anders vandaan kwamen. Ook Them Crooked Vultures werd onder de naam Rockpalast uitgezonden al stonden ze gewoon in een zaal in Köln.
Misschien voor ieder nummer het favoriete nummer van de band dat met dat nummer op een album staat? Dat zou volgens mij wel kunnen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:41 schreef cafca het volgende:
1-2,1-2-3,1-2-3-4,1
Ofwel, nummer van de 1e en 2e plaat, nummer van de 1e, 2e, 3e plaat, etc
Edit: nee, klopt niet
Dat mag je iets duidelijker uitleggen, geen idee of je het juiste bedoeltquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:02 schreef Felagund het volgende:
Misschien voor ieder nummer het favoriete nummer van de band dat met dat nummer op een album staat? Dat zou volgens mij wel kunnen.
Over deze zin moet ik even nadenken....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:02 schreef Felagund het volgende:
Misschien voor ieder nummer het favoriete nummer van de band dat met dat nummer op een album staat?
Nee, dat was inderdaad niet echt duidelijk.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:07 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat mag je iets duidelijker uitleggen, geen idee of je het juiste bedoelt
Helemaal juist. Via een poll wordt gekozen: beste track 1, beste track 2, etc. Best verrassende resultaten soms. Soms ook frustrerendquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, dat was inderdaad niet echt duidelijk.
Maar bijv. in het geval van the Doors:
1. Je kiest je favoriete albumopener van de Doors
2. Je kiest je favoriete nummer dat als tweede op een Doors album staat.
3. Je kiest je favoriete nummer dat als derde op een Doors album staat.
enz.
Wilde nog zo nummer en liedje gebruiken ipv nummer en nummer.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:08 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Over deze zin moet ik even nadenken....![]()
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:32 schreef belsen het volgende:
Singles soundtrack?
quote:(February 3, 1935 - May 17, 1996) was an American blues and funk guitarist/singer.
, a recognised master of the Fender Stratocaster guitar, has been compared to Jimi Hendrix and allegedly became irritated when asked about this comparison, supposedly stating: "I used to play the guitar standing on my hands. I had a 150-foot cord and I could get on top of the auditorium - those things Jimi Hendrix was doing, I started that shit."
ik reken hem goed, eigenlijk heet het album Vincebus Eruptum, maar summertime blues is wel de bekenste single ervan...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:54 schreef Burnett het volgende:
Blue Cheer...?
titel: summertime blues...?
quote:Op zondag 24 januari 2010 12:15 schreef bartrid het volgende:
Dave Navarro over een paar jaar
quote:Op zondag 24 januari 2010 12:22 schreef bartrid het volgende:
Meat Puppets?
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lijkt mij Karl Wallinger,
... maak je geen zorgen: da's dus logischquote:maar dan ontgaat mij de hint totaal.
Die dus...quote:Op zondag 24 januari 2010 14:33 schreef schaap001 het volgende:
da's dus Kurt Smith van Tears for Fears![]()
... in dit kader is dat fout, jaquote:Op zondag 24 januari 2010 14:41 schreef cafca het volgende:
Ja, ik zit nu dus met de naam Freddie in mijn hoofd, maar da's vast fout.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |