Ik zou het over een paar jaar nog eens proberen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:18 schreef Maitje het volgende:
Omdat ik elk jaar meedoet
hoe slimmer ik elk jaar word,
was ik uiteraars van plan
TS denkt dat een IQ van 75 hoog isquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:18 schreef Maitje het volgende:
Lief dagboek,
Omdat ik elk jaar meedoet met de IQ test om te zien hoe slimmer ik elk jaar word, was ik uiteraars van plan dit jaar ook weer mee te doen om zo te kunnen pronken met mijn o-zo ontzettend hoge score.
Alleen, nu zijn mijn ouders vandaag 21 jaar getrouwd en komt er vanavond visite terwijl vanavond juist de IQ test is..![]()
Klacht: Geen IQ test kunnen doen
2e klacht: Opa en Oma die zonnodig een bloemmetje moeten komen brengen vanavond
3e klacht: Nu kan ik morgen niet pronken met mijn hoge IQ score
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:21 schreef deepart het volgende:
147 hier.
Best laag nog als je het vergelijkt met de rest van fok
Vergeet Kelly en Regilio Tuur niet...quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:22 schreef Alex1980 het volgende:
[..]
TS is dommer dan Bokito(en Bonny StClaire
)
Anders ookquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:21 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Als je zulke faal testen doet zoals op TV misschien wel.
Kijk...jij snapt het!quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:22 schreef Alex1980 het volgende:
[..]
TS denkt dat een IQ van 75 hoog is![]()
TS die in zijn 2e klacht zoveel fouten maakt![]()
TS is dommer dan Bokito(en Bonny StClaire
)
Met die IQ test van bnn nog goed mogelijk ookquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:21 schreef deepart het volgende:
147 hier.
Best laag nog als je het vergelijkt met de rest van fok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze moeten een categorie hebben met "Zangers van het Nederlandse levenslied". Ik zou wel eens willen weten hoe Rinus of Silverlady scoort.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:29 schreef B.. het volgende:
Er doet toch ook elk jaar weer zo'n faalhaas mee? zoals Kelly?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:42 schreef netflanders het volgende:
hoi ik heb die test ook gmaakt en had natuurlijk ook een best hoog iq
maar mn broer doet ook een beetje pschygoholie en die zegt dat die iq test van tv onzin is maar hij zegt dat ik daar wss ook best hoog zou score hoor dus daar niet van
maar hij is dus best onzin en echte iq test zou ik weleens willen maken want sommige mensen noemen me dom en dan kan ik zeggen nee want ik heb wel een hoog iq enzo
Dat hoeft niet.quote:
Voor welke gelegenheid zou je je echte IQ willen weten? Ik zie dat echt niet...quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:50 schreef Daeron het volgende:
Dat zeggen ze toch ook steeds in het begin van elke uitzending, dat die hele test maar onzin is en totaal niet representatief voor een echte iq-test. Als je je echte iq wil weten moet je gewoon naar een gecertificeerde instantie gaan en daar een iq-test laten afnemen.
Sowieso, mensen die lopen te pochen met hun tv-iq
Hahaquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:18 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
Begrijp ik hieruit goed dat de "oh noess het is live dus er gebeuren allemaal gekke dingen die helemaaal niet gescript zijn, maar let goed op de details, want hier komt een vraag over" van dit jaar een protest van vrouwenliefhebbers is?
Pre-Test, niet protest. Le-zen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:18 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
Begrijp ik hieruit goed dat de "oh noess het is live dus er gebeuren allemaal gekke dingen die helemaaal niet gescript zijn, maar let goed op de details, want hier komt een vraag over" van dit jaar een protest van vrouwenliefhebbers is?
Oh, zoquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:42 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Pre-Test, niet protest. Le-zen.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:18 schreef Maitje het volgende:
Lief dagboek,
Omdat ik elk jaar meedoe met de IQ test om te zien hoe slimmer ik elk jaar word, was ik uiteraard van plan dit jaar ook weer mee te doen om zo te kunnen pronken met mijn o-zo ontzettend hoge score.
Alleen, nu zijn mijn ouders vandaag 21 jaar getrouwd en komt er vanavond visite terwijl vanavond juist de IQ test is..![]()
Klacht: Geen IQ test kunnen doen
2e klacht: Opa en Oma die zonnodig een bloemmetje moeten komen brengen vanavond
3e klacht: Nu kan ik morgen niet pronken met mijn hoge IQ score
"ik word slimmer" is gewoon prima neerlandsch hoor.quote:
Klopt, maar in deze context als ik zo'n hoog IQ als TS zou hebben zou ik prefereren om "hoeveel slimmer".quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:48 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
"ik word slimmer" is gewoon prima neerlandsch hoor.
sommige slimme mensen werken ook met hun handen want wat noem je een docter of schirurg of wat ik wil doen een archeoloog anders. kijk ze werken dan mss ook met hun hoofd en das leuk die afwiseling maar het is het is toch voornamelijk met hun handen en zou jij je dan schamen als je zoon dat zou doen nee ik denk het nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:56 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Intelligentie en IQ altijd grappig.
Mensen zwe-ren erbij dat ze een hoog IQ helemaal niet belangrijk vinden (' een cijfertje, nou en? ' ).
Dat is maar ' boekenkennis' en ' werken met je handen is net zo belangrijk en nuttig '.
En met een hoog IQ kun je net zo goed dom zijn, sterker nog, dan ben je helemaal verdacht van dom zijn, 'want dan ben je vast sociaal achtergesteld'.
Maar ondertussen lopen de IQ topics altijd storm en probeert iedereen zijn kind op het HAVO/VWO te krijgen. Werken met je handen is kennelijk alleen een nuttig talent, als het om een kind van een ander gaat.
Ik kijk er niet op neer hoor. Het is gewoon die dubbele houding. Ik denk dat heel veel mensen zeggen wat jij nu zegt , maar ze doen wat anders.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:59 schreef netflanders het volgende:
[..]
sommige slimme mensen werken ook met hun handen want wat noem je een docter of schirurg of wat ik wil doen een archeoloog anders. kijk ze werken dan mss ook met hun hoofd en das leuk die afwiseling maar het is het is toch voornamelijk met hun handen en zou jij je dan schamen als je zoon dat zou doen nee ik denk het niet
ik zou t zelfs wel leuk vinden kijk en je hebt gwn iedereen nodig de meeste van mn klasgenoten die gaan kapper of auto monteur of computers in worden kijk is dat echt dom werk dan????? nee anders hadden ze niet de vmbo gedaan maar iets lagers want vmbo is wel gewoon de gemiddelde
Precies, genoeg bollebozen die nog niet eens een schilderij kunnen ophangenquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:59 schreef netflanders het volgende:
[..]
sommige slimme mensen werken ook met hun handen want wat noem je een docter of schirurg of wat ik wil doen een archeoloog anders. kijk ze werken dan mss ook met hun hoofd en das leuk die afwiseling maar het is het is toch voornamelijk met hun handen en zou jij je dan schamen als je zoon dat zou doen nee ik denk het niet
ik zou t zelfs wel leuk vinden kijk en je hebt gwn iedereen nodig de meeste van mn klasgenoten die gaan kapper of auto monteur of computers in worden kijk is dat echt dom werk dan????? nee anders hadden ze niet de vmbo gedaan maar iets lagers want vmbo is wel gewoon de gemiddelde
Alleen al de manier waarop je je punt wilt duidelijk maken is treurig te noemenquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:59 schreef netflanders het volgende:
[..]
Nou, hij heeft wel degelijk een punt. Er zijn namelijk acht verschillende vormen van intelligentie te onderscheiden, waaronder ook lichamelijke.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alleen al de manier waarop je je punt wilt duidelijk maken is treurig te noemen. Los van alle fouten.
ja prcies dat was mijn punt echt subtielquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:38 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Nou, hij heeft wel degelijk een punt. Er zijn namelijk acht verschillende vormen van intelligentie te onderscheiden, waaronder ook lichamelijke.
waar, want in 'hogere sociale kringen' is werken met je handen not done, want daar kan je niet makkelijk een vermogen mee verdienen, dus ben je een pauper. Op Fok! is het meestal niet anders geloof ik hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:56 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Intelligentie en IQ, altijd grappig om te zien.
Mensen zwe-ren erbij dat ze een hoog IQ helemaal niet belangrijk vinden (' een cijfertje, nou en? ' ).
Dat is maar ' boekenkennis' en ' werken met je handen is net zo belangrijk en nuttig '.
En met een hoog IQ kun je net zo goed dom zijn, sterker nog, dan ben je helemaal verdacht van dom zijn, 'want dan ben je vast sociaal achtergesteld'.
Maar ondertussen lopen de IQ topics altijd storm en probeert iedereen zijn kind op het HAVO/VWO te krijgen. Werken met je handen is kennelijk alleen een nuttig talent, als het om een kind van een ander gaat.
Neequote:Op woensdag 20 januari 2010 18:44 schreef minibeer het volgende:
[..]
waar, want in 'hogere sociale kringen' is werken met je handen not done, want daar kan je niet makkelijk een vermogen mee verdienen, dus ben je een pauper. Op Fok! is het meestal niet anders geloof ik hoor.
En dat zijn kringen waar je rond wil hangen? Tussen al die idioten die kijken naar Ralph Lauren polootjes en een dikke portemonnee wil ik niet rondhangen. Ik verdien mijn geld wel op mijn eigen manier.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:44 schreef minibeer het volgende:
[..]
waar, want in 'hogere sociale kringen' is werken met je handen not done, want daar kan je niet makkelijk een vermogen mee verdienen, dus ben je een pauper. Op Fok! is het meestal niet anders geloof ik hoor.
Fucking bullshit.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:46 schreef McGilles het volgende:
TV iq-tests........
Elk jaar dezelfde veel te makkelijke test die praktisch iedereen wel goed kan maken. Puur om mensen een goed gevoel te geven!
Toen ik 15 en 16 was heb ik die test nog gedaan. Kwam ik uit op 137 oid.quote:
Dat denk je maar. Je bent gewoon te bescheiden.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Toen ik 15 en 16 was heb ik die test nog gedaan. Kwam ik uit op 137 oid.
Volgens een normale test ben ik dan zwaar hoogbegaafd. Weet wel zeker dat ik dat niet ben.
Dat zijn heus niet de slimste mensen hoor. Althans dat is mijn ervaring.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En dat zijn kringen waar je rond wil hangen? Tussen al die idioten die kijken naar Ralph Lauren polootjes en een dikke portemonnee wil ik niet rondhangen. Ik verdien mijn geld wel op mijn eigen manier.
Nee, ik hoef niet zo nodig in een hoge sociale klasse te zittenquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En dat zijn kringen waar je rond wil hangen? Tussen al die idioten die kijken naar Ralph Lauren polootjes en een dikke portemonnee wil ik niet rondhangen. Ik verdien mijn geld wel op mijn eigen manier.
kraagjes omhoog of omlaag?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |